Misschien een goede nachtrust?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:21 schreef veda het volgende:
Ik win nooit die freebies op suntekstoreWat doe ik fout?
Hier ook!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:50 schreef PedroN het volgende:
De lampjes van Suntekstore worden eindelijk ingepakt, zeggen zij. Als het goed is komen er dus toch nog 10 lampjes met batterij voor zo'n 95 cent per stuk deze kant op
Mogen we de naam van de ebay verkoper?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef mickeyD het volgende:
nee, je moet bieden, niet "buy now" aanklikken..
en ja, die komen zonder micro SD, die heb ik van de nederlandse ebay gehaalt (¤12 voor 8GB class 6)
van een verkoper uit haarlem (wel een chinees trouwens!)
Beetje goede namaak??quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb mijn Gerrie-Ster vest ook ontvangen! 26 dec HK verlaten
"Gast", als je even leest dan zeg ik dat het één van de betere is, ik roep nergens dat het de beste is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:11 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Gast, het is een van de goedkopere, en ZEKER niet de beste. Hij zit ergens onder aan de lijst...
mijn ipoot is ook vandaag verzonden:D 28 euro voor 8gb, 10 procent korting en nog wat refund tegoedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:33 schreef korting het volgende:
Yes! Vandaag is mijn pakje van 2 januari verzonden. Ben benieuwd wanneer hij aankomt (2 ipods + 2 x MD52)
Wat betaalde je ervoor?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef MagischMannetje het volgende:
hoe lang ben jij en welke maat heb je genomenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef MagischMannetje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:09 schreef FrankP het volgende:
[..]
"Gast", als je even leest dan zeg ik dat het één van de betere is, ik roep nergens dat het de beste is.
Ik heb ondertussen al een stuk of 5 verschillende telefoons uit China geprobeerd en dit is tot nu toe de beste die er tussen zat. Ook kijkend naar functies en werking is dit wel één van de betere.
Maar goed ieder z'n ding hè....
Link?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:16 schreef jopiede het volgende:
Net pakketje binnen van taoaboa order. 2 van die Bier opener ringen - 5 dollar totaal. Zaten mooi in een klein doosje(soort van mini cadeautje) Komt mooi uit, heb vanavond verjaardag. En dan kan ik direct deze bij mijn huidige cadeautje doen
Als je nog zo'n MD80 zoekt ik heb er nog één liggen. Ding is nooit gebruikt (impulsaankoopquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef lawlhalla het volgende:
wat zijn jullie stekjes voor goedkope md80's en/of micro sd kaartjes.
op ebay eentje voor 17,98 buy it now prijs. zonder micro sd.
Welke seller is dat, kan je z'n nick ff PMen/hier posten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:37 schreef lawlhalla het volgende:
weet ik, maar dat was even ter indicatie. ben nu eventjes aan het rondkijken. ga morgen wel eventjes zoeken naar het beste dealtje dan.
( dat 12 euro voor 8 gb classe 6 is toch eigenlijk ook niet mis trouwens )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |