abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76823953
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mallet het volgende:
Ik ben morgen ook weer een dag onder de panne. Aalten - Meerkerk en Rotterdam - Barneveld. Meerkerk/Rotterdam is nog een behoorlijk eind met het OV (naar startadres dan). 2.5 tot 3 uur.

Er zit een blokkade op mijn studenten OV-Chipkaart. Waarom, geen idee.. Opeens doet hij het niet meer. Volgens de sericebalie v/d NS moet ik mijn abonnement activeren. Ja lekker, dat kan ik dus nog niet. Dat tijdelijke abonnement is bij mij pleite ofzo. Heel irritant.

Ik probeer morgen de metro in Rotterdam dus te vermijden.

Audi A8 is wel heel dik zeg. Ik moet zeggen dat ik de E-klasse (sedan) van morgen ook niet verkeerd vind.
Je kunt gewoon de hele maand activeren. Dat geouwehoer dat het per letter gaat is gewoon een aanbeveling zodat mensen niet allemaal tegelijkertijd proberen te activeren, je kunt het dus gerust negeren.
pi_76824437
Tevaak niet uitchecken geeft ook een blokkering op je kaart.

Morgen een passat, een focus, en een A6
pi_76825437
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Mathijz het volgende:
Tevaak niet uitchecken geeft ook een blokkering op je kaart.

Morgen een passat, een focus, en een A6
Daar was ik dus al bang voor. Dat terwijl de buschauffeur vandaag zei dat het niet nodig was om uit te checken in de bus met een studentenkaart. Ik dacht zelf al dat het niet uitchecken de oorzaak was.

Ik heb al 3x geprobeerd om mijn abonnement te activeren, maar tevergeefs.
pi_76826106
Hm nouja, dan lijkt het erop dat ik wel boven het gemiddelde zit met die boetes. Toch maar eens langzamer aan doen denk ik!

Overigens, wat ik hierboven lees: Meerkerk is idd zoooo kut! Met die bus die maar eens in het uur gaat. Net als bij ING Breda. Bah!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_76826186
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm nouja, dan lijkt het erop dat ik wel boven het gemiddelde zit met die boetes. Toch maar eens langzamer aan doen denk ik!

Overigens, wat ik hierboven lees: Meerkerk is idd zoooo kut! Met die bus die maar eens in het uur gaat. Net als bij ING Breda. Bah!
De bus in Meerkerk gaat 2x in het uur lieve schat .
pi_76826496
En voordat we het vergeten.. De cafétaria die naast de bushalte zit . Goed te doennnn.
Die zaak is trouwens echt brandschoon hè.. Ik zat er laatst even een grote patat te eten ( ), waarvan ik 1/4 moest weggooien omdat de bus eraan kwam. Net voordat de bus kwam, kwam ik erachter dat ik mijn portemonnee had laten liggen .. Volgens mij ging die dag een beetje in een roes voorbij.
pi_76826880
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mallet het volgende:
Ik ben morgen ook weer een dag onder de panne. Aalten - Meerkerk en Rotterdam - Barneveld. Meerkerk/Rotterdam is nog een behoorlijk eind met het OV (naar startadres dan). 2.5 tot 3 uur.

Er zit een blokkade op mijn studenten OV-Chipkaart. Waarom, geen idee.. Opeens doet hij het niet meer. Volgens de sericebalie v/d NS moet ik mijn abonnement activeren. Ja lekker, dat kan ik dus nog niet. Dat tijdelijke abonnement is bij mij pleite ofzo. Heel irritant.

Ik probeer morgen de metro in Rotterdam dus te vermijden.

Audi A8 is wel heel dik zeg. Ik moet zeggen dat ik de E-klasse (sedan) van morgen ook niet verkeerd vind.
Ik heb ook een keer Rotterdam-Barneveld gehad. Waar in Rotterdam moet je precies zijn? Want ik weet nog dat ik voor die rit bij een bedrijf moest zijn dat ergens in een hoekje weggepropt zat. Heb serieus een kwartier door die straat gelopen voordat ik het zag
Misschien dat je bij dezelfde moet zijn
pi_76826957
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef Maharbal het volgende:

[..]

De bus in Meerkerk gaat 2x in het uur lieve schat .
Oh echt? Dan heb ik het fout. Nouja, ik kom daar toch al niet graag. Ben een keer personalia vergeten in een auto. Kon ik dus 4 uur daarheen reizen (enkel) om ze op te halen.
pi_76826978
quote:

Zou ik doen, is ook een stuk relaxter... tis heerlijk om soms even door te rijden, maar een stuk aangenamer om lekker te kunnen cruisen..

Ik vind meerkerk niet zo erg, inderdaad zeker met 't cafetje ernaast , maar ik moet doorgaans weer naar het zuiden en dan heb ik de keus: of de bus ri utrecht en dan de IC langs dBosch, of een ketting van 4 bussen over 'the countryside' waarvan de meeste aansluitingen vragen om problemen, maar als ik alles haal wel ongeveer 20 mins sneller. Vraag me af of EW er om geeft wat ik doe.. als ik iemand tegenkom bij arval dan ga ik doorgaans mee naar utrecht..

En ik weet helaas al hoe highend audis rijden dus ik kan maar net zo goed hopen op een ritje in een a8
pi_76827013
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Keuzer het volgende:

Die audis komen vanzelf wel langs overigens, ik had in de eerste maanden ook niet echt 'vette' autos maar ik geloof niet dat ze daar echt op letten.. Hoewel ik inmiddels ook wel een keer een a8 wil rijden
In de tijd dat ik er nog werkte (niet zo gek lang geleden) maakte het echt geen fluit uit of je er nou 3 weken werkte of 3 jaar voordat je een dikke audi mocht rijden. Volgens mij is het nog steeds zo dat wanneer je er langer werkt, je prettigere ritten krijgt. En daarmee bedoel ik dan langere ritten van ruim 2 uur rijden bijvoorbeeld. Dat is namelijk ideaal.
pi_76827139
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:16 schreef Accordtje het volgende:

[..]

In de tijd dat ik er nog werkte (niet zo gek lang geleden) maakte het echt geen fluit uit of je er nou 3 weken werkte of 3 jaar voordat je een dikke audi mocht rijden. Volgens mij is het nog steeds zo dat wanneer je er langer werkt, je prettigere ritten krijgt. En daarmee bedoel ik dan langere ritten van ruim 2 uur rijden bijvoorbeeld. Dat is namelijk ideaal.
Ze delen niet echt heel erg in op "prettigere" ritten, alleen de mensen die er langer werken krijg eerder het werk aangeboden. De langere ritten is erg afhankelijk van je woonplaats eigenlijk. Als jij in de randstad woont zit je overal "redelijk" dichtbij en zijn je ritten dientengevolge korter. Ik woon in het noorden en aangezien die auto's vrijwel altijd richting randstad/zuiden moeten, zijn mijn ritten dus vrijwel altijd 1.5+ uur.
pi_76827163
Oh dat is inderdaad wel een prettig vooruitzicht

Zodra ik in bussen stap houd ik die Chipkaart gewoon vast in mn hand want ben al 3x vergeten om uit te checken (1 keer terecht om naar een andere bus te rennen) en heb geen zin in gelazer met dat ding..
Morgen weer metro namelijk
pi_76827165
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Mallet het volgende:
En voordat we het vergeten.. De cafétaria die naast de bushalte zit . Goed te doennnn.
Wut... waaaaarom ben ik nooit op het idee gekomen daar wat te halen, terwijl ik daar dan al 20 minuten sta te staren.
pi_76827744
Kun je daar in meerkerk meteen ff naar de kapper gaan die naast de cafetaria zit .
pi_76828007
quote:

Ik had overigens bij mn sollicitatie gehoord gekregen dat je bij 2 boetes een waarschuwing krijgt en bij 3 eruit ligt?

Overigens ING Breda, nog nooit geweest maar moet er morgen naar toe moet me nog ff voorbereiden op de rit btw...
pi_76828086
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef LuKiE_NL het volgende:

[..]

Ik had overigens bij mn sollicitatie gehoord gekregen dat je bij 2 boetes een waarschuwing krijgt en bij 3 eruit ligt?

Overigens ING Breda, nog nooit geweest maar moet er morgen naar toe moet me nog ff voorbereiden op de rit btw...
Uit m'n hoofd: Afslag 16 (Breda Noord) -> eind afrit linksaf bij stoplichten, dan ff denken eeeeeeuh....nog één stoplicht rechtdoor en bij het volgende stoplicht linksaf. Vanaf daar kun je ING carlease al zien.
pi_76828208
quote:

[..]

Je meent die grap???

Let op hoe je uitkomt met je tijd. Want ik was dus laatst 5 minuten te laat voor de bus.. Kan je dus 55 minuten wachten op de volgende hè. En daar is het koud midden in het weiland.
pi_76828259
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Je meent die grap???

Let op hoe je uitkomt met je tijd. Want ik was dus laatst 5 minuten te laat voor de bus.. Kan je dus 55 minuten wachten op de volgende hè. En daar is het koud midden in het weiland.
Je kunt ook doorlopen een stukje dat andere industrieterrein op, daar rijdt volgens mij 2x in het uur een bus. Heet Minervum xxxx ofzo, even rondkijken dus.
pi_76828311
Dat had ik ook gehoord van die 3 boetes maar dat zal wel meer een soort waarschuwing zijn dat je je moet inhouden.
pi_76828649
Hm voortaan maar even kijken daar. Ik baalde toen wel.

Nouja, ik ga me zeker wel inhouden vanaf nu.
pi_76828765
quote:

[..]
Ik ben er om 9 uur, ken het ov uit mijn hoofd in die buurt, krijg ik overigens in steeds meer plaatsen tegenwoordig, dan heb ik een vaag vermoeden wanneer de bus er zou moeten zijn en dat klopt dan ook
Meestal als ik er een keer of 2 a 3 geweest ben

Oja en op de A2 staan nergens vaste flitsers, alleen verkeerscameras, als je over de a2 moet gewoon om t halfuur ff op de radio letten dan weet je waar de mobiele staan. (bij luxere auto's ff op display van je radio kijken, staat een hectometerpaaltje bij )
pi_76828886
Potverdorie, al weer geen ritten deze week. Probeer het te combineren met colleges e.d., maar steeds niks. Gisteren vanaf 11.30 beschikbaar, morgen vanaf 13.00uur. Lijkt me niet onredelijk om dan minstens een ritje mee te pakken vanuit omg Utrecht richting Braboland. Kennelijk denkt EW daar anders over...
pi_76828973
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef PIB het volgende:
Potverdorie, al weer geen ritten deze week. Probeer het te combineren met colleges e.d., maar steeds niks. Gisteren vanaf 11.30 beschikbaar, morgen vanaf 13.00uur. Lijkt me niet onredelijk om dan minstens een ritje mee te pakken vanuit omg Utrecht richting Braboland. Kennelijk denkt EW daar anders over...
Tsja ze proberen zo veel mogelijk te combineren he, enkele ritten is minder rendabel voor ze
pi_76829102
Minervum is dezelfde buslijn, dus ook uursdienst.

Buslijn 7 is misschien nog een optie xx:02 uur, xx:32 uur is onder de A27 door, en dan bij de KPN links.
pi_76829889
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Mathijz het volgende:
Minervum is dezelfde buslijn, dus ook uursdienst.

Buslijn 7 is misschien nog een optie xx:02 uur, xx:32 uur is onder de A27 door, en dan bij de KPN links.
Dit gaat over bushaltes bij ING of wa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')