abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76779852
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef Maharbal het volgende:
Blergh, vandaag wel 150+ km in die A6 gereden zonder radio. Radiocode was niet bekend...:( .

Ik moet morgen overigens ook naar Almere in een Trafic.

Toevallig uit winterswijk?
ROT OP.. Ik dus ook.. Vanuit Winterswijk. Ik ben er iets over 9...
pi_76779985
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Mallet het volgende:

[..]

ROT OP.. Ik dus ook.. Vanuit Winterswijk. Ik ben er iets over 9...
. Ik moet mijn 2e rit daar ophalen, dus ik gok dat dat rond 12.00/13.00 wordt voor mij.

Is wel vaker zo, dan gaan meerdere bedrijfsauto's tegelijkertijd terug naar het depot.
pi_76780044
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:

[..]

. Ik moet mijn 2e rit daar ophalen, dus ik gok dat dat rond 12.00/13.00 wordt voor mij.

Is wel vaker zo, dan gaan meerdere bedrijfsauto's tegelijkertijd terug naar het depot.
Dat hoop ik dan toch maar voor je.. Anders heb ik hem al weggekaapt. Overigens mag ik vanaf het station (Winterswijk) eerst met de bus en vervolgens 35(!) minuten lopen. 't Is Winterswijk - Meddo.
pi_76780316
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan toch maar voor je.. Anders heb ik hem al weggekaapt. Overigens mag ik vanaf het station (Winterswijk) eerst met de bus en vervolgens 35(!) minuten lopen. 't Is Winterswijk - Meddo.
O...dat geldt ook voor mij...even kijken hoe veel ik moet lopen.

PM mij anders het kenteken, kijken we of het dezelfde is .

edit: Krijg tieten. Ik moet ook 35 min lopen, gatverdamme. Even kijken hoe dat opgelost kan worden.
pi_76780444
Hebben jullie trouwens een fijn handsfree setje voor in de auto of maken jullie daar totaal geen gebruik van? Zo ja, hebben jullie een aanrader voor een paar tientjes?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_76780481
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef rene90 het volgende:
Hebben jullie trouwens een fijn handsfree setje voor in de auto of maken jullie daar totaal geen gebruik van? Zo ja, hebben jullie een aanrader voor een paar tientjes?
Ik heb ergens een bluetooth headset liggen, maar die kan ik ff niet vinden. Ik gebruik niet echt een handsfree setje, behalve soms de oordoppen (waar een mic aan zit) die bij m'n telefoon kwamen.

Bel zelf niet zo vaak in de auto.
pi_76780487
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:30 schreef Maharbal het volgende:

[..]

O...dat geldt ook voor mij...even kijken hoe veel ik moet lopen.

PM mij anders het kenteken, kijken we of het dezelfde is .

edit: Krijg tieten. Ik moet ook 35 min lopen, gatverdamme. Even kijken hoe dat opgelost kan worden.
Done
pi_76780794
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik heb ergens een bluetooth headset liggen, maar die kan ik ff niet vinden. Ik gebruik niet echt een handsfree setje, behalve soms de oordoppen (waar een mic aan zit) die bij m'n telefoon kwamen.

Bel zelf niet zo vaak in de auto.
Ja ik ook eigenlijk nooit maar als plannig belt of iets dergelijks. Heb nog wel een snoertje liggen denk dus gebruik dat wel indien nodig, of zet hem gewoon even langs de kant.
Top 5 China producten
pi_76781104
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef Beauregard het volgende:

[..]
Amateur.

Ontslagen, neem ik aan?
Easyway chauffeurs zijn geenzins amateurs, het feit dat jij dit roept geeft al aan dat jij nooit hoeft uit te parkeren. Bovendien zijn wij hier van flamen niet gediend.

Ik hang zelf altijd oortjes van iphone om mijn nek als ik rijd, als iemand dan belt kan ik gewoon doorrijden
pi_76781394
Ja ik heb ook gewoon oortjes alleen dan moet je alsnog je telefoon pakken omdat er in dat snoer geen microfoontje zit. Heb wel een stereo headset dus even kijken of die nog werkt.
Top 5 China producten
pi_76781412
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Easyway chauffeurs zijn geenszins amateurs, het feit dat jij dit roept geeft al aan dat jij nooit hoeft uit te parkeren. Bovendien zijn wij hier van flamen niet gediend.

Ik hang zelf altijd oortjes van iphone om mijn nek als ik rijd, als iemand dan belt kan ik gewoon doorrijden
Ik deed dat inderdaad wel vaker, gewoon de oortjes alvast inpluggen in de telefoon en dan ergens neerleggen...maar m'n oortjes zijn half stuk op dit moment, dus doe ik het niet echt meer .
pi_76784260
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Amateur.

Ontslagen, neem ik aan?
Nee natuurlijk niet.

Overigens had ik de rit erna een Hyundai Tucson. Wat een kutbak Schakelt dus echt voor geen meter.
pi_76797397
Ben het eens over die Tucson ^^ zat een v6 in maar hij koppelt ook al niet lekker
pi_76797825
WAARDELOZE kutmeuk.
ALWEER een dag die niet doorgaat, omdat er een fout was gemaakt en de auto helemaal niet klaar stond...Tis verdomme de tweede keer deze maand. In totaal heeft dit soort onzin me al ruim 15 uur werk gekost in twee weken. Ik baal als een stekker .

Een voordeel: ik hoef vandaag tenminste niet in 2 Renaults te rijden.
pi_76798780
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef Keuzer het volgende:
Ben het eens over die Tucson ^^ zat een v6 in maar hij koppelt ook al niet lekker
Ik had gewoon een doodnormale 2.0
pi_76798879
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Maharbal het volgende:
WAARDELOZE kutmeuk.
ALWEER een dag die niet doorgaat, omdat er een fout was gemaakt en de auto helemaal niet klaar stond...Tis verdomme de tweede keer deze maand. In totaal heeft dit soort onzin me al ruim 15 uur werk gekost in twee weken. Ik baal als een stekker .

Een voordeel: ik hoef vandaag tenminste niet in 2 Renaults te rijden.
Genaaid zeg, zijn ze niet zo coulant dat je dan wel de uren mag schrijven?
Top 5 China producten
pi_76798915
Nee.

Beter nog, toen ik aan de telefoon vroeg hoe het zat met m'n wettelijk minimum van 3 uren als werk op oproepbasis niet doorgaat...zei ze dat dat niet geldt.

Volgens mij zijn ze niet heel erg op de hoogte van wettelijke bepalingen, maargoed...voor die 2 uur ga ik geen stampij maken.
pi_76799224
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Maharbal het volgende:
Nee.

Beter nog, toen ik aan de telefoon vroeg hoe het zat met m'n wettelijk minimum van 3 uren als werk op oproepbasis niet doorgaat...zei ze dat dat niet geldt.

Volgens mij zijn ze niet heel erg op de hoogte van wettelijke bepalingen, maargoed...voor die 2 uur ga ik geen stampij maken.
Ja dat is ook weer zo, anders ben je natuurlijk heel makkelijk weggetrapt helaas....
Op basis van wat voor contract werk je er?
Top 5 China producten
pi_76799812
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer zo, anders ben je natuurlijk heel makkelijk weggetrapt helaas....
Op basis van wat voor contract werk je er?
Mij kunnen ze niet zomaar wegtrappen omdat ik er al ruim 3 jaar werk, mijn contract is dus al van rechtswege omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.

Volgens mij hebben wij EW-ers een contract op oproepbasis. Wel leuk in mijn geval, want ze moeten mij toch echt minimaal het gemiddelde aantal uren dat ik overall maak geven, en ze kunnen mij niet zomaar kwijt.

Gaat me er meer om dat ik voor die 2 uur geen zin heb in een eindeloos welles/nietes discussie.
pi_76799883
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Mij kunnen ze niet zomaar wegtrappen omdat ik er al ruim 3 jaar werk, mijn contract is dus al van rechtswege omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.

Volgens mij hebben wij EW-ers een contract op oproepbasis. Wel leuk in mijn geval, want ze moeten mij toch echt minimaal het gemiddelde aantal uren dat ik overall maak geven, en ze kunnen mij niet zomaar kwijt.

Gaat me er meer om dat ik voor die 2 uur geen zin heb in een eindeloos welles/nietes discussie.
In mijn contract staat minimaal 12 uur per maand. Enige vervelende is is dat ik zelfs dat aantal niet gehaald heb in december
En ik vermoed dat ze niet minstens 12 uur uitbetalen, maar gewoon mij die 4 uurtjes geven die ik op een sombere decembermiddag gemaakt heb
pi_76799964
Ooh beter contract voor onbepaalde tijd.
Top 5 China producten
pi_76800117
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef rene90 het volgende:
Ooh beter contract voor onbepaalde tijd.
Het is gewoon eigenlijk een soort verlenging die ze mij al heel vaak hebben gegeven, vandaar het contract voor onbepaalde tijd.

Ik heb het eens nagevraagd bij een vooraanstaande arbeidsrecht advocaat op het kantoor waar ik werkte, en die was het met me eens.

Niet dat ik er veel aan heb denk ik, want uiteindelijk wordt het toch een welles/nietes spelletje als zij mij geen ritten meer willen geven . Maar dat zal niet gebeuren, omdat het in het noorden erg druk is en ik één v/d weinige hikers (en waarschijnlijk de oudste/duurste hier) ben.
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:48:02 #73
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76800793
Contract op oproepbasis is een nul uren contract, ook al kunnen ze je niet zomaar wegdoen, je kunnen wel zorgen dat je geen ritjes meer krijgt.

Ik moet wel zeggen dat ik steeds een negatiever beeld van EW krijg, ik hoorde pas geleden nog (in vertrouwen) wat van een maat van me wat ook absoluut niet door de beugel kan.

Bij mij is er ook ooit een fout gemaakt, waardoor ik een week te vroeg bij een klant was. Ik kreeg m'n benzine vergoed plus het aantal uren wat ik heb gemaakt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76800828
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Contract op oproepbasis is een nul uren contract, ook al kunnen ze je niet zomaar wegdoen, je kunnen wel zorgen dat je geen ritjes meer krijgt.

Ik moet wel zeggen dat ik steeds een negatiever beeld van EW krijg, ik hoorde pas geleden nog (in vertrouwen) wat van een maat van me wat ook absoluut niet door de beugel kan.

Bij mij is er ook ooit een fout gemaakt, waardoor ik een week te vroeg bij een klant was. Ik kreeg m'n benzine vergoed plus het aantal uren wat ik heb gemaakt.
En dat verhaal is, laat namen maar achterwege maar gewoon even de hoofdlijn?
Top 5 China producten
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:51:08 #75
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76800891
Verhaal publiceer ik niet, kan en niet door de beugel en ik heb m'n woord gegeven aan die vriend van me
pi_76801025
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef tha_rizzo het volgende:

Een contract op oproepbasis is in essentie een 0 uren contract. De wet zegt echter dat ze je wel het gemiddeld aantal uren dat je maakt, moeten laten werken. Ze zijn dus verplicht om je te bellen dan.

Zoals ik hierboven zei wordt het dan alleen wel een welles/nietes spelletje.

Uiteraard krijg ik gewoon het aantal uren dat ik heb gemaakt terwijl ik wachtte.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:00:15 #77
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76801185
Dat is ook zo'n nutteloze discussie, echter vind ik het alles behalve netjes.

Zij maken de fout, en jij mag ervoor opdraaien. Sterker nog; jij staat in je recht, het zijn werkuren, dus je werkgever moet je uitbetalen. De kans is dan wel groot op een verstoorde arbeidsrelatie, of jij dat wilt is aan jou.

Ik vind het gewoon niet netjes van hen.
pi_76801344
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is ook zo'n nutteloze discussie, echter vind ik het alles behalve netjes.

Zij maken de fout, en jij mag ervoor opdraaien. Sterker nog; jij staat in je recht, het zijn werkuren, dus je werkgever moet je uitbetalen. De kans is dan wel groot op een verstoorde arbeidsrelatie, of jij dat wilt is aan jou.

Ik vind het gewoon niet netjes van hen.
Vandaar dat ik nu al meerdere keren heb gezegd "maar dan wordt het zo'n welles/nietes discussie en ga ik geen stampij maken".

Die paar uurtjes zijn het niet waard. Als het een "vaste" baan was geweest, dan was het een ander verhaal.

Maar nogmaals, ik krijg gewoon de uren die ik vandaag heb gewacht/gemaakt betaald, alleen niet tot het minimum van 3 uur (wat dus wel wettelijk zou moeten).
pi_76801994
En de Audi maand continues, morgen weer een A8

En een Eos en een Golf.
pi_76812679
Zo relaxt maharbal

Ik moet morgen van Amersfoort naar Born, wat een behoorlijk beruchte plaats schijnt te zijn onder de hikers... Enige tips?

En dan van Maastricht naar Breda voor ING.

Overigens staat er bij beide ritinformaties de kledingvoorschriften, maar mijn pantalons zijn zo koud :S dus beter een nette spijkerbroek
pi_76812793
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:48 schreef LuKiE_NL het volgende:
Zo relaxt maharbal

Ik moet morgen van Amersfoort naar Born, wat een behoorlijk beruchte plaats schijnt te zijn onder de hikers... Enige tips?

En dan van Maastricht naar Breda voor ING.

Overigens staat er bij beide ritinformaties de kledingvoorschriften, maar mijn pantalons zijn zo koud :S dus beter een nette spijkerbroek
Die bussen vanuit Born rijden 2x per uur naar Station Sittard uit m'n hoofd...kijk even op 9292ov.nl hoe laat dat precies is en stem je aankomst daar op af. Probeer 20 minuten voor de bus aan te komen...kun je mooi de auto afleveren, die kant op lopen en hoef je met wat geluk maar 5 tot 10 min te wachten.

En ze kunnen de ***** krijgen met een pantalon met dit weer .
pi_76812985
Haha ja die edit van je ga ik helemaal mee eens!

Thanks ik zal even op 9292 kijken

Overigens hoelang werk jij al bij EW? Want ik las in mn contract dat ritten op volgorde van ancieniteit (moeilijk woord ) worden weggegeven...

En de laatste weken krijg ik steeds langere ritten, en ik werk er denk ik 4 maanden nu...

Maarja hoelang nog tot de Audis enzo??
pi_76813110
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:55 schreef LuKiE_NL het volgende:

Overigens hoelang werk jij al bij EW? Want ik las in mn contract dat ritten op volgorde van ancieniteit (moeilijk woord ) worden weggegeven...

En de laatste weken krijg ik steeds langere ritten, en ik werk er denk ik 4 maanden nu...

Ik werk er al bijna 3.5 jaar. Dat je de laatste weken meer ritten krijgt heeft waarschijnlijk te maken met de drukke periode en/of omdat er gewoonweg niet veel mensen in jouw omgeving beschikbaar zijn.

De Audi's moet je maar net treffen denk ik.

Ik heb ook nog nooit zoveel Audi's etc. achter elkaar gehad. Dit wordt volgens mij al de 4e ofzo in een kleine 2 weken.
pi_76813161
Godver.. ik als Easywayer, kreeg vandaag een mailtje van Mirjam dat ik een bekeuring heb van 79 euro. 116 gecorrigeerd waar je 100 mocht op de A2 bij Nieuwegein.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_76813205
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:55 schreef LuKiE_NL het volgende:

Die bussen rijden om 23 en 53 naar het Sittard station.
pi_76816720
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Godver.. ik als Easywayer, kreeg vandaag een mailtje van Mirjam dat ik een bekeuring heb van 79 euro. 116 gecorrigeerd waar je 100 mocht op de A2 bij Nieuwegein.
Heb je weer 1,5 dag voor gewerkt Welke dag trouwens?
pi_76816790
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Easyway chauffeurs zijn geenzins amateurs, het feit dat jij dit roept geeft al aan dat jij nooit hoeft uit te parkeren. Bovendien zijn wij hier van flamen niet gediend.

Als je in een situatie - zoals geschetst door de betreffende user - niet kunt uitparkeren zonder schade ben je een amateur. Om het simpele feit dat je gebrek aan inschattingsvermogen demonstreert, of gewoon niet goed kunt opletten. Een combinatie van beiden is natuurlijk het meest waarschijnlijk.

En dit is geen flamen. Maar ik had niet anders verwacht dan dat men hier niet van enige kritiek op de rijkunsten gediend zou zijn. Het betreft hier immer allemaal 'professionele' chauffeurs, die uiterst zorgvuldig omgaan met andermans auto.

Proest.

.

Leuke bijbaan verder, dat wel. Heb zelf altijd gekoerierd. Niets leuker dan als student je geld verdienen door op de weg te zitten.
pi_76816991
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Heb je weer 1,5 dag voor gewerkt Welke dag trouwens?
3 december, Seat Leon TDI, Atos Origin Utrecht -> Born

Dit is mijn tweede al sinds september (toen ik begon bij Easyway).

Is dit veel of hebben jullie ook vaker bekeuringen?
pi_76817113
Heb in 3 jaar tijd nog nooit een bekeuring gehad, zou verder niet weten wat zo'n beetje het gemiddelde is.
pi_76817344
Ik misschien 2 of 3 in de ~3.5 jaar. Maar die waren allemaal onder de 50 euro als ik het me goed herinner (misschien eentje niet die ietwat erboven uitschoot)
pi_76818733
Heb zelf ook nog geen boete gehad. Rij ook zelden echt boven de Vmax. Wel paar keer gehad dat ie nog op de cruise control stond en dat je dan met 120 een 100 gebied inrijd, mogelijk krijg ik er daar nog een rekening voor.

Verder worden ze op de radio ook gemeld, kijk je toch nog eventjes extra op de teller.
pi_76818806
Ze worden inderdaad op de radio genoemd.

Als je ook vaak genoeg een route hebt gereden dan weet je ongeveer waar de standaard plekken zijn waar ze mobiele controles hebben, dus let je daar altijd extra op.

Mocht je te hard rijden..;).
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:29:51 #93
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76818840
Als ik geen vrijbrief van de klant krijg rijd ik meestal netjes 120 à 130 km/h. Krijg ik vrijbrief, dan wil ik 'm nog wel eens doortrappen.
pi_76819978
Ik doe gewoon altijd lekker de cc (als ik die heb natuurlijk ) op 10 km/h boven de Vmax. Op de teller that is. Rijdt lekker door, maar ook weer niet te snel.
pi_76820145
)JEZUS wat een dag..

Eerst naar het startadres.. Dat was dus ECHT 50 minuten lopen. Daar was ik alles behalve blij mee (volgens 9292 was het 30min o.i.d.) en ga ook kijken of ik de volgende keer gewoon een taxi kan nemen.

Op het startadres stonden 3 Renault Traffics.. Blauw.. En één had ik er al langs zien scheuren. Dat was mijn auto.. Baas was niet aanwezig dus mevrouw moest even bellen. Hoop gedoe.. Na 3 kwartier reactie van haar baas.. Gedoe gedoe en uiteindelijk heb ik aangedragen om een andere auto mee te nemen (die van Maharbal ) want ik wist dat hij ook zou komen. Wat uiteindelijk niet gebeurd is heb ik begrepen. Hij zou dan mijn oorspronkelijke auto mee kunnen nemen. Slechte communicatie want het bedrijf dacht dat de auto's 's middags werken opgehaald én met een trailer.

Nul komma nul benzine erin.. Dus ergens bij een boertje getankt (geen BTW bon... )

Uiteindelijk aan het einde van de dag nog wel 1,5uur met een andere EW chauffeur gereisd, dus dat was wel oké.

Morgen E-klasse en Scenic.

.. Edit: wel fijn 12 uur gemaakt.
pi_76820271
Beetje mijn auto's jatten!

Ja, die 10 uur wilde ik mooi ook maken.....beetje waardeloze bende hoor. Ik wil m'n verloren 15 uurtjes .

Gelukkig morgen toch wel werken, anders zou ik extra pissed zijn. Kan ik tenminste nog afsluiten met 60 uur (in plaats van 75 verdomme!) deze twee weken.
pi_76821582
Word ook een dikke envelop met veel postzegels dit weekend.
pi_76822613
Hmm heb zelf nog nooit een boete gehad.. Was wel een keer close, zag t busje langs de kant staan toen een bmw (thank god voor die lui) voor me in de remmen ging.. Niks van gehoord dus die vent heeft me 60+ euro bespaard.. Rijd eigenlijk nooit te hard.. Dat levert minder op :p
Morgen lekker veel uurtjes maken breda-adam amstelveen-born.. Lekker frietje in sittard.. Zie het helemaal zitten :p

Die audis komen vanzelf wel langs overigens, ik had in de eerste maanden ook niet echt 'vette' autos maar ik geloof niet dat ze daar echt op letten.. Hoewel ik inmiddels ook wel een keer een a8 wil rijden
pi_76823208
Zie het maar zo, zo lang je geen A8 of iets dergelijks hebt gereden weet je ook niet wat je mist....

hoef je dus ook niet zo hard te sparen .
pi_76823651
Ik ben morgen ook weer een dag onder de panne. Aalten - Meerkerk en Rotterdam - Barneveld. Meerkerk/Rotterdam is nog een behoorlijk eind met het OV (naar startadres dan). 2.5 tot 3 uur.

Er zit een blokkade op mijn studenten OV-Chipkaart. Waarom, geen idee.. Opeens doet hij het niet meer. Volgens de sericebalie v/d NS moet ik mijn abonnement activeren. Ja lekker, dat kan ik dus nog niet. Dat tijdelijke abonnement is bij mij pleite ofzo. Heel irritant.

Ik probeer morgen de metro in Rotterdam dus te vermijden.

Audi A8 is wel heel dik zeg. Ik moet zeggen dat ik de E-klasse (sedan) van morgen ook niet verkeerd vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')