Stream :http://streams.servehttp.com/sv.asphttp://www.onlinetvkijken.nl/popup.htmwww.johanvlemmix.tvLiesbeth! Weet jij hoe dat gas werkt hier?
![]()
Liesbeth, Alsido en Rene eten Roti kip .
![]()
Marijk gossip verslaggeefster was er, ze liet haar clip zien, ze vindt het moeilijk naar zichzelf te kijken.
![]()
Harry Loco zag ik samen met een vriend op de stream, Harry is protestzanger en leraar.
![]()
Stefan werkt in een oud schoolgebouw wat nu een kringloopwinkel is.
![]()
Stefan gaat morgen naar een tv-programma, waarschijnlijk dat nieuwe Michael Jackson-dansprogramma.
Sly en Puty Nowlive komen naar Johan , Sly krijgt waarschijnlijk een eigen radioprogramma.
Alsido zijn dochter is deze week voor het eerst naar school gegaan, ze mocht al eerder
een stoel uitzoeken, ze vond het echt heel leuk.
Rene en Alsido gaan nog een laptop kopen.
Marijke sterreporter is gek op animatie, ze vindt de clip De bonte Koe zo leuk van Johan.
En super dat Johan dat allemaal beneden in zijn eigen studio kan opnemen.
Morgen wordt er weer een clip opgenomen in een van de Vlemmix studio's .
![]()
.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:Jaap is fan van Johan, dat scheelt enorm, Jaap kijkt toch wel tegen Johan op,
ongeacht of hij hem in 3 zinnen finaal onder tafel lult.
Marian is niet de moeder van Stefan.Goede morgen allemaal.
ik heb me maar even aangemeld voor korte duur op de chat, ik wil even iets uit de weg
hebben. Ik was gister bij SV waar ik al veel langer met regelmaat kom, op dat moment was
Stefan ook aanwezig, er werden speculaties gedaan dat ik de moeder was van Stefan en
dat ik op de brandstapel zou moeten omdat ik "mijn zoon"daar voor zou lenen om hem daar
zo voor schut te laten zetten.Dus wil ik jullie even vertellen dat ik NIET de moeder van Stefan
ben en hem zelfs nooit eerder gezien had. Dus misschien moeten jullie de ECHTE moeder maar
opsporen en het tegen haar zeggen ipv een ander in een kwaad daglicht te stellen.
Fijne dag allemaal verder. Groetjes van Marian ( de waterkoker) haha.
Reacties in de COS:-Ik vind die vrolijke animatie clips juist leuker dan die andere clips die je tegenwoordig ziet.
-Liggen die mensen echt zo lang in bed of staat mijn stream stil.-Adje is een ware Topper!
-Als je vastloopt, moet je een nieuwe computer, want het probleem
legt pertinent niet bij SV!
-Ik vind een COS + SC ook wel genoeg. Mogen die mongolen de C wel hebben.
-Mera kunnen we je nog bekijken op stream, of stop je ook achter de schermen, graag ff uitleg schat.
-Is dit SC of is dit COS? ik ben effe de weg kwijt .
-Johan hoopt dat iemand van de chat het programma opneemt dan hoeven zij dat niet te doen.
-Heb je het bericht van de waterkoker al wel gelezen?
-Ik had net wel een hapering . Maar ja, ik zat dan ook wel even aan m'n muis, sorry René .
-De cam staat weer op de bar, waar Alsido z'n best doet om niet in beeld te komen.
-Maar ik heb hem toch gecapped, de schobbejak!
Vorige topics:[SV COS# 16] Het is je eigen huis Johan.[SV COS #15] Liesbeth lonkt naar goudblonde Stefan.[SV COS #14] Het is soms net een internetcafe.[RLS] Filmpjeshoekje.[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II.
Nicknames:Alsido: Kruknegert.
Liesbeth: Jacoba/Marleen/Marjolein
René: Sjors
Peter: Gelboy
Johan: De Vlem
Mera: Ouwe (volgens René)
Marian: Waterkoker.