Gaan er van uitquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Northside het volgende:
[..]
De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
wat is ditquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.
Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.
Dat werkt dus niet.
Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
HOUquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
t is wat. had ik maar zulke problemen. (tvp.)
Wtf?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij wil ook wel 17 jarigen binnenhengelen via internet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo) en dáárna gaan we pas naar de film.
Bedankt voor alle tips!
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?quote:
Nee, als je je favoriete serie aan het kijken bent en Marc-Marie Huijbregts verschijnt ineens in beeld lijken frustraties me geheel terecht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?
Allemaal je eigen schuld
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.
Soort van conveyor belt bar waar je gewoon naar binnen loopt en relaxed een uur, anderhalf uur kunt lullen en alles proberen wat voorbij komt. Kan je zelf zo duur maken als je wilt, is heel wat anders dan standaard shit en er ligt geen druk bij jou. Ik zeg succes vrijdag.
Ach anders schakel je toch over op Sandra als je bij Petra faaltquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.
O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was![]()
Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
Op zich is het niet eens zo verkeerd om haar een zoen op de wang te geven. Zeker te weten dat ze vrijdag meer van je wilquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.
O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was![]()
Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
Aim high, ga voor het trio.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Ik ben geen Hollanderquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?
Allemaal je eigen schuld
U is illegaal?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen Hollander
En ik heb geen kabel.
Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.quote:
Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelandersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollanderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelanders
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollander
Ey ... Hollander..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollander
Jij laat je omkopen omdat de man voor je betaaltquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee maar je wil toch wel een beetje je best doen
Een roos vind ik dan weer veel te serieus als je elkaar niet kent
Damn sorry maar dat lijkt me nou echt saaiquote:onophoudelijk staan te zoenen in de garage, van 2315u tot 0045u, het was echt genieten
Nee....maar kan hij dat misschien ook nog ergens voor mij kopen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef ReWout het volgende:
[..]
Jij laat je omkopen omdat de man voor je betaaltje zult vast geen zelfrespect hebben
!
Leuk man! Maar goed dat je die dirty sanches niet heb gedaan zoals ik zijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:10 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Zoals beloofd mijn verslag![]()
Vrijdagavond precies om 1900u stond ik voor haar deur om naar de stad te gaan fietsen. We hebben zo van 1915u tot 2030u bij een of ander plaatsje ergens in de Oude Haven gezeten, het was heel gezellig, we hebben wat gedronken, wat gepraat over van alles en nog wat (school, hobby's sport enz), maar het was niet echt een 'interview-gesprek'. Gewoon heel relaxed, ik was geloof ik iets meer gespannen dan zij was![]()
Daarna zijn we naar Pathé Schouwburgplein gegaan om Sherlock Holmes te kijken, maar we hadden geen rekening gehouden met de drukte op vrijdagavond, dus uiteindelijk hebben we het eerste halfuur van de film gemist. Niet dat het uitmaakt, want die film boeide me geen reet, 't is veel leuker om gewoon samen met haar te zijn. Dus wij gaan zitten, het eerste halfuur gebeurde er niks, we hebben elkaar een paar keer in de ogen aangekeken en opeens pakte ze me op m'n bek... Man man man we hebben echt 5 minuten lang zitten te tongen in de bios, waar iedereen het kon zien, maar who gives a fuck?
Ze zoende zo ongelooflijk lekker, daarna hebben we nog de hele film elkaars hand vastgehouden, arm over de schouder, wat aaien, af en toe wat zoenen...heel gezellig dus![]()
Rond 2300u was de film klaar schat ik, en we zijn direct naar huis gegaan, want ze moest de dag erna(vandaag dus) veel dingen doen. Ze heeft een voorstelling, veel huiswerk en ook nog werken. Goed, dus ik breng haar thuis, en ze woont in een flattenappartement, dus ze moest de fiets in de schuur zetten.
Of ik even mee wou lopen... Nou dat hebben we geweten![]()
Uiteindelijk hebben we ANDERHALFUUR achter elkaar onophoudelijk staan te zoenen in de garage, van 2315u tot 0045u, het was echt genieten
Heb haar tegen de muur gedrukt, zij de benen om me heen, ze klampte zich helemaal aan me vast![]()
Ik zal niet alles in detail beschrijven, maar op een gegeven moment deed ze haar vestje uit en ik kon onder haar shirt en beha door ook nog wat aan haar tieten zitten, en zij zat ook de hele tijd over m'n wasbordje te strijken (ja, ik heb een wasbordje, niet zo'n hele grote, maar je voelt hem wel)
Verder is er niet heel veel gebeurd, ik heb gemerkt dat ze het ontzettend lekker vind als ik haar in haar nek zoen en aan haar oorlel frummel, ze kreunde ervan, en ze begon er helemaal van te trillen en haar adem stokte ervan![]()
Nou, zo is het ongeveer anderhalfuur doorgegaan, en uiteindelijk moest ze dan toch echt naar boven gaan, maar jongens jongens wat zijn we verliefd op elkaar
Vanavond zie ik haar wéér, we gaan gewoon naar de stad, waarschijnlijk wéér Oude Haven, óf naar Rotown.
Bedankt voor alle tips, en ik laat nog horen hoe het vanavond is afgelopen!
ps: ik had een soort hartje van chocola met bonbons voor haar gekocht, dus geen bloemen o.i.d. maar dus wel een cadeautje. En ik heb het bioscoopkaartje en het drinken gewoon voor haar betaald, ik dacht fuck het![]()
En nee, we hebben niet gebatst, al denk ik wel dat we dat zouden kunnen hebben gedaan, maar kom op hé, het is de eerste date, dus anderhalfuur tongen leek mij al ruimschoots voldoende
Als je het goed doet niet. En ik heb haar heus niet alleen op haar mond gezoend, als je dat soms denkt. Ook op andere 'speciale' plekjes, dus we hebben elkaar wel aardig gek gemaaktquote:Damn sorry maar dat lijkt me nou echt saaizoenen is echt overrated.
Zal ik het voorstellen? Of wat dacht je van de Dirty Trombone? Of de Cleveland Steamer? Of een Alabama Hot Pocket? Of een Donkey Punch? Of Strawberry Shortcake?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:58 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Leuk man! Maar goed dat je die dirty sanches niet heb gedaan zoals ik zij
Godverdomme wat een topmeid. Pardon my French.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als ik het zo lees kan je volgende keer gelijk je handvaardig tonen bij haar (of vingervlugheid)
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Natuurlijk had ik ook een condoom bij me, maar hij was te klein![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Maar nu komt het beste: Ze zei tegen me dat ze bi is. Ze valt dus op mannen én vrouwen.... Man man man toen ontplofte ik bijna. Niet van woede o.i.d. maar van geilheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |