quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:
Jaap is fan van Johan, dat scheelt enorm, Jaap kijkt toch wel tegen Johan op,
ongeacht of hij hem in 3 zinnen finaal onder tafel lult.
Ja wordt altijd zo druk net die laatste posten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Maanvis het volgende:
Fluiter doet altijd heel erg zijn best om de laatste post te maken
Zou het?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Maanvis het volgende:
Hij doet dan ook kwaliteitsOP'squote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Maanvis het volgende:
Dit meen je niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, die show van Jaap dat zal er eentje worden. Hij doet zelf niet aan de voorbereiding mee, Johan gaat 'm verrassen. Natuurlijk wel logisch dat wanneer je geen enkele ervaring met het presenteren van een talkshow hebt, je gewoon aan het improviseren slaat. Hoe moeilijk kan het zijn? Of beter: hoe maak je het jezelf zo moeilijk mogelijk?
Jaap denkt direct een Mooi weer de Leeuw marathon te kunnen draaien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Waarschijnlijk wel, trouwens.
En 4,5 uur, dat moet helemaal een grap zijn. Zo niet:![]()
![]()
.
Zeker wel. Daarom heet het dus Tabula Rasa, er staat niets op papier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Waarschijnlijk wel, trouwens.
I stand corrected: Jaaps' zelfoverschatting overstijgt zijn ego.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeker wel. Daarom heet het dus Tabula Rasa, er staat niets op papier.
Als hij humor heeft dan komt hij iig met een schoolbordje en wat krijt de uitzending binnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
I stand corrected: Jaaps' zelfoverschatting overstijgt zijn ego.
En René is al weer naar bed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Copycat het volgende:
En begrijp ik het nu goed dat er hard gewerkt wordt, maar dat we dat niet mogen zien of horen en dat iedereen vooral toch aan de bar hangt?
En zelf de techniek doet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Dementor het volgende:
Alsof de Paus met Pasen de wereld toespreekt.
Je bent zelf een oostblokbeeld!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:27 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn dat voor een Oostblokbeelden?
En Jaap denkt dat Johan hem gaat verrassen met geweldige, geniale content?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan vertelt nu net dat hij heel benieuwd is wat Jaap gaat brengen in zijn show. Ik krijg het idee dat die twee behoorlijk langs elkaar heen praten.
Op woensdagen om 18.30. Of het live is, is niet gezegd maar het lijkt me van wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:56 schreef Gert het volgende:
Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar wanneer vindt die 4,5 uur durende improvisatie tussen Johan en Jaap plaats? Is het live?
Zegt genoeg denk ik.quote:03[19:00] * Nowlive-Sly (Nowlive-Sl@dev-775B1649.cable.casema.nl) has joined #studiovlemmix2
Huh, .............. zo dom is ie toch niet ? alhoewelquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:11 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zegt genoeg denk ik.
Thxquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Op woensdagen om 18.30. Of het live is, is niet gezegd maar het lijkt me van wel.
ik gok van wel en tbh is t wel zijn manier van doen ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, .............. zo dom is ie toch niet ? alhoewel
ze hebben het in de chat over degene die ook inlogt als nowlive, nou, dat is Sly volgens mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik gok van wel en tbh is t wel zijn manier van doen ook.
ik log net in en zie dat t over grote tieten gaatquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
ze hebben het in de chat over degene die ook inlogt als nowlive, nou, dat is Sly volgens mij
Ja, je kan lullen wat je wil, maar het gaat wel ergens overquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik log net in en zie dat t over grote tieten gaat
precies, als ik moet kiezen tussen sly en grote tieten weet ik t welquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je kan lullen wat je wil, maar het gaat wel ergens over
maar toch ook logisch dat diegeen een ban kreegquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Volgens maanvis is degene die HiDiHo bedreigde Sly, en Dottey heeft een u-streamer geband maar het was niet duidelijk of dat Sly was. En tja, die grote tieten, het is niet moeilijk te raden wie dat is.
Ik weet niet wie er een ban kreeg, herkende het u-stream nummer niet. Ik hoop natuurlijk dat het sly was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
maar toch ook logisch dat diegeen een ban kreeg
Ziet er gezellig uit. En de stream is weer niks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef Jian het volgende:
DuhCon: ja en problemen mee is deze chat van fok dan duhhhhhh
DuhCon: nou dottey gooi dan ook die mensen eraf die blijfen zeiken over nl en sly
Toch zie ik wel potentie in het sfeertje daar
of t sly wel of niet was is bijzaak, als degeen die de bedreiging uitte de ban maar heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er een ban kreeg, herkende het u-stream nummer niet. Ik hoop natuurlijk dat het sly was.
yups, de chat is beter dan de streamquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Jian het volgende:
Copycat3: Baasje komt dreigen en vervolgens komen de koorknaapjes stoer doen.
Ja, ik weet het zeker, 't heeft potentie
Precies, je hoeft alleen maar aan Sukkeltjuuuhhhhh te denkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
of t sly wel of niet was is bijzaak, als degeen die de bedreiging uitte de ban maar heeft.
ik denk dat t sly was overigens
Veul beterquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, de chat is beter dan de stream
zit je niet eens mee te typen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Jian het volgende:
Tis best leuk hier, zo op de publieke tribune
Ik wist het!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:11 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zegt genoeg denk ik.
t is weer ff aanpassen aan nl hequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik probeer me eerst in te leven in het niveau, maar ik kom maar niet lager
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef Jian het volgende:
Cc. zoekt ruzie met VOL, nu moet jij erin Gomien wie is bomania of ben je dat ?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Jian het volgende:
Tis best leuk hier, zo op de publieke tribune
Het schijnt dat iedere gebruiker van het grote gevaarlijke interwebz een dynamisch IP heeft (behalve bij bedrijven) en dat ze daarom niet op IP kunnen bannen....quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, .............. zo dom is ie toch niet ? alhoewel
jij zit dus naast jian?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
Liesje....ik hang niet daaro...je hoeft niet in teloggen om mee te lezen daar
geen ideequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Jian het volgende:
Peter N. vindt Kees_Knalpiemel wel hilarisch. Wie is Kees_Knalpiel ? iemand ?
Denk Willem_Jozef.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Jian het volgende:
Peter N. vindt Kees_Knalpiemel wel hilarisch. Wie is Kees_Knalpiel ? iemand ?
t is echt een sukkelquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Onze vriendelijke reus is niet blij.
dacht eigenlijk dat een ban hem meteen wel zou doen thuisvoelen. hij is toch van t graag en snel bannen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Jongen(ergens achter zetten), echt een uitspraak voor hem.
Plus verkleinwoordjes
Maar het wordt een mooi streamjaar , nu weet ik het zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Tss... zit je nog op NeverLife??quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook gebanned op nowlivequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar het wordt een mooi streamjaar , nu weet ik het zeker
OMG.... Niet roepen dat hij het niet was, niet zeggen dat het niet klopt, maar kennelijk weten dat het wel klopt en boos worden.... dom, dom, dom.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zag 'mquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben nu ook gebanned op nowlive
Yup, that's his middle namequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... Niet roepen dat hij het niet was, niet zeggen dat het niet klopt, maar kennelijk weten dat het wel klopt en boos worden.... dom, dom, dom.
maar eigenlijk is die ban dan toch te vroegquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar het wordt een mooi streamjaar , nu weet ik het zeker
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Noek het volgende:
Het lijkt net of Alsido en Liesbeth een stukje opvoeren. Zo'n lekker ongemakkelijk gesprek en Liesbeth wil hem trouwens. Grote tijd!
Een ban van Sly komt nooit te vroeg, zie het maar als een soort onderscheiding van goed gedragquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
maar eigenlijk is die ban dan toch te vroeg
De kroon op je werkquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Een ban van Sly komt nooit te vroeg, zie het maar als een soort onderscheiding van goed gedrag
dan moet hij maar weer radio maken en daar zijn gal spuwenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Een ban van Sly komt nooit te vroeg, zie het maar als een soort onderscheiding van goed gedrag
Hij heeft zijn zooi toch niet op orde, ik heb een half jaar gelden een e-mail gekregen dat mijn ban van een jaar opgeheven was...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Jou wil ie nooit meer terughebben, da's op zich niet zo gek tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft zijn zooi toch niet op orde, ik heb een half jaar gelden een e-mail gekregen dat mijn ban van een jaar opgeheven was...
Ik check net nog effe voor de zekerheid, maarr...![]()
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
heeft al en ban
Jaja, slappe slijmerige sijesokkepraatjes daar houden forums van...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Jou wil ie nooit meer terughebben, da's op zich niet zo gek toch
Ik begrijp het ook niet meer, dat is duidelijk toch? Waarom wordt Sly, op de een of andere manier de hand boven het hoofd gehouden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
Wat zit Dottey nou te verdedigen, die ban van Maanvis komt toch ook duidelijk van Slaai
idd, is toch zo duidelijk als t maar kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet meer, dat is duidelijk toch? Waarom wordt Sly, op de een of andere manier de hand boven het hoofd gehouden?
Hm.. Tijd om even op de chat in te loggen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik log net in en zie dat t over grote tieten gaat
Omdat sommige mensen niet weten met wie ze te maken hebben, en nolife daar nog steeds als serieuze gesprekspartner gezien wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet meer, dat is duidelijk toch? Waarom wordt Sly, op de een of andere manier de hand boven het hoofd gehouden?
hehe, te laat ben ik bang.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hm.. Tijd om even op de chat in te loggen...
Krijg daar een ongemakkelijk gevoel van, wtf Sly? Een opmerking onder de gordel waar hij mee wegkomt(op de chat). Nu een bericht aan Maanvis. Plus de vermeende bedreigingen..quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, is toch zo duidelijk als t maar kan
nou moet ik zeggen dat holleeder enzo wel voor goede beveiliging kunnen zorgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet weten met wie ze te maken hebben, en nolife daar nog steeds als serieuze gesprekspartner gezien wordt.
Het is een beetje als wanneer je beveiliging nodig hebt en dan met Holleeder gaat praten.....
maar hij heeft toch wel een ban? oof is dat opgeheven ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Krijg daar een ongemakkelijk gevoel van, wtf Sly? Een opmerking onder de gordel waar hij mee wegkomt(op de chat). Nu een bericht aan Maanvis. Plus de vermeende bedreigingen..
Als je zo kortzichtig bent, resultaat geleverd krijgt, waarschuwingen krijgt.. sorry hoor. Maar maakt niks uit, help die chat maar naar de kl.. eigen schiuld, dikke bult.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet weten met wie ze te maken hebben, en nolife daar nog steeds als serieuze gesprekspartner gezien wordt.
Het is een beetje als wanneer je beveiliging nodig hebt en dan met Holleeder gaat praten.....
Die persoon heeft een ban volgens Dot.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
maar hij heeft toch wel een ban? oof is dat opgeheven ?
ik zit niet meer op de chat werd saai
ah kquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die persoon heeft een ban volgens Dot.
die had ik eerder al uitgezetquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je kan toch naar de stream kijken, draait toch niet alleen om de chat?
Had verwacht dat Harry Loco drie dagen kwam logeren.quote:
De enige die we nog missen is Bommie. Dan is het feest compleet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Logisch, die stream is hetzelfde als elke avond, saai dus. Die chat is best smeuďg
Misschien gebeurt dat later nog? Of niet! Alles kan en niks kan!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Had verwacht dat Harry Loco drie dagen kwam logeren.
Ja, maar we weten niet zeker of het Slaai wel was hoor .......quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen bij de buren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zonder De Bom is het toch niet compleet?quote:
Hij bevestigt hier impliciet dat hij de gebande is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar we weten niet zeker of het Slaai wel was hoor .......
En dus ook de bedreigerquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij bevestigt hier impliciet dat hij de gebande is.
Arm arm Slyquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen bij de buren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
Wat zit Dottey nou te verdedigen, die ban van Maanvis komt toch ook duidelijk van Slaai
quote:
Klinkt best cool, maar, de situatie was als volgt'; Sly's naam werd genoemd door verschillende mensen en terecht, want toen was de link al overduidelijk. Jij verzette je tegen die verwijzing !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
whut?![]()
Ik bescherm de chattertjes..![]()
Niet fora bezoekers
Ik heb iemand geband idd op de chat omdat die dingen heeft getikt wat echt niet kan. (maakt me geen flikker uit wie het zou zijn geweest.. al was het bea!) Der zit geen naam aan voor mij. Gewoon en nummertje.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAAAen aangezien iedereen hier ook al van mij houd
![]()
Wat een liefde alom!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Klinkt best cool, maar, de situatie was als volgt'; Sly's naam werd genoemd door verschillende mensen en terecht, want toen was de link al overduidelijk. Jij verzette je tegen die verwijzing !
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:43 schreef Gert het volgende:
OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd, prima, logisch. Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een hartmod tegen users. En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
waarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:43 schreef Gert het volgende:
OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd: prima, logisch. Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een hartmod tegen users. En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
Gewoon lekker in de chat roepen.quote:
Dat mag ook gewoon!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef sunny16947 het volgende:
Gert: Ik zie dat toch ff anders. De chatters chatten met de "bewoners" die ook on stream antwoorden geven en maken zo dus deel uit van de stream.
Ken je wel lachen. Is zeker niet saai zoals met deze gasten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat wordt dan weer een thuishaven voor lelijke travo's en relnichten met Palma.
't zijn streams en die chat is daar gewoon nauw aan verweven. En sinds wanneer zijn we op Fok, waar normaliter een mening over iedereen en alles ongenuanceerd wordt gegeven, zo voorzichtig geworden in het geven van commentaar op en een mening over een chat en de mensen die daarop acteren ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de chat roepen.![]()
En SV gaat ook op korte termijn een eigen feedback-mogelijkheid creeëren, hebben ze beloofd. En wat je belooft dat moet je doen!![]()
Maar vooruit, misbruik de PM naar Dottey dan nog maar even, tot die tijd.
Die Vlemmix blijft verbazen. Als je denkt nu kan het niveau niet lager, dan weet ie het toch altijd nog te overtreffen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:58 schreef sunny16947 het volgende:
Palma binnenkort in SV. Ze kan daar misschien wel barjuffrouw worden, nu ze geen eigen tokootje meer heeft. Trekt geheid leuke klanten.
Naar de gedachte daarachter ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
't zijn streams en die chat is daar gewoon nauw aan verweven. En sinds wanneer zijn we op Fok, waar normaliter een mening over iedereen en alles ongenuanceerd wordt gegeven, zo voorzichtig geworden in het geven van commentaar op en een mening over een chat en de mensen die daarop acteren ?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de chat roepen.![]()
En SV gaat ook op korte termijn een eigen feedback-mogelijkheid creeëren, hebben ze beloofd. En wat je belooft dat moet je doen!![]()
Maar vooruit, misbruik de PM naar Dottey dan nog maar even, tot die tijd.
Dottey zelf begreep het wél.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
't zijn streams en die chat is daar gewoon nauw aan verweven. En sinds wanneer zijn we op Fok, waar normaliter een mening over iedereen en alles ongenuanceerd wordt gegeven, zo voorzichtig geworden in het geven van commentaar op en een mening over een chat en mensen die daar op acteren ?
Jaahh.. het kán erger, al ze ook nog die arro slijmgast Smerik mee gaat nemen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die Vlemmix blijft verbazen. Als je denkt nu kan het niveau niet lager, dan weet ie het toch altijd nog te overtreffen.
Dat is slechts een kwestie van tijd als Palma een voet tussen de deur heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh.. het kán erger, al ze ook nog die arro slijmgast Smerik mee gaat nemen...
Nog een reden om Palma buiten de deur te houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het mannenoverschot daar in SV wel een beetje pijnlijk worden trouwens..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh.. het kán erger, al ze ook nog die arro slijmgast Smerik mee gaat nemen...
Mag ik mijn inzet splitsen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:17 schreef 5thencounter het volgende:
De Moonwalk.. maar wie van de twee ken er nix van??
[ link | afbeelding ]
Maarja.. het gaat dan eehn héél ander chat worden iig...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Breng jij hem nog even lekker op een idee.
Ja en ik niet hčquote:
Fair enough, snap ik, .... mijn opmerking eerder richting Dottey was overigens van mij uit niet zo zeer specifiek gericht op haar moderatie, maar dat terzijdequote:Nogmaals: het woord 'chat' is hier echt niet verboden. En zeker als er verwevenheid is met wat er op de stream gebeurt, dan hoort dat gewoon thuis in de COS.![]()
FOK! wil alleen niet het kanaal zijn waar chat-moderators beslissingen gaan bespreken met chat-users.
Ja, uiteindelijk trouwen Huub en Claire dan weer met elkaar, maar dit keer in de show van Jaap. En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:27 schreef sunny16947 het volgende:
Oh ja en dat zijn weer vriendjes van Huub en dan komt Sylvia ook ff over. Allemaal te gast in Jaap z'n show. Wordt het toch nog leuk.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk trouwen Huub en Claire dan weer met elkaar, maar dit keer in de show van Jaap. En ze leefden nog lang en gelukkig.
Geef het maar toe, je hebt al teruggelezen homo, .... maar het heeft potentie Bommels, het heeft echt potentie en de 1e bommetjes zijn gelegd. Volgens mij zitten we op goud met die chat. Leve Ome Slyquote:
Nee man ik zwier, ik zwier! echt niet.. Pearlbitch heeft me een pm gestuurd en omdat ik toevallig op het subforum voor rumverslaafde speedslikkers wilde lezen kwam mijn aandacht daarop.. ergo zit ik nu hier...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je hebt al teruggelezen homo, .... maar het heeft potentie Bommels, het heeft echt potentie en de 1e bommetjes zijn gelegd. Volgens mij zitten we op goud met die chat. Leve Ome Sly
Ja, jammer genoeg kun je die chat niet teruglezen, maar het ging lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee man ik zwier, ik zwier! echt niet.. Pearlbitch heeft me een pm gestuurd en omdat ik toevallig op het subforum voor rumverslaafde speedslikkers wilde lezen kwam mijn aandacht daarop.. ergo zit ik nu hier...
Maareh moet me ff inlezen begrijp ik al
nah van het weekend kom ik wel ff buurten, ik ga nu pitten, over een uurtje of 4 alweer opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg kun je die chat niet teruglezen, maar het ging lekker
trustquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah van het weekend kom ik wel ff buurten, ik ga nu pitten, over een uurtje of 4 alweer op![]()
slaapse allen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah van het weekend kom ik wel ff buurten, ik ga nu pitten, over een uurtje of 4 alweer op![]()
slaapse allen!
Het gerucht gaat dat Steef niet helemaal goed bij zijn hoofd is.. maar daar hij zowat alle debiel-factor-edities afkluunt doet mij geloven dat dat gerucht klopt!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik die Stefan hoor praten moet ik altijd denken aan een singletje dat op 33 toeren wordt gedraaid.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Steef niet helemaal goed bij zijn hoofd is.. maar daar hij zowat alle debiel-factor-edities afkluunt doet mij geloven dat dat gerucht klopt!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:58 schreef sunny16947 het volgende:
Palma binnenkort in SV. Ze kan daar misschien wel barjuffrouw worden,
nu ze geen eigen tokootje meer heeft. Trekt geheid leuke klanten.
Ken je wel lachen. Is zeker niet saai zoals met deze gasten
Oh ja en dat zijn weer vriendjes van Huub en dan komt Sylvia ook ff over.
Allemaal te gast in Jaap z'n show. Wordt het toch nog leuk.
Dat doet mij dus het ergste vrezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap woensdag 13 januari met een avondvullend programma.
Woensdag is er volgens Jaap een hele staf om alles te bedienen, dat heeft Johan
Jaap verzekerd. Johan verrast Jaap met gasten.
En Johan is benieuwd wat Jaap gaat brengen ... De communicatie verloopt dus alweer vlotjes.quote:
Doe ik ook. Maar niet op de manier die men verwacht/hoopt/wenst. Ik vermaak me prima met zoveel kneuterige onkunde.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:10 schreef Maanvis het volgende:
Kopijkat, je smult, geef het maar toe.
Het omarmen van "artiesten" als Stefan deed bij mij ook effe de deur dicht..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar niet op de manier die men verwacht/hoopt/wenst. Ik vermaak me prima met zoveel kneuterige onkunde.
Aha, nu weet ik hoe jij bentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar niet op de manier die men verwacht/hoopt/wenst. Ik vermaak me prima met zoveel kneuterige onkunde.
That's me! Je kunt toch niet anders, als weldenkend mens?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef Maanvis het volgende:
Aha, nu weet ik hoe jij bent
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup.. ik wissel nog af en toe...dan lijkt het nog wat.
Zit dat mispunt nou met Mera's naam te showen die rat??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Lowlifers sporen echt voor geen meter. Ze noemen Fokkers asociaal en nu krijgt ook Mera nog even een sneer.
[ afbeelding ]
Breaking news. Nee, wij sporen wil je zeggen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Lowlifers sporen echt voor geen meter. Ze noemen Fokkers asociaal en nu krijgt ook Mera nog even een sneer.
[ afbeelding ]
Exact.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
That's me! Je kunt toch niet anders, als weldenkend mens?
Natuurlijk sporen wij!! Wij hebben het sporen uitgevonden en verbeterd!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Breaking news. Nee, wij sporen wil je zeggen?
Mwoah, is niet echt een sneer tochquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verbaasd staan als je binnenkort geband bent vanwege heulen met de vijand.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwoah, is niet echt een sneer tochKlopt ook gewoon, ik zit ook wel eens op NL.
Wat, hier? Zou het?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet verbaasd staan als je binnenkort geband bent vanwege heulen met de vijand.
Nee, niet hier, daar!quote:
Ze doen net of fokkers eng en besmettelijk zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwoah, is niet echt een sneer tochKlopt ook gewoon, ik zit ook wel eens op NL.
Nee gekkie, tuurlijk niet. Wie zou jou hier nu kwijt willen.quote:
Neuh, ze weten al sinds dag 1 dat ik van Fok kom, dus dat zal wel meevallen.quote:
Doe's niet zo liev?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee gekkie, tuurlijk niet. Wie zou jou hier nu kwijt willen.
Je kent de antics van NowLive echt nog niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neuh, ze weten al sinds dag 1 dat ik van Fok kom, dus dat zal wel meevallen.
Ik zou er niet te hard op rekenen. Ze bannen daar om wel mnder en ze zijn ook gek op roddelcampagnes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Hij zit in Polen, geloof ik. Gisteren was er verbinding. Zonder geluid. Boeiend!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Gert het volgende:
Wat doet Johan op een hotelkamer dan?![]()
Of is het spannende juist dat niemand dat weet?
Soms ben je zo heerlijk naiefquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Doe's niet zo liev?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb de stream net weer aangeslingerd en zie Alsido met een grote bochtige pijp in de weer. Als hij nou maar niet...
http://www.hln.be/hln/nl/(...)weer-grijpt-in.dhtml
Hij had gisteravond een optreden op een wild studentenfeest, wellicht heeft hij een gezellige avond gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Gert het volgende:
Ik zit er al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Soms ben je zo heerlijk naief....ik geef het een dag of 2 dan heb jij ook de welbegeerde ban op NL
![]()
quote:
Jaja maar thats not the point...je naam is gevallen en je zit op Fok...en je kan goed met fokkers...hell je fokt bijna met een fokker...nee mera welkom in forumlandquote:
Thx...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie echt zijn/haar lachspieren eens goed wil trainen zou 'ns een kijkje moeten nemen op de spelregelpagina van NL.
http://home.nowlive.eu/index.php?action=showterms
De taalpuristen onder ons wil ik alvast wel waarschuwen voor het fenomeen 'kromme tenen'.
Volgens mij heeft die mafketel er zelfs nog een nieuwe, persoonlijke boodschap ondergezetquote:Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Copycat bye bye
Polen? Die ouwe wodka gorgelaar!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zit in Polen, geloof ik. Gisteren was er verbinding. Zonder geluid. Boeiend!!!
En tróts dattie er op is...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die mafketel er zelfs nog een nieuwe, persoonlijke boodschap ondergezet.
Wapens verkopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Gert het volgende:
Waarschijnlijk om een paar Don & Ad filmpjes op te nemen. Zo'n sleazy hotelkamer is daar het juiste decor voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Gert het volgende:
Don & Ad, wie zijn dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om een paar Don & Ad filmpjes op te nemen. Zo'n sleazy hotelkamer is daar het juiste decor voor.
Ondergezed bedoel je waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die mafketel er zelfs nog een nieuwe, persoonlijke boodschap ondergezet.
Dat moet je nergeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ondergezed bedoel je waarschijnlijk.
Foei! Ken jij je klassieken niet?quote:
Dan valt er een hoop te negeren op die pagina.quote:
René kan ook goed nergeren, dus dan moet het jou ook lukkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan valt er een hoop te negeren op die pagina.
Hoezo, doet Odysseus ook mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Foei! Ken jij je klassieken niet?
Preoriteiten stellen!quote:
Hell yes !,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
Hij begon alweer te zeiken. Maar zou het Sly zijn? Nee toch?
Volgens mij was dat onder Sly-nowlive ofzoiets een naam die hij na nowlive gebruikte, Ik weet niet of ze een ip-check hebben .... en dan nog !quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hell yes !,je kunt toch geen 2 users onder dezelfde naam hebben !
Da's verdacht inderdaad, maar dus wel zijn account, dus geen ip-check .......... of een baan duurt maar een paar uurquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij was het niet, een ander onder zijn naam denk ik, hij typte zelf engels en foutloos nederlands, nee dat kan hij niet zo goed schrijven.
Daar lijkt het wel opquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Aaltsje is er. Peter en zij zijn zo'n leuk stel.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Sinds ze Peter kent kan ze enorm goed met een dweil overweg.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds ze Peter kent kan ze enorm goed met een dweil overweg.
Overigens komt SV morgen vanaf 20:30 live vanuit het café waar zij optreedt in Geldrop op de mierloseweg!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian, die af en toe bij studio Vlemmix helpt en niet de moeder is van Stefan,
is ook zangeres, haar liedje staat op youtube, weet iemand dit te vinden , het is met Mustang Sally .
Da's degene die de muziekstream verzorgt.quote:
Oh? Ik had nog nooit van hem (?) gehoord. Zit die ook in het paleis?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's degene die de muziekstream verzorgt.
Nee, maar hij komt misschien wel ooit langs denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Ik had nog nooit van hem (?) gehoord. Zit die ook in het paleis?
Niet dat ik hem hoef te zien hoor, maar ik zie een vreemde mod vertellen over het geluid, dat hij dan kennelijk vanuit zijn eigen huis regelt. Dat begreep ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, maar hij komt misschien wel ooit langs denk ik.
Jij zou er toch in meespelen? Met afgeplakte heuvels?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
De opname van de clip mag waarschijnlijk niet live meebeleefd worden. Want anders kennen we het liedje al. Jaja, publicitair weten ze ook van wanten!
Was dat een mod , las wel iets dat Hansie2010 in de operationlijst van Dottey stond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef Disana het volgende:
Niet dat ik hem hoef te zien hoor, maar ik zie een vreemde mod vertellen over het geluid, dat hij dan kennelijk vanuit zijn eigen huis regelt. Dat begreep ik niet.
Beetje raar dat we niet alles mee mogen maken. Ik dacht dat dat het hele doel van deze streams was.
Ja hij stond in het modlijstje bovenaan. Maar hij kwam over alsof hij in het pand zat en dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was dat een mod , las wel iets dat Hansie2010 in de operationlijst van Dottey stond.
Dus verzorgt het geluid vanuit elders.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
Ja hij stond in het modlijstje bovenaan. Maar hij kwam over alsof hij in het pand zat en dat is dus niet zo.
En zo te zien heeft hij wat vriendinnetjes meegenomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Sly is ook weer terug op de chat. Die kan het goed vinden met Hansie.
Dan kun je beter even je pm nergerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo te zien heeft hij wat vriendinnetjes meegenomen.
Hehe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je beter even je pm nergeren
Een radioprogramma? Op televisie?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Sly en Puty Nowlive komen naar Johan , Sly krijgt waarschijnlijk een eigen radioprogramma.
oh dat kan dan weer gezellig worden, wordt je met naam en toenaam weer door de ether geslingerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Sly en Puty Nowlive komen naar Johan , Sly krijgt waarschijnlijk een eigen radioprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |