quote:Op zondag 10 januari 2010 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom op vrijdag. heel veel mensen moet (waar onder ik) gewoon op zaterdag om kwart voor 6 het bed uit om te werken
Het lukt nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb de OP ontgrendeld, editten moet weer kunnen
hij is al meer dan zoveel uur oud denk ikquote:Op maandag 11 januari 2010 01:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het lukt niet
Moet ik misschien opnieuw in- en uitloggen?
Edit: Of nou ja, we zijn bijna bij de 300, dus laat anders maar.
Zou het....?? met een topic van donderdagquote:Op maandag 11 januari 2010 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is al meer dan zoveel uur oud denk ik
Beter niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 07:25 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme, koningdavid, wees eens aanwezig.
Je weet wel hoe je het moet vragen i.i.g..quote:Op maandag 11 januari 2010 07:25 schreef Friek_ het volgende:
Godverdomme, koningdavid, wees eens aanwezig.
Godverdomme, Jezus Christus, alle teringapostelen nog aan toe. Kom gewoon gezellig naar die godverdomse meet!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je het moet vragen i.i.g..
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Choad het volgende:
Sowieso kunnen de meeste KLB'ers niet komen omdat hun ware voorkomen niet klopt met hun FoK! persoonlijkheid natuurlijk
Ik ben Choad, baas in de game, en jij bent?quote:
Dat is zeker zo. In het echt ben ik heel anders. Nog verzuurder, nog lelijker, nog meer geprikkeld.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Choad het volgende:
Sowieso kunnen de meeste KLB'ers niet komen omdat hun ware voorkomen niet klopt met hun FoK! persoonlijkheid natuurlijk
Hihi, dat is idd een groot probleem voor velen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Choad het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef skippy22 het volgende:
Moet ik dan voor de meet al bezopen zijn en weer in m'n broek plassen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |