Dat mag ook gewoon!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef sunny16947 het volgende:
Gert: Ik zie dat toch ff anders. De chatters chatten met de "bewoners" die ook on stream antwoorden geven en maken zo dus deel uit van de stream.
Ken je wel lachen. Is zeker niet saai zoals met deze gasten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat wordt dan weer een thuishaven voor lelijke travo's en relnichten met Palma.
't zijn streams en die chat is daar gewoon nauw aan verweven. En sinds wanneer zijn we op Fok, waar normaliter een mening over iedereen en alles ongenuanceerd wordt gegeven, zo voorzichtig geworden in het geven van commentaar op en een mening over een chat en de mensen die daarop acteren ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de chat roepen.![]()
En SV gaat ook op korte termijn een eigen feedback-mogelijkheid creeëren, hebben ze beloofd. En wat je belooft dat moet je doen!![]()
Maar vooruit, misbruik de PM naar Dottey dan nog maar even, tot die tijd.
Die Vlemmix blijft verbazen. Als je denkt nu kan het niveau niet lager, dan weet ie het toch altijd nog te overtreffen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:58 schreef sunny16947 het volgende:
Palma binnenkort in SV. Ze kan daar misschien wel barjuffrouw worden, nu ze geen eigen tokootje meer heeft. Trekt geheid leuke klanten.
Naar de gedachte daarachter ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
't zijn streams en die chat is daar gewoon nauw aan verweven. En sinds wanneer zijn we op Fok, waar normaliter een mening over iedereen en alles ongenuanceerd wordt gegeven, zo voorzichtig geworden in het geven van commentaar op en een mening over een chat en de mensen die daarop acteren ?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de chat roepen.![]()
En SV gaat ook op korte termijn een eigen feedback-mogelijkheid creeëren, hebben ze beloofd. En wat je belooft dat moet je doen!![]()
Maar vooruit, misbruik de PM naar Dottey dan nog maar even, tot die tijd.
Dottey zelf begreep het wél.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
't zijn streams en die chat is daar gewoon nauw aan verweven. En sinds wanneer zijn we op Fok, waar normaliter een mening over iedereen en alles ongenuanceerd wordt gegeven, zo voorzichtig geworden in het geven van commentaar op en een mening over een chat en mensen die daar op acteren ?
Jaahh.. het kán erger, al ze ook nog die arro slijmgast Smerik mee gaat nemen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die Vlemmix blijft verbazen. Als je denkt nu kan het niveau niet lager, dan weet ie het toch altijd nog te overtreffen.
Dat is slechts een kwestie van tijd als Palma een voet tussen de deur heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh.. het kán erger, al ze ook nog die arro slijmgast Smerik mee gaat nemen...
Nog een reden om Palma buiten de deur te houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het mannenoverschot daar in SV wel een beetje pijnlijk worden trouwens..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh.. het kán erger, al ze ook nog die arro slijmgast Smerik mee gaat nemen...
Mag ik mijn inzet splitsen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:17 schreef 5thencounter het volgende:
De Moonwalk.. maar wie van de twee ken er nix van??
[ link | afbeelding ]
Maarja.. het gaat dan eehn héél ander chat worden iig...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Breng jij hem nog even lekker op een idee.
Ja en ik niet hèquote:
Fair enough, snap ik, .... mijn opmerking eerder richting Dottey was overigens van mij uit niet zo zeer specifiek gericht op haar moderatie, maar dat terzijdequote:Nogmaals: het woord 'chat' is hier echt niet verboden. En zeker als er verwevenheid is met wat er op de stream gebeurt, dan hoort dat gewoon thuis in de COS.![]()
FOK! wil alleen niet het kanaal zijn waar chat-moderators beslissingen gaan bespreken met chat-users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |