quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:08 schreef o.us het volgende:
Tvp, even kijken of ik wel kan wil komen.
Dat kan gewoon op je telefoon, we leven in 2010quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
Is er wel mogelijkheid tot draadloze internetverbinding dan?
Dat scherm kan ik echt niet meer scherp zien na een aantal biertjes hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat kan gewoon op je telefoon, we leven in TWO OH ONE OH
Almere is inderdaad een stuk gezelligerquote:
Uitgebreid verslag graag!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:02 schreef Michielos het volgende:
Misschien kan ik wel. Moet ik even kijken. Er staan wat vechtkampen op programma komende tijd!
Heb je een beter voorstel?quote:
Inderdaad, talloze leuke plekken in Rotterdam.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom niet gewoon te Roffa, dan hoef ik niet zo ver te reizen
Ik loop nog liever van Delfzijl naar Waddinxveen dan naar het Anne Frank huis te gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:31 schreef Apebeer het volgende:
Ik kom alleen als we naar het Anne Frank huis gaan
Strak planquote:
Als die knakker nou eens op msn komtquote:
Behalve Feyenoord wel ja.quote:
Dirk Scheringa Museum dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:34 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik loop nog liever van Delfzijl naar Waddinxveen dan naar het Anne Frank huis te gaan.
Kortom, we gaan daar niet heen.
Nee. Kom met iets constructievers of ga in de SC spelen.quote:
Jij komt sowieso niet dus jij hebt niks te zeggen.quote:
Of we gaan naar The Level in Arhnemquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee. Kom met iets constructievers of ga in de SC spelen.
Nee. We blijven in Utrecht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Aethereal het volgende:
Kom maar gewoon naar Den Bosch jongens, als we dan toch locaties ver buiten het centrum van het land gaan noemen.
http://www.stairway.nl/quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat voor café is die stairway dan? dansen of tafeltjes?
Of we laten Saaaaab komen, hebben we alsnog hosselverhalenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom gaan we niet met zn allen naar de Wallen in Amsterdam, dan kunnen we prachtige hossel verhalen ophangen en dan verzwijgen we dat we allemaal gewoon betaald hebben
Wij gaan naar goudaquote:
Escape in Amsterdam?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
http://www.stairway.nl/
Verplicht is het allemaal niet he, we kunnen later die avond/nacht/ochtend ook naar de Escape ofzo.
Thanks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
gratis tip: mensen die niet komen zou ik niet in de OP zetten, dan ben je lang bezig
nee ik wil juist rustig zitten en een biertje nuttigen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
http://www.stairway.nl/
Verplicht is het allemaal niet he, we kunnen later die avond/nacht/ochtend ook naar de Escape ofzo.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Almere is inderdaad een stuk gezelliger
Ierse pub ftw!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?. Als er een stad niet gezellig is dan is het Almere wel dus daar hoeft het niet over te gaan
.
Maar de Stairway is nogal uitgekauwd, is er dan geen enkele leukere toko in Utrecht te vinden? Ik heb laatst een puike avond gehad in een pub, genoeg bier, geen takkeherrie muziek en goed te lopen vanaf het station.
he wat jammer nou, wie moet dat tuig dan in de gaten houden?quote:
Top.quote:
Ik ben er blij mee, ludo doet altijd boos tegen mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
he wat jammer nou, wie moet dat tuig dan in de gaten houden?
Geen idee, misschien dat koningdavid nog een puik plan heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?. Als er een stad niet gezellig is dan is het Almere wel dus daar hoeft het niet over te gaan
.
Maar de Stairway is nogal uitgekauwd, is er dan geen enkele leukere toko in Utrecht te vinden? Ik heb laatst een puike avond gehad in een pub, genoeg bier, geen takkeherrie muziek en goed te lopen vanaf het station.
was ook sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:45 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, ludo doet altijd boos tegen mij
BT heeft al een vriend toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
Ik kom wel als BT ook gaat, dan reizen we samen
So what. Voor een portie treinwcseks is zij heus niet vies.quote:
dat is idd makkelijker, dan weten we wie er nog benaderd moeten wordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Thanks.
Ik zet er vanaf nu alleen meisjes in die niet komen
Klopt. Scoren is altijd leuker met een keeper op goal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
So what. Voor een portie treinwcseks is zij heus niet vies.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:49 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Klopt. Scoren is altijd leuker met een keeper op goal.
massaal?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef koningdavid het volgende:
Stairway is best okay honestly.
Weet niet of ik zin heb in zo'n massale meet. Moet ik al die christenbashers van mij afslaan de hele tijd.
Dan kom ik je helpen. Christenbashers zijn niet tof.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef koningdavid het volgende:
Weet niet of ik zin heb in zo'n massale meet. Moet ik al die christenbashers van mij afslaan de hele tijd.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Saaaaab het volgende:
Waaaaaaaarom mag Juicyhil niet komen?
Cool. En wij kunnen Opgezwolle gaan doen bij de karaoke.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan kom ik je helpen. Christenbashers zijn niet tof.
Opgezwolle en karaoke in één zin, dat mag eigenlijk niet hé?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Cool. En wij kunnen Opgezwolle gaan doen bij de karaoke.
Ik bescherm jequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef koningdavid het volgende:
Jiggy Dje en karaoke dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Opgezwolle en karaoke in één zin, dat mag eigenlijk niet hé?
Je bent gewoon bang dat je zonder google alle echte argumenten van atheïsten niet kan weerleggen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je zonder google alle echte argumenten van atheïsten niet kan weerleggen.
Miley Cyrus?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:06 schreef Equites het volgende:
Als Juicyhill dat geile sletje van hem meeneemt mag ie komen. Ik kom trouwens wel, als Trannelius en Griekjee ook komen.
Die ja.quote:
dat plaatje is nog steeds baas.quote:
Neem je de hele harde kern ook mee?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom alleen als het een kroeg is waar kutmuziek als schatje mag ik je foto gedraaid wordt.
WAAROM EDIT JIJ !?quote:
wat voor harde kern?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Neem je de hele harde kern ook mee?
Om niet de gehele kansspeltheorie omve te werpen. Daar is een donderdagavond niet geschikt voor.quote:
Als die komt, kom ik in me onderbroek.quote:
En bedankt he!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Als die komt, kom ik in me onderbroek.
Dan heb je mijn lichaam nog niet gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En bedankt he!
Nu komt ze helemaal niet meer
BoWa is stacey, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:33 schreef Equites het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik de_boswachter ben. Niemand die hem kent.
Ik verwacht eigenlijk ook dat iemand ervoor zorgt dat ie eerder dan ik op die avond aanwezig is, en dan met mijn naam aan de haal gaat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:33 schreef Equites het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik de_boswachter ben. Niemand die hem kent.
Moet diegene wel 2 meter lang zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk ook dat iemand ervoor zorgt dat ie eerder dan ik op die avond aanwezig is, en dan met mijn naam aan de haal gaat.
En grote voeten hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Moet diegene wel 2 meter lang zijn
ik ben 1,93 met schoenmaat 48. Kan ik het gaan proberen?quote:
Kan, net zoals dat iemand van 1,82 en schoenmaat 32 het ook kan proberen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:43 schreef Equites het volgende:
[..]
ik ben 1,93 met schoenmaat 48. Kan ik het gaan proberen?
Ok ik neem het mee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kan, net zoals dat iemand van 1,82 en schoenmaat 32 het ook kan proberen.
Het is nu eenmaal een vrij land.
Met yvonne als paaldanseres? En danny als de bouncer..quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:45 schreef Paul het volgende:
Kunnen we niet stairway afhuren voor een karaoke-fok-avond
haquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Als die komt, kom ik in me onderbroek.
Colaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Synthesist het volgende:
gaan jullie gezellig met z'n alle voor het podium in een kringetje staan met een glaasje cola
Die homo muziek die jij luisterd staan ze ook met ze alle in een kringetje voor het podium. Zie het probleem niet zo man.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Synthesist het volgende:
gaan jullie gezellig met z'n alle voor het podium in een kringetje staan met een glaasje cola
Hahahahahaaha inderdaad zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom niet. Dus een succes zal het niet worden.
Dijenkletsertje he? Zomaar uit m'n mouw.quote:
Inderdaad een buikschuiver. Blijf dus maar weg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dijenkletsertje he? Zomaar uit m'n mouw.
In de stairway kun je ook vechten. Als je sjans gaat maken met een meisje waar ook een gozer bij hoort, heb je al mot.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:02 schreef Michielos het volgende:
Misschien kan ik wel. Moet ik even kijken. Er staan wat vechtkampen op programma komende tijd!
Dat was de punchline ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Inderdaad een buikschuiver. Blijf dus maar weg.
Ik begin zowaar te twijfelen of ik ook maar kom danquote:
Ga ergens ander kleutergedrag vertonen man, kom op. Je zet jezelf zo te kijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Aangezien ik niet kom, wil er iemand Lamon voor me slaan, mocht ie op de meet zijn? Hoeft niet heel hard. Laat wel weten dat het van mij was.
Ja idd, kom dan gewoon zelf mietje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ga ergens ander kleutergedrag vertonen man, kom op. Je zet jezelf zo te kijk.
Jij zat toch al in die Ali B video? Voor je uiterlijk komen wij dus allemaal niet (of sommige juist wel whehehe)quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:26 schreef griekjeee het volgende:
Die OP.En er wordt niet gecheckt hoe lelijk ik ben, want ik kom niet.
miet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:26 schreef griekjeee het volgende:
Die OP.En er wordt niet gecheckt hoe lelijk ik ben, want ik kom niet.
Ja want dat is vast allemaal way below iedereens level.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:27 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij zat toch al in die Ali B video? Voor je uiterlijk komen wij dus allemaal niet (of sommige juist wel whehehe)
Je leest mijn post niet goed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want dat is vast allemaal way below iedereens level.
'Voor je uiterlijk komen we dus allemaal niet', hoe dien ik dat anders te interpreteren?quote:
Tussen haakjes stond, of sommige misschien juist wel. Het staat er raar, maar het staat er.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Voor je uiterlijk komen we dus allemaal niet', hoe dien ik dat anders te interpreteren?
Jij zoekt niet vrieeeeeeeend, dan ga je ook niets vinden hier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Wat moet je met vrouwelijk 'schoon' (yeah right, op FOK!) als je Lamon's okselhaar ter beschikking hebt?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij zoekt niet vrieeeeeeeend, dan ga je ook niets vinden hier.
Nietusquote:
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Wat moet je met vrouwelijk 'schoon' (yeah right, op FOK!) als je Lamon's okselhaar ter beschikking hebt?
Oh, maar dat gaat nog wel veranderen, ik weet zeker dat Remlof ook wel wil komen, en vermoedt dat Yvonne er ook wel wat in ziet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:43 schreef Equites het volgende:
Vind de opkomst tot nu toe een beetje mager.
Ok bedankt voor het geruststellen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat nog wel veranderen, ik weet zeker dat Remlof ook wel wil komen, en vermoedt dat Yvonne er ook wel wat in ziet.
Ik denk dat je nog gaat schrikken over hoe druk het gaat worden.
Hij gaat niet door. Ik zeg het nu maar alvast.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat nog wel veranderen, ik weet zeker dat Remlof ook wel wil komen, en vermoedt dat Yvonne er ook wel wat in ziet.
Ik denk dat je nog gaat schrikken over hoe druk het gaat worden.
Dan ga ik wel shoppen daar ofzo, maar komen zal ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij gaat niet door. Ik zeg het nu maar alvast.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij gaat niet door. Ik zeg het nu maar alvast.
Ja en dan kijken wij naar een lelijke mongooltjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:16 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Kicken, das 1 van mijn stamkroegen. Lekker autistjes kijken 12-02.
Ga je voor een spiegel staan ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan kijken wij naar een lelijke mongooltje
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:30 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Ga je voor een spiegel staan ?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:30 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Ga je voor een spiegel staan ?
vastquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb nog ergens een leuk filmpje van je
goede vraagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:43 schreef tennisracket het volgende:
Nogmaals, waarom mag Juicyhill niet komen?
Omdat bloemkoolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:43 schreef tennisracket het volgende:
Nogmaals, waarom mag Juicyhill niet komen?
Dat was inderdaad waar ik voor ging, jammer dat er in één post door deze opmerking wordt geprikt :squote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Je hoopt nu dat er iemand in dit topic gaat vragen: "Kom je ook?"
Nou, mooi niet.![]()
![]()
Sup boy Pieter. Kom je ook chillen bij de meet?quote:
Kom je niet?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Je hoopt nu dat er iemand in dit topic gaat vragen: "Kom je ook?"
Nou, mooi niet.![]()
![]()
HAHAHAHA WIE LACHT NU HET HARDST!!@?!@?!?@!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sup boy Pieter. Kom je ook chillen bij de meet?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sup boy Pieter. Kom je ook chillen bij de meet?
Komen jullie ook?quote:
Ik welquote:
Ik wilde zeggen: "Ik kom alleen als ik gevraagd word." Maar ik probeer het maar niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHA WIE LACHT NU HET HARDST!!@?!@?!?@!!
Wij. Want jij zit straks in je eentje in de Stairway.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHA WIE LACHT NU HET HARDST!!@?!@?!?@!!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij. Want jij zit straks in je eentje in de Stairway.![]()
![]()
Alleen als jij ook komt.quote:
Niet doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Kom jij ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
DAT NOG NIEMAND DIE GRAP GEMAAkT HAD!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
KLB MEET
[ afbeelding ]
+
* insert filmpje ONZ-meet
Ach, ik ga er iig wel langs. In het ergste geval is er echt geen flikker aan, en ben ik ook weer vlot weg. Het is niet alsof ik nu een maand van tevoren anders al superspannende dingen gepland had.quote:
Henk Westbroek's speeltje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand a.u.b. even een samenvatting voor me geven van The Stairway?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler erbij, ik zat te eten, viespeuk
[ Bericht 10% gewijzigd door swarmahoer op 08-01-2010 16:12:24 ]-
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik maybe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er nog lui die vanuit Groningen gaan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]Hahaha godverdomme ik moet nog eten jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler erbij, ik zat te eten, viespeukOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, ik ga er iig wel langs. In het ergste geval is er echt geen flikker aan, en ben ik ook weer vlot weg. Het is niet alsof ik nu een maand van tevoren anders al superspannende dingen gepland had.
het schreeuwt "ik ben rock" maar het is zo:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ow dat is dus al gedaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Repeat het volgende:
Moet je eens op de site van die Stairway kijken bij de fotosexy.
Wat een volk daar komt
geen 16 jarige sletjes?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Synthesist het volgende:
[..]
het schreeuwt "ik ben rock" maar het is zo:
goedkope gitaren op muur, houten vloer met dodelijke splinters, bezoekers 25-40 jaar
Ah jij dacht er dus hetzelfde overquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
Ik kom wel als BT ook gaat, dan reizen we samen
Misschien wil Rickokun ook wel meequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah jij dacht er dus hetzelfde overmaar alleen als er boeiende mensen komen hoor.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Misschien wil Rickokun ook wel mee
Er komen al 6 manquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Misschien, als jos en nog een paar boeiende mensen gaan
Vorig jaar was het gewoon een ONZ meet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er komen al 6 manWas het verleden jaar toch drukker
Alsof jij en Remlof niet gaan komen, acht man dus, en dan moet ik nog beginnen met pluggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er komen al 6 manWas het verleden jaar toch drukker
Zou wat zijn als ze dat wel deden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:54 schreef Nikmans het volgende:
De mensen in de OP trekken me nou niet bepaald
Omdat hij aan ieders reet gaat snuffelen ws. , de fagget.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:03 schreef tennisracket het volgende:
Waarom mag Juicyhill nou niet komen dan?
Een vreselijk ballentent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Dit doet pijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:54 schreef Nikmans het volgende:
De mensen in de OP trekken me nou niet bepaald
Bada booom, tsssjjj.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef Friek_ het volgende:
Zou wat zijn als ze dat wel deden.
Hahahahahahaaaaaaaaaa.![]()
![]()
Aight.quote:
O, dan kom ik ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Misschien wil Rickokun ook wel mee
quote:
gewoon in pakquote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef Trannellius het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik aan ga doen:
- spijkerbroek, shirt en als het fris is een vest erbij
- wat nettere broek en overhemd, aar wel de bovenste knoopjes nonchalant los.
Dan ga je toch niet? Wiij gaan lekker aan het bier, en klagen over de trage bediening en het slechte OV.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:40 schreef mafkees01 het volgende:een FOK meet... Is dat voor de echt kansloze onder ons
!!!
quote:
Vorige keer was wel kankerchill jaquote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De vaste Fokmeet-gangers worden automatisch erin gezet.
Ok ik ga wel.quote:
goed alternatief kom je mee!! top!!quote:
De Meester in Waalwijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed alternatief kom je mee!! top!!
aan jou hebben we iets!!!
lekker centraal ookquote:
Ja, op 2 trajecten ofzo, daar wordt je blij vanquote:Op zondag 10 januari 2010 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
treinen rijden tot diep in de nacht etc
ik kan om 2 uur nog in nijmegen komen, voor mij goed genoegquote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, op 2 trajecten ofzo, daar wordt je blij van
En heel makkelijk te vinden voor mensen die niet bekend zijn in Utrecht. Ook niet te vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
alle alternatieven worden keer op keer besproken en afgewezen, stairway in utrecht werkt altijd
altijd plek, lekker centraal, treinen rijden tot diep in de nacht etc
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan om 2 uur nog in nijmegen komen, voor mij goed genoeg
vanuit waalwijk moet je om half 11 de laatste trein al pakken om maar eens iets te noemen
Heeft Waalwijk een treinstation dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanuit waalwijk moet je om half 11 de laatste trein al pakken om maar eens iets te noemen
Ik kan hier Hilversum sowieso maar tot 1 uur bereikenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer edittenquote:
Of naar Hollyquote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Skihut op het Stadhuisplein in Rotterdam lijkt me wel wat
Vlakbij CS waar die nachttrein uit Utrecht ook komt
Heb de OP ontgrendeld, editten moet weer kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer editten
Sowwie
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom op vrijdag. heel veel mensen moet (waar onder ik) gewoon op zaterdag om kwart voor 6 het bed uit om te werken
Het lukt nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb de OP ontgrendeld, editten moet weer kunnen
hij is al meer dan zoveel uur oud denk ikquote:Op maandag 11 januari 2010 01:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het lukt niet
Moet ik misschien opnieuw in- en uitloggen?
Edit: Of nou ja, we zijn bijna bij de 300, dus laat anders maar.
Zou het....?? met een topic van donderdagquote:Op maandag 11 januari 2010 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is al meer dan zoveel uur oud denk ik
Beter niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 07:25 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme, koningdavid, wees eens aanwezig.
Je weet wel hoe je het moet vragen i.i.g..quote:Op maandag 11 januari 2010 07:25 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme, koningdavid, wees eens aanwezig.
Godverdomme, Jezus Christus, alle teringapostelen nog aan toe. Kom gewoon gezellig naar die godverdomse meet!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je het moet vragen i.i.g..
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Choad het volgende:
Sowieso kunnen de meeste KLB'ers niet komen omdat hun ware voorkomen niet klopt met hun FoK! persoonlijkheid natuurlijk
Ik ben Choad, baas in de game, en jij bent?quote:
Dat is zeker zo. In het echt ben ik heel anders. Nog verzuurder, nog lelijker, nog meer geprikkeld.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Choad het volgende:
Sowieso kunnen de meeste KLB'ers niet komen omdat hun ware voorkomen niet klopt met hun FoK! persoonlijkheid natuurlijk
Hihi, dat is idd een groot probleem voor velen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Choad het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef skippy22 het volgende:
Moet ik dan voor de meet al bezopen zijn en weer in m'n broek plassen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |