abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76498650
Hallo!

Heb er speciaal een nieuwe account voor aangemaakt (de reden maakt niet uit), maar daar gaat- ie dan.

Ik ben een jongen van 17 jaar, woon in omgeving Rotterdam. Via Hyves (jaja, stereotypisch) ben ik aan de praat geraakt met een meisje (de vriendin van een vriend van mij). Laten we haar Sandra noemen.
Een vriendin van Sandra, laten we haar Petra noemen, zag mijn krabbels op het profiel van Sandra staan en blijkbaar was ze wel geinteresseerd in mij. Dus Petra vroeg aan Sandra of ze kon laten doorschemeren dat ze mij wel leuk vond, zodat wij in contact zouden komen.
Let wel: ik heb haar nog nooit gesproken, nog nooit van haar gehoord. Zelfs Sandra ken ik maar vaag.

Maar goed, dus ik krijg van Sandra te horen dat Petra mij wel leuk vind, dus ik stuur Petra een berichtje hoe dat nou allemaal zit. Blijkt een aardige meid te zien, knap ook.
Dus ze vroeg de volgende dag al meteen of ik zin heb om volgende week vrijdag met haar naar de bios te gaan. Natuurlijk ja gezegd. Nu weet ik dat de bios als eerste date niet heel spectaculair is, maar goed, het zij zo.

Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? Als in wat te doen (hand vastpakken of niet, eten en drinken voor haar betalen enz enz). Natuurlijk weet ik dat een hoop zelf zal moeten doen, want: "ligt aan het moment, we kennen jou en haar niet."
Maar de relatie-experts op Fok! kunnen mij vast wel een eind op weg helpen

Alvast bedankt!

ps: voor de Rotterdammerts: Weet iemand nog een leuk tentje waar we achteraf wat kunnen eten en/of drinken? Ik zat te denken aan Rotown...?
Goed is goed, niet goed is opnieuw.
pi_76498743
Bij de HAS een kapsalon halen. Gewoon, omdat het kan.
Feyenoord Rotterdam
pi_76498857
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

Een vriendin van Sandra, laten we haar Petra noemen, zag mijn krabbels op het profiel van Sandra staan en blijkbaar was ze wel geinteresseerd in mij. Dus Petra vroeg aan Sandra of ze kon laten doorschemeren dat ze mij wel leuk vond, zodat wij in contact zouden komen.
Let wel: ik heb haar nog nooit gesproken, nog nooit van haar gehoord. Zelfs Sandra ken ik maar vaag.
Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?
Ik snap nu waarom je een nieuwe account hebt aangemaakt speciaal hiervoor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:42:02 #4
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_76498873
Je best doen, live een verslag fokken en daarna pikante kiekjes doorspelen, zo doe je dat als echte fokker, veel plezier.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_76498952
quote:
eten en drinken voor haar betalen enz enz
Nooit, maar dan ook echt NOOIT eten en drinken betalen voor een date!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76499008
ohjee, ik had mn 1e date ook in Rotown,liep niet goed af maar dat gebeurt vast niet bij jou hoor.

Ik vind Rotown wel een chille plek om bij te praten :]

succes!
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_76499108
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.

Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.

Dat werkt dus niet.

Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
vosss is de naam,
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:46:56 #8
285791 YourSavior
Gewoon, omdat het kán...
pi_76499163
niet meteen klef beginnen te doen en je heel daterig gaan gedragen, kijk eerst maar eens of jullie elkaar uberhaupt wel mogen... succes!
Man: Kijk uit! Je veter zit los! Straks lig je languit op de straat!
Ik: Ik hou van languit liggen...
maar meestal op bed...
en zonder kleren.
pi_76499250
Bijkomend voordeel van het ieder zn eigen betalen is overigens ook dat als die date compleet niks is dat je alleen je eigen eten/drinken/bios betaald hebt en dus niet echt geld over de balk hebt gesmeten
vosss is de naam,
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:48:53 #10
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_76499270
Gewoon alles doen wat in je opkomt..

Gewoon omdat het kan!!
pi_76499290
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
pi_76499314
Gekke Vosss
Gewoon betalen dus, beetje kletsen, vraag naar dr interesses en shit en ga dan chill wat drinken. Klikt t, dan kan je gewoon wat subtiele aanrakingen proberen enzo. Staat zij dat toe, dan gewoon vol op de bek pakken. Ohja, t chickie mag ook best een rondje geven in t tentje waar je wat drinkt. Vind ik dan.

HEE, eigenlijk, heeft zij jou mee uitgevraagd, toch? Dat zij maar betaalt!
I'm not a sinner.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:28 #13
182728 honda1990
pi_76499352
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
Een haar in d'r roos?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:31 #14
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_76499355
Luister naar de wijze vosss
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:50 #15
283627 Tentin_Quarantino
Net als in de film
pi_76499369
quote:

Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? A
Alle tips van Fokkers naast je neerleggen!
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:51:10 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76499387
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.

Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.

Dat werkt dus niet.

Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.
pi_76499413
quote:

Dat werkt dus niet.

eens
If You Can't Convince Them, Confuse Them
pi_76499497
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?
Ik snap nu waarom je een nieuwe account hebt aangemaakt speciaal hiervoor.
We hebben min of meer dezelfde interesses (sport, muziek, hobby's)
pi_76499515
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.
Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?
pi_76499550
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:42 schreef honda1990 het volgende:
Je best doen, live een verslag fokken en daarna pikante kiekjes doorspelen, zo doe je dat als echte fokker, veel plezier.
In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:55:24 #21
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_76499619
Neuk haar hard in de bios, gewoon.. omdat het kan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:55:39 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76499638
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?
Ik denk dat ze dat op die leeftijd nog niet gaat doen
Maar eig wel ja
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:55:44 #23
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_76499644
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Dat ga je toch niet menen toch???!!!
(tip uit de jaren 30)

Ze hebben elkaar via hyves ontmoet.. Daar hebben ze foto's enzo... Dus mss een printje maken van een foto als je denkt het nodig te hebben..
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:56:14 #24
182728 honda1990
pi_76499667
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:54 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...
Tuurlijk niet, niet vergeten om je flitser uit te zetten. Dat valt nogal op.
pi_76499682
quote:

Dat werkt dus niet.

Da's waar, ik zal het onthouden.
pi_76499760
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Plums het volgende:
Gekke Vosss
Gewoon betalen dus, beetje kletsen, vraag naar dr interesses en shit en ga dan chill wat drinken. Klikt t, dan kan je gewoon wat subtiele aanrakingen proberen enzo. Staat zij dat toe, dan gewoon vol op de bek pakken. Ohja, t chickie mag ook best een rondje geven in t tentje waar je wat drinkt. Vind ik dan.

HEE, eigenlijk, heeft zij jou mee uitgevraagd, toch? Dat zij maar betaalt!
Ik zal niet meteen haar huig gaan kietelen, nee. Maar inderdaad, wat je zegt, even arm aanraken, over de schouder wrijven, dat werk.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 20:59:52 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76499843
Ik heb volgende week een date met marijkezwolle
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_76499888
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Ik zal niet meteen haar huig gaan kietelen met m'n tong, nee. Maar inderdaad, wat je zegt, even arm aanraken, over de schouder wrijven, dat werk.
pi_76499916
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
Ik heb volgende week een date met marijkezwolle
Ik niet.
Succes!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:01:16 #30
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_76499922
Versiertips vragen aan FOK!-kers.
pi_76500037
Heel beleefd zijn, deur voor haar open houden, jas aannemen enzo, veel gesprek aankoppelen, en de grote cliche neem 1 mooie roos mee voor haar, dat doet het hem.

Ga geen eten of drinken voor haar betalen, gewoon lekker gescheide rekening, als het niks word heb je tenminste je geld ook niet weggegooid.

En plan nog iets nadien, iets leuks en orgineels, ik zou wel met voorbeelden kunnen komen maar ik weet niet hoe laat jullie gaan of waar ze van houdt dus......
pi_76500124
1 tip: laat haar alles betalen
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_76500280
daarna heb je sex met dr en dan dump je dr? neej das wel heel slecht, niet luisteren !
pi_76500299
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef Braamyo het volgende:
Heel beleefd zijn, deur voor haar open houden, jas aannemen enzo, veel gesprek aankoppelen, en de grote cliche neem 1 mooie roos mee voor haar, dat doet het hem.

Ga geen eten of drinken voor haar betalen, gewoon lekker gescheide rekening, als het niks word heb je tenminste je geld ook niet weggegooid.

En plan nog iets nadien, iets leuks en orgineels, ik zou wel met voorbeelden kunnen komen maar ik weet niet hoe laat jullie gaan of waar ze van houdt dus......
Is een roos niets iets té? Aan de andere kant, eerste indrukken kun je maar één keer maken he. Lastig lastig...

Kom toch maar op met je voorbeelden als je wilt Ik weet ook niet waar ze van houdt, dus dan bepaal ik wel voor haar waar we heen gaan.

ATTENTIE Kom er nu achter dat deze topic: Meisje uitvragen verdacht veel op de mijne lijkt, maar ik zwéér dat ik het niet ben!
pi_76500335
Of je kan ook zelf alles betalen, en dan een dag later bellen dat je in geldnood zit en dat ze even voor je achter een raam moet
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_76500351
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef o.us het volgende:
Ik heb wel eens met een date shoarma gehaald omdat ik zo blut was, had ze nog voor me betaald ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_76500452
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:01 schreef fransbreda het volgende:
Versiertips vragen aan FOK!-kers.
Afgewezen mensen zijn anders ook een bron van informatie
Doe eens lief!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:14:46 #38
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_76500539
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

ATTENTIE Kom er nu achter dat deze topic: Meisje uitvragen verdacht veel op de mijne lijkt, maar ik zwéér dat ik het niet ben!
die en een miljoen andere
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:14:48 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76500540
GEEN roos!!!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:15:33 #40
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_76500577
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Cue_ het volgende:
GEEN roos!!!
en dat
pi_76500656
naja zowiezo, bij onze bioscoop (vlissingen) licht een prachtige avond verlichte boulevard waar je heerlijke (strand) wandelingen aan kunt maken, daarna door naar het arsenaal theater en met zo'n nachtlifje omhoog een grote ronde koepel in om samen romantische uit te kijken over het water en de lichtjes van de stad, wellicht een drankje op een gezzelig terras (zomer dan he ^^) of in een leuke kroeg.

ehm en verder... zowiezo het voorstel om na afloop nog ff wat te gaan drinken,

trek *open* kleding aan, en dan bedoel ik niet per se dat ze veel huid kan zien, maar kleding die je een open uitstraling geeft, voor mij persoonlijk is dat wit, maar zowiezo kleur doet het hem bepaal zelf welke kleur jou net die extra ''tint'' geeft, maar vermijdt alsjeblieft donkergroen, zwart, donkerblauw, grijs, en grauwe kleuren die doen het gewoon niet op een shirt/trui/blouse.

Handje vast houden in de bios is leuk maar bewaar dat ff voor een iets later stadium, ga nu meer voor de korte opmerkingen die je tijdens de film haar kant op ''fluisterd'' en probeer haar respons hierop te pijlen, zo van vind ze het leuk of wil ze liever dat ik me smoel houd en die film kijk ^^

Haal van de voren ff wat gesprekstof naarboven waar jullie het over kunnen hebben ^^ en for the love of god begin niet met *hey alles goed'' of ''hoi, hoe is het'' das echt de grootste gespreks killer die ik ken.

maargoed meer leuke ideen voor na de bios..... eh.... hangt er eigenlijk helemaal van af wat ze leuk vind, voer mij background info ^^
pi_76500928
Hou het simpel, geen onnodig geklef. Immers is het een eerste date.
Pak een filmpje, ga naar een markt of bezoek iets leuks?
Zorg voor voldoende gespreksstof, bijvoorbeeld de afgelopen feestdagen, vakantie?
Kleed je normaal
Ga niet meteen naar een te leuk restaurantje, maar weer eerlijk en doe een snack met elkaar.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:23:37 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76500957
Jullie kennen elkaar nog niet eens, dus die eerste date lekker luchtig houden en elkaar beetje leren kennen. Mocht het klikken kan je altijd nog romatisch en klef doen
pi_76502174
quote:
GEEN roos!!!
Dat sowieso inderdaad!
En op een eerste date vind ik wel dat de man hoort te betalen
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:00:05 #45
182728 honda1990
pi_76502845
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
naja zowiezo, bij onze bioscoop (vlissingen) licht een prachtige avond verlichte boulevard waar je heerlijke (strand) wandelingen aan kunt maken, daarna door naar het arsenaal theater en met zo'n nachtlifje omhoog een grote ronde koepel in om samen romantische uit te kijken over het water en de lichtjes van de stad, wellicht een drankje op een gezzelig terras (zomer dan he ^^) of in een leuke kroeg.

trek *open* kleding aan, en dan bedoel ik niet per se dat ze veel huid kan zien, maar kleding die je een open uitstraling geeft, voor mij persoonlijk is dat wit, maar zowiezo kleur doet het hem bepaal zelf welke kleur jou net die extra ''tint'' geeft, maar vermijdt alsjeblieft donkergroen, zwart, donkerblauw, grijs, en grauwe kleuren die doen het gewoon niet op een shirt/trui/blouse.

Handje vast houden in de bios is leuk maar bewaar dat ff voor een iets later stadium, ga nu meer voor de korte opmerkingen die je tijdens de film haar kant op ''fluisterd'' en probeer haar respons hierop te pijlen, zo van vind ze het leuk of wil ze liever dat ik me smoel houd en die film kijk ^^

Haal van de voren ff wat gesprekstof naarboven waar jullie het over kunnen hebben ^^ en for the love of god begin niet met *hey alles goed'' of ''hoi, hoe is het'' das echt de grootste gespreks killer die ik ken.

maargoed meer leuke ideen voor na de bios..... eh.... hangt er eigenlijk helemaal van af wat ze leuk vind, voer mij background info ^^
Met windkracht 8 over de boulevard lopen
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:00:57 #46
285791 YourSavior
Gewoon, omdat het kán...
pi_76502890
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat sowieso inderdaad!
En op een eerste date vind ik wel dat de man hoort te betalen
Vind ik niet, liever ieder voor zich, je kent elkaar nog helemaal niet....
maar meestal op bed...
en zonder kleren.
pi_76503074
quote:
GEEN roos!!!
Waarom vertellen jullie die jongen nu om dat niet te doen? Hij wil toch dat z'n date slaagt?

Geloof ze niet TS! Een roos doet het áltijd goed!
pi_76503153
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:07:19 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76503232
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
Ik vind het afgezaagd Als je haar nu beter kent dan is het heel wat anders dan bij een eerste 'date' met iemand die je totaal nog niet kent.
Ik zou zoiets eig zelf ook geen date noemen maar gewoon een kennismaking om elkaar te leren kenne
Als iemand dan met een roos aan komt zetten ..
Ga ik mij afvragen wat die jongen wel niet verwacht van de avond
pi_76503240
quote:
Precies! Succes verzekerd!
pi_76503354
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef YourSavior het volgende:

[..]

Vind ik niet, liever ieder voor zich, je kent elkaar nog helemaal niet....
Nee maar je wil toch wel een beetje je best doen
Een roos vind ik dan weer veel te serieus als je elkaar niet kent
pi_76504399
okey stel geen roos, maar gewoon een klein blijk van waardering, een teken dat je aan haar gedacht hebt voordat je naar de bios zou gaan, wat zou jij dan menemen voor jou date

en zeg nu niet een zakje M&M's
pi_76504498
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:
okey stel geen roos, maar gewoon een klein blijk van waardering, een teken dat je aan haar gedacht hebt voordat je naar de bios zou gaan, wat zou jij dan menemen voor jou date

en zeg nu niet een zakje M&M's
Uhh niets.....
Ookal had mijn vriendje op de 2e date wel een tekening van een roos voor mij, dat vond ik dan wel weer leuk.
Maar op een eerste date had ik dat ook nog een beetje overdreven gevonden.
pi_76505599
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:

Helaas zijn bij ons in Rotterdam de mogelijkheden qua boulevardwandelingen wat beperkt
Goede tip over de kleding, zal hem onthouden.
Morgen breid ik de post wat uit, nu eerst slapen

Thanks!
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:00:16 #55
182728 honda1990
pi_76508126
Geen roos, je date en vooral de eerste moet je gewoon luchtig houden, door een roos of een cadeau(tje) mee te nemen leg je jezelf en haar een bepaalde druk op waar je niet op zit te wachten. Na een paar keer daten is het goed mogelijk dat dat juist je doel is om een beetje schot in de zaak te krijgen, eerste date zeker deze zou ik niet doen.
pi_76508160
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:00 schreef honda1990 het volgende:
Geen roos, je date en vooral de eerste moet je gewoon luchtig houden, door een roos of een cadeau(tje) mee te nemen leg je jezelf en haar een bepaalde druk op waar je niet op zit te wachten. Na een paar keer daten is het goed mogelijk dat dat juist je doel is om een beetje schot in de zaak te krijgen, eerste date zeker deze zou ik niet doen.
Wél een roos! Gun je die jongen soms geen geslaagde date?
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:11:33 #57
182728 honda1990
pi_76508458
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wél een roos! Gun je die jongen soms geen geslaagde date?
Alsof je geslaagde date van een roos afhangt, tuurlijk niet. Ik zou het gewoon rustig aandoen, als TS haar leuk vind kan hij het gerust laten merken, maar waarom vooraf iets meenemen terwijl straks het meisje bruut lijkt tegen te vallen
pi_76508611
bij degene thuis een date hebben, scheelt je geld
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_76509118
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind het afgezaagd Als je haar nu beter kent dan is het heel wat anders dan bij een eerste 'date' met iemand die je totaal nog niet kent.
Ik zou zoiets eig zelf ook geen date noemen maar gewoon een kennismaking om elkaar te leren kenne

Gewoon lekker neuken. Hij geeft het tenminste in het begin al aan als een gentleman, meestal is het een verrassing dat tot het laatste moment bewaard word voor meisjes.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_76509517
Dus je hebt een date met een meid die je niet of nauwelijks kent en vervolgens gaan jullie beiden 8 euro betalen om op de date 2 uur lang verplicht je bek te houden(bios) ..... ik zou toch voor een date gaan waarin je elkaar wat beter leert kennen.
pi_76515238
Ik vraag mij altijd af: Hoe kun je iemand via Hyves leren kennen ? R &R ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_76515261
quote:
Een gevoel van waardering met zo`n afgezaagde roos?

Je kunt beter samen een goed gesprek hebben, daarbij goed naar elkaar luisteren en goede feedbacks geven.
Dat geeft pas een gevoel van waardering.
pi_76515295
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef Seam het volgende:
Ik vraag mij altijd af: Hoe kun je iemand via Hyves leren kennen ? R &R ?
Ik heb mijn vriendin via solomio ontmoet
pi_76516804
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef o.us het volgende:
pi_76516810
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin via solomio ontmoet
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:47:59 #66
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76516915
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76517010
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik wist dat zo`n reactie zou komen

Maar hee, ze is géén alleenstaande moeder, niet hopeloos en niet gek .
pi_76517059
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ik wist dat zo`n reactie zou komen

Maar hee, ze is géén alleenstaande moeder, niet hopeloos en niet gek .
Lelijk?
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:59:56 #69
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76517324
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Lelijk?
Boeiend waar ze vandaan komt...soms zitten er best normale mensen op zo'n site hoor
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76517864
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Lelijk?
Nee, helemaal dus niet

En idd, er zijn ook nog normale mensen op interrnet..
Lelijke mensen gaan net zo goed ook naar de kroeg, waar je die kunt versieren als je wilt
pi_76517899
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:15 schreef MdMa98 het volgende:
-knip-
Pics?
pi_76518286
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Pics?
Neuh, ga niet zomaar achter haar rug om foto`s op fok plaatsen

En dat ga je dan nu vast als argument gebruiken dat ze hoogstwaarschijnlijk lelijk is

Maar nee daar doe ik niet aan mee
pi_76518700
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 07-01-2010 12:55:18 (opbokken) ]
pi_76522463
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Een gevoel van waardering met zo`n afgezaagde roos?

Toch mooi dat dat serieus genomen wordt.
pi_76523149
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Toch mooi dat dat serieus genomen wordt.
Tsjah, in mijn ogen is dat niet echt origineel nee
Wees jezelf, wees eerlijk en blijf dat ook.

Daar kan géén roos tegenop
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:54:39 #76
182728 honda1990
pi_76523465
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Neuh, ga niet zomaar achter haar rug om foto`s op fok plaatsen

En dat ga je dan nu vast als argument gebruiken dat ze hoogstwaarschijnlijk lelijk is

Maar nee daar doe ik niet aan mee
Fotos van achter haar rug zijn ook welkom, join the club
pi_76526664
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef Herr_Munk het volgende:
Dus je hebt een date met een meid die je niet of nauwelijks kent en vervolgens gaan jullie beiden 8 euro betalen om op de date 2 uur lang verplicht je bek te houden(bios) ..... ik zou toch voor een date gaan waarin je elkaar wat beter leert kennen.
Eensch, waarom ga je niet gewoon met haar ergens naar toe (gewoon door de stad samen lopen)
Gewoon in het licht. Kun je halverwege een leuk tentje uitzoeken en daar iets eten/drinken.

Kun je als het klikt altijd voor haar bij een bloemist een leuke / mooie roos kopen.

Bios is vooraf even elkaar zien > jij geeft roos -> zij moet die hele tijd 'meeslepen' -> 2 uur lang donker en stilzitten om na die 2 uur nog even te kletsen en dan afscheid te nemen. Om maar even te zwijgen naar wat voor film je dan zou willen (Avatar duurt 3(!) uur )

Bios zou ik dus als tweede date doen dan kan je toch al elkaar wat meer aanraken/knuffelen.
Aangezien het pas voor volgende week vrijdag gepland, zou je natuurlijk ook een bericht kunnen sturen om samen dus eerder door de stad te slenteren.
♥ K, N, R en F ♥
pi_76526765
quote:
Hallo!

Heb er speciaal een nieuwe account voor aangemaakt (de reden maakt niet uit), maar daar gaat- ie dan.

Ik ben een jongen van 17 jaar, woon in omgeving Rotterdam. Via Hyves (jaja, stereotypisch) ben ik aan de praat geraakt met een meisje (de vriendin van een vriend van mij). Laten we haar Sandra noemen.

Maar goed, dus ik krijg van Sandra te horen dat Petra mij wel leuk vind, dus ik stuur Petra een berichtje hoe dat nou allemaal zit. Blijkt een aardige meid te zien, knap ook.
Dus ze vroeg de volgende dag al meteen of ik zin heb om volgende week vrijdag met haar naar de bios te gaan. Natuurlijk ja gezegd. Nu weet ik dat de bios als eerste date niet heel spectaculair is, maar goed, het zij zo.

Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? Als in wat te doen (hand vastpakken of niet, eten en drinken voor haar betalen enz enz). Natuurlijk weet ik dat een hoop zelf zal moeten doen, want: "ligt aan het moment, we kennen jou en haar niet."
Maar de relatie-experts op Fok! kunnen mij vast wel een eind op weg helpen

Alvast bedankt!

ps: voor de Rotterdammerts: Weet iemand nog een leuk tentje waar we achteraf wat kunnen eten en/of drinken? Ik zat te denken aan Rotown...?
plamuren:P haha
apreskihut
Veni,Vidi, Vici
pi_76527502
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Fotos van achter haar rug zijn ook welkom, join the club
pi_76532669
quote:
Ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar ergens is het idee natuurlijk achterlijk.
Iemand die je nog nooit gezien of gesproken hebt een roos geven, dan is de waarde van alle rozen die je in je leven nog ooit aan haar gaat geven aanzienlijk gedaald lijkt me.
pi_76534009
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:04 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar ergens is het idee natuurlijk achterlijk.
Iemand die je nog nooit gezien of gesproken hebt een roos geven, dan is de waarde van alle rozen die je in je leven nog ooit aan haar gaat geven aanzienlijk gedaald lijkt me.
Ja, je date ziet je al aankomen.
pi_76578425
Ben (eindelijk) weer terug.

Dus kort samengevat: géén roos, rekening delen, óf subtiel laten merken dat jij wel voor haar wilt betalen, maar niet aandringen.

O ja, zondag heeft ze een voorstelling (ze doet theater) waar ik naar ga kijken. Dus dan spreek ik haar voor het eerst.
Volgende week vrijdag voordat we naar de bios gaan, gaan we eerst nog naar de schaatsbaan op het stadhuisplein om elkaar wat te leren kennen (en een verkapt excuss om haar hand vast te houden. want ze zou toch maar zomaar kunnen vallen ).

Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo ) en dáárna gaan we pas naar de film.

Bedankt voor alle tips!
pi_76578550
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Ben (eindelijk) weer terug.

Dus kort samengevat: géén roos, rekening delen, óf subtiel laten merken dat jij wel voor haar wilt betalen, maar niet aandringen.

O ja, zondag heeft ze een voorstelling (ze doet theater) waar ik naar ga kijken. Dus dan spreek ik haar voor het eerst.
Volgende week vrijdag voordat we naar de bios gaan, gaan we eerst nog naar de schaatsbaan op het stadhuisplein om elkaar wat te leren kennen (en een verkapt excuss om haar hand vast te houden. want ze zou toch maar zomaar kunnen vallen ).

Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo ) en dáárna gaan we pas naar de film.

Bedankt voor alle tips!
*date herkent dit en ontmaskert TS hier*
pi_76580469
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

*date herkent dit en ontmaskert TS hier*
Kans is klein dat ze een Fok!-ster is. En anders mag ze het heus wel weten hoor
pi_76580528
Wij lemsters zouden neuken dumpen.
Groetjes LHC LEMSTER HUSTLE CLICK
pi_76581606
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef Porsinck het volgende:
Wij lemsters zouden neuken dumpen.
Groetjes LHC LEMSTER HUSTLE CLICK
Juist ja. Stoere rapperts
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:21:57 #87
273119 BeSimple
or die trying!
pi_76582380
Mijn tip "meisjes plagen zoentjes vragen"
Laat me met rust!
  maandag 11 januari 2010 @ 16:43:59 #88
232762 GMR999
Zo niet, dan toch!
pi_76684143

[ Bericht 100% gewijzigd door GMR999 op 11-01-2010 16:55:36 ]
"Defeat is a state of mind. No man has ever been defeated until defeat has been accepted as reality. To me defeat in anything is merely temporarily, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal."
  maandag 11 januari 2010 @ 17:19:37 #89
285791 YourSavior
Gewoon, omdat het kán...
pi_76685794
succes!
maar meestal op bed...
en zonder kleren.
pi_76757969
Succes TS. We willen wel weten hoe het is afgelopen he!
pi_76758468
Opvallend dat de enige die zeggen dat HIJ de bios moet betalen, vrouwen zijn...
pi_76759475
Hoe is het zondag gegaan?
pi_76759821
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Wat alle jongens verwachten van zo'n avond...
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:25:27 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76761764
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Northside het volgende:

[..]

Wat alle jongens verwachten van zo'n avond...
Spreek maar voor ALLE jongens
pi_76761835
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Spreek maar voor ALLE jongens
Als een jongen daar niet op hoopt ... ben je dan nog wel geinteresseerd in hem? Anders ben je gewoon vriendschappelijk met elkaar naar de film en is van een date geen sprake meer.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:39:15 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76762341
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:27 schreef mahlah het volgende:

[..]

Als een jongen daar niet op hoopt ... ben je dan nog wel geinteresseerd in hem? Anders ben je gewoon vriendschappelijk met elkaar naar de film en is van een date geen sprake meer.
Als ik date ben ik niet aan het hopen voor seks die avond. Dat hij het wil hebben is leuk en aardig en ik msischien ook. Maar dat betekend niet dat zo het einde van DIE avond eruit moet komen te zien
pi_76762420
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef Cue_ het volgende:

Als ik date ben ik niet aan het hopen voor seks die avond. Dat hij het wil hebben is leuk en aardig en ik msischien ook. Maar dat betekend niet dat zo het einde van DIE avond er zo uit moet komen te zien
Alle jongens hopen daarop. Dat ontkennen is de aard van de man ontkennen.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:43:02 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76762513
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef Northside het volgende:
Alle jongens hopen daarop. Dat ontkennen is de aard van de man ontkennen.
Tussen hopen en verwachten zit een groot verschil
pi_76762581
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Cue_ het volgende:

Tussen hopen en verwachten zit een groot verschil
De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:46:10 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76762654
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Northside het volgende:

[..]

De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
Denk niet dat het altijd zo werkt
pi_76762757
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Northside het volgende:

[..]

Gaan er van uit

En daarna is hun zelfvertrouwen vanzelf een stuk minder
pi_76762798
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk niet dat het altijd zo werkt
Nee, maar generaliseren is leuk.
Ja, ik generaliseer.
pi_76766706
quote:

Dat werkt dus niet.

wat is dit
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:23:42 #104
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76766840
t is wat. had ik maar zulke problemen. (tvp.)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76766996
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
HOU
JE
BEK!
pi_76767120
quote:
Wtf?
pi_76768017
Klinkt goed TS, met dat schaatsen en daarna pas naar de film. Succes!
pi_76768334
quote:
Jij wil ook wel 17 jarigen binnenhengelen via internet?
Ja, ik generaliseer.
pi_76770831
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

Bedankt voor alle tips!
Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.
Soort van conveyor belt bar waar je gewoon naar binnen loopt en relaxed een uur, anderhalf uur kunt lullen en alles proberen wat voorbij komt. Kan je zelf zo duur maken als je wilt, is heel wat anders dan standaard shit en er ligt geen druk bij jou. Ik zeg succes vrijdag.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:29:11 #110
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76772195
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

HOU
JE
BEK!
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?

Allemaal je eigen schuld

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 13-01-2010 18:43:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76774405
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?

Allemaal je eigen schuld
Nee, als je je favoriete serie aan het kijken bent en Marc-Marie Huijbregts verschijnt ineens in beeld lijken frustraties me geheel terecht.
pi_76780632
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef Cara het volgende:

[..]

Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.
Soort van conveyor belt bar waar je gewoon naar binnen loopt en relaxed een uur, anderhalf uur kunt lullen en alles proberen wat voorbij komt. Kan je zelf zo duur maken als je wilt, is heel wat anders dan standaard shit en er ligt geen druk bij jou. Ik zeg succes vrijdag.
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.

O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was

Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:42:34 #113
182728 honda1990
pi_76781032
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.

O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was

Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
Ach anders schakel je toch over op Sandra als je bij Petra faalt

Ooooooooh Peetra!
pi_76834150
quote:

[..]

Op zich is het niet eens zo verkeerd om haar een zoen op de wang te geven. Zeker te weten dat ze vrijdag meer van je wil Als ze je hand zo vastpakt en naar haar toetrekt
Succes morgen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_76843594
quote:

Aim high, ga voor het trio.
Ja, ik generaliseer.
pi_76843696
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Allemaal je eigen schuld
Ik ben geen Hollander
En ik heb geen kabel.
pi_76843779
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben geen Hollander
En ik heb geen kabel.
U is illegaal?
Doe eens lief!
pi_76843830
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

U is illegaal?
Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.
pi_76843914
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.
Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelanders
Doe eens lief!
pi_76843991
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelanders
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollander
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:42:48 #121
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76844666
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

vrijdag 15 januari 2010 @ 11:52:22 #122
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_76845098
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ey ... Hollander..

pi_76849303
benieuwd naar eindresultaat van de player
pi_76849551
ik moest lachen om schenkstroop

verder tvp. good luck!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_76869745
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:42 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

<= die kende ik nog niet
♥ K, N, R en F ♥
pi_76876349
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

HOU
JE
BEK!
Ik moest lachen.
pi_76877764
en na afloop pak je haar goed in haar ster. Gewoon, omdat het kan
pi_76889458
Zoals beloofd mijn verslag

Vrijdagavond precies om 1900u stond ik voor haar deur om naar de stad te gaan fietsen. We hebben zo van 1915u tot 2030u bij een of ander plaatsje ergens in de Oude Haven gezeten, het was heel gezellig, we hebben wat gedronken, wat gepraat over van alles en nog wat (school, hobby's sport enz), maar het was niet echt een 'interview-gesprek'. Gewoon heel relaxed, ik was geloof ik iets meer gespannen dan zij was
Daarna zijn we naar Pathé Schouwburgplein gegaan om Sherlock Holmes te kijken, maar we hadden geen rekening gehouden met de drukte op vrijdagavond, dus uiteindelijk hebben we het eerste halfuur van de film gemist. Niet dat het uitmaakt, want die film boeide me geen reet, 't is veel leuker om gewoon samen met haar te zijn. Dus wij gaan zitten, het eerste halfuur gebeurde er niks, we hebben elkaar een paar keer in de ogen aangekeken en opeens pakte ze me op m'n bek... Man man man we hebben echt 5 minuten lang zitten te tongen in de bios, waar iedereen het kon zien, maar who gives a fuck?
Ze zoende zo ongelooflijk lekker, daarna hebben we nog de hele film elkaars hand vastgehouden, arm over de schouder, wat aaien, af en toe wat zoenen...heel gezellig dus

Rond 2300u was de film klaar schat ik, en we zijn direct naar huis gegaan, want ze moest de dag erna(vandaag dus) veel dingen doen. Ze heeft een voorstelling, veel huiswerk en ook nog werken. Goed, dus ik breng haar thuis, en ze woont in een flattenappartement, dus ze moest de fiets in de schuur zetten.
Of ik even mee wou lopen... Nou dat hebben we geweten
Uiteindelijk hebben we ANDERHALFUUR achter elkaar onophoudelijk staan te zoenen in de garage, van 2315u tot 0045u, het was echt genieten
Heb haar tegen de muur gedrukt, zij de benen om me heen, ze klampte zich helemaal aan me vast
Ik zal niet alles in detail beschrijven, maar op een gegeven moment deed ze haar vestje uit en ik kon onder haar shirt en beha door ook nog wat aan haar tieten zitten, en zij zat ook de hele tijd over m'n wasbordje te strijken (ja, ik heb een wasbordje, niet zo'n hele grote, maar je voelt hem wel )
Verder is er niet heel veel gebeurd, ik heb gemerkt dat ze het ontzettend lekker vind als ik haar in haar nek zoen en aan haar oorlel frummel, ze kreunde ervan, en ze begon er helemaal van te trillen en haar adem stokte ervan
Nou, zo is het ongeveer anderhalfuur doorgegaan, en uiteindelijk moest ze dan toch echt naar boven gaan, maar jongens jongens wat zijn we verliefd op elkaar

Vanavond zie ik haar wéér, we gaan gewoon naar de stad, waarschijnlijk wéér Oude Haven, óf naar Rotown.

Bedankt voor alle tips, en ik laat nog horen hoe het vanavond is afgelopen!

ps: ik had een soort hartje van chocola met bonbons voor haar gekocht, dus geen bloemen o.i.d. maar dus wel een cadeautje. En ik heb het bioscoopkaartje en het drinken gewoon voor haar betaald, ik dacht fuck het
En nee, we hebben niet gebatst, al denk ik wel dat we dat zouden kunnen hebben gedaan, maar kom op hé, het is de eerste date, dus anderhalfuur tongen leek mij al ruimschoots voldoende
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:29:50 #129
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_76890075
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_76890115
In ieder geval niet eentje die hard to get speelt
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:32:34 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_76890150
Petra komt behoorlijk wanhopig over als ze via de hyves van Sandra een date moet scoren,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_76891585
Beneath the gold, bitter steel
pi_76892055
Het klinkt inderdaad alsof Petra ongelooflijk wanhopig is, natuurlijk denken jullie dat, dat zou ik ook denken. Maar ik weet niet waarvoor. Ze is intelligent (5e klas Gymnasium), slim, ontzettend aardig en spontaan en ook nog heel erg knap, dus ze zou niet zoveel moeite moeten hebben om zomaar een jongen te scoren als ze wilt...

O ja, het zijn trouwens fictieve namen FYI.
pi_76892103
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee maar je wil toch wel een beetje je best doen
Een roos vind ik dan weer veel te serieus als je elkaar niet kent
Jij laat je omkopen omdat de man voor je betaalt je zult vast geen zelfrespect hebben !
quote:
onophoudelijk staan te zoenen in de garage, van 2315u tot 0045u, het was echt genieten
Damn sorry maar dat lijkt me nou echt saai zoenen is echt overrated.

[ Bericht 16% gewijzigd door ReWout op 16-01-2010 15:45:56 ]
pi_76892152
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef ReWout het volgende:

[..]

Jij laat je omkopen omdat de man voor je betaalt je zult vast geen zelfrespect hebben !
Nee....maar kan hij dat misschien ook nog ergens voor mij kopen?
pi_76892649
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:10 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Zoals beloofd mijn verslag

Vrijdagavond precies om 1900u stond ik voor haar deur om naar de stad te gaan fietsen. We hebben zo van 1915u tot 2030u bij een of ander plaatsje ergens in de Oude Haven gezeten, het was heel gezellig, we hebben wat gedronken, wat gepraat over van alles en nog wat (school, hobby's sport enz), maar het was niet echt een 'interview-gesprek'. Gewoon heel relaxed, ik was geloof ik iets meer gespannen dan zij was
Daarna zijn we naar Pathé Schouwburgplein gegaan om Sherlock Holmes te kijken, maar we hadden geen rekening gehouden met de drukte op vrijdagavond, dus uiteindelijk hebben we het eerste halfuur van de film gemist. Niet dat het uitmaakt, want die film boeide me geen reet, 't is veel leuker om gewoon samen met haar te zijn. Dus wij gaan zitten, het eerste halfuur gebeurde er niks, we hebben elkaar een paar keer in de ogen aangekeken en opeens pakte ze me op m'n bek... Man man man we hebben echt 5 minuten lang zitten te tongen in de bios, waar iedereen het kon zien, maar who gives a fuck?
Ze zoende zo ongelooflijk lekker, daarna hebben we nog de hele film elkaars hand vastgehouden, arm over de schouder, wat aaien, af en toe wat zoenen...heel gezellig dus

Rond 2300u was de film klaar schat ik, en we zijn direct naar huis gegaan, want ze moest de dag erna(vandaag dus) veel dingen doen. Ze heeft een voorstelling, veel huiswerk en ook nog werken. Goed, dus ik breng haar thuis, en ze woont in een flattenappartement, dus ze moest de fiets in de schuur zetten.
Of ik even mee wou lopen... Nou dat hebben we geweten
Uiteindelijk hebben we ANDERHALFUUR achter elkaar onophoudelijk staan te zoenen in de garage, van 2315u tot 0045u, het was echt genieten
Heb haar tegen de muur gedrukt, zij de benen om me heen, ze klampte zich helemaal aan me vast
Ik zal niet alles in detail beschrijven, maar op een gegeven moment deed ze haar vestje uit en ik kon onder haar shirt en beha door ook nog wat aan haar tieten zitten, en zij zat ook de hele tijd over m'n wasbordje te strijken (ja, ik heb een wasbordje, niet zo'n hele grote, maar je voelt hem wel )
Verder is er niet heel veel gebeurd, ik heb gemerkt dat ze het ontzettend lekker vind als ik haar in haar nek zoen en aan haar oorlel frummel, ze kreunde ervan, en ze begon er helemaal van te trillen en haar adem stokte ervan
Nou, zo is het ongeveer anderhalfuur doorgegaan, en uiteindelijk moest ze dan toch echt naar boven gaan, maar jongens jongens wat zijn we verliefd op elkaar

Vanavond zie ik haar wéér, we gaan gewoon naar de stad, waarschijnlijk wéér Oude Haven, óf naar Rotown.

Bedankt voor alle tips, en ik laat nog horen hoe het vanavond is afgelopen!

ps: ik had een soort hartje van chocola met bonbons voor haar gekocht, dus geen bloemen o.i.d. maar dus wel een cadeautje. En ik heb het bioscoopkaartje en het drinken gewoon voor haar betaald, ik dacht fuck het
En nee, we hebben niet gebatst, al denk ik wel dat we dat zouden kunnen hebben gedaan, maar kom op hé, het is de eerste date, dus anderhalfuur tongen leek mij al ruimschoots voldoende
Leuk man! Maar goed dat je die dirty sanches niet heb gedaan zoals ik zij
Veni,Vidi, Vici
pi_76895713
quote:
Damn sorry maar dat lijkt me nou echt saai zoenen is echt overrated.
Als je het goed doet niet. En ik heb haar heus niet alleen op haar mond gezoend, als je dat soms denkt. Ook op andere 'speciale' plekjes, dus we hebben elkaar wel aardig gek gemaakt
pi_76895817
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:58 schreef Angelonfire23 het volgende:

[..]

Leuk man! Maar goed dat je die dirty sanches niet heb gedaan zoals ik zij
Zal ik het voorstellen? Of wat dacht je van de Dirty Trombone? Of de Cleveland Steamer? Of een Alabama Hot Pocket? Of een Donkey Punch? Of Strawberry Shortcake?

Als je niet weet wat het betekent: Urban Dictionary is your friend.
pi_76917301
Als ik het zo lees kan je volgende keer gelijk je handvaardig tonen bij haar (of vingervlugheid)
♥ K, N, R en F ♥
pi_76938803
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als ik het zo lees kan je volgende keer gelijk je handvaardig tonen bij haar (of vingervlugheid)
Godverdomme wat een topmeid. Pardon my French.
Heb dus vrijdagavond met haar afgesproken in Rotown, hier zijn we zo vanaf elf tot half drie geweest. Veel lopen kletsen en ook wat gezoend, maar natuurlijk niet veel, want: in het openbaar.
Ze maakte me al best gek steeds door haar hand aan de binnenkant van m'n been te leggen, wat heen en weer te strijken enz enz.
Maar nu komt het beste: Ze zei tegen me dat ze bi is. Ze valt dus op mannen én vrouwen.... Man man man toen ontplofte ik bijna. Niet van woede o.i.d. maar van geilheid. Ik moest en zou haar die avond hebben...dus rond drie uur waren we bij haar thuis, fiets in de schuur gezet en meteen beginnen met zoenen. Na een tijdje kleedden we elkaar uit en het komt er in het kort op neer dat zij mij heeft afgetrokken en ik heb haar een tijdje gevingerd. Natuurlijk had ik ook een condoom bij me, maar hij was te klein
Ik snap niet hoe het kan, want thuis paste hij wel altijd gewoon... Nou ja, we hebben elkaar beloofd het volgende week zaterdag goed te maken, dus tegen die tijd horen jullie zeker meer van me!
  zondag 17 januari 2010 @ 21:01:25 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76938850
kiek an
pi_76939072
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Natuurlijk had ik ook een condoom bij me, maar hij was te klein
  zondag 17 januari 2010 @ 21:21:46 #143
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_76940015
'Natuurlijk had ik ook een condoom bij me, maar hij was te klein
Ik snap niet hoe het kan, want thuis paste hij wel altijd gewoon'

Volgende keer gelijk vanuit de kou een warm bad laten vollopen zodat ''ie'' op temperatuur komt en het dan eens proberen!
pi_76941673
Lijkt wel op een intro van een pornofilm, maar wel een leuk verhaal
pi_76943564
mischien gewoon een beetje zenuwachtig voor de eerste keer (met haar) gebeurt de beste
pi_76945822
Dat wordt een zware week knul!
pi_76959970
R&P => SEX
♥ K, N, R en F ♥
pi_76963156
quote:
Maar nu komt het beste:
Ze zei tegen me dat ze bi is. Ze valt dus op mannen én vrouwen.... Man man man toen ontplofte ik bijna. Niet van woede o.i.d. maar van geilheid.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:55:50 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76963695
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:42 schreef Superlam het volgende:

[..]

mannen ook altijd
pi_76964936
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

mannen ook altijd
vrouwen soms ook
pi_76965066
Wedden dat TS keihard geplayd wordt
pi_76965299
Holy shit the girl sounds desperate as fuck
Nou ja goed voor jou TS, gewoon ervaring op doen en vergeet vooral niet lol te hebben.
pi_76965466
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:55 schreef Cue_ het volgende:
mannen ook altijd
Ze valt ook op jou! Fijne gedachte toch?
Ja, ik generaliseer.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:44:43 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76965606
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Northside het volgende:

[..]

Ze valt ook op jou! Fijne gedachte toch?
Ik word al helemaal nat
pi_76966405
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Cue_ het volgende:

Ik word al helemaal nat
Op naar rotterdam dan!
Ja, ik generaliseer.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:07:56 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76966540
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Op naar rotterdam dan!
Ben ik onlangs al geweest, ze komt maar hierheen
pi_76968546
Ik vind TS wel een held in het verwoorden van zijn verhalen
pi_76971097
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Cue_ het volgende:

Ben ik onlangs al geweest, ze komt maar hierheen
Als je het aan TS voorstelt regelt hij het, dat weet ik zeker.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:54:51 #159
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_76972080
Disregard.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_76981581
quote:

Natuurlijk had ik ook een condoom bij me, maar hij was te klein

Goeie versiertruc!
En bi...mss Sandra er ook bij vragen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:00:47 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76999168
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Northside het volgende:

[..]

Als je het aan TS voorstelt regelt hij het, dat weet ik zeker.
Ik wil TS er niet bij hoor!
pi_77006640
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:00 schreef Cue_ het volgende:

Ik wil TS er niet bij hoor!
Hoe? Jongetjes en meisjes toch? TS zal girl-girl actie niet heel vervelend vinden, maar ik denk toch dat zijn voorkeur uitgaat naar zelf meedoen. EN... standaard condooms zijn te klein voor TS, misschien trekt dat je over de streep?
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:04:12 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77007036
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef Northside het volgende:

[..]

Hoe? Jongetjes en meisjes toch? TS zal girl-girl actie niet heel vervelend vinden, maar ik denk toch dat zijn voorkeur uitgaat naar zelf meedoen. EN... standaard condooms zijn te klein voor TS, misschien trekt dat je over de streep?
Maakt mij niet uit waar zijn voorkeur naar uitgaat
Remember dat ie zei "want thuis paste hij wel altijd gewoon."
pi_77007758
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:04 schreef Cue_ het volgende:

Maakt mij niet uit waar zijn voorkeur naar uitgaat
Remember dat ie zei "want thuis paste hij wel altijd gewoon."
Voor iemand met "seksualiteit: graag" ben je nog aardig kritisch he? Maar je maakt wel een goed punt, TS was gewoon aan het prutsen. Tijd dat jij zijn meisje eens laat zien hoe het er echt aan toegaat.

Komkommertje meenemen en ervoor gaan!
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:41:49 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77008331
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:25 schreef Northside het volgende:

Voor iemand met "seksualiteit: graag" ben je nog aardig kritisch he? Maar je maakt wel een goed punt, TS was gewoon aan het prutsen. Tijd dat jij zijn meisje eens laat zien hoe het er echt aan toegaat.

Komkommertje meenemen en ervoor gaan!
Dat ik het graag heb, betekend niet dat ik geen eisen stel

Daarvoor zijn speeltjes uitgevonden, moet je niet doen met komkommers
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:45:39 #166
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77008484
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt me ook.
pi_77009068
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:

Dat ik het graag heb, betekend niet dat ik geen eisen stel

Daarvoor zijn speeltjes uitgevonden, moet je niet doen met komkommers
Wat is er mis met een komkommer als speeltje? Het is groot, het is groen, het heeft de juiste vorm en als je naderhand honger hebt heb je iets gezonds te snacken bij de hand.

Komkommers, de meest onderschatte speeltjes van de laatste 10 jaar zeg ik!

TS, onthou deze wijze woorden ook!
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:14:00 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77009429
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Northside het volgende:

Wat is er mis met een komkommer als speeltje? Het is groot, het is groen, het heeft de juiste vorm en als je naderhand honger hebt heb je iets gezonds te snacken bij de hand.

Komkommers, de meest onderschatte speeltjes van de laatste 10 jaar zeg ik!

TS, onthou deze wijze woorden ook!
Dan gebruik jij lekker een komkommer, bij mij komt die er niet in
pi_77010442
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Cue_ het volgende:

Dan gebruik jij lekker een komkommer, bij mij komt die er niet in
Hard hoor...
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:46:54 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77010613
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:41 schreef Northside het volgende:

[..]

Hard hoor...
Kans op breken met een komkommer is natuurlijk wel heel groot

maar volgens mij gaat dit topic daar niet over
pi_77010890
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Cue_ het volgende:

Kans op breken met een komkommer is natuurlijk wel heel groot

maar volgens mij gaat dit topic daar niet over
Het lijkt me alleen maar passend dat jij als komkommermeisje een mooi komkommertopic opent dan. ONZ, CUL, KPD, SEX, jij mag kiezen!
Ja, ik generaliseer.
pi_77016543

Ik pak de komkommers popcorn
♥ K, N, R en F ♥
pi_77116292
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef Northside het volgende:

[..]

Jongens, waar gáát dit over? Weet je wat, als ik haar wat beter ken stuur ik je ooit misschien nog wel eens een PM voor een trio. Wil je niet? Jammer dan. Zo niet, dan toch!

Nee, zonder dollen, grappen en grollen, ik heb zaterdagavond met haar afgesproken. Haar ouders zijn de hele avond weg, dus we gaan bij haar thuis een 'film kijken'
Een probleem: ze heeft twee katten, en laat ik nu net allergisch zijn voor katten. Ze maakt het huis dus eerst grondig voor me schoon en dan zien we wel hoe het afloopt.... anders gaan we gewoon de stad in, ook leuk!

Ik laat nog horen hoe het is afgelopen!
ps: hmpf ik moet nieuwe condooms kopen maar ik durf niet, stom he? Ik ga het morgen toch gewoon doen, in feite is het heel normaal (of tenminste: dat probeer ik mezelf aan te praten )
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:52:41 #174
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_77117417
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

ps: hmpf ik moet nieuwe condooms kopen maar ik durf niet, stom he? Ik ga het morgen toch gewoon doen, in feite is het heel normaal (of tenminste: dat probeer ik mezelf aan te praten )
wil je neuken of niet?
pi_77118798
Of je laat het aan haar over.
In de trend van misschien wil je wachten, maar als je er aan toe bent dan haal je ze maar. :s
♥ K, N, R en F ♥
pi_77119701
Niet neuken op je eerste date ouwe. Komt alleen maar ellende van, tenzij je haar als backup meid in je mobieltje wilt zetten, maar dan hoort ze in principe niet je echte naam te kennen en ze mag natuurlijk niet weten waar je woont in case ze huilend voor je deur staat.

Meer tips nodig. Pm me.
pi_77119798
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of je laat het aan haar over.
In de trend van misschien wil je wachten, maar als je er aan toe bent dan haal je ze maar. :s
Haha, nee als het niet aan de te kleine condooms lag, hadden we het vorige week al gedaan
Dus zij wil het zeker wel... en ik ook

Ik ga wel gewoon naar een of andere Kruidvat waar ik toch never nooit meer kom
pi_77119900
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef eurabia het volgende:
Niet neuken op je eerste date ouwe. Komt alleen maar ellende van, tenzij je haar als backup meid in je mobieltje wilt zetten, maar dan hoort ze in principe niet je echte naam te kennen en ze mag natuurlijk niet weten waar je woont in case ze huilend voor je deur staat.

Meer tips nodig. Pm me.
Bedankt voor de hulp, maar het is niet meer onze eerste date hoor
En ja, we doen het gewoon veilig, maak je geen zorgen.
Maar toch bedankt!
pi_77131750
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:29 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

Haha, nee als het niet aan de te kleine condooms lag, hadden we het vorige week al gedaan
Dus zij wil het zeker wel... en ik ook

Ik ga wel gewoon naar een of andere Kruidvat waar ik toch never nooit meer kom
Boeiend, dat is toch lachen? Bij de kassa staan en aan dat kassamiepje extra luid vragen of ze ook condooms hebben... "DIE EXTRA GROTE, WANT MET DIE STANDAARD MAAT HAD IK WAT PROBLEMEN ".
Ja, ik generaliseer.
pi_77159417
Zo, vanmiddag toch maar condooms gekocht. Één pakje standaard (56mm) en één pakje groteren (60mm), allebei van Durex. En ja, ik heb ze thuis allebei al geprobeerd, en 60mm zit toch beter
pi_77159543
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Zo, vanmiddag toch maar condooms gekocht. Één pakje standaard (56mm) en één pakje groteren (60mm), allebei van Durex. En ja, ik heb ze thuis allebei al geprobeerd, en 60mm zit toch beter
Is je lul in de tussentijd dat je het zonder seks moest doen, zo hard gegroeid door het fappen?
pi_77159686
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Is je lul in de tussentijd dat je het zonder seks moest doen, zo hard gegroeid door het fappen?
eelt
♥ K, N, R en F ♥
pi_77160228
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

eelt
pi_77274101
TerugVindPakje condooms
pi_77275463
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:55 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Dat ga je toch niet menen toch???!!!
(tip uit de jaren 30)

Ze hebben elkaar via hyves ontmoet.. Daar hebben ze foto's enzo... Dus mss een printje maken van een foto als je denkt het nodig te hebben..
Hercules Poirot zou het iig wel zo doen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:52:15 #186
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_77276973
Teeeeee-eeeees! We willen een update!
pi_77278272
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:28 schreef Northside het volgende:

[..]

Boeiend, dat is toch lachen? Bij de kassa staan en aan dat kassamiepje extra luid vragen of ze ook condooms hebben... "DIE EXTRA GROTE, WANT MET DIE STANDAARD MAAT HAD IK WAT PROBLEMEN ".
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_77278765
Haha leuk topic, ze lijkt horny as fuck Lucky basterd
KD
pi_77321123
Gaarne een verslag van het uitwonen van mevrouw
pi_77329570
En foto's.
Ja, ik generaliseer.
pi_77330618
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:30 schreef Northside het volgende:
En foto's.
We wachten!
pi_77331886
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef synnath het volgende:

[..]

We wachten!
+1
*** Nul Dertien ***
pi_77334845
TVP
pi_77334972
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef synnath het volgende:

[..]

We wachten!
+1
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:09:29 #195
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_77343676
quote:
Helemaal mee eens, een roos krijgen geeft toch altijd nog een gevoel van waardering!
Zorg wel dat je het bij haar huis bijvoorbeeld geeft, zodat ze er niet de hele avond mee rond hoeft te lopen!
Ik kan me voorstellen dat ze dat niet geweldig zou vinden.

Zorg er verder dat je alles goed gepland hebt, en weet waar je naartoe moet (de weg kwijt zijn is niet heel charmant), maar ik ga er vanuit dat dat vanzelfsprekend is.

Verder rustig aandoen qua aanrakingen, je merkt vanzelf wel of het klikt.
Beetje hard to get is stiekem veeel leuker dan die kleffe types die meteen alles proberen
pi_77345235
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:52 schreef Tuinboon het volgende:
Teeeeee-eeeees! We willen een update!

Té-es meldt zich (eindeljik.)
Zaterdagavond ben ik naar haar huis gegaan om 'een film te kijken.' To the point: we hebben de hele avond geile neukseks gehad op het bed van haar ouders De condooms pasten deze keer ook perfect, ben uiteindelijk tot half vier ofzo gebleven. Haar ouders kwamen (geloof ik) rond 12 uur thuis, dus we hebben van 9 tot half 12 gezoend, geneukt enz. enz. Daarna even kennisgemaakt met haar ouders (aardige mensen!) en die zijn zo rond één uur gaan slapen. Daarna hebben we nog samen tegen elkaar aangelegen op de bank, half slapend.... het was heel gezellig dus!

Gistermiddag heb ik haar van school opgehaald (gewoon op de fiets ) en daarna zijn we even naar mijn huis geweest, waar ze mijn ouders heeft ontmoet. Ze moest al snel weer weg (paardrijden) dus ben even meegefietst tot haar huis... Vrijdag zie ik haar weer, dan gaan we door de stad zwerven
O ja, en ze zei ook dat ze me vrijdag wat te vertellen heeft, ze wil het nu nog niet zeggen.... Heeft ze aids? Is ze zwanger? Doet ze 't met een ander? Of wil ze 'verkering' vragen? Ik weet het niet, ik laat het na vrijdag horen!

U vraagt om foto's? Dan krijgt u foto's.
Zaterdag had ze met haar nagels m'n rug bekrast. Vorige keer had ze het ook gedaan, toen was het erger. Toen bloedde het Ik vind het wel wat hebben, maar ik ben dan ook een algolagnist ('Huh? Wat is dat?' Zoek het maar op.) http://nl.tinypic.com/r/2uj4bwp/6

Na vrijdag komt er weer een update. Cheers!

[ Bericht 1% gewijzigd door Gewoonomdathetkan92 op 27-01-2010 19:05:34 ]
pi_77345342
Mijn god.

net een wild beest ;o
shit joh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77345427

[ Bericht 100% gewijzigd door Gewoonomdathetkan92 op 27-01-2010 19:00:21 ]
pi_77345509
beetje moeilijk om haar én de krassen op je rug in 1 gedachte te plaatsen
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:03:24 #201
182728 honda1990
pi_77345680
Je zal jezelf maar tegenkomen
pi_77345803
jah inderdaad, ze ziet er uit als zo'n lief en ontschuldig meisje
pi_77345870
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:06 schreef Braamyo het volgende:
jah inderdaad, ze ziet er uit als zo'n lief en ontschuldig meisje
Ik zeg het je, het is een béést in bed. Én ze heeft heel erg lange nagels.

Ik heb de foto trouwens maar weer verwijderd, degenen die er snel bij waren hebben geluk gehad, maar het is toch wel klote als iemand haar herkent... Plezier gehad, boys?
pi_77345895
stille wateren hebben diepe gronden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77345960
Rolfs die rug
pi_77346091
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Ik heb de foto trouwens maar weer verwijderd, degenen die er snel bij waren hebben geluk gehad, maar het is toch wel klote als iemand haar herkent... Plezier gehad, boys?
Misschien nadenken voordat je iets plaatst
Anders moet je straks weer op zoek naar een nieuwe
pi_77346141
ik vind het niet leuk dat je foto's van mij plaatst op Fok!

wacht maar tot vrijdag.
pi_77346252
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien nadenken voordat je iets plaatst
Anders moet je straks weer op zoek naar een nieuwe
Ik wist vooraf al dat ik de foto er heel even op zou laten staan, ik had erover nagedacht. Ze lijkt trouwens jonger dan ze is. Ze is 16, bijna 17. En 1 meter 65 ofzo. En ik ben 1.87
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:16:07 #209
182728 honda1990
pi_77346264
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Ach het zal mij verotten, maar er kunnen toch vervelende dingen van komen. Het ziet er trouwens niet verkeerd uit dus ik wens je veel plezier
pi_77358529
iemand een mirror naar haar foto
♥ K, N, R en F ♥
pi_77361209
Iemand nog pics?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_77361499
Geniaal die rug!
pi_77361642
Jezus wat een topic Die rug ook

TS, je mag die foto ook wel naar me PM'en, ben nu toch wel benieuwd
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:15:52 #214
182728 honda1990
pi_77365971
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:13 schreef duguid het volgende:
Jezus wat een topic Die rug ook

TS, je mag die foto ook wel naar me PM'en, ben nu toch wel benieuwd
IK snap het, het is alleen niet heel erg bijzonder, gewoon een leuk meisje, Jannie Modaal zegmaar
pi_77366491
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iemand nog pics?
*** Nul Dertien ***
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 10:22:26 #216
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77367525
Toch eens kijken waarom dit topic steeds gekickt wordt
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_77367746
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Zaterdag had ze met haar nagels m'n rug bekrast. Vorige keer had ze het ook gedaan, toen was het erger. Toen bloedde het Ik vind het wel wat hebben, maar ik ben dan ook een algolagnist ('Huh? Wat is dat?' Zoek het maar op.)
Oh man, bij sommige vriendinnen kreeg ik ook regelmatig nagels in mn rug tijdens de sex. Ik realiseerde me nu ineens hoe lekker ik dat eigenlijk vind
pi_77373804
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Ik wist vooraf al dat ik de foto er heel even op zou laten staan, ik had erover nagedacht. Ze lijkt trouwens jonger dan ze is. Ze is 16, bijna 17. En 1 meter 65 ofzo. En ik ben 1.87
doe foto maar even pm-en
♥ K, N, R en F ♥
pi_77380722
honda 1990.we zijn gezegend dat wij de foto wel konden zien.
pi_77381905
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja inderdaad joh
Je hebt een foto gezien van een meisje!
Mag ik je likken?
pi_77382275
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:44 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ja inderdaad joh
Je hebt een foto gezien van een meisje!
Mag ik je likken?
als je erop staat.
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:33:39 #222
182728 honda1990
pi_77383882
quote:
Het zou toch zonde zijn als ts straks een foto terugzet waar ze kleren aanheeft
pi_77383951
inderdaad ja.

raar dat ik er niet aan heb gedacht het op te slaan,wist wel dat ie het weg zou halen
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:37:17 #224
182728 honda1990
pi_77384014
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
inderdaad ja.

raar dat ik er niet aan heb gedacht het op te slaan,wist wel dat ie het weg zou halen
Ik heb er wel aan gedacht, maar niet gedaan, we moeten het niet direct verpesten, dat zou natuurlijk enorm afschrikken en zo zullen we nooit meer foto's krijgen van de scharrels van TS
pi_77384122
Ts is player
pi_77384265
*** Nul Dertien ***
pi_77469615
Auwauwauwauwauwauw dat worden littekens.
pi_77473683
Doe mij die foto ook eens pm-en
pi_77475531
Helaas jongens, ik ga de foto, hoe graag ik het ook wil, niemand PM-en. Wie hem heeft gezien, heeft geluk, en anders is het jammer.

Zo, heb donderdag, vrijdag en zaterdag met haar afgesproken. Donderdag hebben we door de stad gelopen om een cadeautje voor iemand te zoeken die bijna jarig is. Vrijdag is ze bij mij wezen eten en 's avonds hebben we het gezellig gehad op m'n kamer Helaas is ze ongesteld, dus geen... nou ja, je snapt het wel. Maar man wat was ze alsnog geil

En gisteravond hebben we bij O'Sheas (de Irish Pub) gezeten. Toen ze naar de wc ging vroeg ik of ze het kon vinden, en ze zei dat ik maar beter mee kon gaan We hebben zo'n drie kwartier op de vrouwenwc gezeten (alleen gezoend en wat met haar boobies gespeeld Ze is nog steeds ongesteld namelijk.) Maar godverdomme wat is ze wild. Mijn rug lag he-le-maal open, mijn witte shirt was gewoon niet wit meer Die foto van vorige week is hier echt NIETS bij... auw auw het doet pijn, maar wat is ze lekker
Ik heb hier wel een foto. Betere foto's volgen nog, jongens! http://nl.tinypic.com/r/8yhwzc/6
pi_77475657
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:36 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Helaas jongens, ik ga de foto, hoe graag ik het ook wil, niemand PM-en. Wie hem heeft gezien, heeft geluk, en anders is het jammer.

Zo, heb donderdag, vrijdag en zaterdag met haar afgesproken. Donderdag hebben we door de stad gelopen om een cadeautje voor iemand te zoeken die bijna jarig is. Vrijdag is ze bij mij wezen eten en 's avonds hebben we het gezellig gehad op m'n kamer Helaas is ze ongesteld, dus geen... nou ja, je snapt het wel. Maar man wat was ze alsnog geil

En gisteravond hebben we bij O'Sheas (de Irish Pub) gezeten. Toen ze naar de wc ging vroeg ik of ze het kon vinden, en ze zei dat ik maar beter mee kon gaan We hebben zo'n drie kwartier op de vrouwenwc gezeten (alleen gezoend en wat met haar boobies gespeeld Ze is nog steeds ongesteld namelijk.) Maar godverdomme wat is ze wild. Mijn rug lag he-le-maal open, mijn witte shirt was gewoon niet wit meer Die foto van vorige week is hier echt NIETS bij... auw auw het doet pijn, maar wat is ze lekker
Ik heb hier wel een foto. Betere foto's volgen nog, jongens! http://nl.tinypic.com/r/8yhwzc/6
Als deze trend zich door zet heb je over 2 weken geen vel meer op je rug
pi_77476544
Sjesus die rug hahaha, sick
  zondag 31 januari 2010 @ 14:54:05 #232
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77478013
quote:
Hoe zag zij eruit, blond, welkea actrice of BN-er komt in de buurt kwa looks?

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 31-01-2010 15:19:29 ]
  zondag 31 januari 2010 @ 15:23:26 #233
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77478849
Ik hoop dat TS de zware buik-tyfus krijgt. Hij heeft zoveel geluk in het leven met 17!

(ja ik weet wat salmonella is, heb het gehad en ook een keer veel erger!)
  zondag 31 januari 2010 @ 15:26:23 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77478917
Het is maar wat je lekker vindt om elke keer mee te maken
pi_77478967
volgende keer eerst maar ff dr nageltjes afknippen..
  zondag 31 januari 2010 @ 15:34:43 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77479168
En anders is (Als er wel eens gesekst gaat worden):
pi_77479206
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Het is maar wat je lekker vindt om elke keer mee te maken
Ik zou er niet echt blij van worden iedere week mijn hele rug kapot
pi_77479229
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ik zou er niet echt blij van worden iedere week mijn hele rug kapot
niet?
pi_77479314
nah een keertje en nagel over me rug is niks mis mee, maar helemaal kapot daat doe ik liever ook geen zaken mee :p
  zondag 31 januari 2010 @ 15:41:24 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77479374
Maar ik heb zo'n gevoel dat TS het juist geil vindt. Maargoed als dat al een maatstaf is van geil als je alleen beetje zoent enzo. Achja. Ieder zijn ding
  zondag 31 januari 2010 @ 15:44:59 #241
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77479473
Als het volle maan is zou ik bij haar uit de buurt blijven.
pi_77479746
Shit nu heb die foto gemist haha Een schatje van me hield er ook van om m'n rug te krabben. Soms wilde ze zelfs dat ik der in haar rug beet terwijl ik der vanachter nam
KD
pi_77479908
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:55 schreef dundel het volgende:
Shit nu heb die foto gemist haha Een schatje van me hield er ook van om m'n rug te krabben. Soms wilde ze zelfs dat ik der in haar rug beet terwijl ik der vanachter nam
en smaakte ze lekker?
pi_77480300
hehe, zo moeilijk zal het niet zijn om haar nu op te sporen. knap uiterlijk, gymnasium 5e klas, 2 katten, bi, paardrijden, omgeving Rotterdam. Zoveel gymnasiums zullen er niet zijn.

Of het is natuurlijk een build-up van het nepverhaal van een kloon naar een schitterende climax waarin TS een hele open rug laat zien en vertelt dat ze heeft toegegeven dat haar meeste vriendjes het maar enkele weken uithouden omdat ze de littekens op hun rug niet zo leuk vinden
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 31 januari 2010 @ 16:15:24 #245
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77480321
Bijt ze ook? Is ook wel leuk
pi_77480344
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:14 schreef Knipoogje het volgende:
hehe, zo moeilijk zal het niet zijn om haar nu op te sporen. knap uiterlijk, gymnasium 5e klas, 2 katten, bi, paardrijden, omgeving Rotterdam. Zoveel gymnasiums zullen er niet zijn.

Of het is natuurlijk een build-up van het nepverhaal van een kloon naar een schitterende climax waarin TS een hele open rug laat zien en vertelt dat ze heeft toegegeven dat haar meeste vriendjes het maar enkele weken uithouden omdat ze de littekens op hun rug niet zo leuk vinden
Je vindt het bijna te mooi om waar te zijn? De jaloezie!
pi_77480363
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Als het volle maan is zou ik bij haar uit de buurt blijven.
  zondag 31 januari 2010 @ 16:24:29 #248
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_77480578
Toch leuk om te zien dat het topic van iemand die advies op FOK! vraagt een happy ending heeft.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 31 januari 2010 @ 16:27:35 #249
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_77480658
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:14 schreef Knipoogje het volgende:
Emmaus, Thorbecke, Comenius, Marnixgymnasium, Laurenscollege, Montessori Lyceum. En dat is wat ik uit m'n hoofd even opnoem in Rotterdam.
Dus dat valt wel mee.
pi_77481096
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:27 schreef NJ het volgende:

[..]

Emmaus, Thorbecke, Comenius, Marnixgymnasium, Laurenscollege, Montessori Lyceum. En dat is wat ik uit m'n hoofd even opnoem in Rotterdam.
Dus dat valt wel mee.
Was het maar zo dat ze in Rotterdam op school zat

@EviL_AleX Ja, ze bijt ook. Zachtjes, dat wel.
  zondag 31 januari 2010 @ 18:20:24 #251
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_77483635
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_77485015
Is dit niet gewoon een verkapt zelfmutilatietopic?
pi_77485068
Ik weet al een leuk cadeautje dat je aan d'r kunt geven: zo'n mok met je opengekrabde rug erop, zal lekker staan op de keukentafel bij je 'schoonouders'.
  zondag 31 januari 2010 @ 19:17:09 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77485241
of zwachtels zodat ze je niet meer kan krabben. of vastbinden en dan een uur weggaan. als ze echt zo geil is kan ze klaarkomen zonder dat iemand dr aanraakt.
  zondag 31 januari 2010 @ 19:20:46 #255
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_77485379
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:10 schreef Lápiz het volgende:
Is dit niet gewoon een verkapt zelfmutilatietopic?
zou me geen seconde verbazen
pi_77488187
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:01 schreef Braamyo het volgende:

[..]

en smaakte ze lekker?
Heerlijk
KD
pi_77488519
Damn wat een krassen, ik wil ook hete neuqseks
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:31:32 #258
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_77600253
Ben wel benieuwd hoe TS zijn rug er nú uit ziet! Kom op TS, kom weer eens met een goed verhaal
pi_77600520
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:12 schreef Lápiz het volgende:
Ik weet al een leuk cadeautje dat je aan d'r kunt geven: zo'n mok met je opengekrabde rug erop, zal lekker staan op de keukentafel bij je 'schoonouders'.
een nagelschaar?
pi_77602777
ha, de foto doet het weer...

Met die meid moet je niet vreemdgaan, valt een beetje op

pi_77616264
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:44 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Was het maar zo dat ze in Rotterdam op school zat

@EviL_AleX Ja, ze bijt ook. Zachtjes, dat wel.
capelle;)
Veni,Vidi, Vici
pi_77616314
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:43 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Zal ik het voorstellen? Of wat dacht je van de Dirty Trombone? Of de Cleveland Steamer? Of een Alabama Hot Pocket? Of een Donkey Punch? Of Strawberry Shortcake?

Als je niet weet wat het betekent: Urban Dictionary is your friend.
doe gewoon een dirty sanches, wat jij voorsteld is ranzig
Veni,Vidi, Vici
pi_77619402
is die date nou al eens geweest?
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:56:07 #264
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_77619878
Holy shit O_o

Volgens mij ben je niet met een meid bezig maar een leeuwin
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:03:52 #265
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77635142
Ze heeft je jeugdpuistjes zitten openkrabben
pi_77635501
Wat een bazentopic is dit geworden.
pi_77845333
dude echt, ik snap best dat je geile neuksex wilt met dat geile knappe meissie van je maar kom op...
heel je rug open gast. Ik weet niet of je nog op een sportclub zit of iets, maar damn ik zou me diep kapot schamen.
Wordt tijd dat je het meer op zun hondjes gaat doen, kun je eens goed op haar rug tekeer gaan
pi_77845384
Voelt de poster van de foto's zich nou stoer ? Het ziet er nogal pijnlijk uit namelijk..
-
pi_77847390
WTF... Vind je dat lekker of zo, zon rug? Maar zoals ze hier zeggen, pak haar eens keihard op z'n hondjes dan Wraak!!

TS is wel een baas.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:32:36 #270
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_77847459
Geef haar een nagelschaar cadeau voor Valentijnsdag. De tering.
pi_77847516
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[ afbeelding ]

Ik pak de komkommers popcorn
Komt en vrouw bij de groenteboer en vraagt om 1 komkommer, zegt de groenteboer neem er maar 2 je kunt ze ook eten.
Ik zwaai naar dieren.
pi_77849251
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef topdrob het volgende:
dude echt, ik snap best dat je geile neuksex wilt met dat geile knappe meissie van je maar kom op...
heel je rug open gast. Ik weet niet of je nog op een sportclub zit of iets, maar damn ik zou me diep kapot schamen.
Wordt tijd dat je het meer op zun hondjes gaat doen, kun je eens goed op haar rug tekeer gaan
Het ziet er tamelijk oppervlakkig uit, niet bloederig en 'je hele rug open', maar te horen naar de verhalen van TS is het dat wel?

Anyway: tvp
pi_77849416
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Het ziet er tamelijk oppervlakkig uit, niet bloederig en 'je hele rug open', maar te horen naar de verhalen van TS is het dat wel?

Anyway: tvp
TS begon ook met: mijn witte shirt was niet wit meer oid.
naja jij vind het misschien meevallen, ik zou niet trots zijn op zo'n rug, ookal heb ik een mega geile vriendin.
pi_77852347
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef topdrob het volgende:

[..]

TS begon ook met: mijn witte shirt was niet wit meer oid.
naja jij vind het misschien meevallen, ik zou niet trots zijn op zo'n rug, ookal heb ik een mega geile vriendin.
Ik zou dat voor een keer best tof vinden, maar bij TS lijkt het alsof dat elke keer gebeurt, dat is niet zo tof meer
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:33:00 #275
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77853815
Tering zeg, dus daarom blijft dit topic steeds terugkomen bij de AT's!
Ik had het echt niet achter je gezocht TS na de OP, maar potverjume wat een heldentopic is dit geworden, mijn diepste respect!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_77871815
TS is bij de eerste date na twee minuten gebitch-slapped in z'n gezicht omdat hij te playerig over kwam, en krast nu elke vrijdag z'n rug open om voor Fok z'n naam hoog te kunnen houden
pi_77871818
tvp
pi_77871819
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 05:28 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
TS is bij de eerste date na twee minuten gebitch-slapped in z'n gezicht omdat hij te playerig over kwam, en krast nu elke vrijdag z'n rug open om voor Fok z'n naam hoog te kunnen houden
pi_77873410
Nou idd.
Hallo TS? Houd ons op de hoogte!
pi_77880136
quote:
Maakt niet uit, het is in elk geval amusant

Én, morgen is het weer vrijdag
pi_77880367
quote:
Dat zou eigenlijk nog stoerder zijn.
pi_77882686
Zijn jullie nou niet benieuwd hoe ze eruit ziet?
Illuminated, Subtle & Aware
pi_77884952
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef frank010 het volgende:
Wat voegt het toe om dat te weten?
Iedereen gewoon in een illusie laten, kan je ook niks verpesten.
pi_77885257
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:12 schreef Superlam het volgende:

[..]

Wat voegt het toe om dat te weten?
Iedereen gewoon in een illusie laten, kan je ook niks verpesten.
Ik stel niet dat het iets toevoegt, maar na al die verhalen van de TS ben ik toch best benieuwd, zo denk ik er over, maar ik begrijp jou punt ook wel. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Illuminated, Subtle & Aware
pi_77885423
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef frank010 het volgende:
niet echt eigenlijk... komt er nog een vervolg op dit topic? Hij is bijna vol en eigenljk wil ik een update

[ Bericht 11% gewijzigd door willempjewever op 11-02-2010 15:29:18 ]
pi_77886074
Is eigenlijk wel een hele vette afsluiter.
Foto van de meid in kwestie, blijkt het een draak van een meid te zijn haha
pi_77891317
Ze heeft best lange nagels.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_77905321
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef Tentin_Quarantino het volgende:

[..]

Alle tips van Fokkers naast je neerleggen!
inclusief deze? dat gaat niet werken zo natuurlijk
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:49:11 #289
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77905418
TS heeft last van bloedarmoede
pi_77947038
Ik vrees dat TS op Valentijnsdag voorgoed verscheurd wordt door deze levende hakselaar
pi_78186207
TS, we willen update.
pi_78207100
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
TS, we willen update.
Zou me verbazen als TS de rest van zijn liefdes leven met haar hier zal blijven bijhouden.
pi_78210910
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef Superlam het volgende:

[..]

Zou me verbazen als TS de rest van zijn liefdes leven met haar hier zal blijven bijhouden.
Dat kan ik me voorstellen. Z'n séksleven daarentegen...
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:18:55 #294
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78211171
Hij heeft al de tijd van zn leven gaan we met zn allen zijn ego nog een boost geven? mensen mensen
pi_78211463
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij heeft al de tijd van zn leven gaan we met zn allen zijn ego nog een boost geven? mensen mensen
Wat is er mis met een ego boost op z'n tijd? Of verlang jij stiekem ook naar een ego boost?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:25:32 #296
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78211542
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is er mis met een ego boost op z'n tijd? Of verlang jij stiekem ook naar een ego boost?
Bingo! En ik heb het juist nodig
pi_78212257
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bingo! En ik heb het juist nodig
Nou vooruit, post ook een jou gebeurt geil verhaal, en dan krijg je er één...

[ Bericht 0% gewijzigd door stbabylon op 20-02-2010 00:56:41 ]
  zaterdag 20 februari 2010 @ 01:21:07 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78213842
Das het punt juist. Mensen die al alles hebben in het leven krijgen op zo'n manier nóg meer
  zaterdag 20 februari 2010 @ 21:35:43 #299
269388 Swagger
wat een kut username eigenlijk
pi_78242646
Erg mooie topic.

Gewoonomdathetkan,

waar ben je?
Groetjes,
Swagger
pi_80054440
r.i.p gewoonomdathetkan92.

z'n rug is waarschijnlijk helemaal open.
SPOILER
pi_80106313
Lieve mensen,

allereerst excuses dat ik zo ontiegelijk lang niets van me heb laten horen...ik fok er nu vrolijk op los via mein Handy, morgen als ik tijd zal ik een volledig verhaal geven.
Ik kan in ieder geval wel met trots vertelling dat ik al 2,5 maand een hele lieve vriendin heb
  donderdag 8 april 2010 @ 23:54:12 #302
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_80107726
Dan moet je wel even een nieuw topic openen:
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')