Popbuying, maar dat is de vroeger DealPerfect tochquote:
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, of wel..quote:Op zondag 10 januari 2010 00:29 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Popbuying, maar dat is de vroeger DealPerfect toch_!
Dus jij was eerderquote:Op zondag 10 januari 2010 11:05 schreef thijs1994 het volgende:
Wtf ik heb ook zo'n freebie gewonnen.. Niet te geloven dit. Jammer dat ik geen Nokia heb, een kameraad van me wel, is dus voor hem.
Dacht dat je bedoelde met 'jouw sitequote:Op zondag 10 januari 2010 09:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, of wel..User heeft vast een eigen site waar hij spulletjes verkoopt die ie in China in koopt.
Zal niet de eerste zijn. Maar aangezien wij het niet over handel mogen hebben in dit topic houd ie er verder netjes over op.
Haha blijkbaar maar ik weet niet wat ik nou anders deed dan andere keren.quote:
Daar zit ik op te wachten idd, win hem toch nietquote:Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Haha blijkbaar maar ik weet niet wat ik nou anders deed dan andere keren.
Zou trouwens die heli wel graag winnen over 2 uur maar dan ben ik niet thuis.
Uuuh, een 25 dollar helikoptertje speciaal gemaakt voro MIJN md80 misschienquote:Op zondag 10 januari 2010 12:22 schreef Semmm het volgende:
Waarom doen jullie serieus mee om die freebiesof het zijn opladers/accus van onbekende apparaten of het is gewoon de grootste rommel
Ja dat snap ik nog wel maar al dat andere troepquote:Op zondag 10 januari 2010 12:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uuuh, een 25 dollar helikoptertje speciaal gemaakt voro MIJN md80 misschien
Weet je niet hoe tof Pinquin ijsblokjes zijn!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog wel maar al dat andere troep
En dat ze de waarde wat lager moeten zetten. Dacht dat de magische grens op 22 euro lag voor de Nederlandse douane centjes van je wilt zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef mcwops het volgende:
ze sturen van Chinavasion (shenzen) een pakketje terug en vragen aan mij welke transporteur ik moet kiezen Ups, Fed ex of Dhl. van de 1e twee heb ik van een eerder pakket een naheffing gekregen (ca 15 euro) dus ben beetje huiverig. maar welke is het meest verstandigst om het pakket te laten versturen?
het gaat niet om kosten, die betaalt chinavasion. ook ivm douane-onderschepping.
dank alvast. de waarde die ze erop zetten zal ca 25 euro zijn
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:12 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dacht dat je bedoelde met 'jouw site' dat je de layout van Popbuying niet mooi vond
. Dus snapte ik die laatste zin van jou dus ook niet
. Goedemorgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |