Waarom denkt iemand dit überhaupt?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:59 schreef -0- het volgende:
Ik denk niet dat fabris iets kan hoor, dan zou die meer bij moeten blijven.
32.5 ers
Onzinquote:Op zondag 10 januari 2010 16:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
True: You don't win silver, you lose gold.
Inderdaad, geen enkele reden om te twijfelen aan de titel voor Kramer.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom denkt iemand dit überhaupt?
Hersman blijft ook maar doen alsof het nog spannend is voor de titel.
Gewoon een race op het niveau van Fabris.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef Butterfly91 het volgende:
Mweh lame race van Fabris tot nu toe.
ja verdorie ze maken me nog helemaal nerveus ookquote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom denkt iemand dit überhaupt?
Hersman blijft ook maar doen alsof het nog spannend is voor de titel.
Nou. Dan kan ie vanaf nu z'n kop dichthouden en ophouden met z'n gewouwel.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert weet het nu zeker, Kramer EK, knap hoor.
Ja precies. Dat weten ze zelf ook allebei, ze rijden ook allebei niet voluit denk ik eigenlijk. Fabris weet gewoon dat hij nooit tijd kan pakken op Kramer, gewoon rustig naar zilver rijden dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon een race op het niveau van Fabris.
Waarom lijken er hier in godsnaam mensen te denken dat Fabris Kramer bij zou kunnen houden?
Omdat de medewerkers van de NOS dat suggererenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon een race op het niveau van Fabris.
Waarom lijken er hier in godsnaam mensen te denken dat Fabris Kramer bij zou kunnen houden?
Leg dat maar uit aan Wüst met betrekking tot het EK Allround van 2007.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef wdn het volgende:
Onzin
Je verliest alleen goud als er een knock-out systeem is en dat is niet het geval bij schaatsen
Ben een systeem als het schaatsen win je wel degelijk zilver.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een Duitser is die Sven...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |