Heb je ook ervaring met echte aberbrombie kleding? Ik heb ooit eens een polo besteld om te kijken of het wat is, nooit gedragen omdat hij gewoon te nep was. Bestel eigenlijk altijd via de officiële winkel. Is wat duurder, maar het is kwalitatief veel beter natuurlijk. Als je ze binnen hebt ben ik wel benieuwd of je ze kan vergelijken met wat echt spul als je dat hebt.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Ik zag net dit topic! Leuk!
Ik heb een tijdje geleden 5 aberbromie (synoniem toch) besteld bij dhgate. Ze zijn de 6e verzonden met EMS. Hopelijk hoef ik geen extra kosten. Ik heb eens een keertje iets naar mijn adres in Nederland laten versturen, (waarde 75 euro), had ik toch wel wat extra centen moeten betalen, alle geluk betaald door mijn werk ( ze dachten dat het een pakketje voor hen was haha) Maar nu heb ik dus de truien naar mijn thuis in Belgie laten komen, hopelijk moet ik hier niets betalen, ben ik toch altijd wel wat bang van.
Hebben jullie ervaring met dvd's van tradetang of dhgate ? Ik bedoel meer de dvdboxen zoals die van House.
Ah en er is ook een paar UGGly boots naar mij onderweg
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
It's not just you! http://dhgate.com looks down from here.
http://downforeveryoneorjustme.com/
en hij doet ut weer![]()
Dear user, DHgate website will undergo a system upgrade between 23:00 and 24:00 (GMT +08:00) on January 10, 2010. During the period, the website may be temporarily unavailable. We are sorry for the inconvenience this might cause you and thank you for your understanding.![]()
Hij doet het trouwens weerquote:Dear user, DHgate website will undergo a system upgrade between 23:00 and 24:00 (GMT +08:00) on January 10, 2010. During the period, the website may be temporarily unavailable. We are sorry for the inconvenience this might cause you and thank you for your understanding.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.821quote:Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Dropdown het volgende:
Weet iemand hoe dat spul heet wat koffie hard maakt als je het er in doet? Is een soort poeder ofzo, doe je in een vloeistof dan roer je en na 1x roeren zit je lepeltje al vast. Iemand enig idee waar ik dat kan bestellen? Of andere spullen waarmee ik kutgeintjes kan uithalen op school, examenjaar, en met alles wat ik tot nu toe geflikt hebt, moet ik met een knaller eindigen (lees: watergevecht in de school), dus eerst nog wat kleine dingetjes.
Ugly bedoel je :$quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
maar ze hebben geen uche uche schoenen
![]()
Nog niet maar zou hem wel graag willen bestellen. Ik wacht wel totdat iemand anders hem besteldquote:
60 euro met wifi ?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef teamlead het volgende:goed topic. Ik ben in afwachting van deze telefoon.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26014 deze gister ontvangenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef teamlead het volgende:goed topic. Ik ben in afwachting van deze telefoon.
inc. verzenden 102 euroquote:
sinds wanneer is 66 dollar 35 euro?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26014 deze gister ontvangen![]()
![]()
helemaalen dat voor 35 euri
Met afgelopen kerstmisquote:Op zondag 10 januari 2010 19:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
sinds wanneer is 66 dollar 35 euro?
Ik ben in afwachting van deze telefoon.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef teamlead het volgende:goed topic. Ik ben in afwachting van deze telefoon.
Tradetang heeft ze wel, als je teminste bedoelt wat ik bedoel, de ujj boots (j = g haha)quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
maar ze hebben geen uche uche schoenen
![]()
Hoelang gaat de batterij mee, en hoe werkt het SMSen? Stylus of toetsen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26014 deze gister ontvangen![]()
![]()
helemaalen dat voor 35 euri
op tradetang... waar staat je besteling nu?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vorige week een 5 lot besteld van deze schoenen bij deze verkoper
http://www.tradetang.com/(...)/114859-1762588.html en gelijk betaald met paypall
Maar week later nog steeds geen geld afgeschreven en dus ook geen schoenen wat nu doen
Staat alleen niet dat ene wat ik bedoelde bij, met dat poeder. Iemand enig idee wat voor zooi dat is?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef roald17 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.821
hier heb je van alles
quote:Duitsland is niet langer de grootste exporteur ter wereld, de eerste plaats is overgenomen door China. De Chinese export steeg in december met bijna 18%, vergeleken met dezelfde periode eind 2008.
De totale Chinese export bedroeg vorig jaar iets meer dan 1,2 biljoen dollar en daarmee streeft China Duitsland net voorbij. De Duitse uitvoer komt zo goed als zeker uit op 1,17 biljoen dollar over 2009.
Ook China had last van de economische crisis, maar het land lijkt zich snel te herstellen. Analisten in China spreken van een belangrijk keerpunt.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:30 schreef revpolen het volgende:
[..]
op tradetang... waar staat je besteling nu?
bij send of niet?
en welke shipping gekozen?
Gaat het hier om Ujj schoenen ( @ skiet gedeelte) ?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef Evitaa het volgende:
[..]
Tradetang heeft ze wel, als je teminste bedoelt wat ik bedoel, de ujj boots (j = g haha)
Ik heb er ook gisteren besteld, me voeten kunnen de koude niet meer aan
@Skiet: Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de kwaliteit, want het was een hele aangename verkoper. Hij heeft me mooi foto's laten zien, er extra bijgetrokken als ik er vroeg. Dus ik laat het je zeker weten
Totaal nietszeggende cijfers...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef Norbert704 het volgende:
Dankzij FOK! is de export van china gestegen, en heeft het Duitsland verslagen.
China wil graag FOK! bedanken:
[..]
pfff ; ze gaan er toch niet naar kijken of het schoon voor het milieu is ..quote:Op zondag 10 januari 2010 19:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Totaal nietszeggende cijfers...
Prullaria vs. high tech apparatuur![]()
1.4 biljoen vs. 60 miljoen![]()
verwoeste milieu vs. schone milieu
etc. etc.
Dion?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Hoi, ik heb een nieuw account dus TVP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door jopiede op 10-01-2010 20:42:16 ]
inloggen @ ttquote:Op zondag 10 januari 2010 19:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]waar kan je dat zien dan
en waar kies je shipping![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef jopiede het volgende:
Aberbrombie is zowieezo gay, loopt tegenwoordig inNou, okee danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je Twizuquote:
Nope, en ook niet een van die andere SC'ers die dit topic verneukenquote:
Waar ben jij nu dan mee bezig?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Nope, en ook niet een van die andere SC'ers die dit topic verneuken
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef jopiede het volgende:
Aberbrombie is zowieezo gay, iedereen er loopt tegenwoordig inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig om iets te vinden wat betaalbaar is en waar niet iedereen in loopt.
MSTR?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Nope, en ook niet een van die andere SC'ers die dit topic verneuken
Ik heb net twee paar besteld, komen als 't goed is over 1,5 week aan..zaterdag naar warehouse geshippedquote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef Downstar het volgende:
Gaat het hier om Ujj schoenen ( @ skiet gedeelte) ?
linkje pls :$? hier ook op zoek naar ujj namelijk nog
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb net twee paar besteld, komen als 't goed is over 1,5 week aan..zaterdag naar warehouse geshipped
Dat hele systeem klopt niet johquote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef Dropdown het volgende:
Log zojuist gewoon in, dus niets aan de hand.
Even vraagje:
Member Type: Ordinary Members
Discount: 100%Ordinary Members
Current points: 0
Cost points: 0
Total points: 0
100% discount? Dus ik krijg alles gratis?
Het gaat hier om:quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Reken maar op een langere tijd in verband met inklaring bij de douane. Ik denk dat ze die dingen er standaard uit halen in verband met de grootte van het pakket. Anders heb je geluk.
Tokko1 wil je de link even plaatsen welke je gekocht hebt en de prijs die jij betaald heb per paar.
95% van de orders gaat nergends overquote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef LostFormat het volgende:
Gaat eigenlijk helemaal nergens over.
Waarom hebben al die chinese GSMs hebben niet eens snel internet? dus ik bedoel dan niet wifi, maar dus 3g/umts/hspda.quote:
Hebben ze wel, kost een beetje meerquote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom hebben al die chinese GSMs hebben niet eens snel internet? dus ik bedoel dan niet wifi, maar dus 3g/umts/hspda.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Mijn moeder is binnenkort jarig, iemand enig idee wat ik voor haar zou kunnen kopen? Ze wordt 47 volgens mijEn geen elektronisch ding, gewoon iets voor in huis ofzo. (Geen dildo's of andere sex speeltjes kinders
)
En heeft iemand wel eens zo'n super goedkope Tommy Hilfiger polo van Taobao gekocht? Zoiets: http://item.taobao.com/au(...)ecfe7f.htm?cm_cat=30
En zo ja, hoe bevalt ie?Mn vader had het namelijk eergisteren over Tommy Hilfiger polo's in de winkel voor 25 euro
![]()
Je bent nog maar de 3equote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef Poekieman het volgende:
De activiteit op dit topic maakt onderstaand bericht meteen een stuk duidelijker. Komt natuurlijk door dat worldwide free shipping.
---
Chinese export sterk omhoog in december
-
HAHAHAHAHAHAHHAHAA hier hebben wij met zijn allen voor gezorgd!!!!! Vet hilarisch!!!quote:BEIJING (ANP) - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt. Dat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie. Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld. De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.
Jij bent ook een zuurpruim hè.quote:
Ja, ik had deze gevonden!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Apekoek het volgende:
Heh jongens! Ik vond nog een vet tof kranten bericht dat aan onze snelle topic reeks relateert!!!111!!!!!
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAA hier hebben wij met zijn allen voor gezorgd!!!!! Vet hilarisch!!!
quote:BEIJING - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt.
© ANPDat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie.
Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
Status
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld.
De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.
Die is goed maar deze is nog veel beter!quote:
quote:BEIJING - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt.
© ANPDat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie.
Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
Status
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld.
De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.
Dat heb ik dus niet gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef revpolen het volgende:
inloggen @ tt
boven in rechts dan " my tang"
dan zie je verschillende dingen..
awaiting shipment
shipped,
enz..
als jij aan hebt gegeven dat je bijvoorbeeld XL wou en je krijgt L ; ja dan heb je reden tot klagenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:44 schreef Grotesque het volgende:
Iets besteld van taobao en vorige week binnengekomen, alleen is het een maat te klein. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik een grotere maat wou dus..... heeft het zin om te gaan klagen bij dealperfect?
Truste Downstar.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
als jij aan hebt gegeven dat je bijvoorbeeld XL wou en je krijgt L ; ja dan heb je reden tot klagen
Truste allemaal !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |