'Voor je uiterlijk komen we dus allemaal niet', hoe dien ik dat anders te interpreteren?quote:
Tussen haakjes stond, of sommige misschien juist wel. Het staat er raar, maar het staat er.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Voor je uiterlijk komen we dus allemaal niet', hoe dien ik dat anders te interpreteren?
Jij zoekt niet vrieeeeeeeend, dan ga je ook niets vinden hier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Wat moet je met vrouwelijk 'schoon' (yeah right, op FOK!) als je Lamon's okselhaar ter beschikking hebt?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij zoekt niet vrieeeeeeeend, dan ga je ook niets vinden hier.
Nietusquote:
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Wat moet je met vrouwelijk 'schoon' (yeah right, op FOK!) als je Lamon's okselhaar ter beschikking hebt?
Oh, maar dat gaat nog wel veranderen, ik weet zeker dat Remlof ook wel wil komen, en vermoedt dat Yvonne er ook wel wat in ziet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:43 schreef Equites het volgende:
Vind de opkomst tot nu toe een beetje mager.
Ok bedankt voor het geruststellen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat nog wel veranderen, ik weet zeker dat Remlof ook wel wil komen, en vermoedt dat Yvonne er ook wel wat in ziet.
Ik denk dat je nog gaat schrikken over hoe druk het gaat worden.
Hij gaat niet door. Ik zeg het nu maar alvast.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat nog wel veranderen, ik weet zeker dat Remlof ook wel wil komen, en vermoedt dat Yvonne er ook wel wat in ziet.
Ik denk dat je nog gaat schrikken over hoe druk het gaat worden.
Dan ga ik wel shoppen daar ofzo, maar komen zal ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij gaat niet door. Ik zeg het nu maar alvast.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij gaat niet door. Ik zeg het nu maar alvast.
Ja en dan kijken wij naar een lelijke mongooltjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:16 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Kicken, das 1 van mijn stamkroegen. Lekker autistjes kijken 12-02.
Ga je voor een spiegel staan ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan kijken wij naar een lelijke mongooltje
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:30 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Ga je voor een spiegel staan ?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:30 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Ga je voor een spiegel staan ?
vastquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb nog ergens een leuk filmpje van je
goede vraagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:43 schreef tennisracket het volgende:
Nogmaals, waarom mag Juicyhill niet komen?
Omdat bloemkoolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:43 schreef tennisracket het volgende:
Nogmaals, waarom mag Juicyhill niet komen?
Dat was inderdaad waar ik voor ging, jammer dat er in één post door deze opmerking wordt geprikt :squote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Je hoopt nu dat er iemand in dit topic gaat vragen: "Kom je ook?"
Nou, mooi niet.![]()
![]()
Sup boy Pieter. Kom je ook chillen bij de meet?quote:
Kom je niet?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Je hoopt nu dat er iemand in dit topic gaat vragen: "Kom je ook?"
Nou, mooi niet.![]()
![]()
HAHAHAHA WIE LACHT NU HET HARDST!!@?!@?!?@!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sup boy Pieter. Kom je ook chillen bij de meet?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sup boy Pieter. Kom je ook chillen bij de meet?
Komen jullie ook?quote:
Ik welquote:
Ik wilde zeggen: "Ik kom alleen als ik gevraagd word." Maar ik probeer het maar niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHA WIE LACHT NU HET HARDST!!@?!@?!?@!!
Wij. Want jij zit straks in je eentje in de Stairway.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHA WIE LACHT NU HET HARDST!!@?!@?!?@!!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij. Want jij zit straks in je eentje in de Stairway.![]()
![]()
Alleen als jij ook komt.quote:
Niet doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Kom jij ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
DAT NOG NIEMAND DIE GRAP GEMAAkT HAD!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
KLB MEET
[ afbeelding ]
+
* insert filmpje ONZ-meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |