Neem je de hele harde kern ook mee?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom alleen als het een kroeg is waar kutmuziek als schatje mag ik je foto gedraaid wordt.
WAAROM EDIT JIJ !?quote:
wat voor harde kern?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Neem je de hele harde kern ook mee?
Om niet de gehele kansspeltheorie omve te werpen. Daar is een donderdagavond niet geschikt voor.quote:
Als die komt, kom ik in me onderbroek.quote:
En bedankt he!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Als die komt, kom ik in me onderbroek.
Dan heb je mijn lichaam nog niet gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En bedankt he!
Nu komt ze helemaal niet meer
BoWa is stacey, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:33 schreef Equites het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik de_boswachter ben. Niemand die hem kent.
Ik verwacht eigenlijk ook dat iemand ervoor zorgt dat ie eerder dan ik op die avond aanwezig is, en dan met mijn naam aan de haal gaat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:33 schreef Equites het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik de_boswachter ben. Niemand die hem kent.
Moet diegene wel 2 meter lang zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk ook dat iemand ervoor zorgt dat ie eerder dan ik op die avond aanwezig is, en dan met mijn naam aan de haal gaat.
En grote voeten hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Moet diegene wel 2 meter lang zijn
ik ben 1,93 met schoenmaat 48. Kan ik het gaan proberen?quote:
Kan, net zoals dat iemand van 1,82 en schoenmaat 32 het ook kan proberen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:43 schreef Equites het volgende:
[..]
ik ben 1,93 met schoenmaat 48. Kan ik het gaan proberen?
Ok ik neem het mee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kan, net zoals dat iemand van 1,82 en schoenmaat 32 het ook kan proberen.
Het is nu eenmaal een vrij land.
Met yvonne als paaldanseres? En danny als de bouncer..quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:45 schreef Paul het volgende:
Kunnen we niet stairway afhuren voor een karaoke-fok-avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |