ik denk dat het voor Sven extra geldt, omdat dat niet zijn afstand is. Voor al die anderen ligt die afstand meer bij hun.quote:
Hij schaatst toch direct tegen hem? Volgen is altijd makkelijker dan alleen rijden.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar het had nog relaxter geweest als ie 10 sec voorsprong had gehad. Fabris moet natuurlijk niet als een dolle tekeer willen gaan zodat Sven nog diep moet. Das niet handig voor OS.
Het zou me niets verbazen als ze daar ook van deze sport meer verstand hebben dan de Hollanders van NOSquote:Op zondag 10 januari 2010 14:04 schreef TheArt het volgende:
De Belgen zenden in het olympiche jaar ook weer schaatsen uit
Doen ze wel vaker (allroundtoernooien en WK afstanden)quote:Op zondag 10 januari 2010 14:04 schreef TheArt het volgende:
Lijkt me best hilarisch om een keer hun commentaar te horen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:04 schreef TheArt het volgende:
Net zoals met wielrennen zekerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze daar ook van deze sport meer verstand hebben dan de Hollanders van NOS
Fabris gaat zelf niet eens voluit denk ik, die weet ook wel dat hij geen kans meer heeft en dat hij niet onnodig diep moet gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:56 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Dat is waar, hopelijk voor Sven hoeft hij niet alles te geven nu zo vlak voor de OS.
Ik weet niet wat Fabris kan op de 10 op dit moment. Eerder dit seizoen zat er 30 seconden verschil tussen die 2, maar nu?
Vroeger wel, maar nu al een paar jaar niet meerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker (allroundtoernooien en WK afstanden)
Liggen wel een stukje achter.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:04 schreef TheArt het volgende:
Pff, ik denk dat ik die aan me voorbije laat gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 14:09 schreef MiLalaa het volgende:
was dat even spannend...
nou, nu de 5km![]()
ze ligt nog wel voorquote:Op zondag 10 januari 2010 14:11 schreef Barca het volgende:
Daar is Paulien. Mocht zeker niet op haar bed blijven?
Mag je zeggen dat je beter op de Belg wielrennen kunt kijken dan op de NOS? Ja, Herbert, dat mag.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Net zoals met wielrennen zeker![]()
.
Vorig jaar in ieder geval wel, volgens mij daarvoor ook gewoon. Met Stefaan Lammers altijd als commentator.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar nu al een paar jaar niet meer
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mag je zeggen dat je beter op de Belg wielrennen kunt kijken dan op de NOS? Ja, Herbert, dat mag.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mag je zeggen dat je beter op de Belg wielrennen kunt kijken dan op de NOS? Ja, Herbert, dat mag.
Het zit er bijna opquote:Op zondag 10 januari 2010 14:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ze ligt nog wel voor![]()
en rijdt constant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |