abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76598791
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150399054615&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Goedkoopste waar ik hem vond was dus daar. Het zou misschien via Jack van Taobao kunnen, maar daar had ik geen zin in.

Die op eBay is gewoon met HTC Logo trouwens. (Zei die tenminste)
hmmm geen NL taal zie ik jammer.

Language English, Spanish, Portuguese
pi_76598958
das Finden von Post
pi_76598962
Hebbben ze in China ook houders voor de telefoon. Dat zoek ik.
pi_76598974
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:40 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Welke seller is dat, kan je z'n nick ff PMen/hier posten?

Thanks
Dat zou ik ook wel willen weten
mickeyD kwam er mee aanzetten. Ik heb even gezocht maar krijg hem zo snel niet gevonden.
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef thijs1994 het volgende:
Hebbben ze in China ook houders voor de telefoon. Dat zoek ik.
in ieder geval wel voor in de auto, want die heb ik gisteren nog gezien.
pi_76599035
Kheb gister AceKard2i + 2 gig binnen gekregen, maar volgens mij als je een bestelling hebt met zo'n track code, dan brengt TNT het via zo'n busje en zonder zo'n code via postbode, en dat eerste duurt echt een stuk langer!
pi_76599056
Kheb vandaag de defecte foon opgestuurd, kostte me 10,45
pi_76599124
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

En hij is ook niet één van de betere. Lijkt er totaal niet op, zowel uiterlijk als innerlijk...

En ik weet niet welke china telefoons jij dan wel niet hebt gehad als dat de beste is die er tussen zat
Ik hoor al wel weer dat meneer het beter weet, vooral houden zo!!!
To Wii or not to Wii....that's the question.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:40:19 #58
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_76599369
kan die chinees uit haarlem niet meer vinden, ebay gaat maar 60 dagen terug..
heb het kaartje niet getest toen ik hem nog had,
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_76599585
jammer, maar bedankt voor het zoeken iig
pi_76600060
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:40 schreef mickeyD het volgende:
kan die chinees uit haarlem niet meer vinden, ebay gaat maar 60 dagen terug..
heb het kaartje niet getest toen ik hem nog had,
Staat ie niet meer in je feedback lijst dan (als je in ieder geval feedback hebt gegeven aan of ontvangen van deze verkoper)
pi_76600581
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:33 schreef FrankP het volgende:

[..]

Ik hoor al wel weer dat meneer het beter weet, vooral houden zo!!!
Ik hoor al wel weer dat meneer er geen verstand van heeft, vooral houden zo!!!

Ik zeg alleen de waarheid hoor...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 15:32:46 #62
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76600975
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:26 schreef Trekkaas het volgende:
Ik zoek een "electronic spark igniter"
Iets zoals dit:

[ afbeelding ]

Het is dus een elektrische ontsteking voor een barbeque, die onsteking vonkt dus 2/3 keer per seconde.

Weet iemand waar ik dit het goedkoopst kan halen?

Laat me raden-> ga je een potato cannon maken? Ik wou ook zon ding alleen ze waren moeilijk te vinden en het lukt nu ook wel met een klik ding uit een aansteker.

Gerrie-Ster vest
Ik ben 1.74 en heb maat L gekocht, mouwen zijn van perfecte lengte alleen een beetje lang bij de boord.
Ik heb ong. 20/25 euro betaald.
Pics
Voorkant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterkant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Label
SPOILER
Gat
SPOILER
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:05:28 #63
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76602003
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Laat me raden-> ga je een potato cannon maken? Ik wou ook zon ding alleen ze waren moeilijk te vinden en het lukt nu ook wel met een klik ding uit een aansteker.

Lekker off-topic, maar kan dat met z'n ding? Nice
Als je dr een gevonden hebt op taobao even door linken, ga ik dr ook even eentje bestellen!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:16:19 #64
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_76602356
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef lawlhalla het volgende:
wat zijn jullie stekjes voor goedkope md80's en/of micro sd kaartjes.
op ebay eentje voor 17,98 buy it now prijs. zonder micro sd.
Protip; micro SD kaartjes gewoon hier halen. Paar centen verschil is de moeite niet waard om het uit China te halen (zelfs Jack verbaasde het dat Microsd geheugen hier zo "goedkoop" is) en bij zaken hier heb je "wat" meer zekerheid wat betreft garantie. En ik schat in ook iets meer kans dat snelheden van geheugen gehaald worden, om nog maar te zwijgen over kloppende groottes van de geheugenkaartjes.

Overigens ben ik even kleding-bestel-klaar. 1 keer ter test via PB iets besteld op TaoBao.. Tijdje geleden bij vriend Jacques (halverwege december vorige jaar nog) 2 overhemden besteld (die iedereen hier toen butt-ugly vond ) en heb ze net in het nieuwe jaar binnen gehad. 2 dingen vielen mij daarbij op:
1. Ik heb bij Jack aangegeven dat mijn standaard maat overhemden hier M is.. Hij heeft vervolgens geen reaktie gegeven maar direct de overhemden in maat M besteld, wat na uitpakken ongeveer even groot bleek als XS hier.. (:')) Dus so much voor het meedenken vanuit hun kant. Ga er geen werk of zo van maken aangezien de dingen gelukkig niet zo duur waren (was toch maar een proef bestellinkje) en het de moeite toch niet loont. Hij had op z'n minst wat exactere maten kunnen vragen, maar als je hem vraagt of je ook een M moet hebben als je hier een M draagt qua maat, waarna hij gewoonweg de M voor je bestelt op taobao vind ik nogal.. Kortzichtig?)
2. Kwaliteit viel mij ook tegen.. Naadjes niet goed afgewerkt etc. (loshangende draadjes, uitstekende stukjes stof, zulke dingen..) Ik pas er niet goed in dus heb ze niet gedragen, maar ik vermoed dat als je ze in de wasmachine gooit, er na 2 keer wassen weinig van over is. Ondanks dat het Jacques and Johnnie zou moeten zijn.

Ik ben er even klaar mee in ieder geval. Moeilijk inschatten ook met die maten, de ene keer komt het goed overeen, andere keer schijnbaar niet. En als ze aan de andere kant van de wereld je hier per product geen uitleg over willen/kunnen geven houdt het wat mij betreft snel op.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_76602599
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Protip; micro SD kaartjes gewoon hier halen. Paar centen verschil is de moeite niet waard om het uit China te halen (zelfs Jack verbaasde het dat Microsd geheugen hier zo "goedkoop" is) en bij zaken hier heb je "wat" meer zekerheid wat betreft garantie. En ik schat in ook iets meer kans dat snelheden van geheugen gehaald worden, om nog maar te zwijgen over kloppende groottes van de geheugenkaartjes.

Overigens ben ik even kleding-bestel-klaar. 1 keer ter test via PB iets besteld op TaoBao.. Tijdje geleden bij vriend Jacques (halverwege december vorige jaar nog) 2 overhemden besteld (die iedereen hier toen butt-ugly vond ) en heb ze net in het nieuwe jaar binnen gehad. 2 dingen vielen mij daarbij op:
1. Ik heb bij Jack aangegeven dat mijn standaard maat overhemden hier M is.. Hij heeft vervolgens geen reaktie gegeven maar direct de overhemden in maat M besteld, wat na uitpakken ongeveer even groot bleek als XS hier.. (:')) Dus so much voor het meedenken vanuit hun kant. Ga er geen werk of zo van maken aangezien de dingen gelukkig niet zo duur waren (was toch maar een proef bestellinkje) en het de moeite toch niet loont. Hij had op z'n minst wat exactere maten kunnen vragen, maar als je hem vraagt of je ook een M moet hebben als je hier een M draagt qua maat, waarna hij gewoonweg de M voor je bestelt op taobao vind ik nogal.. Kortzichtig?)
2. Kwaliteit viel mij ook tegen.. Naadjes niet goed afgewerkt etc. (loshangende draadjes, uitstekende stukjes stof, zulke dingen..) Ik pas er niet goed in dus heb ze niet gedragen, maar ik vermoed dat als je ze in de wasmachine gooit, er na 2 keer wassen weinig van over is. Ondanks dat het Jacques and Johnnie zou moeten zijn.

Ik ben er even klaar mee in ieder geval. Moeilijk inschatten ook met die maten, de ene keer komt het goed overeen, andere keer schijnbaar niet. En als ze aan de andere kant van de wereld je hier per product geen uitleg over willen/kunnen geven houdt het wat mij betreft snel op.
Volgende keer gewoon even je lengte doorgeven
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:35:01 #66
48067 neo2000
pi_76602903
Kentie natuurlijk ook om vragen als het relevant blijkt te zijn.. Hij heeft immers meer ervaring met bestellen op TaoBao dan ik..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:48:10 #67
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76603286
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:35 schreef neo2000 het volgende:
Kentie natuurlijk ook om vragen als het relevant blijkt te zijn.. Hij heeft immers meer ervaring met bestellen op TaoBao dan ik..
Naar mijn ervaring vraag hij dr echt 3x om, zelfs als je duidelijk aangeeft:
I realy want size M!

"What size do you want? How havy are you and what is your height?"
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:51:42 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76603406
Vandaag naar het postkantoor geweest voor een geel pakketje
Was wel koud en glad ze strooien niet eens voor het straatje van postkantoor
Enfin lekker toch mijn ka08 binnen met 15% kerstkorting dus 35 euri's
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:58:10 #69
48067 neo2000
pi_76603640
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring vraag hij dr echt 3x om, zelfs als je duidelijk aangeeft:
I realy want size M!

"What size do you want? How havy are you and what is your height?"
Dat las ik ook in dit topic.. Hij vroeg bij mij echter: Wat size do you have? Dus ik gereageerd met: "Wel, i have a size M over here in Holland.." Daarna weinig meer vernomen en op een gegeven moment de bestelstatus zien veranderen op PB..
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:58:38 #70
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76603661
Ik had die kop van Neo wel willen zien toen hij zijn smurfen shirts uitpakte Je kunt ze nog als luxe poetsdoek gebruiken voor je snikkel na het neuken

Je had het kunnen weten, al heel vaak gezegd dat ze daar smurfen maten hebben. Wel een beetje duf van Jacques maar mijn ervaring is dat ze niet echt meedenken/nadenken in China. Heel vaak zie je van die hele suffe dingetjes die makkelijk kunnen worden opgelost, maakt het product waardeloos, doodzonde.

Te vaak ligt de focus echt op super goedkoop werk afleveren, zelfs al is het product door 1 cent besparing waardeloos Dat cultuurtje moeten ze echt gaan afleren in China willen ze ooit een belangrijke speler in de wereld worden.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:58:48 #71
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76603669
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:05 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Lekker off-topic, maar kan dat met z'n ding? Nice
Als je dr een gevonden hebt op taobao even door linken, ga ik dr ook even eentje bestellen!
Sorry voor die off-topic reactie maar het kan wel heel erg goed met dat ding.
misschien is dit wat http://item.taobao.com/au(...)faa88.jhtml?cm_cat=0 Of ander werkt een piëzo ontsteking wel goed voor je grill maar die kan je beter 'at the local' kopen.
pi_76605902
Raad eens wie de Freebie heeft gewonnen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:07:27 #73
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76606035
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Winner:Patrick, Limburg, Netherlands
pi_76606170
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
! alweer die ijsblokjes dingen !
pi_76606603
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Klopt

Ik gebruik nu ook een aansteker voor de vonken, maar ik wil nu een nieuwe bouwen met 160mm PVC buizen en dan wil ik wel een mooi vonkapparaatje

Zoiets alleen dan met grote buizen:
banaan
pi_76606795
tvp
Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
Aan alle chicks; eet/drink geen light producten, krijg je tumoren van.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:37:42 #77
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76606934
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:26 schreef Trekkaas het volgende:

[..]

Klopt

Ik gebruik nu ook een aansteker voor de vonken, maar ik wil nu een nieuwe bouwen met 160mm PVC buizen en dan wil ik wel een mooi vonkapparaatje

Zoiets alleen dan met grote buizen:

Had je wat aan het linkje dat ik je gaf ( http://item.taobao.com/au(...)faa88.jhtml?cm_cat=0 ) ? Anders kan je het beste met een piëzo ontsteking gaan werken. nu weer on-topic en verder zoeken
pi_76608431
tvp !!!!!
pi_76609513
Op DX voor 35 points een WiiKey (value $15.24). Echt niet duur voor gratis games . Waarom is deze niet gewoon te koop in de shop en alleen maar te verkrijgen met DX Points? Sparen maar...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:04:39 #80
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76610114
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef EdNoolk het volgende:
Op DX voor 35 points een WiiKey (value $15.24). Echt niet duur voor gratis games . Waarom is deze niet gewoon te koop in de shop en alleen maar te verkrijgen met DX Points? Sparen maar...
Uuuh, ooit van softmodden gehoord?

Maar ff on:
Hoe zit 't eigenlijk met die punten systemen? Heeft pop ook z'n systeem, en geld dit dan ook voor Tb orders?
Zijn de dp points mee naar pop? Thanks
pi_76610119
Ednoolk: waarschijnlijk omdat hij vrij nutteloos is tegenwoordig....

Iemand toevallig mijn vorige post nog gezien :
quote:
Ik krijg ze niet gevonden maar ze zullen er vast wel zijn op 1 vd shops
Ik zoek een led strip flexibel waterdicht en liefst nog met rem functie en evt knipperlicht functie

Hier zie je de toepassing:

de 1e en 2e rij, de 3e rij is zoals het nu is.

(en de betere pagina met verschillende versies [url=http://www.grcustoms.com/shop/product_info.php?cPath=1_122&products_id=625)
]http://www.grcustoms.com/shop/product_info.php?cPath=1_122&products_id=625)[/quote][/url]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:06:27 #82
48067 neo2000
pi_76610170
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:58 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had die kop van Neo wel willen zien toen hij zijn smurfen shirts uitpakte Je kunt ze nog als luxe poetsdoek gebruiken voor je snikkel na het neuken

Je had het kunnen weten, al heel vaak gezegd dat ze daar smurfen maten hebben. Wel een beetje duf van Jacques maar mijn ervaring is dat ze niet echt meedenken/nadenken in China. Heel vaak zie je van die hele suffe dingetjes die makkelijk kunnen worden opgelost, maakt het product waardeloos, doodzonde.
Dat allemaal dus. En ja, ik wist het, alleen heb ik vaak genoeg gelezen dat het niet bij elk kledingstuk zo is. En ik ging abusievelijk uit van eigen initiatief bij die Chinezen. Maar goed dat het niet duur was.
Welke maat bestellen jullie dan voor bijvoorbeeld overhemden of shirts? ik bedoel, ik draag normaal een M, zou ik toch al XL moeten hebben denk ik..?
pi_76610342
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:11 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

! alweer die ijsblokjes dingen !

Jup Kan ik lekker Titanic ijsblokjes maken!

3 dagen, 8 keer geklikt, dit gewonnen:
- Sennheiser 150mAh accu -> gaat op eBay
- Een of andere kabel adapter -> geen idee
- Ijsblokjes dingetje van de titanic -> ga ik ijsblokjes maken en foto's maken voor op fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:26:11 #84
128384 mcwops
gat in je glas
pi_76610873
ze sturen van Chinavasion (shenzen) een pakketje terug en vragen aan mij welke transporteur ik moet kiezen Ups, Fed ex of Dhl. van de 1e twee heb ik van een eerder pakket een naheffing gekregen (ca 15 euro) dus ben beetje huiverig. maar welke is het meest verstandigst om het pakket te laten versturen?
het gaat niet om kosten, die betaalt chinavasion. ook ivm douane-onderschepping.
dank alvast. de waarde die ze erop zetten zal ca 25 euro zijn
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:32:28 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76611100
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef mcwops het volgende:
ze sturen van Chinavasion (shenzen) een pakketje terug en vragen aan mij welke transporteur ik moet kiezen Ups, Fed ex of Dhl. van de 1e twee heb ik van een eerder pakket een naheffing gekregen (ca 15 euro) dus ben beetje huiverig. maar welke is het meest verstandigst om het pakket te laten versturen?
het gaat niet om kosten, die betaalt chinavasion. ook ivm douane-onderschepping.
dank alvast. de waarde die ze erop zetten zal ca 25 euro zijn
Zeg tegen die mongolen dat ze het via hongkongpost moeten doen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:35:55 #86
128384 mcwops
gat in je glas
pi_76611221
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zeg tegen die mongolen dat ze het via hongkongpost moeten doen
da's een goeie
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:03:28 #87
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76616132
Wie wint toch de hele tijd die verdomde suntek dingen :|
Ik heb 't echt al 10x geprobeerd maar elke keer ben ik te laat, ik refresh 'm 30 sec van te voren en dan precies op 0.00 klikken. Wat doe ik verkeerd
pi_76616228
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef tokko1 het volgende:
Wie wint toch de hele tijd die verdomde suntek dingen :|
Ik heb 't echt al 10x geprobeerd maar elke keer ben ik te laat, ik refresh 'm 30 sec van te voren en dan precies op 0.00 klikken. Wat doe ik verkeerd
Zelfde hier, doe ook telkens hetzelfde als dat ik eerst deed, maar toch win ik niet .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_76616564
Eind november heb ik een paar keer kunnen winnen maar nu lukt het me ook niet meer...
Ik doe een refresh 15 sec van te voren om de klok in sync te krijgen met de server (soms zie je dan dat de countdown al een seconde voor/achter loopt).
Voor wie mijn vraag in het vorige topic niet heeft gezien:
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef thecuriousone het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die meerdere keren gewonnen hebben op suntekstore en die alles ontvangen hebben?
Ik heb 3 prullen (audio-stekkertje, stappenteller en rare bril) gewonnen en slechts de eerste is aangekomen (alle prijzen zijn eind november verstuurd). Ik was zo nieuwsgierig naar de rare bril.

[ Bericht 0% gewijzigd door thecuriousone op 09-01-2010 23:17:11 (typo) ]
jaja, en azo...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:18:19 #90
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76616630
Haha ik vroeg aan Jack of hij 2 Kanen koptelefoons op zijn website wou zetten, de KM-730 en de KM-760, nou heb ik eindelijk na lang mailen zei hij eergister: Within 48 hours. Dus ik kijken, staan er 2 andere. Ik bestel voor de moeite binnenkort ook wel even die KM-740
Hoi
pi_76617340
Heb beejte met spul gespeeld, vandaag kwam ik bij m'n ouders, zijn al 3 dingen van de 8 kapot zeg. SIgaretaansteker ging vanzelf, bovenkant van bbgun ook en dat andere ben ik ff vergeten wat het was.
pi_76617418
Heb deze net besteld:
pi_76618220
Net een mp4 speler gekocht:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26638

Maar ik denk dat ik beter andere oordopje er bij kan kopen toch? of zullen deze wel redelijk zijn?
pi_76618248
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef roald17 het volgende:

Maar ik denk dat ik beter andere oordopje er bij kan kopen toch? of zullen deze wel redelijk zijn?
Jouw site Zijn er echt mensen die dingen bestellen via jouw site?
pi_76618305
ssttt...

Ja
pi_76618366
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:09 schreef roald17 het volgende:
ssttt...

Ja
Nice nooit klachten/problemen gehad met over de lange levertijd?
pi_76618424
meld ik netjes van te voren, en nu ga ik een beetje dingen inkopen:P
pi_76618737
Welke site?
pi_76618839
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef roald17 het volgende:

iemand misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')