Zoals beloofd mijn verslag
Vrijdagavond precies om 1900u stond ik voor haar deur om naar de stad te gaan fietsen. We hebben zo van 1915u tot 2030u bij een of ander plaatsje ergens in de Oude Haven gezeten, het was heel gezellig, we hebben wat gedronken, wat gepraat over van alles en nog wat (school, hobby's sport enz), maar het was niet echt een 'interview-gesprek'. Gewoon heel relaxed, ik was geloof ik iets meer gespannen dan zij was
Daarna zijn we naar Pathé Schouwburgplein gegaan om Sherlock Holmes te kijken, maar we hadden geen rekening gehouden met de drukte op vrijdagavond, dus uiteindelijk hebben we het eerste halfuur van de film gemist. Niet dat het uitmaakt, want die film boeide me geen reet, 't is veel leuker om gewoon samen met haar te zijn. Dus wij gaan zitten, het eerste halfuur gebeurde er niks, we hebben elkaar een paar keer in de ogen aangekeken en opeens pakte ze me op m'n bek... Man man man we hebben echt 5 minuten lang zitten te tongen in de bios, waar iedereen het kon zien, maar who gives a fuck?
Ze zoende zo ongelooflijk lekker, daarna hebben we nog de hele film elkaars hand vastgehouden, arm over de schouder, wat aaien, af en toe wat zoenen...heel gezellig dus
Rond 2300u was de film klaar schat ik, en we zijn direct naar huis gegaan, want ze moest de dag erna(vandaag dus) veel dingen doen. Ze heeft een voorstelling, veel huiswerk en ook nog werken. Goed, dus ik breng haar thuis, en ze woont in een flattenappartement, dus ze moest de fiets in de schuur zetten.
Of ik even mee wou lopen... Nou dat hebben we geweten
Uiteindelijk hebben we ANDERHALFUUR achter elkaar onophoudelijk staan te zoenen in de garage, van 2315u tot 0045u, het was echt genieten

Heb haar tegen de muur gedrukt, zij de benen om me heen, ze klampte zich helemaal aan me vast
Ik zal niet alles in detail beschrijven, maar op een gegeven moment deed ze haar vestje uit en ik kon onder haar shirt en beha door ook nog wat aan haar tieten zitten, en zij zat ook de hele tijd over m'n wasbordje te strijken (ja, ik heb een wasbordje, niet zo'n hele grote, maar je voelt hem wel

)
Verder is er niet heel veel gebeurd, ik heb gemerkt dat ze het ontzettend lekker vind als ik haar in haar nek zoen en aan haar oorlel frummel, ze kreunde ervan, en ze begon er helemaal van te trillen en haar adem stokte ervan
Nou, zo is het ongeveer anderhalfuur doorgegaan, en uiteindelijk moest ze dan toch echt naar boven gaan, maar jongens jongens wat zijn we verliefd op elkaar

Vanavond zie ik haar wéér, we gaan gewoon naar de stad, waarschijnlijk wéér Oude Haven, óf naar Rotown.
Bedankt voor alle tips, en ik laat nog horen hoe het vanavond is afgelopen!
ps: ik had een soort hartje van chocola met bonbons voor haar gekocht, dus geen bloemen o.i.d. maar dus wel een cadeautje. En ik heb het bioscoopkaartje en het drinken gewoon voor haar betaald, ik dacht fuck het
En nee, we hebben niet gebatst, al denk ik wel dat we dat zouden kunnen hebben gedaan, maar kom op hé, het is de eerste date, dus anderhalfuur tongen leek mij al ruimschoots voldoende