quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
Wat zit Dottey nou te verdedigen, die ban van Maanvis komt toch ook duidelijk van Slaai
quote:
Klinkt best cool, maar, de situatie was als volgt'; Sly's naam werd genoemd door verschillende mensen en terecht, want toen was de link al overduidelijk. Jij verzette je tegen die verwijzing !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
whut?![]()
Ik bescherm de chattertjes..![]()
Niet fora bezoekers
Ik heb iemand geband idd op de chat omdat die dingen heeft getikt wat echt niet kan. (maakt me geen flikker uit wie het zou zijn geweest.. al was het bea!) Der zit geen naam aan voor mij. Gewoon en nummertje.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAAAen aangezien iedereen hier ook al van mij houd
![]()
Wat een liefde alom!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Klinkt best cool, maar, de situatie was als volgt'; Sly's naam werd genoemd door verschillende mensen en terecht, want toen was de link al overduidelijk. Jij verzette je tegen die verwijzing !
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:43 schreef Gert het volgende:
OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd, prima, logisch. Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een hartmod tegen users. En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
waarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:43 schreef Gert het volgende:
OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd: prima, logisch. Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een hartmod tegen users. En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
Gewoon lekker in de chat roepen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |