Had je wat aan het linkje dat ik je gaf ( http://item.taobao.com/au(...)faa88.jhtml?cm_cat=0 ) ? Anders kan je het beste met een piëzo ontsteking gaan werken. nu weer on-topic en verder zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:26 schreef Trekkaas het volgende:
[..]
Klopt
Ik gebruik nu ook een aansteker voor de vonken, maar ik wil nu een nieuwe bouwen met 160mm PVC buizen en dan wil ik wel een mooi vonkapparaatje
Zoiets alleen dan met grote buizen:
Uuuh, ooit van softmodden gehoord?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef EdNoolk het volgende:
Op DX voor 35 points een WiiKey (value $15.24). Echt niet duur voor gratis games. Waarom is deze niet gewoon te koop in de shop en alleen maar te verkrijgen met DX Points? Sparen maar...
]http://www.grcustoms.com/shop/product_info.php?cPath=1_122&products_id=625)[/quote][/url]quote:Ik krijg ze niet gevonden maar ze zullen er vast wel zijn op 1 vd shops
Ik zoek een led strip flexibel waterdicht en liefst nog met rem functie en evt knipperlicht functie
Hier zie je de toepassing:
de 1e en 2e rij, de 3e rij is zoals het nu is.
(en de betere pagina met verschillende versies[url=http://www.grcustoms.com/shop/product_info.php?cPath=1_122&products_id=625)
Dat allemaal dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:58 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had die kop van Neo wel willen zien toen hij zijn smurfen shirts uitpakteJe kunt ze nog als luxe poetsdoek gebruiken voor je snikkel na het neuken
![]()
Je had het kunnen weten, al heel vaak gezegd dat ze daar smurfen maten hebben. Wel een beetje duf van Jacques maar mijn ervaring is dat ze niet echt meedenken/nadenken in China. Heel vaak zie je van die hele suffe dingetjes die makkelijk kunnen worden opgelost, maakt het product waardeloos, doodzonde.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:11 schreef lawlhalla het volgende:
[..]! alweer die ijsblokjes dingen !
Zeg tegen die mongolen dat ze het via hongkongpost moeten doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef mcwops het volgende:
ze sturen van Chinavasion (shenzen) een pakketje terug en vragen aan mij welke transporteur ik moet kiezen Ups, Fed ex of Dhl. van de 1e twee heb ik van een eerder pakket een naheffing gekregen (ca 15 euro) dus ben beetje huiverig. maar welke is het meest verstandigst om het pakket te laten versturen?
het gaat niet om kosten, die betaalt chinavasion. ook ivm douane-onderschepping.
dank alvast. de waarde die ze erop zetten zal ca 25 euro zijn
da's een goeiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zeg tegen die mongolen dat ze het via hongkongpost moeten doen
Zelfde hier, doe ook telkens hetzelfde als dat ik eerst deed, maar toch win ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef tokko1 het volgende:
Wie wint toch de hele tijd die verdomde suntek dingen :|
Ik heb 't echt al 10x geprobeerd maar elke keer ben ik te laat, ik refresh 'm 30 sec van te voren en dan precies op 0.00 klikken. Wat doe ik verkeerd
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef thecuriousone het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die meerdere keren gewonnen hebben op suntekstore en die alles ontvangen hebben?
Ik heb 3 prullen (audio-stekkertje, stappenteller en rare bril) gewonnen en slechts de eerste is aangekomen (alle prijzen zijn eind november verstuurd). Ik was zo nieuwsgierig naar de rare bril.
Jouw sitequote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef roald17 het volgende:
Net een mp4 speler gekocht:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26638
Maar ik denk dat ik beter andere oordopje er bij kan kopen toch? of zullen deze wel redelijk zijn?
iemand misschien?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef roald17 het volgende:
Net een mp4 speler gekocht:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26638
Maar ik denk dat ik beter andere oordopje er bij kan kopen toch? of zullen deze wel redelijk zijn?
Popbuying, maar dat is de vroeger DealPerfect tochquote:
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, of wel..quote:Op zondag 10 januari 2010 00:29 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Popbuying, maar dat is de vroeger DealPerfect toch_!
Dus jij was eerderquote:Op zondag 10 januari 2010 11:05 schreef thijs1994 het volgende:
Wtf ik heb ook zo'n freebie gewonnen.. Niet te geloven dit. Jammer dat ik geen Nokia heb, een kameraad van me wel, is dus voor hem.
Dacht dat je bedoelde met 'jouw sitequote:Op zondag 10 januari 2010 09:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, of wel..User heeft vast een eigen site waar hij spulletjes verkoopt die ie in China in koopt.
Zal niet de eerste zijn. Maar aangezien wij het niet over handel mogen hebben in dit topic houd ie er verder netjes over op.
Haha blijkbaar maar ik weet niet wat ik nou anders deed dan andere keren.quote:
Daar zit ik op te wachten idd, win hem toch nietquote:Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Haha blijkbaar maar ik weet niet wat ik nou anders deed dan andere keren.
Zou trouwens die heli wel graag winnen over 2 uur maar dan ben ik niet thuis.
Uuuh, een 25 dollar helikoptertje speciaal gemaakt voro MIJN md80 misschienquote:Op zondag 10 januari 2010 12:22 schreef Semmm het volgende:
Waarom doen jullie serieus mee om die freebiesof het zijn opladers/accus van onbekende apparaten of het is gewoon de grootste rommel
Ja dat snap ik nog wel maar al dat andere troepquote:Op zondag 10 januari 2010 12:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uuuh, een 25 dollar helikoptertje speciaal gemaakt voro MIJN md80 misschien
Weet je niet hoe tof Pinquin ijsblokjes zijn!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog wel maar al dat andere troep
En dat ze de waarde wat lager moeten zetten. Dacht dat de magische grens op 22 euro lag voor de Nederlandse douane centjes van je wilt zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef mcwops het volgende:
ze sturen van Chinavasion (shenzen) een pakketje terug en vragen aan mij welke transporteur ik moet kiezen Ups, Fed ex of Dhl. van de 1e twee heb ik van een eerder pakket een naheffing gekregen (ca 15 euro) dus ben beetje huiverig. maar welke is het meest verstandigst om het pakket te laten versturen?
het gaat niet om kosten, die betaalt chinavasion. ook ivm douane-onderschepping.
dank alvast. de waarde die ze erop zetten zal ca 25 euro zijn
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:12 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dacht dat je bedoelde met 'jouw site' dat je de layout van Popbuying niet mooi vond
. Dus snapte ik die laatste zin van jou dus ook niet
. Goedemorgen trouwens
Zijn tijd was 188. Dus na 0,188 seconde klikte hij al. Gezien de server achter ligt (meestal klikken mensen gelijk maar staat er 0,850 seconde) kan het dus nooit zijn dat hij gelijk eerste wasquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:25 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Zijn tijd was 188. Dus na 0,188 seconde klikte hij al. Gezien de server achter ligt (meestal klikken mensen gelijk maar staat er 0,850 seconde) kan het dus nooit zijn dat hij gelijk eerste was. Moet wel een autoclicker hebben ofzo. Zo goed is je connectie nou ook weer niet in Stalinland
Onder GRAB-A-FREEBIE staat last top 3 hits.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:33 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Oh okHoe/waar zie jij trouwens na hoeveel seconde hij geklikt heeft?
Sluit hem eens via usb kabel aan?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef marco_sire het volgende:
Als ik de icor-sd kaart dan in mijn pc stop dan zie ik een lege sd kaart.....wat doe ik fout?![]()
Niks.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef marco_sire het volgende:
Iemand die me de werking van de MD80 kan uitleggen??![]()
Ik stop een micro-sd kaart er in
Druk op de power button (blauwe led gaat branden)
Druk op de record button (rode led gaat knipperen)
Als ik klaar ben met filmen druk ik nogmaals op de record-button (rood gaat eerst snel knipperen en stopt er dan mee).
Alleen de blauwe led brandr nog en gaat na 30 seconde uit (staat ook in de handleiding zo beschreven).
Als ik de icor-sd kaart dan in mijn pc stop dan zie ik een lege sd kaart.....wat doe ik fout?![]()
Niks geformatteerd, gewoon dr in gedaan direct from the shop.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef marco_sire het volgende:
@tokko1
hoe heb jij j micro sd geformateerd?
branden de ledjes bij jou in dezelfde volgorde?
wat doe jij nadat je na het filmen nogmaals de record button heb ingedrukt om het filmen te stoppen: wachten tot de md80 vanzelf uitgaat of nog iets anders?
gaat de led wel op rood nadat bent gestopt met recorden volgens de handeiding moet dit namelijk)
Hoe groot is je sdkaart?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef marco_sire het volgende:
@tokko1
dan weet ik het echt niet. heb het nu ook via usb gedaan. de camera wordt herkend (externe samsung harde schijf er bij) maar de schijf is zo leeg als ik weet niet wat.......er moet toch een oplossing zijn?
doe je nog iets met de mode-button aan de andere kant van de md80?
ik heb de verkoper ook al gemaild om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn, maar misschien heeft een andere fokker DE oplossing? je kan er een virtuele hug mee verdienen
Ik heb wel de oplossing maar ik wil minstens een virtuele pijpbeurtquote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef marco_sire het volgende:
@tokko1
ik heb de verkoper ook al gemaild om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn, maar misschien heeft een andere fokker DE oplossing? je kan er een virtuele hug mee verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weleens vaker gelezen dat sommige kaartjes niet lekker pakken.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef marco_sire het volgende:
@oeje55
kaartje is 1gb groot, dus dat is het probleem niet.
@monkeybrain
en de oplossing is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |