Henk Westbroek's speeltje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand a.u.b. even een samenvatting voor me geven van The Stairway?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler erbij, ik zat te eten, viespeuk
[ Bericht 10% gewijzigd door swarmahoer op 08-01-2010 16:12:24 ]-
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik maybe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er nog lui die vanuit Groningen gaan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]Hahaha godverdomme ik moet nog eten jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler erbij, ik zat te eten, viespeukOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, ik ga er iig wel langs. In het ergste geval is er echt geen flikker aan, en ben ik ook weer vlot weg. Het is niet alsof ik nu een maand van tevoren anders al superspannende dingen gepland had.
het schreeuwt "ik ben rock" maar het is zo:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ow dat is dus al gedaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Repeat het volgende:
Moet je eens op de site van die Stairway kijken bij de fotosexy.
Wat een volk daar komt
geen 16 jarige sletjes?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Synthesist het volgende:
[..]
het schreeuwt "ik ben rock" maar het is zo:
goedkope gitaren op muur, houten vloer met dodelijke splinters, bezoekers 25-40 jaar
Ah jij dacht er dus hetzelfde overquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
Ik kom wel als BT ook gaat, dan reizen we samen
Misschien wil Rickokun ook wel meequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah jij dacht er dus hetzelfde overmaar alleen als er boeiende mensen komen hoor.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Misschien wil Rickokun ook wel mee
Er komen al 6 manquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Misschien, als jos en nog een paar boeiende mensen gaan
Vorig jaar was het gewoon een ONZ meet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er komen al 6 manWas het verleden jaar toch drukker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |