quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:25 schreef lawlhalla het volgende:
haha /copy paste
ik heb nu 1x geklikt op suntek en 1x gewonnen.
mijn 100 % winning spree ja.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:26 schreef Dropdown het volgende:
[..]. Wist niets anders. 'Waar APPELBOOMZOR alle Freebies wint' was te lang
4 dagen ofzo? en dan duurt het ook even totdat paypal het heeft verwerkt en dan kan je pas inkopen gaan doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef Dropdown het volgende:
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat Paypal die paar centen stuurt (als je je bankrek opgeeft)
zou je (uitgebreid) kunnen laten weten hoe de T5355 is. ik ben ook wel geinteresseerd in die !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
![]()
Heb ik al gezegd dat mijn nieuwe T5355 telefoon en MD80 onderweg zijn?![]()
En dat ik nog een Sennheiser batterij en een of ander vaag ding bij Suntek gewonnen had wisten jullie al, en de volgende is ook voor mij
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:50 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
zou je (uitgebreid) kunnen laten weten hoe de T5355 is. ik ben ook wel geinteresseerd in die !
als je hem hebt natuurlijk
oh ik dacht inderdaad dat het dan de T5353 van PB was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:53 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Doe ik, ik schrijf sowieso een review. (Voor andere site) Dus post ik meteen hier dan neer.
Dit is trouwens de T5355, niet de T5353 van PB. De T5353 kwam me een beetje érg goedkoop over, en de T5355 is een iets nieuwere versie....
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150399054615&ssPageName=STRK:MEWAX:ITquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
oh ik dacht inderdaad dat het dan de T5353 van PB was.
heb je een linkje voor de T5355 voor me ?
Ik zocht hem net op een paar sites, maar daar werd hij niet gevonden.
Is moeilijk te zien, maar iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef lawlhalla het volgende:
hehe je ziet in het plaatje dat het htc logo is weg-gephotoshopped.
bedankt voor de link iig.
Als er geen True bij staat dan hoef je er ook niet van uit te gaan dat het dat wel isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met dit product van Vsamsun?
http://vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=908
Is het een TRUE 100 en zo niet waar is het mee vergelijkbaar?
Misschien een goede nachtrust?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:21 schreef veda het volgende:
Ik win nooit die freebies op suntekstoreWat doe ik fout?
Hier ook!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:50 schreef PedroN het volgende:
De lampjes van Suntekstore worden eindelijk ingepakt, zeggen zij. Als het goed is komen er dus toch nog 10 lampjes met batterij voor zo'n 95 cent per stuk deze kant op
Mogen we de naam van de ebay verkoper?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef mickeyD het volgende:
nee, je moet bieden, niet "buy now" aanklikken..
en ja, die komen zonder micro SD, die heb ik van de nederlandse ebay gehaalt (¤12 voor 8GB class 6)
van een verkoper uit haarlem (wel een chinees trouwens!)
Beetje goede namaak??quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb mijn Gerrie-Ster vest ook ontvangen! 26 dec HK verlaten
"Gast", als je even leest dan zeg ik dat het één van de betere is, ik roep nergens dat het de beste is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:11 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Gast, het is een van de goedkopere, en ZEKER niet de beste. Hij zit ergens onder aan de lijst...
mijn ipoot is ook vandaag verzonden:D 28 euro voor 8gb, 10 procent korting en nog wat refund tegoedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:33 schreef korting het volgende:
Yes! Vandaag is mijn pakje van 2 januari verzonden. Ben benieuwd wanneer hij aankomt (2 ipods + 2 x MD52)
Wat betaalde je ervoor?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef MagischMannetje het volgende:
hoe lang ben jij en welke maat heb je genomenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef MagischMannetje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:09 schreef FrankP het volgende:
[..]
"Gast", als je even leest dan zeg ik dat het één van de betere is, ik roep nergens dat het de beste is.
Ik heb ondertussen al een stuk of 5 verschillende telefoons uit China geprobeerd en dit is tot nu toe de beste die er tussen zat. Ook kijkend naar functies en werking is dit wel één van de betere.
Maar goed ieder z'n ding hè....
Link?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:16 schreef jopiede het volgende:
Net pakketje binnen van taoaboa order. 2 van die Bier opener ringen - 5 dollar totaal. Zaten mooi in een klein doosje(soort van mini cadeautje) Komt mooi uit, heb vanavond verjaardag. En dan kan ik direct deze bij mijn huidige cadeautje doen
Als je nog zo'n MD80 zoekt ik heb er nog één liggen. Ding is nooit gebruikt (impulsaankoopquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef lawlhalla het volgende:
wat zijn jullie stekjes voor goedkope md80's en/of micro sd kaartjes.
op ebay eentje voor 17,98 buy it now prijs. zonder micro sd.
Welke seller is dat, kan je z'n nick ff PMen/hier posten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:37 schreef lawlhalla het volgende:
weet ik, maar dat was even ter indicatie. ben nu eventjes aan het rondkijken. ga morgen wel eventjes zoeken naar het beste dealtje dan.
( dat 12 euro voor 8 gb classe 6 is toch eigenlijk ook niet mis trouwens )
hmmm geen NL taal zie ik jammer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150399054615&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Goedkoopste waar ik hem vond was dus daar. Het zou misschien via Jack van Taobao kunnen, maar daar had ik geen zin in.
Die op eBay is gewoon met HTC Logo trouwens. (Zei die tenminste)
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Welke seller is dat, kan je z'n nick ff PMen/hier posten?
Thanks
in ieder geval wel voor in de auto, want die heb ik gisteren nog gezien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef thijs1994 het volgende:
Hebbben ze in China ook houders voor de telefoon. Dat zoek ik.
Ik hoor al wel weer dat meneer het beter weet, vooral houden zo!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
En hij is ook niet één van de betere. Lijkt er totaal niet op, zowel uiterlijk als innerlijk...
En ik weet niet welke china telefoons jij dan wel niet hebt gehad als dat de beste is die er tussen zat
Staat ie niet meer in je feedback lijst dan (als je in ieder geval feedback hebt gegeven aan of ontvangen van deze verkoper)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:40 schreef mickeyD het volgende:
kan die chinees uit haarlem niet meer vinden, ebay gaat maar 60 dagen terug..
heb het kaartje niet getest toen ik hem nog had,
Ik hoor al wel weer dat meneer er geen verstand van heeft, vooral houden zo!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:33 schreef FrankP het volgende:
[..]
Ik hoor al wel weer dat meneer het beter weet, vooral houden zo!!!
Laat me raden-> ga je een potato cannon maken? Ik wou ook zon ding alleen ze waren moeilijk te vinden en het lukt nu ook wel met een klik ding uit een aansteker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:26 schreef Trekkaas het volgende:
Ik zoek een "electronic spark igniter"
Iets zoals dit:
[ afbeelding ]
Het is dus een elektrische ontsteking voor een barbeque, die onsteking vonkt dus 2/3 keer per seconde.
Weet iemand waar ik dit het goedkoopst kan halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AchterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker off-topic, maar kan dat met z'n ding?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Laat me raden-> ga je een potato cannon maken? Ik wou ook zon ding alleen ze waren moeilijk te vinden en het lukt nu ook wel met een klik ding uit een aansteker.
Nice
Als je dr een gevonden hebt op taobao even door linken, ga ik dr ook even eentje bestellen!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Protip; micro SD kaartjes gewoon hier halen. Paar centen verschil is de moeite niet waard om het uit China te halen (zelfs Jack verbaasde het dat Microsd geheugen hier zo "goedkoop" is) en bij zaken hier heb je "wat" meer zekerheid wat betreft garantie. En ik schat in ook iets meer kans dat snelheden van geheugen gehaald worden, om nog maar te zwijgen over kloppende groottes van de geheugenkaartjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef lawlhalla het volgende:
wat zijn jullie stekjes voor goedkope md80's en/of micro sd kaartjes.
op ebay eentje voor 17,98 buy it now prijs. zonder micro sd.
Overigens ben ik even kleding-bestel-klaar. 1 keer ter test via PB iets besteld op TaoBao.. Tijdje geleden bij vriend Jacques (halverwege december vorige jaar nog) 2 overhemden besteld (die iedereen hier toen butt-ugly vond) en heb ze net in het nieuwe jaar binnen gehad. 2 dingen vielen mij daarbij op:
1. Ik heb bij Jack aangegeven dat mijn standaard maat overhemden hier M is.. Hij heeft vervolgens geen reaktie gegeven maar direct de overhemden in maat M besteld, wat na uitpakken ongeveer even groot bleek als XS hier.. (:')) Dus so much voor het meedenken vanuit hun kant.Ga er geen werk of zo van maken aangezien de dingen gelukkig niet zo duur waren (was toch maar een proef bestellinkje) en het de moeite toch niet loont. Hij had op z'n minst wat exactere maten kunnen vragen, maar als je hem vraagt of je ook een M moet hebben als je hier een M draagt qua maat, waarna hij gewoonweg de M voor je bestelt op taobao vind ik nogal.. Kortzichtig?)
2. Kwaliteit viel mij ook tegen.. Naadjes niet goed afgewerkt etc. (loshangende draadjes, uitstekende stukjes stof, zulke dingen..) Ik pas er niet goed in dus heb ze niet gedragen, maar ik vermoed dat als je ze in de wasmachine gooit, er na 2 keer wassen weinig van over is. Ondanks dat het Jacques and Johnnie zou moeten zijn.
Ik ben er even klaar mee in ieder geval. Moeilijk inschatten ook met die maten, de ene keer komt het goed overeen, andere keer schijnbaar niet. En als ze aan de andere kant van de wereld je hier per product geen uitleg over willen/kunnen geven houdt het wat mij betreft snel op.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Volgende keer gewoon even je lengte doorgevenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Protip; micro SD kaartjes gewoon hier halen. Paar centen verschil is de moeite niet waard om het uit China te halen (zelfs Jack verbaasde het dat Microsd geheugen hier zo "goedkoop" is) en bij zaken hier heb je "wat" meer zekerheid wat betreft garantie. En ik schat in ook iets meer kans dat snelheden van geheugen gehaald worden, om nog maar te zwijgen over kloppende groottes van de geheugenkaartjes.
Overigens ben ik even kleding-bestel-klaar. 1 keer ter test via PB iets besteld op TaoBao.. Tijdje geleden bij vriend Jacques (halverwege december vorige jaar nog) 2 overhemden besteld (die iedereen hier toen butt-ugly vond) en heb ze net in het nieuwe jaar binnen gehad. 2 dingen vielen mij daarbij op:
1. Ik heb bij Jack aangegeven dat mijn standaard maat overhemden hier M is.. Hij heeft vervolgens geen reaktie gegeven maar direct de overhemden in maat M besteld, wat na uitpakken ongeveer even groot bleek als XS hier.. (:')) Dus so much voor het meedenken vanuit hun kant.Ga er geen werk of zo van maken aangezien de dingen gelukkig niet zo duur waren (was toch maar een proef bestellinkje) en het de moeite toch niet loont. Hij had op z'n minst wat exactere maten kunnen vragen, maar als je hem vraagt of je ook een M moet hebben als je hier een M draagt qua maat, waarna hij gewoonweg de M voor je bestelt op taobao vind ik nogal.. Kortzichtig?)
2. Kwaliteit viel mij ook tegen.. Naadjes niet goed afgewerkt etc. (loshangende draadjes, uitstekende stukjes stof, zulke dingen..) Ik pas er niet goed in dus heb ze niet gedragen, maar ik vermoed dat als je ze in de wasmachine gooit, er na 2 keer wassen weinig van over is. Ondanks dat het Jacques and Johnnie zou moeten zijn.
Ik ben er even klaar mee in ieder geval. Moeilijk inschatten ook met die maten, de ene keer komt het goed overeen, andere keer schijnbaar niet. En als ze aan de andere kant van de wereld je hier per product geen uitleg over willen/kunnen geven houdt het wat mij betreft snel op.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Kentie natuurlijk ook om vragen als het relevant blijkt te zijn..Hij heeft immers meer ervaring met bestellen op TaoBao dan ik..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Naar mijn ervaring vraag hij dr echt 3x om, zelfs als je duidelijk aangeeft:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:35 schreef neo2000 het volgende:
Kentie natuurlijk ook om vragen als het relevant blijkt te zijn..Hij heeft immers meer ervaring met bestellen op TaoBao dan ik..
I realy want size M!
"What size do you want? How havy are you and what is your height?"
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vandaag naar het postkantoor geweest voor een geel pakketje
Was wel koud en gladze strooien niet eens voor het straatje van postkantoor
Enfin lekker toch mijn ka08 binnen met 15% kerstkorting dus 35 euri's![]()
Dat las ik ook in dit topic.. Hij vroeg bij mij echter: Wat size do you have? Dus ik gereageerd met: "Wel, i have a size M over here in Holland.." Daarna weinig meer vernomen en op een gegeven moment de bestelstatus zien veranderen op PB..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring vraag hij dr echt 3x om, zelfs als je duidelijk aangeeft:
I realy want size M!
"What size do you want? How havy are you and what is your height?"
Ik had die kop van Neo wel willen zien toen hij zijn smurfen shirts uitpakteJe kunt ze nog als luxe poetsdoek gebruiken voor je snikkel na het neuken
![]()
Je had het kunnen weten, al heel vaak gezegd dat ze daar smurfen maten hebben. Wel een beetje duf van Jacques maar mijn ervaring is dat ze niet echt meedenken/nadenken in China. Heel vaak zie je van die hele suffe dingetjes die makkelijk kunnen worden opgelost, maakt het product waardeloos, doodzonde.
Te vaak ligt de focus echt op super goedkoop werk afleveren, zelfs al is het product door 1 cent besparing waardeloosDat cultuurtje moeten ze echt gaan afleren in China willen ze ooit een belangrijke speler in de wereld worden.
![]()
Sorry voor die off-topic reactie maar het kan wel heel erg goed met dat ding.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lekker off-topic, maar kan dat met z'n ding?Nice
Als je dr een gevonden hebt op taobao even door linken, ga ik dr ook even eentje bestellen!
misschien is dit wat http://item.taobao.com/au(...)faa88.jhtml?cm_cat=0 Of ander werkt een piëzo ontsteking wel goed voor je grill maar die kan je beter 'at the local' kopen.![]()
Winner:Patrick, Limburg, Netherlandsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Raad eens wie de Freebie heeft gewonnen![]()
![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Raad eens wie de Freebie heeft gewonnen![]()
![]()
! alweer die ijsblokjes dingen !
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Laat me raden-> ga je een potato cannon maken? Ik wou ook zon ding alleen ze waren moeilijk te vinden en het lukt nu ook wel met een klik ding uit een aansteker.
Ik gebruik nu ook een aansteker voor de vonken, maar ik wil nu een nieuwe bouwen met 160mm PVC buizen en dan wil ik wel een mooi vonkapparaatje
Zoiets alleen dan met grote buizen:
banaan![]()
tvpOp maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
Aan alle chicks; eet/drink geen light producten, krijg je tumoren van.![]()
Had je wat aan het linkje dat ik je gaf ( http://item.taobao.com/au(...)faa88.jhtml?cm_cat=0 ) ? Anders kan je het beste met een piëzo ontsteking gaan werken. nu weer on-topic en verder zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:26 schreef Trekkaas het volgende:
[..]
Klopt
Ik gebruik nu ook een aansteker voor de vonken, maar ik wil nu een nieuwe bouwen met 160mm PVC buizen en dan wil ik wel een mooi vonkapparaatje
Zoiets alleen dan met grote buizen:
![]()
![]()
Op DX voor 35 points een WiiKey (value $15.24). Echt niet duur voor gratis games. Waarom is deze niet gewoon te koop in de shop en alleen maar te verkrijgen met DX Points? Sparen maar...
![]()
Uuuh, ooit van softmodden gehoord?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef EdNoolk het volgende:
Op DX voor 35 points een WiiKey (value $15.24). Echt niet duur voor gratis games. Waarom is deze niet gewoon te koop in de shop en alleen maar te verkrijgen met DX Points? Sparen maar...
Maar ff on:
Hoe zit 't eigenlijk met die punten systemen? Heeft pop ook z'n systeem, en geld dit dan ook voor Tb orders?
Zijn de dp points mee naar pop? ThanksCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ednoolk: waarschijnlijk omdat hij vrij nutteloos is tegenwoordig....
Iemand toevallig mijn vorige post nog gezien :]http://www.grcustoms.com/shop/product_info.php?cPath=1_122&products_id=625)[/quote][/url]quote:Ik krijg ze niet gevonden maar ze zullen er vast wel zijn op 1 vd shops
Ik zoek een led strip flexibel waterdicht en liefst nog met rem functie en evt knipperlicht functie
Hier zie je de toepassing:
de 1e en 2e rij, de 3e rij is zoals het nu is.
(en de betere pagina met verschillende versies[url=http://www.grcustoms.com/shop/product_info.php?cPath=1_122&products_id=625)
![]()
Dat allemaal dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:58 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had die kop van Neo wel willen zien toen hij zijn smurfen shirts uitpakteJe kunt ze nog als luxe poetsdoek gebruiken voor je snikkel na het neuken
![]()
Je had het kunnen weten, al heel vaak gezegd dat ze daar smurfen maten hebben. Wel een beetje duf van Jacques maar mijn ervaring is dat ze niet echt meedenken/nadenken in China. Heel vaak zie je van die hele suffe dingetjes die makkelijk kunnen worden opgelost, maakt het product waardeloos, doodzonde.
En ja, ik wist het, alleen heb ik vaak genoeg gelezen dat het niet bij elk kledingstuk zo is. En ik ging abusievelijk uit van eigen initiatief bij die Chinezen. Maar goed dat het niet duur was.
Welke maat bestellen jullie dan voor bijvoorbeeld overhemden of shirts? ik bedoel, ik draag normaal een M, zou ik toch al XL moeten hebben denk ik..?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:11 schreef lawlhalla het volgende:
[..]! alweer die ijsblokjes dingen !
JupKan ik lekker Titanic ijsblokjes maken!
![]()
3 dagen, 8 keer geklikt, dit gewonnen:
- Sennheiser 150mAh accu -> gaat op eBay
- Een of andere kabel adapter -> geen idee
- Ijsblokjes dingetje van de titanic -> ga ik ijsblokjes maken en foto's maken voor op fok!![]()
![]()
ze sturen van Chinavasion (shenzen) een pakketje terug en vragen aan mij welke transporteur ik moet kiezen Ups, Fed ex of Dhl. van de 1e twee heb ik van een eerder pakket een naheffing gekregen (ca 15 euro) dus ben beetje huiverig. maar welke is het meest verstandigst om het pakket te laten versturen?
het gaat niet om kosten, die betaalt chinavasion. ook ivm douane-onderschepping.
dank alvast. de waarde die ze erop zetten zal ca 25 euro zijnNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Zeg tegen die mongolen dat ze het via hongkongpost moeten doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef mcwops het volgende:
ze sturen van Chinavasion (shenzen) een pakketje terug en vragen aan mij welke transporteur ik moet kiezen Ups, Fed ex of Dhl. van de 1e twee heb ik van een eerder pakket een naheffing gekregen (ca 15 euro) dus ben beetje huiverig. maar welke is het meest verstandigst om het pakket te laten versturen?
het gaat niet om kosten, die betaalt chinavasion. ook ivm douane-onderschepping.
dank alvast. de waarde die ze erop zetten zal ca 25 euro zijn
![]()
![]()
da's een goeiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zeg tegen die mongolen dat ze het via hongkongpost moeten doen
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Wie wint toch de hele tijd die verdomde suntek dingen :|
Ik heb 't echt al 10x geprobeerd maar elke keer ben ik te laat, ik refresh 'm 30 sec van te voren en dan precies op 0.00 klikken. Wat doe ik verkeerd
Zelfde hier, doe ook telkens hetzelfde als dat ik eerst deed, maar toch win ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef tokko1 het volgende:
Wie wint toch de hele tijd die verdomde suntek dingen :|
Ik heb 't echt al 10x geprobeerd maar elke keer ben ik te laat, ik refresh 'm 30 sec van te voren en dan precies op 0.00 klikken. Wat doe ik verkeerd
.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Eind november heb ik een paar keer kunnen winnen maar nu lukt het me ook niet meer...
Ik doe een refresh 15 sec van te voren om de klok in sync te krijgen met de server (soms zie je dan dat de countdown al een seconde voor/achter loopt).
Voor wie mijn vraag in het vorige topic niet heeft gezien:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef thecuriousone het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die meerdere keren gewonnen hebben op suntekstore en die alles ontvangen hebben?
Ik heb 3 prullen (audio-stekkertje, stappenteller en rare bril) gewonnen en slechts de eerste is aangekomen (alle prijzen zijn eind november verstuurd). Ik was zo nieuwsgierig naar de rare bril.
[ Bericht 0% gewijzigd door thecuriousone op 09-01-2010 23:17:11 (typo) ]jaja, en azo...![]()
Haha ik vroeg aan Jack of hij 2 Kanen koptelefoons op zijn website wou zetten, de KM-730 en de KM-760, nou heb ik eindelijk na lang mailen zei hij eergister: Within 48 hours. Dus ik kijken, staan er 2 andere. Ik bestel voor de moeite binnenkort ook wel even die KM-740
Hoi![]()
Heb beejte met spul gespeeld, vandaag kwam ik bij m'n ouders, zijn al 3 dingen van de 8 kapot zeg. SIgaretaansteker ging vanzelf, bovenkant van bbgun ook en dat andere ben ik ff vergeten wat het was.![]()
Net een mp4 speler gekocht:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26638
Maar ik denk dat ik beter andere oordopje er bij kan kopen toch? of zullen deze wel redelijk zijn?![]()
Jouw sitequote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef roald17 het volgende:
Maar ik denk dat ik beter andere oordopje er bij kan kopen toch? of zullen deze wel redelijk zijn?
Zijn er echt mensen die dingen bestellen via jouw site?
![]()
iemand misschien?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef roald17 het volgende:
Maar ik denk dat ik beter andere oordopje er bij kan kopen toch? of zullen deze wel redelijk zijn?
![]()
Popbuying, maar dat is de vroeger DealPerfect tochquote:_!
Ik denk, laat ik ook eens klikken voor een freebie bij suntekstore. Wat denk je, in één keer bingo !!![]()
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, of wel..quote:Op zondag 10 januari 2010 00:29 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Popbuying, maar dat is de vroeger DealPerfect toch_!
User heeft vast een eigen site waar hij spulletjes verkoopt die ie in China in koopt.
Zal niet de eerste zijn. Maar aangezien wij het niet over handel mogen hebben in dit topic houd ie er verder netjes over op.
Wtf ik heb ook zo'n freebie gewonnen.. Niet te geloven dit. Jammer dat ik geen Nokia heb, een kameraad van me wel, is dus voor hem.![]()
Dus jij was eerderquote:Op zondag 10 januari 2010 11:05 schreef thijs1994 het volgende:
Wtf ik heb ook zo'n freebie gewonnen.. Niet te geloven dit. Jammer dat ik geen Nokia heb, een kameraad van me wel, is dus voor hem.
!
Dacht dat je bedoelde met 'jouw sitequote:Op zondag 10 januari 2010 09:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, of wel..User heeft vast een eigen site waar hij spulletjes verkoopt die ie in China in koopt.
Zal niet de eerste zijn. Maar aangezien wij het niet over handel mogen hebben in dit topic houd ie er verder netjes over op.
' dat je de layout van Popbuying niet mooi vond
. Dus snapte ik die laatste zin van jou dus ook niet
. Goedemorgen trouwens
Haha blijkbaar maar ik weet niet wat ik nou anders deed dan andere keren.quote:
Zou trouwens die heli wel graag winnen over 2 uur maar dan ben ik niet thuis.
![]()
Daar zit ik op te wachten idd, win hem toch nietquote:Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Haha blijkbaar maar ik weet niet wat ik nou anders deed dan andere keren.
Zou trouwens die heli wel graag winnen over 2 uur maar dan ben ik niet thuis.
!
Waarom doen jullie serieus mee om die freebiesof het zijn opladers/accus van onbekende apparaten of het is gewoon de grootste rommel
Wat is DX toch triest met die dx punten, ik moet 1200 active punten hebben maar die worden dus nooit active heb ze gemailed maar na 6 dagen nog steeds geen reactie.
Op andere tickets heb ik binnen 1 a 2 dagen een reactie...
Gelukkig haal ik mijn spul nu 99% van Ebay af(en 0,9% van Focal).
Dx.
![]()
Uuuh, een 25 dollar helikoptertje speciaal gemaakt voro MIJN md80 misschienquote:Op zondag 10 januari 2010 12:22 schreef Semmm het volgende:
Waarom doen jullie serieus mee om die freebiesof het zijn opladers/accus van onbekende apparaten of het is gewoon de grootste rommel
Ja dat snap ik nog wel maar al dat andere troepquote:Op zondag 10 januari 2010 12:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uuuh, een 25 dollar helikoptertje speciaal gemaakt voro MIJN md80 misschien
Weet je niet hoe tof Pinquin ijsblokjes zijn!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog wel maar al dat andere troep
En dat ze de waarde wat lager moeten zetten. Dacht dat de magische grens op 22 euro lag voor de Nederlandse douane centjes van je wilt zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef mcwops het volgende:
dank alvast. de waarde die ze erop zetten zal ca 25 euro zijn
Hebben jullie me een beetje gemist?![]()
Met een hairy ass en blondje USSR hoer aan zijn arm.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:12 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dacht dat je bedoelde met 'jouw site' dat je de layout van Popbuying niet mooi vond
. Dus snapte ik die laatste zin van jou dus ook niet
. Goedemorgen trouwens
Zijn tijd was 188. Dus na 0,188 seconde klikte hij al. Gezien de server achter ligt (meestal klikken mensen gelijk maar staat er 0,850 seconde) kan het dus nooit zijn dat hij gelijk eerste wasquote:. Moet wel een autoclicker hebben ofzo. Zo goed is je connectie nou ook weer niet in Stalinland
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:25 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Zijn tijd was 188. Dus na 0,188 seconde klikte hij al. Gezien de server achter ligt (meestal klikken mensen gelijk maar staat er 0,850 seconde) kan het dus nooit zijn dat hij gelijk eerste was. Moet wel een autoclicker hebben ofzo. Zo goed is je connectie nou ook weer niet in Stalinland
Oh okHoe/waar zie jij trouwens na hoeveel seconde hij geklikt heeft?
![]()
![]()
Onder GRAB-A-FREEBIE staat last top 3 hits.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:33 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Oh okHoe/waar zie jij trouwens na hoeveel seconde hij geklikt heeft?
Iemand die me de werking van de MD80 kan uitleggen??![]()
Ik stop een micro-sd kaart er in
Druk op de power button (blauwe led gaat branden)
Druk op de record button (rode led gaat knipperen)
Als ik klaar ben met filmen druk ik nogmaals op de record-button (rood gaat eerst snel knipperen en stopt er dan mee).
Alleen de blauwe led brandr nog en gaat na 30 seconde uit (staat ook in de handleiding zo beschreven).
Als ik de icor-sd kaart dan in mijn pc stop dan zie ik een lege sd kaart.....wat doe ik fout?![]()
![]()
![]()
Sluit hem eens via usb kabel aan?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef marco_sire het volgende:
Als ik de icor-sd kaart dan in mijn pc stop dan zie ik een lege sd kaart.....wat doe ik fout?![]()
![]()
![]()
Niks.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef marco_sire het volgende:
Iemand die me de werking van de MD80 kan uitleggen??![]()
Ik stop een micro-sd kaart er in
Druk op de power button (blauwe led gaat branden)
Druk op de record button (rode led gaat knipperen)
Als ik klaar ben met filmen druk ik nogmaals op de record-button (rood gaat eerst snel knipperen en stopt er dan mee).
Alleen de blauwe led brandr nog en gaat na 30 seconde uit (staat ook in de handleiding zo beschreven).
En idd even proberen USB kabel, maar micro sd kaartje in reader doen en dan utilezen werkt bij mij ook gewoon.. doe 't op precies dezelfde manier
@tokko1
hoe heb jij j micro sd geformateerd?
branden de ledjes bij jou in dezelfde volgorde?
wat doe jij nadat je na het filmen nogmaals de record button heb ingedrukt om het filmen te stoppen: wachten tot de md80 vanzelf uitgaat of nog iets anders?
gaat de led wel op rood nadat bent gestopt met recorden volgens de handeiding moet dit namelijk)
@g0dz0r
dit moet toch niet uitmaken? als ik iets op sd-kaartje zet dan moet ik die via een kaartlezer toch ook kunnen zien?![]()
![]()
Niks geformatteerd, gewoon dr in gedaan direct from the shop.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef marco_sire het volgende:
@tokko1
hoe heb jij j micro sd geformateerd?
branden de ledjes bij jou in dezelfde volgorde?
wat doe jij nadat je na het filmen nogmaals de record button heb ingedrukt om het filmen te stoppen: wachten tot de md80 vanzelf uitgaat of nog iets anders?
gaat de led wel op rood nadat bent gestopt met recorden volgens de handeiding moet dit namelijk)
Volgends mij branden ledjes 't zelfde.
Ik druk dat film uit knopje in en dan geen idee :p gewoon kabeltje dr in rammen en voilá.. Videó
(ik heb 4GB class 6 MyMemory kaartje btw..)
[ Bericht 8% gewijzigd door tokko1 op 10-01-2010 14:45:38 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
@tokko1
dan weet ik het echt niet. heb het nu ook via usb gedaan. de camera wordt herkend (externe samsung harde schijf er bij) maar de schijf is zo leeg als ik weet niet wat.......er moet toch een oplossing zijn?
doe je nog iets met de mode-button aan de andere kant van de md80?
ik heb de verkoper ook al gemaild om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn, maar misschien heeft een andere fokker DE oplossing? je kan er een virtuele hug mee verdienen![]()
![]()
Hoe groot is je sdkaart?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef marco_sire het volgende:
@tokko1
dan weet ik het echt niet. heb het nu ook via usb gedaan. de camera wordt herkend (externe samsung harde schijf er bij) maar de schijf is zo leeg als ik weet niet wat.......er moet toch een oplossing zijn?
doe je nog iets met de mode-button aan de andere kant van de md80?
ik heb de verkoper ook al gemaild om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn, maar misschien heeft een andere fokker DE oplossing? je kan er een virtuele hug mee verdienen
![]()
Nadeel van Ebay is voor mij dat ik geen overzicht heb van nieuwe dingen, geen best verkopende dingen etc etc. Bestellen jullie bij een paar shops op ebay of zoeken jullie gewoon random?![]()
Ik heb wel de oplossing maar ik wil minstens een virtuele pijpbeurtquote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef marco_sire het volgende:
@tokko1
ik heb de verkoper ook al gemaild om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn, maar misschien heeft een andere fokker DE oplossing? je kan er een virtuele hug mee verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb weleens vaker gelezen dat sommige kaartjes niet lekker pakken.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef marco_sire het volgende:
@oeje55
kaartje is 1gb groot, dus dat is het probleem niet.
@monkeybrain
en de oplossing is?
Heb je nog een andere?
Sluit hem eens aan als webcam, kijken of ie dan wel beeld geeft.![]()
ja de oplossing heb ik ook niet, ik had ook een class 6 kaartje.. misschien is dat het?
dat je een sdhc moet gebruiken?
hoger dan 2GB dusLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
@monkeybrain
ehhh........je oplossing werkte maar ik ben niet zo goed in virtueel pijpen.....![]()
wat ik alleen niet snap: een 1gb sandisk werkte niet maar een 512 en een 4gb sandisk werken wel?![]()
anyways: monkeybrain bedankt![]()
![]()
Dat dus. microsd kaartje doet het gewoonweg niet goed icm cam. Snelste manier om dit te bevestigen danwel uit te sluiten is om er een andere in te stoppen.
edit: crap; eerst refreshen dan pas reageren.![]()
Als je gewoon in dit topic een naaktpic van jezelf post is monkeybrain waarsch. al wel tevreden. Of je pm'ed ze naar 'm zodat hij ze kan posten.(
)
Alles als die gebruikt is bij het ondersteboven poepen toch?
Hey,
Ik zag net dit topic! Leuk!
Ik heb een tijdje geleden 5 aberbromie (synoniem toch) besteld bij dhgate. Ze zijn de 6e verzonden met EMS. Hopelijk hoef ik geen extra kosten. Ik heb eens een keertje iets naar mijn adres in Nederland laten versturen, (waarde 75 euro), had ik toch wel wat extra centen moeten betalen, alle geluk betaald door mijn werk ( ze dachten dat het een pakketje voor hen was haha) Maar nu heb ik dus de truien naar mijn thuis in Belgie laten komen, hopelijk moet ik hier niets betalen, ben ik toch altijd wel wat bang van.
Hebben jullie ervaring met dvd's van tradetang of dhgate ? Ik bedoel meer de dvdboxen zoals die van House.
Ah en er is ook een paar UGGly boots naar mij onderweg![]()
![]()
je maakt er werk van, netjes!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Heb je ook ervaring met echte aberbrombie kleding? Ik heb ooit eens een polo besteld om te kijken of het wat is, nooit gedragen omdat hij gewoon te nep was. Bestel eigenlijk altijd via de officiële winkel. Is wat duurder, maar het is kwalitatief veel beter natuurlijk. Als je ze binnen hebt ben ik wel benieuwd of je ze kan vergelijken met wat echt spul als je dat hebt.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Ik zag net dit topic! Leuk!
Ik heb een tijdje geleden 5 aberbromie (synoniem toch) besteld bij dhgate. Ze zijn de 6e verzonden met EMS. Hopelijk hoef ik geen extra kosten. Ik heb eens een keertje iets naar mijn adres in Nederland laten versturen, (waarde 75 euro), had ik toch wel wat extra centen moeten betalen, alle geluk betaald door mijn werk ( ze dachten dat het een pakketje voor hen was haha) Maar nu heb ik dus de truien naar mijn thuis in Belgie laten komen, hopelijk moet ik hier niets betalen, ben ik toch altijd wel wat bang van.
Hebben jullie ervaring met dvd's van tradetang of dhgate ? Ik bedoel meer de dvdboxen zoals die van House.
Ah en er is ook een paar UGGly boots naar mij onderweg
![]()
* Nog steeds wachtend op de 2 bedragjes van Paypal. Ben ook weer zo dom geweest om net voor het weekend dit te doen. In het weekend is er geen verkeer_!
It's not just you! http://dhgate.com looks down from here.
http://downforeveryoneorjustme.com/
en hij doet ut weer![]()
Dear user, DHgate website will undergo a system upgrade between 23:00 and 24:00 (GMT +08:00) on January 10, 2010. During the period, the website may be temporarily unavailable. We are sorry for the inconvenience this might cause you and thank you for your understanding.![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door ikweethetookniet op 10-01-2010 18:02:49 ]![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
It's not just you! http://dhgate.com looks down from here.
http://downforeveryoneorjustme.com/
en hij doet ut weer![]()
Dear user, DHgate website will undergo a system upgrade between 23:00 and 24:00 (GMT +08:00) on January 10, 2010. During the period, the website may be temporarily unavailable. We are sorry for the inconvenience this might cause you and thank you for your understanding.![]()
Hij doet het trouwens weerquote:Dear user, DHgate website will undergo a system upgrade between 23:00 and 24:00 (GMT +08:00) on January 10, 2010. During the period, the website may be temporarily unavailable. We are sorry for the inconvenience this might cause you and thank you for your understanding.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Weet iemand hoe dat spul heet wat koffie hard maakt als je het er in doet? Is een soort poeder ofzo, doe je in een vloeistof dan roer je en na 1x roeren zit je lepeltje al vast. Iemand enig idee waar ik dat kan bestellen? Of andere spullen waarmee ik kutgeintjes kan uithalen op school, examenjaar, en met alles wat ik tot nu toe geflikt hebt, moet ik met een knaller eindigen (lees: watergevecht in de school), dus eerst nog wat kleine dingetjes.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.821quote:Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Dropdown het volgende:
Weet iemand hoe dat spul heet wat koffie hard maakt als je het er in doet? Is een soort poeder ofzo, doe je in een vloeistof dan roer je en na 1x roeren zit je lepeltje al vast. Iemand enig idee waar ik dat kan bestellen? Of andere spullen waarmee ik kutgeintjes kan uithalen op school, examenjaar, en met alles wat ik tot nu toe geflikt hebt, moet ik met een knaller eindigen (lees: watergevecht in de school), dus eerst nog wat kleine dingetjes.
hier heb je van alles![]()
Ugly bedoel je :$quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
maar ze hebben geen uche uche schoenen
![]()
![]()
goed topic. Ik ben in afwachting van deze telefoon.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering![]()
Nog niet maar zou hem wel graag willen bestellen. Ik wacht wel totdat iemand anders hem besteldquote:![]()
![]()
60 euro met wifi ?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef teamlead het volgende:goed topic. Ik ben in afwachting van deze telefoon.
![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26014 deze gister ontvangenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef teamlead het volgende:goed topic. Ik ben in afwachting van deze telefoon.
![]()
![]()
helemaalen dat voor 35 euri
![]()
![]()
Vorige week een 5 lot besteld van deze schoenen bij deze verkoper
http://www.tradetang.com/(...)/114859-1762588.html en gelijk betaald met paypall
Maar week later nog steeds geen geld afgeschreven en dus ook geen schoenen wat nu doen![]()
![]()
inc. verzenden 102 euroquote:If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering![]()
sinds wanneer is 66 dollar 35 euro?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26014 deze gister ontvangen![]()
![]()
![]()
Met afgelopen kerstmisquote:Op zondag 10 januari 2010 19:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
sinds wanneer is 66 dollar 35 euro?
toen kreeg iedereen van fok 15% discount
![]()
ovv merrychrismas![]()
![]()
Ik ben in afwachting van deze telefoon.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef teamlead het volgende:goed topic. Ik ben in afwachting van deze telefoon.
Heb er ooit al eerder zo eentje besteld en die beviel wel, koop er nu dus één voor een vriend.
Een andere die ik besteld had, de i9+++ heb ik inmiddels ook aan iemand verkocht omdat die hem zo leuk vond.
Voor de prijs zijn het sowieso wel leuke telefoontjes alleen is alles wel wennen, chinees touchscreen, chinese snelheid, chinese manier van vertalen, enzovoort.![]()
![]()
Tradetang heeft ze wel, als je teminste bedoelt wat ik bedoel, de ujj boots (j = g haha)quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
maar ze hebben geen uche uche schoenen
![]()
Ik heb er ook gisteren besteld, me voeten kunnen de koude niet meer aan
@Skiet: Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de kwaliteit, want het was een hele aangename verkoper. Hij heeft me mooi foto's laten zien, er extra bijgetrokken als ik er vroeg. Dus ik laat het je zeker weten![]()
![]()
Ik heb trouwens eens een vraagje.
Me oude telefoon doet het niet meer zo goed, en ik zou graag een nieuwe willen.
Die foons die jullie hier tonen vind ik allemaal mooi ( het iboner modelletje)
Maar ik ben een TOTALE leek op het vlak van gsm's, echt ik ken er niets van. Ik doe nu nog met een super oude Nokia![]()
Dus kunnen jullie mij er eentje aanraden ? Die redelijk goed in gebruik is, niet te duur.
Ik zou hem eigenlijk enkel gebruiken voor te sms, soms te bellen, en een agendafunctietje is ook leuk. De rest zoals spelletjes, muziek,.. mag, maar is voor mij bijkomstig;
Brand maar los![]()
![]()
Hoelang gaat de batterij mee, en hoe werkt het SMSen? Stylus of toetsen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26014 deze gister ontvangen![]()
![]()
Ik kan hem voor 44 dollar krijgen op eBay van een betrouwbare seller...
Ik zelf ben ook op zoek naar een goedkope chinese telefoon.
Ik gebruik hem alleen maar voor Bellen, SMSen en muziek luisteren via headset of speakers.
Weet iemand daar een mooie telefoon van voor een mooi prijsje?
Hij moet er wel een beetje uitzien
Heb nu een Nokia N73 maar gebruik de functies echt nooit. En alles werkt heel omslachtig via Nokia, dat ben ik ook wel zat aan het worden!
[ Bericht 1% gewijzigd door Deezertje op 10-01-2010 19:33:42 ]![]()
op tradetang... waar staat je besteling nu?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vorige week een 5 lot besteld van deze schoenen bij deze verkoper
http://www.tradetang.com/(...)/114859-1762588.html en gelijk betaald met paypall
Maar week later nog steeds geen geld afgeschreven en dus ook geen schoenen wat nu doen
bij send of niet?
en welke shipping gekozen?Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Staat alleen niet dat ene wat ik bedoelde bij, met dat poeder. Iemand enig idee wat voor zooi dat is?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef roald17 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.821
hier heb je van alles
Toch bedankt, zitten wat leuke dingetjes tussen
Hebben meer mensen last van het feit dat ze niet kunnen inloggen bij PopBuying?
Als ik wil inloggen staat er dat m'n wachtwoord niet correct is, alleen wanneer ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen, krijg ik ook telkens een error....![]()
![]()
Log zojuist gewoon in, dus niets aan de hand.
Even vraagje:
Member Type: Ordinary Members
Discount: 100%Ordinary Members
Current points: 0
Cost points: 0
Total points: 0
100% discount? Dus ik krijg alles gratis?
Dankzij FOK! is de export van china gestegen, en heeft het Duitsland verslagen.
China wil graag FOK! bedanken:quote:Duitsland is niet langer de grootste exporteur ter wereld, de eerste plaats is overgenomen door China. De Chinese export steeg in december met bijna 18%, vergeleken met dezelfde periode eind 2008.
De totale Chinese export bedroeg vorig jaar iets meer dan 1,2 biljoen dollar en daarmee streeft China Duitsland net voorbij. De Duitse uitvoer komt zo goed als zeker uit op 1,17 biljoen dollar over 2009.
Ook China had last van de economische crisis, maar het land lijkt zich snel te herstellen. Analisten in China spreken van een belangrijk keerpunt.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:30 schreef revpolen het volgende:
[..]
op tradetang... waar staat je besteling nu?
bij send of niet?
en welke shipping gekozen?
waar kan je dat zien dan
en waar kies je shipping![]()
![]()
![]()
Gaat het hier om Ujj schoenen ( @ skiet gedeelte) ?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef Evitaa het volgende:
[..]
Tradetang heeft ze wel, als je teminste bedoelt wat ik bedoel, de ujj boots (j = g haha)
Ik heb er ook gisteren besteld, me voeten kunnen de koude niet meer aan
@Skiet: Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de kwaliteit, want het was een hele aangename verkoper. Hij heeft me mooi foto's laten zien, er extra bijgetrokken als ik er vroeg. Dus ik laat het je zeker weten
linkje pls :$? hier ook op zoek naar ujj namelijk nog![]()
![]()
Totaal nietszeggende cijfers...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef Norbert704 het volgende:
Dankzij FOK! is de export van china gestegen, en heeft het Duitsland verslagen.
China wil graag FOK! bedanken:
[..]
Prullaria vs. high tech apparatuur![]()
1.4 biljoen vs. 60 miljoen![]()
verwoeste milieu vs. schone milieu
etc. etc.![]()
pfff ; ze gaan er toch niet naar kijken of het schoon voor het milieu is ..quote:Op zondag 10 januari 2010 19:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Totaal nietszeggende cijfers...
Prullaria vs. high tech apparatuur![]()
1.4 biljoen vs. 60 miljoen![]()
verwoeste milieu vs. schone milieu
etc. etc.
gaat allemaal om de meeste export cijfers ..![]()
![]()
Dion?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Hoi, ik heb een nieuw account dus TVP
Mijn @Skiet gedeelte ging over de aberbrombie truien
Op tradetang typ je gewoon ujj in en je krijgt duizende resultaten, je moet enkel wel even goed zoeken voor je de beste vind. Mijn verkoper noemde happy1888 denk ik.![]()
Aberbrombie is zowieezo gay, iedereen er loopt tegenwoordig inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door jopiede op 10-01-2010 20:42:16 ]![]()
inloggen @ ttquote:Op zondag 10 januari 2010 19:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]waar kan je dat zien dan
en waar kies je shipping![]()
boven in rechts dan " my tang"
dan zie je verschillende dingen..
awaiting shipment
shipped,
enz..Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef jopiede het volgende:
Aberbrombie is zowieezo gay, loopt tegenwoordig inNou, okee danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan ben je Twizuquote:![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Semmm op 10-01-2010 20:44:35 ]76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Nope, en ook niet een van die andere SC'ers die dit topic verneukenquote:
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo![]()
Waar ben jij nu dan mee bezig?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Nope, en ook niet een van die andere SC'ers die dit topic verneuken
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef jopiede het volgende:
Aberbrombie is zowieezo gay, iedereen er loopt tegenwoordig inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig om iets te vinden wat betaalbaar is en waar niet iedereen in loopt.![]()
Een Woudenberger won. Hoe kan ik nou telkens te laat zijn
___!
Wie iemand hoelang het kan duren voor je je pakket in huis hebt wanneer je de brief van de douane terug stuurt met waarde van het pakket en de factuur van je aankoop?![]()
MSTR?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Nope, en ook niet een van die andere SC'ers die dit topic verneuken
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien![]()
Ik heb net twee paar besteld, komen als 't goed is over 1,5 week aan..zaterdag naar warehouse geshippedquote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef Downstar het volgende:
Gaat het hier om Ujj schoenen ( @ skiet gedeelte) ?
linkje pls :$? hier ook op zoek naar ujj namelijk nog
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb net twee paar besteld, komen als 't goed is over 1,5 week aan..zaterdag naar warehouse geshipped
Reken maar op een langere tijd in verband met inklaring bij de douane. Ik denk dat ze die dingen er standaard uit halen in verband met de grootte van het pakket. Anders heb je geluk.
Tokko1 wil je de link even plaatsen welke je gekocht hebt en de prijs die jij betaald heb per paar.![]()
Dat hele systeem klopt niet johquote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef Dropdown het volgende:
Log zojuist gewoon in, dus niets aan de hand.
Even vraagje:
Member Type: Ordinary Members
Discount: 100%Ordinary Members
Current points: 0
Cost points: 0
Total points: 0
100% discount? Dus ik krijg alles gratis?
Ik ben een silver member maar dr staat nog gewoon Ordinary member.
En dr staat 100% maar ik krijg maar 1% korint
Mail van mijn telefoon-chinees... Zei dat het ongeveer 25 dagen zou duren tot ie hier was, dat zou zwaar kut zijn, en eigenlijk geloof ik het ook niet...![]()
En ik heb vandaag mijn 150mm bankschroef ontvangen, wel van Marktplaats![]()
![]()
Net 3 laserpointers besteld bij DXvoor 5 euro nog wat.
Gaat eigenlijk helemaal nergens over.niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul![]()
Het gaat hier om:quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Reken maar op een langere tijd in verband met inklaring bij de douane. Ik denk dat ze die dingen er standaard uit halen in verband met de grootte van het pakket. Anders heb je geluk.
Tokko1 wil je de link even plaatsen welke je gekocht hebt en de prijs die jij betaald heb per paar.
http://item.taobao.com/au(...)3bc2dc4.htm?cm_cat=0
En ik heb 2 paar besteled, grijs en bruin.
$95,00 dollar per stuk (is voor vriendinnen dus prijs boeide niet zo)
95% van de orders gaat nergends overquote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef LostFormat het volgende:
Gaat eigenlijk helemaal nergens over.
Waarom hebben al die chinese GSMs hebben niet eens snel internet? dus ik bedoel dan niet wifi, maar dus 3g/umts/hspda.quote:![]()
Tummy Hielfieger vest binnengekregen van Taobao [staat er nu niet meer op volgens mij], maar topkwaliteit [23 euro incl. shipping]. Echter maat te groot. Maar m'n pa zit 'ie als gegoten![]()
En ik wacht al zo'n 1,5 maand op een paar Ujjs pantoffels [HK verlaten op 23 december] maar nog niks van gehoord. Ik vrees het ergste [douane]![]()
![]()
Hebben ze wel, kost een beetje meerquote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom hebben al die chinese GSMs hebben niet eens snel internet? dus ik bedoel dan niet wifi, maar dus 3g/umts/hspda.
![]()
![]()
Mijn moeder is binnenkort jarig, iemand enig idee wat ik voor haar zou kunnen kopen? Ze wordt 47 volgens mijEn geen elektronisch ding, gewoon iets voor in huis ofzo. (Geen dildo's of andere sex speeltjes kinders
)
En heeft iemand wel eens zo'n super goedkope Tommie Hielfiguur polo van Taobao gekocht? Zoiets: http://item.taobao.com/au(...)ecfe7f.htm?cm_cat=30
En zo ja, hoe bevalt ie?Mn vader had het namelijk eergisteren over Tommie Hielfiguur polo's in de winkel voor 25 euro
![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door APPELBOOMZOR op 10-01-2010 22:08:20 ]![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Mijn moeder is binnenkort jarig, iemand enig idee wat ik voor haar zou kunnen kopen? Ze wordt 47 volgens mijEn geen elektronisch ding, gewoon iets voor in huis ofzo. (Geen dildo's of andere sex speeltjes kinders
)
En heeft iemand wel eens zo'n super goedkope Tommy Hilfiger polo van Taobao gekocht? Zoiets: http://item.taobao.com/au(...)ecfe7f.htm?cm_cat=30
En zo ja, hoe bevalt ie?Mn vader had het namelijk eergisteren over Tommy Hilfiger polo's in de winkel voor 25 euro
![]()
Wat voor polo's?![]()
Iemand al eens muurstickers gekocht via tb
[ Bericht 5% gewijzigd door Skiet op 10-01-2010 22:38:57 ]![]()
De activiteit op dit topic maakt onderstaand bericht meteen een stuk duidelijker. Komt natuurlijk door dat worldwide free shipping.
---
Chinese export sterk omhoog in december
Zondag 10 januari 2010 14:36
BEIJING (ANP) - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt. Dat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie. Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld. De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.Goud kan je niet bijdrukken![]()
Je bent nog maar de 3equote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef Poekieman het volgende:
De activiteit op dit topic maakt onderstaand bericht meteen een stuk duidelijker. Komt natuurlijk door dat worldwide free shipping.
---
Chinese export sterk omhoog in december
-
![]()
![]()
Heh jongens! Ik vond nog een vet tof kranten bericht dat aan onze snelle topic reeks relateert!!!111!!!!!HAHAHAHAHAHAHHAHAA hier hebben wij met zijn allen voor gezorgd!!!!! Vet hilarisch!!!quote:BEIJING (ANP) - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt. Dat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie. Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld. De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.![]()
Jij bent ook een zuurpruim hè.quote:
6 eien![]()
Ja, ik had deze gevonden!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Apekoek het volgende:
Heh jongens! Ik vond nog een vet tof kranten bericht dat aan onze snelle topic reeks relateert!!!111!!!!!
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAA hier hebben wij met zijn allen voor gezorgd!!!!! Vet hilarisch!!!
quote:BEIJING - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt.
© ANPDat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie.
Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
Status
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld.
De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
5 ralfff laurent sweaters gekocht. 15 eurie stuk. nu voor het slapen bidden of de gemene mensen op schilhol er af wil blijven.![]()
Die is goed maar deze is nog veel beter!quote:quote:BEIJING - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt.
© ANPDat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie.
Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
Status
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld.
De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.![]()
![]()
Dat heb ik dus niet gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef revpolen het volgende:
inloggen @ tt
boven in rechts dan " my tang"
dan zie je verschillende dingen..
awaiting shipment
shipped,
enz..Kan het alsnog een week later:?
Heeft tradetang een soort geheugen voor orders op emailadres ofzo:?![]()
Iets besteld van taobao en vorige week binnengekomen, alleen is het een maat te klein. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik een grotere maat wou dus..... heeft het zin om te gaan klagen bij dealperfect?![]()
![]()
als jij aan hebt gegeven dat je bijvoorbeeld XL wou en je krijgt L ; ja dan heb je reden tot klagenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:44 schreef Grotesque het volgende:
Iets besteld van taobao en vorige week binnengekomen, alleen is het een maat te klein. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik een grotere maat wou dus..... heeft het zin om te gaan klagen bij dealperfect?
Truste allemaal !![]()
![]()
Truste Downstar.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
als jij aan hebt gegeven dat je bijvoorbeeld XL wou en je krijgt L ; ja dan heb je reden tot klagen
Truste allemaal !
6 eien![]()
Het kip of het ei verhaal.quote:het hele export verhaal
Trekt de Chinese winkel gewoon arme sloebers aan die gekrompen hersens hebben omdat mama aan de Sherry zat tijdens de borstvoeding of zorgen de weekmiddelen en lood in de producten voor een IQ verlies van minstens 25 punten![]()
![]()
Ik heb vorige week iets besteld bij Focalprice...na 5 dagen was het al binnen! Beter dan DX met zijn 4 weken.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:26 schreef flexoo het volgende:
5 ralfff laurent sweaters gekocht. 15 eurie stuk. nu voor het slapen bidden of de gemene mensen op schilhol er af wil blijven.
Linkje?![]()
Iemand een leuke, betaalbare Chinese telefoon gevonden ter vervanging van mijn Nokia N73?
Ik moet er makkelijk mee kunnen bellen, SMSen en muziek luisteren.
Budget is maximaal 60 dollar.![]()
Ja die had jack voor mij toegevoegd maar ik wou de km760quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef mug89 het volgende:
http://popbuying.com/deta(...)ophone_KM_780_-27411
dat lijkt me wel wat
[ Bericht 0% gewijzigd door Unreal88 op 11-01-2010 19:28:01 ]Hoi![]()
Wil ik net op Suntekstore Freebie gaan klikken
Wordt er ineens aangebeld en raad eens![]()
De Postbode met De UChs!![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:03 schreef Jeffrey_San het volgende:
Wil ik net op Suntekstore Freebie gaan klikken
Wordt er ineens aangebeld en raad eens![]()
De Postbode met De UChs!
Ik hoop echt dat die van mij (niet voor mezelf) ook deze week eindelijk binnen zijn. Wil je misschien foto's (ook details) maken en de link posten en wat je betaald hebt. Altijd interessant om te zien wat de kwaliteit is van andere aanbieders.![]()
idd even wat foto's een linkje eventuele prijs die je hebt betaald ; altijd leuk idd!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die van mij (niet voor mezelf) ook deze week eindelijk binnen zijn. Wil je misschien foto's (ook details) maken en de link posten en wat je betaald hebt. Altijd interessant om te zien wat de kwaliteit is van andere aanbieders.
![]()
![]()
Kudo's voor de eerste kerel in dit topic die toe durft te geven dat ie uggs voor zichzelf gekocht heeft en er foto's van durft te posten. (liefst van jezelf met de uggs en bijbehorend rokje aan)Common sense is my super power. What's yours?
Ik wil er wel een paar voor mezelf hoor, alleen voor een bodemprijs. Lekkere huissloffen voor dit soort koude dagenWat zijn nu de goedkoopste oegs verkrijgbaar?
Ik zag ze ook bij de Action maar alleen maar damesmaten, zal wel iets betekenen![]()
![]()
Goed, net mijn Kanen KM92 binnen, en vind deze echt stukken beter dan de MD52 hoor.Ze zien er ook een stuk mooier uit
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo![]()
Gast, wie ben jij nou?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:23 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Goed, net mijn Kanen KM92 binnen, en vind deze echt stukken beter dan de MD52 hoor.Ze zien er ook een stuk mooier uit
6 eien![]()
Boeiend, plaatste eerst alleen wat tvp's en af en toe een berichtje.quote:
Maar als je het echt wilt weten;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is nog niet stevig genoeg denk ik zo![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:16 schreef neo2000 het volgende:
Kudo's voor de eerste kerel in dit topic die toe durft te geven dat ie uggs voor zichzelf gekocht heeft en er foto's van durft te posten. (liefst van jezelf met de uggs en bijbehorend rokje aan)
![]()
Ze zijn niet voor mezelf, maar voor iemand anders![]()
![]()
dat zeggen er wel meer!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:51 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn niet voor mezelf, maar voor iemand anders
![]()
Hey ken ik jou ergens van?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik ken jou ook niet. Wie ben jij eigenlijk.
![]()
Ik niet die zaklamp, wel die ervoorquote:
Net de twee bedragen bevestigd bij Paypal, wat moet er nu nog gebeuren voordat ik kan kopen?_!
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:25 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Boeiend, plaatste eerst alleen wat tvp's en af en toe een berichtje.
Maar als je het echt wilt weten;Placenta!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 eien![]()
Twizu.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik ken jou ook niet. Wie ben jij eigenlijk.
6 eien![]()
Ja Links Aubquote:Op maandag 11 januari 2010 00:26 schreef flexoo het volgende:
5 ralfff laurent sweaters gekocht. 15 eurie stuk. nu voor het slapen bidden of de gemene mensen op schilhol er af wil blijven.
?
![]()
Zaklamp is minequote:Op maandag 11 januari 2010 15:31 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik niet die zaklamp, wel die ervoor
![]()
![]()
@ monkeybrain
Je wou toch toen zon tabel maken voor alle kanen oordoppen is dat nog een beetje gelukt?![]()
1. 82.93.*.* Amsterdam, Netherlands 2010-01-11 11:00:00 EST
2. 145.7.*.* Capelle, Netherlands 2010-01-11 11:00:00 EST
3. 86.94.*.* Zoeterwoude, Netherlands 2010-01-11 10:59:59 EST![]()
Overigens ben ik er achter gekomen dat de timer bij mij iets achter loopt, hoe fix ik dit
Kan je niet fixen. Gewoon refreshenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:03 schreef Dropdown het volgende:
Overigens ben ik er achter gekomen dat de timer bij mij iets achter loopt, hoe fix ik dit
![]()
Néé hè, 3e!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:03 schreef Dropdown het volgende:
1. 82.93.*.* Amsterdam, Netherlands 2010-01-11 11:00:00 EST
2. 145.7.*.* Capelle, Netherlands 2010-01-11 11:00:00 EST
3. 86.94.*.* Zoeterwoude, Netherlands 2010-01-11 10:59:59 EST![]()
![]()
![]()
Top 4 staat hieronderquote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef MagischMannetje het volgende:
@ monkeybrain
Je wou toch toen zon tabel maken voor alle kanen oordoppen is dat nog een beetje gelukt?
![]()
Ik moet nog even de laatste tests doen, weinig tijd![]()
![]()
Ok, IK wou namelijk wat nieuwe kopen alleen ik wil niet met van die dunne kut draadjes etc. dus ik wacht nog wel ffquote:Op maandag 11 januari 2010 17:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Top 4 staat hieronder![]()
Ik moet nog even de laatste tests doen, weinig tijd
![]()
![]()
ja die heb ik ook, maar ik weet zeker dat ik @ paint set niet mijn gegevens heb ingevuld...quote:Op maandag 11 januari 2010 17:48 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Waarom staat jou naam dan ook bij die zaklamp erbij? Jij zei toch dat je die zaklamp had?
![]()
De md72 heeft dik draad, als een grote hoofdtelefoonquote:Op maandag 11 januari 2010 17:30 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ok, IK wou namelijk wat nieuwe kopen alleen ik wil niet met van die dunne kut draadjes etc. dus ik wacht nog wel ff
![]()
![]()
Ah, oke. Werkt goed dan dat Suntekstore.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:49 schreef Arboxx het volgende:
[..]
ja die heb ik ook, maar ik weet zeker dat ik @ paint set niet mijn gegevens heb ingevuld...
2e dit keer.quote:1. 64.231.*.* Brampton, Canada 2010-01-11 12:00:00 EST
2. 86.94.*.* Zoeterwoude, Netherlands 2010-01-11 12:00:00 EST
3. 94.208.*.* Baarn, Netherlands 2010-01-11 12:00:00 EST![]()
[ Bericht 32% gewijzigd door Joene94 op 11-01-2010 18:02:46 ]![]()
nee ong 20$quote:Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef Zlatan9 het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)ecfe7f.htm?cm_cat=30
Kost deze Tummy Hilfiguur ongeveer 4 euro
![]()
pokay, wie was me net voor met die fishbone ice cubes?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Weet precies wie dat isquote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Marco001 het volgende:
pokay, wie was me net voor met die fishbone ice cubes?
_! Hij komt uit Rhoon, heeft 0,0 vrienden en zit bij mij in de klas
. Hij aapt alles van iedereen na, en nu ik 2 keer gewonnen had ging hij dat ook doen. Triest ventje
.
Kom gaan we hem in elkaar slaanquote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Weet precies wie dat is_! Hij komt uit Rhoon, heeft 0,0 vrienden en zit bij mij in de klas
. Hij aapt alles van iedereen na, en nu ik 2 keer gewonnen had ging hij dat ook doen. Triest ventje
.
![]()
Moest je TNT nou bellen om je Hongkong track code om te laten zetten in een binnenlandse? Het duurt nu wel erg lang...Hoi![]()
Kom dan, ik doe wel mee hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 19:23 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Kom gaan we hem in elkaar slaan
.
Maar goed, hoe de fuck werkt Paypal__!, snap er geen anusjes van. Heb vandaag mijn rek nr bevestigd (met de 2 bedragen), als ik nu iets bestel op Pop staat er dat ik via paypal alleen met me creditcard kan betalen omdat er geen saldo op staat. Paypal is toch gelinkt aan me rekening, dus gaat het toch gewoon van mijn rekening af als ik iets koop, en heb ik dus helemaal geen saldo nodig, toch.
Ik zet altijd geld op mijn paypal rekening, dat duurt dan 8 dagen en dan kan je daarmee betalen, hartstikke handigquote:Op maandag 11 januari 2010 19:31 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Kom dan, ik doe wel mee hoor.
Maar goed, hoe de fuck werkt Paypal__!, snap er geen anusjes van. Heb vandaag mijn rek nr bevestigd (met de 2 bedragen), als ik nu iets bestel op Pop staat er dat ik via paypal alleen met me creditcard kan betalen omdat er geen saldo op staat. Paypal is toch gelinkt aan me rekening, dus gaat het toch gewoon van mijn rekening af als ik iets koop, en heb ik dus helemaal geen saldo nodig, toch.
![]()
![]()
Hij herkent het als je minderjarig bent, ze kijken namelijk mee via je cam als je jezelf registreerd.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:31 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Kom dan, ik doe wel mee hoor.
![]()
O neequote:Op maandag 11 januari 2010 19:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Hij herkent het als je minderjarig bent, ze kijken namelijk mee via je cam als je jezelf registreerd.
, heb niet eens een cam
32 Yuan voor een Tummy Hilfiguur polo shirt![]()
Dus 3,23 of doe ik iets verkeerd ?![]()
![]()
Bij BP die Freebies sparenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Evitaa het volgende:
Over welke site hebben jullie het waar je zo iets kan winnen/gratis krijgen ( =freebie ?)?
Voor Zlatan9:Ja! De link doet het niet, en verzendkosten etc moeten er nog bij, ik bereken hem op ongeveer $15,14quote:Op maandag 11 januari 2010 19:46 schreef Zlatan9 het volgende:
32 Yuan voor een Tummy Hilfiguur polo shirt
http://coinmill.com/CNY_EUR.html#CNY=32
Dus 3,23 of doe ik iets verkeerd ?![]()
http://www.suntekstore.comquote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Evitaa het volgende:
Over welke site hebben jullie het waar je zo iets kan winnen/gratis krijgen ( =freebie ?)?Hoi![]()
Ik ben van plan een aantal iphone docks te bestellen, een voor mezelf en een voor mn broeder. En ook wil ik nog twee screenprotectors bestellen. Zal ik dit allemaal apart doen of allemaal bij elkaar?New in town![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:37 schreef Zlatan9 het volgende:
Dus 3,23 of doe ik iets verkeerd ?
![]()
Kan iemand me vertellen hoe de procedure is als je pakket bij de douane ligt en kennelijk onderschept is.
Heb wat besteld en kreeg van TNTpost een brief dat ie dus bij de douane ligt. Ik moet nu een verklaring invullen met de waarde ofzo. 'Factuur vereist', staat erop, samen met de douaneverklaring die de verzender heeft ingevuld. Die heeft als waarde 18 euro opgegeven en het pakket als gift verstuurd.
Nu zitten er in het pakket dus 5 dingen, die net even wat duurder zijn dan die 18 euro totaal natuurlijk. Een bon is er niet, het is aangekocht via een ebayverkoper, maar buiten ebay om.
Wat is het handigst om in te vullen, en wie heeft er ervaring met pakketjes die onderschept zijn? Betekent dit dat het pakket geopend is, of doen ze dat niet en is het gewoon een normale controle.
Wat zijn de te verwachten kosten? Ik neem aan dat als ze niet akkoord gaan met de opgegeven waarde van 18 euro, dat ze dan de waarde gaan schatten omdat ik geen aankoopbon heb?Hebben jullie me een beetje gemist?![]()
Volgens mij blijk ik nogal een leek op dit gebied.
Ik wil graag betalen met dat paypal, en ik had mijn rekening laten controleren door ze, ze hadden dus 2 kleine bedragen op mijn rekening gestort.
Nu ben ik gecontroleerd lid, en zou elke betaling die ik via paypal zou doen direct van mijn gewone rabobank rekening af worden getrokken. Echter nu zegt hij dat ik ook nog een creditcard moet bevestigen, die ik niet heb. Hoe kan ik nu dan betalen via paypal, moet ik dan eerst weer geld naar die paypal rekening storten voor het kan?New in town![]()
Zal wel iets van 9-10 euro worden, gebruik de DP calculator even!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:37 schreef Zlatan9 het volgende:
Dus 3,23 of doe ik iets verkeerd ?
1 cent storten en dan kan je aan de gang!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef AliKebap het volgende:
Volgens mij blijk ik nogal een leek op dit gebied.
Ik wil graag betalen met dat paypal, en ik had mijn rekening laten controleren door ze, ze hadden dus 2 kleine bedragen op mijn rekening gestort.
Nu ben ik gecontroleerd lid, en zou elke betaling die ik via paypal zou doen direct van mijn gewone rabobank rekening af worden getrokken. Echter nu zegt hij dat ik ook nog een creditcard moet bevestigen, die ik niet heb. Hoe kan ik nu dan betalen via paypal, moet ik dan eerst weer geld naar die paypal rekening storten voor het kan?![]()
Ik heb dit ff vertaald :quote:Op maandag 11 januari 2010 20:09 schreef Semmm het volgende:
[..]
Zal wel iets van 9-10 euro worden, gebruik de DP calculator even!
一 口 价:32.00元
至全国:快递: 12.0元 EMS: 20.0元
特色服务:
此宝贝已加入消费者保障服务。
卖家承诺: 7天退换 如实描述
如未履行,淘宝网将按规则支持买家申请先行赔付。
我 要 买:件 (库存558件)
--------------------------------------------------------------------
1 Prijs: 32,00 RMB
Om het hele land: Express: 12.0 Yuan EMS: 20.0 Yuan << Is dit de verzend kosten ?
Special Service:
Deze baby is toegetreden tot bescherming van de consument diensten.
Verkopers beloven: 7 dagen teruggestuurd nauwkeurig beschrijven de
Indien niet wordt voldaan, zal Taobao regel in het voordeel van de kopers voor Xianhangpeifu.
Ik wil kopen: onderdelen (Stock 558)![]()
En dat duurt 4-8 dagen tochquote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
1 cent storten en dan kan je aan de gang!
Nee, 12 Yuan volgensmijquote:Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef Zlatan9 het volgende:
[..]
Ik heb dit ff vertaald :
一 口 价:32.00元
至全国:快递: 12.0元 EMS: 20.0元
特色服务:
此宝贝已加入消费者保障服务。
卖家承诺: 7天退换 如实描述
如未履行,淘宝网将按规则支持买家申请先行赔付。
我 要 买:件 (库存558件)
--------------------------------------------------------------------
1 Prijs: 32,00 RMB
Om het hele land: Express: 12.0 Yuan EMS: 20.0 Yuan << Is dit de verzend kosten ?
Special Service:
Deze baby is toegetreden tot bescherming van de consument diensten.
Verkopers beloven: 7 dagen teruggestuurd nauwkeurig beschrijven de
Indien niet wordt voldaan, zal Taobao regel in het voordeel van de kopers voor Xianhangpeifu.
Ik wil kopen: onderdelen (Stock 558)
En dat gaat via "Geld toevoegen via een elektronische overschrijving" ?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
1 cent storten en dan kan je aan de gang!
New in town![]()
Jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef AliKebap het volgende:
[..]
En dat gaat via "Geld toevoegen via een elektronische overschrijving" ?
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: