Vorige keer was wel kankerchill jaquote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De vaste Fokmeet-gangers worden automatisch erin gezet.
Ok ik ga wel.quote:
goed alternatief kom je mee!! top!!quote:
De Meester in Waalwijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed alternatief kom je mee!! top!!
aan jou hebben we iets!!!
lekker centraal ookquote:
Ja, op 2 trajecten ofzo, daar wordt je blij vanquote:Op zondag 10 januari 2010 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
treinen rijden tot diep in de nacht etc
ik kan om 2 uur nog in nijmegen komen, voor mij goed genoegquote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, op 2 trajecten ofzo, daar wordt je blij van
En heel makkelijk te vinden voor mensen die niet bekend zijn in Utrecht. Ook niet te vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
alle alternatieven worden keer op keer besproken en afgewezen, stairway in utrecht werkt altijd
altijd plek, lekker centraal, treinen rijden tot diep in de nacht etc
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan om 2 uur nog in nijmegen komen, voor mij goed genoeg
vanuit waalwijk moet je om half 11 de laatste trein al pakken om maar eens iets te noemen
Heeft Waalwijk een treinstation dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanuit waalwijk moet je om half 11 de laatste trein al pakken om maar eens iets te noemen
Ik kan hier Hilversum sowieso maar tot 1 uur bereikenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer edittenquote:
Of naar Hollyquote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Skihut op het Stadhuisplein in Rotterdam lijkt me wel wat
Vlakbij CS waar die nachttrein uit Utrecht ook komt
Heb de OP ontgrendeld, editten moet weer kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer editten
Sowwie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |