Och, dan kan ik me het niet meer herinneren.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar in ieder geval wel, volgens mij daarvoor ook gewoon. Met Stefaan Lammers altijd als commentator.
Die vakantie komt veel te laat! Paulien is daarbij niet de enige van haar ploeg die de laatste jaren slecht rijdt.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:16 schreef MiLalaa het volgende:
oooh shit, die laatste ronde van Wojcicka was ineens nog vet snel. Die reed een soort SLC-5km zeker..
Nou dag Paulien, fijne vakantie
Ja. Iets met teveel krachttraining.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Die vakantie komt veel te laat! Paulien is daarbij niet de enige van haar ploeg die de laatste jaren slecht rijdt.
maak daar nou maar gewoon jaar van, want in 2008 ging het nog primaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Die vakantie komt veel te laat! Paulien is daarbij niet de enige van haar ploeg die de laatste jaren slecht rijdt.
ja daar zijn we het allemaal wel over eens geloof ikquote:Op zondag 10 januari 2010 14:18 schreef Barca het volgende:
Diegene naast Mueller is niet Bokko hoor, maar zijn vriendin, die Noorse presentatrice van 27 ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja daar zijn we het allemaal wel over eens geloof ik
toch jammer dat Bokko geen dikke vriendjes wil zijn met KossDat geeft een veel mooier plaatje op de tribune dan met die engerd
Ik denk dat die juist dan weer in vorm is. Beckert heeft sinds de laatste Worldcup geen wedstrijd meer gereden, terwijl anderen nationale kampioenschappen hebben gereden en/of plaatsingswedstrijden voor de OS hebben gereden.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:21 schreef Columbiafan het volgende:
Beckert gaat de vorm denk ik niet kunnen rekken tot Vancouver, dat merk je nu al een beetje
Dat kan best, die 3000 was wel een beetje onder de verwachtingen, maar ze mag me verbazen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat die juist dan weer in vorm is. Beckert heeft sinds de laatste Worldcup geen wedstrijd meer gereden, terwijl anderen nationale kampioenschappen hebben gereden en/of plaatsingswedstrijden voor de OS hebben gereden.
huhquote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef TheArt het volgende:
Diegene naast Mueller is niet Bokko hoor, maar zijn vriendin, die Noorse presentatrice van 27 ofzo.
Ik dacht dat er weer een shot van Mueller op de tribune was en daarnaast zat gisteren de hele tijd zijn blonde vriendin. Mijn excuses dan daarvoorquote:Op zondag 10 januari 2010 14:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
huhsorry hoor daar zat Bokko. En Hersman zei het ook nog. Niet dat die altijd alles goed heeft, maar het verschil tussen man/vrouw zien we beiden wel
Sowieso die hele muziek daar.quote:
Waar heb jij het over? Valkenburg is voor de ploegenachtervolging belangrijker dan Voorhuis. Valkenburg is gewoon de 2e vrouw, na Wüst.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:34 schreef Barca het volgende:
Tweede plek 5km moet naar iemand gaan die belangrijk is voor ploegenachtervolging. En, dat schijnt Voorhuis wel en Valkenburg niet te zijn?
En, wat is er mogelijk om Voorhuis om zo'n 5km ziek te melden en Valkenburg dan als reserve te gebruiken? Niet dat het verschil tussen beiden op de 5km groot genoeg is om te spreken tussen wel en geen podiumplek.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:34 schreef Barca het volgende:
Tweede plek 5km moet naar iemand gaan die belangrijk is voor ploegenachtervolging. En, dat schijnt Voorhuis wel en Valkenburg niet te zijn?
En, wat is er mogelijk om Voorhuis om zo'n 5km ziek te melden en Valkenburg dan als reserve te gebruiken? Niet dat het verschil tussen beiden op de 5km groot genoeg is om te spreken tussen wel en geen podiumplek.
Lekker consequentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef Barca het volgende:
Bron: Sportweek.NL
[..]
Geen Kees Roeiboot dus. Olde Heuvel in de achtervolging ... dan moet hij zch via okt2 plaatsen voor de 5km. Als hem dat lukt, prima. Maar als deelnemer op de 500m? Belachelijk!
En, een WOH die zich plaatst via okt2 en dan Verheijen aanwijzen óf Verheijen die zich plaatst via okt2 en WOH aanwijzen ...Forza Bob de Vries!!
Dat hele geneuzel slaat nergens op. Maximaal 10 mannen en 10 vrouwen, 1 aanwijsplek bij de mannen en 1 aanwijsplek bij de vrouwen, maximaal 3 of 4 schaats(t)ers per afstand.
Commentatoren zeggen net dat Voorhuis belangrijk is voor achtervolging. Ze hadden het er over om Valkenburg de 2e plek op 5000m te geven maar dat kan volgens hen niet omdat Voorhuis die plek moet hebben ivm ploegenachtervolging.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Valkenburg is voor de ploegenachtervolging belangrijker dan Voorhuis. Valkenburg is gewoon de 2e vrouw, na Wüst.
Ja, omdat je niet iemand naar de ploegenachtervolging kan sturen zonder dat je op een individuele afstand start. En Voorhuis heeft nog geen individuele plaats, dus moet ze wel ingeschreven worden voor de 5 km. om in de ploegenachtervolging te mogen starten. Dat houdt niet in dat Voorhuis belangrijker is voor de ploegenachtervolgingquote:Op zondag 10 januari 2010 14:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Commentatoren zeggen net dat Voorhuis belangrijk is voor achtervolging. Ze hadden het er over om Valkenburg de 2e plek op 5000m te geven maar dat kan volgens hen niet omdat Voorhuis die plek moet hebben ivm ploegenachtervolging.
Ja, ik vind het ook al een aantal jaren niet zo zeer een EK, maar meer een toernooi waar Noord Amerikanen en Aziaten niet aan meedoen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef Ericr het volgende:
Sfeervol EK, misschien maar beter eens afschaffen dat nietszeggende toernooi.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Commentatoren zeggen net dat Voorhuis belangrijk is voor achtervolging. Ze hadden het er over om Valkenburg de 2e plek op 5000m te geven maar dat kan volgens hen niet omdat Voorhuis die plek moet hebben ivm ploegenachtervolging.
Wat nou? Bob de Vries is, als hij het okt 2 wint, gewoon de beste kandidaat voor de 5000m. Die moet in mijn ogen de skate-off ook gewoon winnen. Die hoeft zich niet ziek te melden om bijv. Tuitert de 5000m te kunnen laten rijden.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Wat nou? Bob de Vries is, als hij het okt 2 wint, gewoon de beste kandidaat voor de 5000m. Die moet in mijn ogen de skate-off ook gewoon winnen. Die hoeft zich niet ziek te melden om bijv. Tuitert de 5000m te kunnen laten rijden.
Ik zeg niet dat zij belangrijker is. Zo kwam het op me over.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, omdat je niet iemand naar de ploegenachtervolging kan sturen zonder dat je op een individuele afstand start. En Voorhuis heeft nog geen individuele plaats, dus moet ze wel ingeschreven worden voor de 5 km. om in de ploegenachtervolging te mogen starten. Dat houdt niet in dat Voorhuis belangrijker is voor de ploegenachtervolging
EDIT: Als je het puur voor die 5 km. hebt, moet Voorhuis em wel krijgen. Maar die individuele 5 km. boeit eigenlijk totaal niet, want niemand speelt daar toch een rol van betekenis.
Volgens mij vergeet je een Nederlander!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Barca het volgende:
Nou, dat wordt 6. Valkenburg en 7. Voorhuis. Oh ja 12. Van Deutekom. Nou ... inderdaad. Goed EK van onze vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |