Thx...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie echt zijn/haar lachspieren eens goed wil trainen zou 'ns een kijkje moeten nemen op de spelregelpagina van NL.
http://home.nowlive.eu/index.php?action=showterms
De taalpuristen onder ons wil ik alvast wel waarschuwen voor het fenomeen 'kromme tenen'.
Volgens mij heeft die mafketel er zelfs nog een nieuwe, persoonlijke boodschap ondergezetquote:Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Copycat bye bye
Polen? Die ouwe wodka gorgelaar!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zit in Polen, geloof ik. Gisteren was er verbinding. Zonder geluid. Boeiend!!!
En tróts dattie er op is...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die mafketel er zelfs nog een nieuwe, persoonlijke boodschap ondergezet.
Wapens verkopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Gert het volgende:
Wat doet Johan op een hotelkamer dan?![]()
Of is het spannende juist dat niemand dat weet?
Waarschijnlijk om een paar Don & Ad filmpjes op te nemen. Zo'n sleazy hotelkamer is daar het juiste decor voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Gert het volgende:
Wat doet Johan op een hotelkamer dan?![]()
Of is het spannende juist dat niemand dat weet?
Don & Ad, wie zijn dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om een paar Don & Ad filmpjes op te nemen. Zo'n sleazy hotelkamer is daar het juiste decor voor.
Ondergezed bedoel je waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die mafketel er zelfs nog een nieuwe, persoonlijke boodschap ondergezet.
Dat moet je nergeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ondergezed bedoel je waarschijnlijk.
Foei! Ken jij je klassieken niet?quote:
Dan valt er een hoop te negeren op die pagina.quote:
René kan ook goed nergeren, dus dan moet het jou ook lukkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan valt er een hoop te negeren op die pagina.
Hoezo, doet Odysseus ook mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Foei! Ken jij je klassieken niet?
Preoriteiten stellen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |