Alsof jij en Remlof niet gaan komen, acht man dus, en dan moet ik nog beginnen met pluggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er komen al 6 manWas het verleden jaar toch drukker
Zou wat zijn als ze dat wel deden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:54 schreef Nikmans het volgende:
De mensen in de OP trekken me nou niet bepaald
Omdat hij aan ieders reet gaat snuffelen ws. , de fagget.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:03 schreef tennisracket het volgende:
Waarom mag Juicyhill nou niet komen dan?
Een vreselijk ballentent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand a.u.b. even een samenvatting voor me geven van The Stairway?
Dit doet pijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:54 schreef Nikmans het volgende:
De mensen in de OP trekken me nou niet bepaald
Bada booom, tsssjjj.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef Friek_ het volgende:
Zou wat zijn als ze dat wel deden.
Hahahahahahaaaaaaaaaa.![]()
![]()
Aight.quote:
O, dan kom ik ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Misschien wil Rickokun ook wel mee
quote:
gewoon in pakquote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef Trannellius het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik aan ga doen:
- spijkerbroek, shirt en als het fris is een vest erbij
- wat nettere broek en overhemd, aar wel de bovenste knoopjes nonchalant los.
Dan ga je toch niet? Wiij gaan lekker aan het bier, en klagen over de trage bediening en het slechte OV.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:40 schreef mafkees01 het volgende:een FOK meet... Is dat voor de echt kansloze onder ons
!!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |