Hij heeft het volgens mij pas één keer laten afweten (valpartij achtervolging OS2006), verder áltijd aan de verwachtingen voldaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
Oké. En dan nu in Vancouver het verder waar maken.
Stiekem schoot toch ff Ritsma door m'n hoofd... ik hoop dat Sven het waar kan maken, maar het lijkt me geen vanzelfsprekendheidquote:Op zondag 10 januari 2010 17:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij pas één keer laten afweten (valpartij achtervolging OS2006), verder áltijd aan de verwachtingen voldaan.
Hij gaat natuurlijk erg zijn best moeten doen, maar ik zie niet in wat daar mis mee is.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stiekem schoot toch ff Ritsma door m'n hoofd... ik hoop dat Sven het waar kan maken, maar het lijkt me geen vanzelfsprekendheid
Wat dacht je van Hein Vergeer?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stiekem schoot toch ff Ritsma door m'n hoofd... ik hoop dat Sven het waar kan maken, maar het lijkt me geen vanzelfsprekendheid
Ritsma was niet zo afgetekend de beste op een afstand.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Essent idd, is pas 251 keer geweest in dit weekend.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Opnieuw korting voor de Eneco-klanten.
Ik zal in die tijd ongetwijfeld schaatsen hebben gekeken (mijn vader was groot liefhebber, dus zal er ongetwijfeld naast hebben gezeten), maar ik kan me er weinig van herinneren (ik was 4 toen hij ermee stopte)quote:
Dat klopt, Ritsma was een echte allrounder, maar toch wel iemand van wie men toch wel één keer goud verwachtte, als ik me de sentimenten goed herinner. Ik kan alleen maar hopen dat Kramer het waar kan maken, hij verdient hetquote:Op zondag 10 januari 2010 17:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ritsma was niet zo afgetekend de beste op een afstand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |