geen ideequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Jian het volgende:
Peter N. vindt Kees_Knalpiemel wel hilarisch. Wie is Kees_Knalpiel ? iemand ?
Denk Willem_Jozef.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Jian het volgende:
Peter N. vindt Kees_Knalpiemel wel hilarisch. Wie is Kees_Knalpiel ? iemand ?
t is echt een sukkelquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Onze vriendelijke reus is niet blij.
dacht eigenlijk dat een ban hem meteen wel zou doen thuisvoelen. hij is toch van t graag en snel bannen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Jongen(ergens achter zetten), echt een uitspraak voor hem.
Plus verkleinwoordjes
Maar het wordt een mooi streamjaar , nu weet ik het zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Tss... zit je nog op NeverLife??quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook gebanned op nowlivequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar het wordt een mooi streamjaar , nu weet ik het zeker
OMG.... Niet roepen dat hij het niet was, niet zeggen dat het niet klopt, maar kennelijk weten dat het wel klopt en boos worden.... dom, dom, dom.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
zag 'mquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben nu ook gebanned op nowlive
Yup, that's his middle namequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... Niet roepen dat hij het niet was, niet zeggen dat het niet klopt, maar kennelijk weten dat het wel klopt en boos worden.... dom, dom, dom.
maar eigenlijk is die ban dan toch te vroegquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar het wordt een mooi streamjaar , nu weet ik het zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |