quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:
Jaap is fan van Johan, dat scheelt enorm, Jaap kijkt toch wel tegen Johan op,
ongeacht of hij hem in 3 zinnen finaal onder tafel lult.
Ja wordt altijd zo druk net die laatste posten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Maanvis het volgende:
Fluiter doet altijd heel erg zijn best om de laatste post te maken
Zou het?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Maanvis het volgende:
Hij doet dan ook kwaliteitsOP'squote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Maanvis het volgende:
Dit meen je niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, die show van Jaap dat zal er eentje worden. Hij doet zelf niet aan de voorbereiding mee, Johan gaat 'm verrassen. Natuurlijk wel logisch dat wanneer je geen enkele ervaring met het presenteren van een talkshow hebt, je gewoon aan het improviseren slaat. Hoe moeilijk kan het zijn? Of beter: hoe maak je het jezelf zo moeilijk mogelijk?
Jaap denkt direct een Mooi weer de Leeuw marathon te kunnen draaien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Waarschijnlijk wel, trouwens.
En 4,5 uur, dat moet helemaal een grap zijn. Zo niet:![]()
![]()
.
Zeker wel. Daarom heet het dus Tabula Rasa, er staat niets op papier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Waarschijnlijk wel, trouwens.
I stand corrected: Jaaps' zelfoverschatting overstijgt zijn ego.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeker wel. Daarom heet het dus Tabula Rasa, er staat niets op papier.
Als hij humor heeft dan komt hij iig met een schoolbordje en wat krijt de uitzending binnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
I stand corrected: Jaaps' zelfoverschatting overstijgt zijn ego.
En René is al weer naar bed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Copycat het volgende:
En begrijp ik het nu goed dat er hard gewerkt wordt, maar dat we dat niet mogen zien of horen en dat iedereen vooral toch aan de bar hangt?
En zelf de techniek doet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Dementor het volgende:
Alsof de Paus met Pasen de wereld toespreekt.
Je bent zelf een oostblokbeeld!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:27 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn dat voor een Oostblokbeelden?
En Jaap denkt dat Johan hem gaat verrassen met geweldige, geniale content?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan vertelt nu net dat hij heel benieuwd is wat Jaap gaat brengen in zijn show. Ik krijg het idee dat die twee behoorlijk langs elkaar heen praten.
Op woensdagen om 18.30. Of het live is, is niet gezegd maar het lijkt me van wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:56 schreef Gert het volgende:
Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar wanneer vindt die 4,5 uur durende improvisatie tussen Johan en Jaap plaats? Is het live?
Zegt genoeg denk ik.quote:03[19:00] * Nowlive-Sly (Nowlive-Sl@dev-775B1649.cable.casema.nl) has joined #studiovlemmix2
Huh, .............. zo dom is ie toch niet ? alhoewelquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:11 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zegt genoeg denk ik.
Thxquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Op woensdagen om 18.30. Of het live is, is niet gezegd maar het lijkt me van wel.
ik gok van wel en tbh is t wel zijn manier van doen ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, .............. zo dom is ie toch niet ? alhoewel
ze hebben het in de chat over degene die ook inlogt als nowlive, nou, dat is Sly volgens mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik gok van wel en tbh is t wel zijn manier van doen ook.
ik log net in en zie dat t over grote tieten gaatquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
ze hebben het in de chat over degene die ook inlogt als nowlive, nou, dat is Sly volgens mij
Ja, je kan lullen wat je wil, maar het gaat wel ergens overquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik log net in en zie dat t over grote tieten gaat
precies, als ik moet kiezen tussen sly en grote tieten weet ik t welquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je kan lullen wat je wil, maar het gaat wel ergens over
maar toch ook logisch dat diegeen een ban kreegquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Volgens maanvis is degene die HiDiHo bedreigde Sly, en Dottey heeft een u-streamer geband maar het was niet duidelijk of dat Sly was. En tja, die grote tieten, het is niet moeilijk te raden wie dat is.
Ik weet niet wie er een ban kreeg, herkende het u-stream nummer niet. Ik hoop natuurlijk dat het sly was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
maar toch ook logisch dat diegeen een ban kreeg
Ziet er gezellig uit. En de stream is weer niks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef Jian het volgende:
DuhCon: ja en problemen mee is deze chat van fok dan duhhhhhh
DuhCon: nou dottey gooi dan ook die mensen eraf die blijfen zeiken over nl en sly
Toch zie ik wel potentie in het sfeertje daar
of t sly wel of niet was is bijzaak, als degeen die de bedreiging uitte de ban maar heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er een ban kreeg, herkende het u-stream nummer niet. Ik hoop natuurlijk dat het sly was.
yups, de chat is beter dan de streamquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Jian het volgende:
Copycat3: Baasje komt dreigen en vervolgens komen de koorknaapjes stoer doen.
Ja, ik weet het zeker, 't heeft potentie
Precies, je hoeft alleen maar aan Sukkeltjuuuhhhhh te denkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
of t sly wel of niet was is bijzaak, als degeen die de bedreiging uitte de ban maar heeft.
ik denk dat t sly was overigens
Veul beterquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, de chat is beter dan de stream
zit je niet eens mee te typen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Jian het volgende:
Tis best leuk hier, zo op de publieke tribune
Ik wist het!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:11 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zegt genoeg denk ik.
t is weer ff aanpassen aan nl hequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik probeer me eerst in te leven in het niveau, maar ik kom maar niet lager
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef Jian het volgende:
Cc. zoekt ruzie met VOL, nu moet jij erin Gomien wie is bomania of ben je dat ?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Jian het volgende:
Tis best leuk hier, zo op de publieke tribune
Het schijnt dat iedere gebruiker van het grote gevaarlijke interwebz een dynamisch IP heeft (behalve bij bedrijven) en dat ze daarom niet op IP kunnen bannen....quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, .............. zo dom is ie toch niet ? alhoewel
jij zit dus naast jian?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:09 schreef Laysa het volgende:
Liesje....ik hang niet daaro...je hoeft niet in teloggen om mee te lezen daar
geen ideequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Jian het volgende:
Peter N. vindt Kees_Knalpiemel wel hilarisch. Wie is Kees_Knalpiel ? iemand ?
Denk Willem_Jozef.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Jian het volgende:
Peter N. vindt Kees_Knalpiemel wel hilarisch. Wie is Kees_Knalpiel ? iemand ?
t is echt een sukkelquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Onze vriendelijke reus is niet blij.
dacht eigenlijk dat een ban hem meteen wel zou doen thuisvoelen. hij is toch van t graag en snel bannen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Jongen(ergens achter zetten), echt een uitspraak voor hem.
Plus verkleinwoordjes
Maar het wordt een mooi streamjaar , nu weet ik het zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Tss... zit je nog op NeverLife??quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook gebanned op nowlivequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar het wordt een mooi streamjaar , nu weet ik het zeker
OMG.... Niet roepen dat hij het niet was, niet zeggen dat het niet klopt, maar kennelijk weten dat het wel klopt en boos worden.... dom, dom, dom.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zag 'mquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben nu ook gebanned op nowlive
Yup, that's his middle namequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... Niet roepen dat hij het niet was, niet zeggen dat het niet klopt, maar kennelijk weten dat het wel klopt en boos worden.... dom, dom, dom.
maar eigenlijk is die ban dan toch te vroegquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar het wordt een mooi streamjaar , nu weet ik het zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |