Het gaat hier om:quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Reken maar op een langere tijd in verband met inklaring bij de douane. Ik denk dat ze die dingen er standaard uit halen in verband met de grootte van het pakket. Anders heb je geluk.
Tokko1 wil je de link even plaatsen welke je gekocht hebt en de prijs die jij betaald heb per paar.
95% van de orders gaat nergends overquote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef LostFormat het volgende:
Gaat eigenlijk helemaal nergens over.
Waarom hebben al die chinese GSMs hebben niet eens snel internet? dus ik bedoel dan niet wifi, maar dus 3g/umts/hspda.quote:
Hebben ze wel, kost een beetje meerquote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom hebben al die chinese GSMs hebben niet eens snel internet? dus ik bedoel dan niet wifi, maar dus 3g/umts/hspda.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Mijn moeder is binnenkort jarig, iemand enig idee wat ik voor haar zou kunnen kopen? Ze wordt 47 volgens mijEn geen elektronisch ding, gewoon iets voor in huis ofzo. (Geen dildo's of andere sex speeltjes kinders
)
En heeft iemand wel eens zo'n super goedkope Tommy Hilfiger polo van Taobao gekocht? Zoiets: http://item.taobao.com/au(...)ecfe7f.htm?cm_cat=30
En zo ja, hoe bevalt ie?Mn vader had het namelijk eergisteren over Tommy Hilfiger polo's in de winkel voor 25 euro
![]()
Je bent nog maar de 3equote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef Poekieman het volgende:
De activiteit op dit topic maakt onderstaand bericht meteen een stuk duidelijker. Komt natuurlijk door dat worldwide free shipping.
---
Chinese export sterk omhoog in december
-
HAHAHAHAHAHAHHAHAA hier hebben wij met zijn allen voor gezorgd!!!!! Vet hilarisch!!!quote:BEIJING (ANP) - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt. Dat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie. Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld. De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.
Jij bent ook een zuurpruim hè.quote:
Ja, ik had deze gevonden!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef Apekoek het volgende:
Heh jongens! Ik vond nog een vet tof kranten bericht dat aan onze snelle topic reeks relateert!!!111!!!!!
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAA hier hebben wij met zijn allen voor gezorgd!!!!! Vet hilarisch!!!
quote:BEIJING - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt.
© ANPDat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie.
Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
Status
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld.
De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.
Die is goed maar deze is nog veel beter!quote:
quote:BEIJING - De export van China is in december met 17,7 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in veertien maanden dat de Chinese export op jaarbasis weer stijgt.
© ANPDat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Chinese douane.
Door de recessie was de vraag naar goederen van Chinese makelij sterk afgezwakt. De import naar China ging in december met liefst 55,9 procent omhoog. De sterke uitvoer naar China is een van de belangrijkste aanjagers van het herstel van de wereldeconomie.
Vooral grondstoffen werden fors meer ingevoerd. Zo steeg de import van ijzererts over heel 2009 met 42 procent en koper met 63 procent. De invoer van aluminium in China sprong met liefst 164 procent omhoog.
Status
De sterke exportcijfers bevestigen de nieuwe status van China als 's werelds grootste exporteur. Afgelopen week werd bekend dat China in 2009 Duitsland heeft ingehaald als grootste exporteur ter wereld.
De uitvoer van China kwam tot en met november vorig jaar uit op een waarde van 1,07 biljoen dollar (743 miljard euro). Duitsland exporteerde over die periode voor een bedrag van 1,05 biljoen dollar.
Dat heb ik dus niet gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef revpolen het volgende:
inloggen @ tt
boven in rechts dan " my tang"
dan zie je verschillende dingen..
awaiting shipment
shipped,
enz..
als jij aan hebt gegeven dat je bijvoorbeeld XL wou en je krijgt L ; ja dan heb je reden tot klagenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:44 schreef Grotesque het volgende:
Iets besteld van taobao en vorige week binnengekomen, alleen is het een maat te klein. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik een grotere maat wou dus..... heeft het zin om te gaan klagen bij dealperfect?
Truste Downstar.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
als jij aan hebt gegeven dat je bijvoorbeeld XL wou en je krijgt L ; ja dan heb je reden tot klagen
Truste allemaal !
Het kip of het ei verhaal.quote:het hele export verhaal
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:26 schreef flexoo het volgende:
5 ralfff laurent sweaters gekocht. 15 eurie stuk. nu voor het slapen bidden of de gemene mensen op schilhol er af wil blijven.
Ja die had jack voor mij toegevoegd maar ik wou de km760quote:Op maandag 11 januari 2010 00:06 schreef mug89 het volgende:
http://popbuying.com/deta(...)ophone_KM_780_-27411
dat lijkt me wel wat
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:03 schreef Jeffrey_San het volgende:
Wil ik net op Suntekstore Freebie gaan klikken
Wordt er ineens aangebeld en raad eens![]()
De Postbode met De UChs!
idd even wat foto's een linkje eventuele prijs die je hebt betaald ; altijd leuk idd!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die van mij (niet voor mezelf) ook deze week eindelijk binnen zijn. Wil je misschien foto's (ook details) maken en de link posten en wat je betaald hebt. Altijd interessant om te zien wat de kwaliteit is van andere aanbieders.
Gast, wie ben jij nou?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:23 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Goed, net mijn Kanen KM92 binnen, en vind deze echt stukken beter dan de MD52 hoor.Ze zien er ook een stuk mooier uit
Boeiend, plaatste eerst alleen wat tvp's en af en toe een berichtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:16 schreef neo2000 het volgende:
Kudo's voor de eerste kerel in dit topic die toe durft te geven dat ie uggs voor zichzelf gekocht heeft en er foto's van durft te posten. (liefst van jezelf met de uggs en bijbehorend rokje aan)
dat zeggen er wel meer!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:51 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn niet voor mezelf, maar voor iemand anders
Hey ken ik jou ergens van?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik ken jou ook niet. Wie ben jij eigenlijk.
Ik niet die zaklamp, wel die ervoorquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:25 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Boeiend, plaatste eerst alleen wat tvp's en af en toe een berichtje.
Maar als je het echt wilt weten;Placenta!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Twizu.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik ken jou ook niet. Wie ben jij eigenlijk.
Ja Links Aubquote:Op maandag 11 januari 2010 00:26 schreef flexoo het volgende:
5 ralfff laurent sweaters gekocht. 15 eurie stuk. nu voor het slapen bidden of de gemene mensen op schilhol er af wil blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |