Nee, maar zij rijdt nog. Definitieve klassering van haar dus niet bekend.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je een Nederlander!
2, 3 en 4 zou ik goed vinden. Er is een verschil tussen redelijk en goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon redelijk goed hoor voor wat deze vrouwen op dit moment kunnen. Alleen Valkenburg ietwat tegenvallend. Maar wat had jij dan verwacht? 1, 2 en 3?
Dat toont nog maar eens aan hoe belachelijk jij wel niet denktquote:Op zondag 10 januari 2010 14:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, maar zij rijdt nog. Definitieve klassering van haar dus niet bekend.
[..]
2, 3 en 4 zou ik goed vinden.
Zie toevoeging! Er is een verschil tussen redelijk en goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat toont nog maar eens aan hoe belachelijk jij wel niet denkt
Gezien het gebrek aan goede 3/5km rijdsters op het moment en het matige eerste gedeelte van dit seizoen, vind ik 2 en 6 en 7 best wel aardig ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Barca het volgende:
Nou, dat wordt 6. Valkenburg en 7. Voorhuis. Oh ja 12. Van Deutekom. Nou ... inderdaad. Goed EK van onze vrouwen.
Net of er voor die 2e plaats überhaupt nog hoop wasquote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Barca het volgende:
Wüst veel betere 5000m dan Valkenburg en Voorhuis. Dat geeft weinig hoop voor de OS.
snap je het nou nog niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Barca het volgende:
Wüst veel betere 5000m dan Valkenburg en Voorhuis. Dat geeft weinig hoop voor de OS.
Ik vind 5 seconden (volgens mij zelfs nog meer) gewoon veel. Nee, ik denk niet dat we kans maken op een medaille op de 5km.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net of er voor die 2e plaats überhaupt nog hoop wasJe lijkt Herbert wel.
Leg maar eens uit!quote:
Okquote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind 5 seconden (volgens mij zelfs nog meer) gewoon veel. Nee, ik denk niet dat we kans maken op een medaille op de 5km.
En tussen goed en uitstekend?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Zie toevoeging! Er is een verschil tussen redelijk en goed.
Daarin is inderdaad ook een verschil. 1, 2, 3 en 4 zou uitstekend zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tussen goed en uitstekend?
Volgens mij doet Wüst niet mee aan de 5000m op okt 2. Dat zij op dit EK zo veel beter is dan iemand die zich waarschijnlijk plaatst voor de 5000m op het okt 2.quote:
het is al tijden bekend dat we 0,0% kans hebben op een medaille op de 5kmquote:
Ehm kramer heeft toch wel een grote kans op goudquote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
het is al tijden bekend dat we 0,0% kans hebben op een medaille op de 5km
En, ik zeg niet dat we dat wél doen!!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
het is al tijden bekend dat we 0,0% kans hebben op een medaille op de 5km
Hi-la-rischquote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm kramer heeft toch wel een grote kans op goud
Ehm, bij de vrouwenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm kramer heeft toch wel een grote kans op goud
Maar hoeveel open deuren blijf je dan wel niet intrappen? Straks ga je nog vertellen dat Sven Kramer wel een kans maakt op een medaille in Vancouver. Zeg dan gewoon helemaal niets.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef Barca het volgende:
[..]
En, ik zeg niet dat we dat wél doen!!
Ik heb het niet over wel of geen medaillekans. Ik geef mijn mening over prestaties van individuen De ene schaatster doet het beter dan de andere. Of zie je dat niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar hoeveel open deuren blijf je dan wel niet intrappen? Straks ga je nog vertellen dat Sven Kramer wel een kans maakt op een medaille in Vancouver. Zeg dan gewoon helemaal niets.
Hoe laat kan ik deze rit ongeveer verwachten?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Montov het volgende:
Wust beter en constanter op alle afstanden sinds ene jaar of 2.
De voorsprong van Kramer op Fabris maakt niet uit, of het nu 1 of 20 seconden is: Kramer wil de 10km winnen en zal dus gewoon met Fabris spelen zoals hij dat de afgelopen 2 jaar met Bokko heeft gedaan.
Dat gaat nog weken door vrees ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef MiLalaa het volgende:
Misschien kunnen jullie iets minder als kakelende kipjes tegen elkaar in proberen te gaan. Het duurt volgens mij al een aantal weken en het levert bar weinig op.. Het is maar een tip...
En dan zijn Ambrosius en Tong er nog niet eens bij.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef Ericr het volgende:
Dat gaat nog weken door vrees ik.
Net als doorbreken op latere leeftijd onder Wim den Elsen en Arnold van der Poelquote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef Ericr het volgende:
Supercompensatie, daar weet van Deutekom alles van.
Ik vind hem wel coolquote:Op zondag 10 januari 2010 15:34 schreef Hankster het volgende:
Zo, die Van der Horst komt intelligent over zeg.
Ja, maar deed zij mee aan dit EK?quote:
Ze vinden hun gekakel tussendoor veel interessanter, praten over schaatsen is leuker dan ernaar kijken ofzoiets...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:43 schreef wallofdolls het volgende:
WTF doet die NOS in gods-naam. Zend iets helemaal uit of zend t niet uit
Typisch geval van "de NOS maakt het weer spannender dan het is"...hetgeen ze het hele weekend al doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:47 schreef -0- het volgende:
Volgens Veldkamp moet Kramer echt heel goed gaan rijden.
Dat valt denk ik wel mee, hij krijgt het niet cadeau maar lijkt me niet dat hij vol 100 % moet gaan.
je kunt via de NOS site gewoon live kijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:55 schreef Reddiablo het volgende:
zo, hier eerst een basketbal wedstrijd, en dan een samenvatting van de 10km denk ik..... ik gaat weer weg anders wordt 't me flink gespoilerd
Niet als je in het buitenland zit.... de streams zijn alleen geschikt voor in Nederland.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:59 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
je kunt via de NOS site gewoon live kijken.
Oh wat irritant, de BBC heeft dat ook iddquote:Op zondag 10 januari 2010 16:04 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Niet als je in het buitenland zit.... de streams zijn alleen geschikt voor in Nederland.
Irritant ja. Stom dat ze dat doenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:04 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Niet als je in het buitenland zit.... de streams zijn alleen geschikt voor in Nederland.
Zeker, goed hersteld van de 1500m.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Mooie rit van allebei.
En dan de commentators: 'Goh, dan had het toch niks met ziek zijn te maken'. Hilarischquote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, goed hersteld van de 1500m.
das niet zo bijzonder als je tegen Niedzwiedski loot op de 10quote:
Tweede keer al vandaag.quote:
Waarom is dat, iedere keer die muziek in die hal?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:57 schreef TheArt het volgende:
Wie heeft dat CD'tje meegebracht wat telkens gedraaid wordt
ik verdenk meneer draakquote:Op zondag 10 januari 2010 16:57 schreef TheArt het volgende:
Wie heeft dat CD'tje meegebracht wat telkens gedraaid wordt
Waarom denkt iemand dit überhaupt?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:59 schreef -0- het volgende:
Ik denk niet dat fabris iets kan hoor, dan zou die meer bij moeten blijven.
32.5 ers
Onzinquote:Op zondag 10 januari 2010 16:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
True: You don't win silver, you lose gold.
Inderdaad, geen enkele reden om te twijfelen aan de titel voor Kramer.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom denkt iemand dit überhaupt?
Hersman blijft ook maar doen alsof het nog spannend is voor de titel.
Gewoon een race op het niveau van Fabris.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef Butterfly91 het volgende:
Mweh lame race van Fabris tot nu toe.
ja verdorie ze maken me nog helemaal nerveus ookquote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom denkt iemand dit überhaupt?
Hersman blijft ook maar doen alsof het nog spannend is voor de titel.
Nou. Dan kan ie vanaf nu z'n kop dichthouden en ophouden met z'n gewouwel.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert weet het nu zeker, Kramer EK, knap hoor.
Ja precies. Dat weten ze zelf ook allebei, ze rijden ook allebei niet voluit denk ik eigenlijk. Fabris weet gewoon dat hij nooit tijd kan pakken op Kramer, gewoon rustig naar zilver rijden dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon een race op het niveau van Fabris.
Waarom lijken er hier in godsnaam mensen te denken dat Fabris Kramer bij zou kunnen houden?
Omdat de medewerkers van de NOS dat suggererenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon een race op het niveau van Fabris.
Waarom lijken er hier in godsnaam mensen te denken dat Fabris Kramer bij zou kunnen houden?
Leg dat maar uit aan Wüst met betrekking tot het EK Allround van 2007.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef wdn het volgende:
Onzin
Je verliest alleen goud als er een knock-out systeem is en dat is niet het geval bij schaatsen
Ben een systeem als het schaatsen win je wel degelijk zilver.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een Duitser is die Sven...
Hij heeft het volgens mij pas één keer laten afweten (valpartij achtervolging OS2006), verder áltijd aan de verwachtingen voldaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
Oké. En dan nu in Vancouver het verder waar maken.
Stiekem schoot toch ff Ritsma door m'n hoofd... ik hoop dat Sven het waar kan maken, maar het lijkt me geen vanzelfsprekendheidquote:Op zondag 10 januari 2010 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij pas één keer laten afweten (valpartij achtervolging OS2006), verder áltijd aan de verwachtingen voldaan.
Hij gaat natuurlijk erg zijn best moeten doen, maar ik zie niet in wat daar mis mee is.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stiekem schoot toch ff Ritsma door m'n hoofd... ik hoop dat Sven het waar kan maken, maar het lijkt me geen vanzelfsprekendheid
Wat dacht je van Hein Vergeer?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stiekem schoot toch ff Ritsma door m'n hoofd... ik hoop dat Sven het waar kan maken, maar het lijkt me geen vanzelfsprekendheid
Ritsma was niet zo afgetekend de beste op een afstand.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Essent idd, is pas 251 keer geweest in dit weekend.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Opnieuw korting voor de Eneco-klanten.
Ik zal in die tijd ongetwijfeld schaatsen hebben gekeken (mijn vader was groot liefhebber, dus zal er ongetwijfeld naast hebben gezeten), maar ik kan me er weinig van herinneren (ik was 4 toen hij ermee stopte)quote:
Dat klopt, Ritsma was een echte allrounder, maar toch wel iemand van wie men toch wel één keer goud verwachtte, als ik me de sentimenten goed herinner. Ik kan alleen maar hopen dat Kramer het waar kan maken, hij verdient hetquote:Op zondag 10 januari 2010 17:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ritsma was niet zo afgetekend de beste op een afstand.
Ik vind 4121 ook redelijk allround hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat klopt, Ritsma was een echte allrounder, maar toch wel iemand van wie men toch wel één keer goud verwachtte, als ik me de sentimenten goed herinner. Ik kan alleen maar hopen dat Kramer het waar kan maken, hij verdient het
November 2007 liet hij het liggen tov Fabris die toen een WR reed, en NK Allround 2007 vanwege ziekte verslagen op de 10km door Verheijen. Maar eigenlijk is hij na de OS in Turijn niet op waarde geklopt op de 5km, 10km en achtervolging: 65 wedstrijden gereden, 63 keer goud, 2 keer zilver.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij pas één keer laten afweten (valpartij achtervolging OS2006), verder áltijd aan de verwachtingen voldaan.
Heel allround zelfs. Maar Ritsma is nooit alleenheerser op een afstand geweest zoals Kramer dat wel is.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vind 4121 ook redelijk allround hoor.
Volgens wikipedia in 2008 alleen op de WK allround 1500 niet op het podium, als je de grote toernooien rekent. Dat vind ik ook wel redelijk allround
Het blijft een fenomeen ... nu al. Kramer is een van die sporters waarbij je eigenlijk gewoon niet kán bedenken hoe hij zich de komende jaren nog verder gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:02 schreef Montov het volgende:
Eigenlijk geen verrassingen dit toernooi, zonde alleen van Bokko.
[..]
November 2007 liet hij het liggen tov Fabris die toen een WR reed, en NK Allround 2007 vanwege ziekte verslagen op de 10km door Verheijen. Maar eigenlijk is hij na de OS in Turijn niet op waarde geklopt op de 5km, 10km en achtervolging: 65 wedstrijden gereden, 63 keer goud, 2 keer zilver.
Ik zou ook niet weten hoe.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:20 schreef Hankster het volgende:
[..]
Het blijft een fenomeen ... nu al. Kramer is een van die sporters waarbij je eigenlijk gewoon niet kán bedenken hoe hij zich de komende jaren nog verder gaat ontwikkelen.
hehe, grapje van ons. Hij mag na dit kampioenschap geen internationale wedstrijden meer starten omdat ie 60 wordtquote:Op zondag 10 januari 2010 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Starter: "Last gun shot as ISU starter".
Mooie foto's.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef meneer draak het volgende:
Nog wat foto's van mij op Fok! hier te vinden:
[EK] Kramer pakt titel
Zal vanavond na het dinner kijken of ik nog wat foto;s van de huldiging kan bewerken, ga nu naar het banket hierzo
December 2007, in Groningen: 13:41.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef franklop het volgende:
trouwens lang geleden dat kramer een dergelijke tijd reed op een 10k?
Vond ik ook leuk interview.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk interview ook nog van Kramer bij Dione.
En toch ben ik veel zekerder van Kramer die twee keer goud haalt dan Sablikova. Zelfs op "haar" 5km...quote:Op maandag 11 januari 2010 10:55 schreef Leatherface het volgende:
Ik vond Ria Visser nogal negatief over de mentale weerbaarheid van Sablikova. Ze heeft een paar keer klop gekregen op de 3 km, maar om haar nu een choker te noemen.
Afijn, we zien het wel over een kleine maand.
Ik geef Sven ook meer kans, maar ik denk dat Sablikova het op de 5 km wel gaat redden.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
En toch ben ik veel zekerder van Kramer die twee keer goud haalt dan Sablikova. Zelfs op "haar" 5km...
ik vond alle commentatoren sowieso negatief over vanalles. Niemand is goed etc... Leek eigenlijk meer op indekken op voorhand.. Stom.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:55 schreef Leatherface het volgende:
Ik vond Ria Visser nogal negatief over de mentale weerbaarheid van Sablikova. Ze heeft een paar keer klop gekregen op de 3 km, maar om haar nu een choker te noemen.
Afijn, we zien het wel over een kleine maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |