Ja, maar deed zij mee aan dit EK?quote:
Ze vinden hun gekakel tussendoor veel interessanter, praten over schaatsen is leuker dan ernaar kijken ofzoiets...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:43 schreef wallofdolls het volgende:
WTF doet die NOS in gods-naam. Zend iets helemaal uit of zend t niet uit
Typisch geval van "de NOS maakt het weer spannender dan het is"...hetgeen ze het hele weekend al doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:47 schreef -0- het volgende:
Volgens Veldkamp moet Kramer echt heel goed gaan rijden.
Dat valt denk ik wel mee, hij krijgt het niet cadeau maar lijkt me niet dat hij vol 100 % moet gaan.
je kunt via de NOS site gewoon live kijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:55 schreef Reddiablo het volgende:
zo, hier eerst een basketbal wedstrijd, en dan een samenvatting van de 10km denk ik..... ik gaat weer weg anders wordt 't me flink gespoilerd
Niet als je in het buitenland zit.... de streams zijn alleen geschikt voor in Nederland.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:59 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
je kunt via de NOS site gewoon live kijken.
Oh wat irritant, de BBC heeft dat ook iddquote:Op zondag 10 januari 2010 16:04 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Niet als je in het buitenland zit.... de streams zijn alleen geschikt voor in Nederland.
Irritant ja. Stom dat ze dat doenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:04 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Niet als je in het buitenland zit.... de streams zijn alleen geschikt voor in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |