quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Noek het volgende:
Het lijkt net of Alsido en Liesbeth een stukje opvoeren. Zo'n lekker ongemakkelijk gesprek en Liesbeth wil hem trouwens. Grote tijd!
Een ban van Sly komt nooit te vroeg, zie het maar als een soort onderscheiding van goed gedragquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
maar eigenlijk is die ban dan toch te vroeg
De kroon op je werkquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Een ban van Sly komt nooit te vroeg, zie het maar als een soort onderscheiding van goed gedrag
dan moet hij maar weer radio maken en daar zijn gal spuwenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Een ban van Sly komt nooit te vroeg, zie het maar als een soort onderscheiding van goed gedrag
Hij heeft zijn zooi toch niet op orde, ik heb een half jaar gelden een e-mail gekregen dat mijn ban van een jaar opgeheven was...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Jou wil ie nooit meer terughebben, da's op zich niet zo gek tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft zijn zooi toch niet op orde, ik heb een half jaar gelden een e-mail gekregen dat mijn ban van een jaar opgeheven was...
Ik check net nog effe voor de zekerheid, maarr...![]()
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
heeft al en ban
Jaja, slappe slijmerige sijesokkepraatjes daar houden forums van...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Jou wil ie nooit meer terughebben, da's op zich niet zo gek toch
Ik begrijp het ook niet meer, dat is duidelijk toch? Waarom wordt Sly, op de een of andere manier de hand boven het hoofd gehouden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
Wat zit Dottey nou te verdedigen, die ban van Maanvis komt toch ook duidelijk van Slaai
idd, is toch zo duidelijk als t maar kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet meer, dat is duidelijk toch? Waarom wordt Sly, op de een of andere manier de hand boven het hoofd gehouden?
Hm.. Tijd om even op de chat in te loggen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik log net in en zie dat t over grote tieten gaat
Omdat sommige mensen niet weten met wie ze te maken hebben, en nolife daar nog steeds als serieuze gesprekspartner gezien wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet meer, dat is duidelijk toch? Waarom wordt Sly, op de een of andere manier de hand boven het hoofd gehouden?
hehe, te laat ben ik bang.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hm.. Tijd om even op de chat in te loggen...
Krijg daar een ongemakkelijk gevoel van, wtf Sly? Een opmerking onder de gordel waar hij mee wegkomt(op de chat). Nu een bericht aan Maanvis. Plus de vermeende bedreigingen..quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, is toch zo duidelijk als t maar kan
nou moet ik zeggen dat holleeder enzo wel voor goede beveiliging kunnen zorgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet weten met wie ze te maken hebben, en nolife daar nog steeds als serieuze gesprekspartner gezien wordt.
Het is een beetje als wanneer je beveiliging nodig hebt en dan met Holleeder gaat praten.....
maar hij heeft toch wel een ban? oof is dat opgeheven ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Krijg daar een ongemakkelijk gevoel van, wtf Sly? Een opmerking onder de gordel waar hij mee wegkomt(op de chat). Nu een bericht aan Maanvis. Plus de vermeende bedreigingen..
Als je zo kortzichtig bent, resultaat geleverd krijgt, waarschuwingen krijgt.. sorry hoor. Maar maakt niks uit, help die chat maar naar de kl.. eigen schiuld, dikke bult.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet weten met wie ze te maken hebben, en nolife daar nog steeds als serieuze gesprekspartner gezien wordt.
Het is een beetje als wanneer je beveiliging nodig hebt en dan met Holleeder gaat praten.....
Die persoon heeft een ban volgens Dot.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
maar hij heeft toch wel een ban? oof is dat opgeheven ?
ik zit niet meer op de chat werd saai
ah kquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die persoon heeft een ban volgens Dot.
die had ik eerder al uitgezetquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je kan toch naar de stream kijken, draait toch niet alleen om de chat?
Had verwacht dat Harry Loco drie dagen kwam logeren.quote:
De enige die we nog missen is Bommie. Dan is het feest compleet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Logisch, die stream is hetzelfde als elke avond, saai dus. Die chat is best smeuïg
Misschien gebeurt dat later nog? Of niet! Alles kan en niks kan!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Had verwacht dat Harry Loco drie dagen kwam logeren.
Ja, maar we weten niet zeker of het Slaai wel was hoor .......quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen bij de buren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zonder De Bom is het toch niet compleet?quote:
Hij bevestigt hier impliciet dat hij de gebande is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar we weten niet zeker of het Slaai wel was hoor .......
En dus ook de bedreigerquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij bevestigt hier impliciet dat hij de gebande is.
Arm arm Slyquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen bij de buren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
Wat zit Dottey nou te verdedigen, die ban van Maanvis komt toch ook duidelijk van Slaai
quote:
Klinkt best cool, maar, de situatie was als volgt'; Sly's naam werd genoemd door verschillende mensen en terecht, want toen was de link al overduidelijk. Jij verzette je tegen die verwijzing !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
whut?![]()
Ik bescherm de chattertjes..![]()
Niet fora bezoekers
Ik heb iemand geband idd op de chat omdat die dingen heeft getikt wat echt niet kan. (maakt me geen flikker uit wie het zou zijn geweest.. al was het bea!) Der zit geen naam aan voor mij. Gewoon en nummertje.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAAAen aangezien iedereen hier ook al van mij houd
![]()
Wat een liefde alom!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Klinkt best cool, maar, de situatie was als volgt'; Sly's naam werd genoemd door verschillende mensen en terecht, want toen was de link al overduidelijk. Jij verzette je tegen die verwijzing !
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:43 schreef Gert het volgende:
OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd, prima, logisch. Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een hartmod tegen users. En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
waarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:43 schreef Gert het volgende:
OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd: prima, logisch. Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een hartmod tegen users. En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
Gewoon lekker in de chat roepen.quote:
Dat mag ook gewoon!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:54 schreef sunny16947 het volgende:
Gert: Ik zie dat toch ff anders. De chatters chatten met de "bewoners" die ook on stream antwoorden geven en maken zo dus deel uit van de stream.
Ken je wel lachen. Is zeker niet saai zoals met deze gasten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat wordt dan weer een thuishaven voor lelijke travo's en relnichten met Palma.
't zijn streams en die chat is daar gewoon nauw aan verweven. En sinds wanneer zijn we op Fok, waar normaliter een mening over iedereen en alles ongenuanceerd wordt gegeven, zo voorzichtig geworden in het geven van commentaar op en een mening over een chat en de mensen die daarop acteren ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de chat roepen.![]()
En SV gaat ook op korte termijn een eigen feedback-mogelijkheid creeëren, hebben ze beloofd. En wat je belooft dat moet je doen!![]()
Maar vooruit, misbruik de PM naar Dottey dan nog maar even, tot die tijd.
Die Vlemmix blijft verbazen. Als je denkt nu kan het niveau niet lager, dan weet ie het toch altijd nog te overtreffen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:58 schreef sunny16947 het volgende:
Palma binnenkort in SV. Ze kan daar misschien wel barjuffrouw worden, nu ze geen eigen tokootje meer heeft. Trekt geheid leuke klanten.
Naar de gedachte daarachter ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
't zijn streams en die chat is daar gewoon nauw aan verweven. En sinds wanneer zijn we op Fok, waar normaliter een mening over iedereen en alles ongenuanceerd wordt gegeven, zo voorzichtig geworden in het geven van commentaar op en een mening over een chat en de mensen die daarop acteren ?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de chat roepen.![]()
En SV gaat ook op korte termijn een eigen feedback-mogelijkheid creeëren, hebben ze beloofd. En wat je belooft dat moet je doen!![]()
Maar vooruit, misbruik de PM naar Dottey dan nog maar even, tot die tijd.
Dottey zelf begreep het wél.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
't zijn streams en die chat is daar gewoon nauw aan verweven. En sinds wanneer zijn we op Fok, waar normaliter een mening over iedereen en alles ongenuanceerd wordt gegeven, zo voorzichtig geworden in het geven van commentaar op en een mening over een chat en mensen die daar op acteren ?
Jaahh.. het kán erger, al ze ook nog die arro slijmgast Smerik mee gaat nemen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die Vlemmix blijft verbazen. Als je denkt nu kan het niveau niet lager, dan weet ie het toch altijd nog te overtreffen.
Dat is slechts een kwestie van tijd als Palma een voet tussen de deur heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh.. het kán erger, al ze ook nog die arro slijmgast Smerik mee gaat nemen...
Nog een reden om Palma buiten de deur te houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het mannenoverschot daar in SV wel een beetje pijnlijk worden trouwens..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh.. het kán erger, al ze ook nog die arro slijmgast Smerik mee gaat nemen...
Mag ik mijn inzet splitsen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:17 schreef 5thencounter het volgende:
De Moonwalk.. maar wie van de twee ken er nix van??
[ link | afbeelding ]
Maarja.. het gaat dan eehn héél ander chat worden iig...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Breng jij hem nog even lekker op een idee.
Ja en ik niet hèquote:
Fair enough, snap ik, .... mijn opmerking eerder richting Dottey was overigens van mij uit niet zo zeer specifiek gericht op haar moderatie, maar dat terzijdequote:Nogmaals: het woord 'chat' is hier echt niet verboden. En zeker als er verwevenheid is met wat er op de stream gebeurt, dan hoort dat gewoon thuis in de COS.![]()
FOK! wil alleen niet het kanaal zijn waar chat-moderators beslissingen gaan bespreken met chat-users.
Ja, uiteindelijk trouwen Huub en Claire dan weer met elkaar, maar dit keer in de show van Jaap. En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:27 schreef sunny16947 het volgende:
Oh ja en dat zijn weer vriendjes van Huub en dan komt Sylvia ook ff over. Allemaal te gast in Jaap z'n show. Wordt het toch nog leuk.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk trouwen Huub en Claire dan weer met elkaar, maar dit keer in de show van Jaap. En ze leefden nog lang en gelukkig.
Geef het maar toe, je hebt al teruggelezen homo, .... maar het heeft potentie Bommels, het heeft echt potentie en de 1e bommetjes zijn gelegd. Volgens mij zitten we op goud met die chat. Leve Ome Slyquote:
Nee man ik zwier, ik zwier! echt niet.. Pearlbitch heeft me een pm gestuurd en omdat ik toevallig op het subforum voor rumverslaafde speedslikkers wilde lezen kwam mijn aandacht daarop.. ergo zit ik nu hier...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je hebt al teruggelezen homo, .... maar het heeft potentie Bommels, het heeft echt potentie en de 1e bommetjes zijn gelegd. Volgens mij zitten we op goud met die chat. Leve Ome Sly
Ja, jammer genoeg kun je die chat niet teruglezen, maar het ging lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee man ik zwier, ik zwier! echt niet.. Pearlbitch heeft me een pm gestuurd en omdat ik toevallig op het subforum voor rumverslaafde speedslikkers wilde lezen kwam mijn aandacht daarop.. ergo zit ik nu hier...
Maareh moet me ff inlezen begrijp ik al
nah van het weekend kom ik wel ff buurten, ik ga nu pitten, over een uurtje of 4 alweer opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg kun je die chat niet teruglezen, maar het ging lekker
trustquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah van het weekend kom ik wel ff buurten, ik ga nu pitten, over een uurtje of 4 alweer op![]()
slaapse allen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah van het weekend kom ik wel ff buurten, ik ga nu pitten, over een uurtje of 4 alweer op![]()
slaapse allen!
Het gerucht gaat dat Steef niet helemaal goed bij zijn hoofd is.. maar daar hij zowat alle debiel-factor-edities afkluunt doet mij geloven dat dat gerucht klopt!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik die Stefan hoor praten moet ik altijd denken aan een singletje dat op 33 toeren wordt gedraaid.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Steef niet helemaal goed bij zijn hoofd is.. maar daar hij zowat alle debiel-factor-edities afkluunt doet mij geloven dat dat gerucht klopt!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:58 schreef sunny16947 het volgende:
Palma binnenkort in SV. Ze kan daar misschien wel barjuffrouw worden,
nu ze geen eigen tokootje meer heeft. Trekt geheid leuke klanten.
Ken je wel lachen. Is zeker niet saai zoals met deze gasten
Oh ja en dat zijn weer vriendjes van Huub en dan komt Sylvia ook ff over.
Allemaal te gast in Jaap z'n show. Wordt het toch nog leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |