massaal?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef koningdavid het volgende:
Stairway is best okay honestly.
Weet niet of ik zin heb in zo'n massale meet. Moet ik al die christenbashers van mij afslaan de hele tijd.
Dan kom ik je helpen. Christenbashers zijn niet tof.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef koningdavid het volgende:
Weet niet of ik zin heb in zo'n massale meet. Moet ik al die christenbashers van mij afslaan de hele tijd.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Saaaaab het volgende:
Waaaaaaaarom mag Juicyhil niet komen?
Cool. En wij kunnen Opgezwolle gaan doen bij de karaoke.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan kom ik je helpen. Christenbashers zijn niet tof.
Opgezwolle en karaoke in ้้n zin, dat mag eigenlijk niet h้?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Cool. En wij kunnen Opgezwolle gaan doen bij de karaoke.
Ik bescherm jequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef koningdavid het volgende:
Jiggy Dje en karaoke dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Opgezwolle en karaoke in ้้n zin, dat mag eigenlijk niet h้?
Je bent gewoon bang dat je zonder google alle echte argumenten van athe๏sten niet kan weerleggen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je zonder google alle echte argumenten van athe๏sten niet kan weerleggen.
Miley Cyrus?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:06 schreef Equites het volgende:
Als Juicyhill dat geile sletje van hem meeneemt mag ie komen. Ik kom trouwens wel, als Trannelius en Griekjee ook komen.
Die ja.quote:
dat plaatje is nog steeds baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |