Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Een vriendin van Sandra, laten we haar Petra noemen, zag mijn krabbels op het profiel van Sandra staan en blijkbaar was ze wel geinteresseerd in mij. Dus Petra vroeg aan Sandra of ze kon laten doorschemeren dat ze mij wel leuk vond, zodat wij in contact zouden komen.
Let wel: ik heb haar nog nooit gesproken, nog nooit van haar gehoord. Zelfs Sandra ken ik maar vaag.
Nooit, maar dan ook echt NOOIT eten en drinken betalen voor een date!!!!quote:eten en drinken voor haar betalen enz enz
Een haar in d'r roos?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
Alle tips van Fokkers naast je neerleggen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? A
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.
Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.
Dat werkt dus niet.
Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.
Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.
Dat werkt dus niet.
Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
We hebben min of meer dezelfde interesses (sport, muziek, hobby's)quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?
Ik snap nu waarom je een nieuwe account hebt aangemaakt speciaal hiervoor.
Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.
In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:42 schreef honda1990 het volgende:
Je best doen, live een verslag fokken en daarna pikante kiekjes doorspelen, zo doe je dat als echte fokker, veel plezier.
Ik denk dat ze dat op die leeftijd nog niet gaat doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?
Dat ga je toch niet menen toch???!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
Tuurlijk niet, niet vergeten om je flitser uit te zetten. Dat valt nogal op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:54 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...
Da's waar, ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Dat werkt dus niet.
Ik zal niet meteen haar huig gaan kietelen, nee. Maar inderdaad, wat je zegt, even arm aanraken, over de schouder wrijven, dat werk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Plums het volgende:
Gekke Vosss
Gewoon betalen dus, beetje kletsen, vraag naar dr interesses en shit en ga dan chill wat drinken. Klikt t, dan kan je gewoon wat subtiele aanrakingen proberen enzo. Staat zij dat toe, dan gewoon vol op de bek pakken. Ohja, t chickie mag ook best een rondje geven in t tentje waar je wat drinkt. Vind ik dan.
HEE, eigenlijk, heeft zij jou mee uitgevraagd, toch? Dat zij maar betaalt!![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Ik zal niet meteen haar huig gaan kietelen met m'n tong, nee. Maar inderdaad, wat je zegt, even arm aanraken, over de schouder wrijven, dat werk.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
Ik heb volgende week een date met marijkezwolle
Is een roos niets iets té? Aan de andere kant, eerste indrukken kun je maar één keer maken he. Lastig lastig...quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef Braamyo het volgende:
Heel beleefd zijn, deur voor haar open houden, jas aannemen enzo, veel gesprek aankoppelen, en de grote cliche neem 1 mooie roos mee voor haar, dat doet het hem.
Ga geen eten of drinken voor haar betalen, gewoon lekker gescheide rekening, als het niks word heb je tenminste je geld ook niet weggegooid.
En plan nog iets nadien, iets leuks en orgineels, ik zou wel met voorbeelden kunnen komen maar ik weet niet hoe laat jullie gaan of waar ze van houdt dus......
Ik heb wel eens met een date shoarma gehaald omdat ik zo blut was, had ze nog voor me betaald ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef o.us het volgende:
Bij de HAS een kapsalon halen. Gewoon, omdat het kan.
die en een miljoen anderequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
ATTENTIE Kom er nu achter dat deze topic: Meisje uitvragen verdacht veel op de mijne lijkt, maar ik zwéér dat ik het niet ben!
en datquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
naja zowiezo, bij onze bioscoop (vlissingen) licht een prachtige avond verlichte boulevard waar je heerlijke (strand) wandelingen aan kunt maken, daarna door naar het arsenaal theater en met zo'n nachtlifje omhoog een grote ronde koepel in om samen romantische uit te kijken over het water en de lichtjes van de stad, wellicht een drankje op een gezzelig terras (zomer dan he ^^) of in een leuke kroeg.
ehm en verder... zowiezo het voorstel om na afloop nog ff wat te gaan drinken,
trek *open* kleding aan, en dan bedoel ik niet per se dat ze veel huid kan zien, maar kleding die je een open uitstraling geeft, voor mij persoonlijk is dat wit, maar zowiezo kleur doet het hembepaal zelf welke kleur jou net die extra ''tint'' geeft, maar vermijdt alsjeblieft donkergroen, zwart, donkerblauw, grijs, en grauwe kleuren die doen het gewoon niet op een shirt/trui/blouse.
Handje vast houden in de bios is leuk maar bewaar dat ff voor een iets later stadium, ga nu meer voor de korte opmerkingen die je tijdens de film haar kant op ''fluisterd'' en probeer haar respons hierop te pijlen, zo van vind ze het leuk of wil ze liever dat ik me smoel houd en die film kijk ^^
Haal van de voren ff wat gesprekstof naarboven waar jullie het over kunnen hebben ^^ en for the love of god begin niet met *hey alles goed'' of ''hoi, hoe is het'' das echt de grootste gespreks killer die ik ken.
maargoed meer leuke ideen voor na de bios..... eh.... hangt er eigenlijk helemaal van af wat ze leuk vind, voer mij background info ^^
Vind ik niet, liever ieder voor zich, je kent elkaar nog helemaal niet....quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat sowieso inderdaad!
En op een eerste date vind ik wel dat de man hoort te betalen
Waarom vertellen jullie die jongen nu om dat niet te doen? Hij wil toch dat z'n date slaagt?quote:
Ik vind het afgezaagdquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
Precies! Succes verzekerd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
Nee maar je wil toch wel een beetje je best doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef YourSavior het volgende:
[..]
Vind ik niet, liever ieder voor zich, je kent elkaar nog helemaal niet....
Uhh niets.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:
okey stel geen roos, maar gewoon een klein blijk van waardering, een teken dat je aan haar gedacht hebt voordat je naar de bios zou gaan, wat zou jij dan menemen voor jou date
en zeg nu niet een zakje M&M's
Helaas zijn bij ons in Rotterdam de mogelijkheden qua boulevardwandelingen wat beperktquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
naja zowiezo, bij onze bioscoop (vlissingen) licht een prachtige avond verlichte boulevard waar je heerlijke (strand) wandelingen aan kunt maken, daarna door naar het arsenaal theater en met zo'n nachtlifje omhoog een grote ronde koepel in om samen romantische uit te kijken over het water en de lichtjes van de stad, wellicht een drankje op een gezzelig terras (zomer dan he ^^) of in een leuke kroeg.
ehm en verder... zowiezo het voorstel om na afloop nog ff wat te gaan drinken,
trek *open* kleding aan, en dan bedoel ik niet per se dat ze veel huid kan zien, maar kleding die je een open uitstraling geeft, voor mij persoonlijk is dat wit, maar zowiezo kleur doet het hembepaal zelf welke kleur jou net die extra ''tint'' geeft, maar vermijdt alsjeblieft donkergroen, zwart, donkerblauw, grijs, en grauwe kleuren die doen het gewoon niet op een shirt/trui/blouse.
Handje vast houden in de bios is leuk maar bewaar dat ff voor een iets later stadium, ga nu meer voor de korte opmerkingen die je tijdens de film haar kant op ''fluisterd'' en probeer haar respons hierop te pijlen, zo van vind ze het leuk of wil ze liever dat ik me smoel houd en die film kijk ^^
Haal van de voren ff wat gesprekstof naarboven waar jullie het over kunnen hebben ^^ en for the love of god begin niet met *hey alles goed'' of ''hoi, hoe is het'' das echt de grootste gespreks killer die ik ken.
maargoed meer leuke ideen voor na de bios..... eh.... hangt er eigenlijk helemaal van af wat ze leuk vind, voer mij background info ^^
Wél een roos! Gun je die jongen soms geen geslaagde date?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:00 schreef honda1990 het volgende:
Geen roos, je date en vooral de eerste moet je gewoon luchtig houden, door een roos of een cadeau(tje) mee te nemen leg je jezelf en haar een bepaalde druk op waar je niet op zit te wachten. Na een paar keer daten is het goed mogelijk dat dat juist je doel is om een beetje schot in de zaak te krijgen, eerste date zeker deze zou ik niet doen.
Alsof je geslaagde date van een roos afhangt, tuurlijk niet. Ik zou het gewoon rustig aandoen, als TS haar leuk vind kan hij het gerust laten merken, maar waarom vooraf iets meenemen terwijl straks het meisje bruut lijkt tegen te vallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wél een roos! Gun je die jongen soms geen geslaagde date?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het afgezaagdAls je haar nu beter kent dan is het heel wat anders dan bij een eerste 'date' met iemand die je totaal nog niet kent.
Ik zou zoiets eig zelf ook geen date noemen maar gewoon een kennismaking om elkaar te leren kenne
Als iemand dan met een roos aan komt zetten ..![]()
Ga ik mij afvragen wat die jongen wel niet verwacht van de avond
Een gevoel van waardering met zo`n afgezaagde roos?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
Ik heb mijn vriendin via solomio ontmoetquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef Seam het volgende:
Ik vraag mij altijd af: Hoe kun je iemand via Hyves leren kennen? R &R
?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef o.us het volgende:
Bij de HAS een kapsalon halen. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin via solomio ontmoet
Ik wist dat zo`n reactie zou komenquote:
Lelijk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik wist dat zo`n reactie zou komen![]()
![]()
Maar hee, ze is géén alleenstaande moeder, niet hopeloos en niet gek.
Boeiend waar ze vandaan komt...soms zitten er best normale mensen op zo'n site hoorquote:
Nee, helemaal dus nietquote:
Neuh, ga niet zomaar achter haar rug om foto`s op fok plaatsenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een gevoel van waardering met zo`n afgezaagde roos?
Tsjah, in mijn ogen is dat niet echt origineel neequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Toch mooi dat dat serieus genomen wordt.![]()
Fotos van achter haar rug zijn ook welkom, join the clubquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Neuh, ga niet zomaar achter haar rug om foto`s op fok plaatsen![]()
En dat ga je dan nu vast als argument gebruiken dat ze hoogstwaarschijnlijk lelijk is![]()
Maar nee daar doe ik niet aan mee
Eensch, waarom ga je niet gewoon met haar ergens naar toe (gewoon door de stad samen lopen)quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef Herr_Munk het volgende:
Dus je hebt een date met een meid die je niet of nauwelijks kent en vervolgens gaan jullie beiden 8 euro betalen om op de date 2 uur lang verplicht je bek te houden(bios)..... ik zou toch voor een date gaan waarin je elkaar wat beter leert kennen.
plamuren:P hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Hallo!
Heb er speciaal een nieuwe account voor aangemaakt (de reden maakt niet uit), maar daar gaat- ie dan.
Ik ben een jongen van 17 jaar, woon in omgeving Rotterdam. Via Hyves (jaja, stereotypisch) ben ik aan de praat geraakt met een meisje (de vriendin van een vriend van mij). Laten we haar Sandra noemen.
Een vriendin van Sandra, laten we haar Petra noemen, zag mijn krabbels op het profiel van Sandra staan en blijkbaar was ze wel geinteresseerd in mij. Dus Petra vroeg aan Sandra of ze kon laten doorschemeren dat ze mij wel leuk vond, zodat wij in contact zouden komen.
Let wel: ik heb haar nog nooit gesproken, nog nooit van haar gehoord. Zelfs Sandra ken ik maar vaag.
Maar goed, dus ik krijg van Sandra te horen dat Petra mij wel leuk vind, dus ik stuur Petra een berichtje hoe dat nou allemaal zit. Blijkt een aardige meid te zien, knap ook.
Dus ze vroeg de volgende dag al meteen of ik zin heb om volgende week vrijdag met haar naar de bios te gaan. Natuurlijk ja gezegd. Nu weet ik dat de bios als eerste date niet heel spectaculair is, maar goed, het zij zo.
Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? Als in wat te doen (hand vastpakken of niet, eten en drinken voor haar betalen enz enz). Natuurlijk weet ik dat een hoop zelf zal moeten doen, want: "ligt aan het moment, we kennen jou en haar niet."
Maar de relatie-experts op Fok! kunnen mij vast wel een eind op weg helpen
Alvast bedankt!
ps: voor de Rotterdammerts: Weet iemand nog een leuk tentje waar we achteraf wat kunnen eten en/of drinken? Ik zat te denken aan Rotown...?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Fotos van achter haar rug zijn ook welkom, join the club
Ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar ergens is het idee natuurlijk achterlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
Ja, je date ziet je al aankomen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:04 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar ergens is het idee natuurlijk achterlijk.
Iemand die je nog nooit gezien of gesproken hebt een roos geven, dan is de waarde van alle rozen die je in je leven nog ooit aan haar gaat geven aanzienlijk gedaald lijkt me.
*date herkent dit en ontmaskert TS hier*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Ben (eindelijk) weer terug.
Dus kort samengevat: géén roos, rekening delen, óf subtiel laten merken dat jij wel voor haar wilt betalen, maar niet aandringen.
O ja, zondag heeft ze een voorstelling (ze doet theater) waar ik naar ga kijken. Dus dan spreek ik haar voor het eerst.
Volgende week vrijdag voordat we naar de bios gaan, gaan we eerst nog naar de schaatsbaan op het stadhuisplein om elkaar wat te leren kennen (en een verkapt excuss om haar hand vast te houden. want ze zou toch maar zomaar kunnen vallen).
Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo) en dáárna gaan we pas naar de film.
Bedankt voor alle tips!
Kans is klein dat ze een Fok!-ster is. En anders mag ze het heus wel weten hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
*date herkent dit en ontmaskert TS hier*
Juist ja. Stoere rappertsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef Porsinck het volgende:
Wij lemsters zouden neuken dumpen.
Groetjes LHC LEMSTER HUSTLE CLICK
Wat alle jongens verwachten van zo'n avond...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Als iemand dan met een roos aan komt zetten ..![]()
Ga ik mij afvragen wat die jongen wel niet verwacht van de avond
Spreek maar voor ALLE jongensquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat alle jongens verwachten van zo'n avond...
Als een jongen daar niet op hoopt ... ben je dan nog wel geinteresseerd in hem? Anders ben je gewoon vriendschappelijk met elkaar naar de film en is van een date geen sprake meer.quote:
Als ik date ben ik niet aan het hopen voor seks die avond. Dat hij het wil hebben is leuk en aardig en ik msischien ook. Maar dat betekend niet dat zo het einde van DIE avond eruit moet komen te zienquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als een jongen daar niet op hoopt ... ben je dan nog wel geinteresseerd in hem? Anders ben je gewoon vriendschappelijk met elkaar naar de film en is van een date geen sprake meer.
Alle jongens hopen daarop. Dat ontkennen is de aard van de man ontkennen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Als ik date ben ik niet aan het hopen voor seks die avond. Dat hij het wil hebben is leuk en aardig en ik msischien ook. Maar dat betekend niet dat zo het einde van DIE avond er zo uit moet komen te zien
Tussen hopen en verwachten zit een groot verschilquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef Northside het volgende:
Alle jongens hopen daarop. Dat ontkennen is de aard van de man ontkennen.
De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Tussen hopen en verwachten zit een groot verschil
Denk niet dat het altijd zo werktquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Northside het volgende:
[..]
De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
Gaan er van uitquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Northside het volgende:
[..]
De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
wat is ditquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Dat werkt dus niet.
HOUquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
t is wat. had ik maar zulke problemen. (tvp.)
Wtf?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij wil ook wel 17 jarigen binnenhengelen via internet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo) en dáárna gaan we pas naar de film.
Bedankt voor alle tips!
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?quote:
Nee, als je je favoriete serie aan het kijken bent en Marc-Marie Huijbregts verschijnt ineens in beeld lijken frustraties me geheel terecht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?
Allemaal je eigen schuld
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.
Soort van conveyor belt bar waar je gewoon naar binnen loopt en relaxed een uur, anderhalf uur kunt lullen en alles proberen wat voorbij komt. Kan je zelf zo duur maken als je wilt, is heel wat anders dan standaard shit en er ligt geen druk bij jou. Ik zeg succes vrijdag.
Ach anders schakel je toch over op Sandra als je bij Petra faaltquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.
O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was![]()
Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
Op zich is het niet eens zo verkeerd om haar een zoen op de wang te geven. Zeker te weten dat ze vrijdag meer van je wilquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.
O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was![]()
Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
Aim high, ga voor het trio.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Ik ben geen Hollanderquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?
Allemaal je eigen schuld
U is illegaal?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen Hollander
En ik heb geen kabel.
Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.quote:
Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelandersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollanderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelanders
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollander
Ey ... Hollander..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollander
Jij laat je omkopen omdat de man voor je betaaltquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee maar je wil toch wel een beetje je best doen
Een roos vind ik dan weer veel te serieus als je elkaar niet kent
Damn sorry maar dat lijkt me nou echt saaiquote:onophoudelijk staan te zoenen in de garage, van 2315u tot 0045u, het was echt genieten
Nee....maar kan hij dat misschien ook nog ergens voor mij kopen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef ReWout het volgende:
[..]
Jij laat je omkopen omdat de man voor je betaaltje zult vast geen zelfrespect hebben
!
Leuk man! Maar goed dat je die dirty sanches niet heb gedaan zoals ik zijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:10 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Zoals beloofd mijn verslag![]()
Vrijdagavond precies om 1900u stond ik voor haar deur om naar de stad te gaan fietsen. We hebben zo van 1915u tot 2030u bij een of ander plaatsje ergens in de Oude Haven gezeten, het was heel gezellig, we hebben wat gedronken, wat gepraat over van alles en nog wat (school, hobby's sport enz), maar het was niet echt een 'interview-gesprek'. Gewoon heel relaxed, ik was geloof ik iets meer gespannen dan zij was![]()
Daarna zijn we naar Pathé Schouwburgplein gegaan om Sherlock Holmes te kijken, maar we hadden geen rekening gehouden met de drukte op vrijdagavond, dus uiteindelijk hebben we het eerste halfuur van de film gemist. Niet dat het uitmaakt, want die film boeide me geen reet, 't is veel leuker om gewoon samen met haar te zijn. Dus wij gaan zitten, het eerste halfuur gebeurde er niks, we hebben elkaar een paar keer in de ogen aangekeken en opeens pakte ze me op m'n bek... Man man man we hebben echt 5 minuten lang zitten te tongen in de bios, waar iedereen het kon zien, maar who gives a fuck?
Ze zoende zo ongelooflijk lekker, daarna hebben we nog de hele film elkaars hand vastgehouden, arm over de schouder, wat aaien, af en toe wat zoenen...heel gezellig dus![]()
Rond 2300u was de film klaar schat ik, en we zijn direct naar huis gegaan, want ze moest de dag erna(vandaag dus) veel dingen doen. Ze heeft een voorstelling, veel huiswerk en ook nog werken. Goed, dus ik breng haar thuis, en ze woont in een flattenappartement, dus ze moest de fiets in de schuur zetten.
Of ik even mee wou lopen... Nou dat hebben we geweten![]()
Uiteindelijk hebben we ANDERHALFUUR achter elkaar onophoudelijk staan te zoenen in de garage, van 2315u tot 0045u, het was echt genieten
Heb haar tegen de muur gedrukt, zij de benen om me heen, ze klampte zich helemaal aan me vast![]()
Ik zal niet alles in detail beschrijven, maar op een gegeven moment deed ze haar vestje uit en ik kon onder haar shirt en beha door ook nog wat aan haar tieten zitten, en zij zat ook de hele tijd over m'n wasbordje te strijken (ja, ik heb een wasbordje, niet zo'n hele grote, maar je voelt hem wel)
Verder is er niet heel veel gebeurd, ik heb gemerkt dat ze het ontzettend lekker vind als ik haar in haar nek zoen en aan haar oorlel frummel, ze kreunde ervan, en ze begon er helemaal van te trillen en haar adem stokte ervan![]()
Nou, zo is het ongeveer anderhalfuur doorgegaan, en uiteindelijk moest ze dan toch echt naar boven gaan, maar jongens jongens wat zijn we verliefd op elkaar
Vanavond zie ik haar wéér, we gaan gewoon naar de stad, waarschijnlijk wéér Oude Haven, óf naar Rotown.
Bedankt voor alle tips, en ik laat nog horen hoe het vanavond is afgelopen!
ps: ik had een soort hartje van chocola met bonbons voor haar gekocht, dus geen bloemen o.i.d. maar dus wel een cadeautje. En ik heb het bioscoopkaartje en het drinken gewoon voor haar betaald, ik dacht fuck het![]()
En nee, we hebben niet gebatst, al denk ik wel dat we dat zouden kunnen hebben gedaan, maar kom op hé, het is de eerste date, dus anderhalfuur tongen leek mij al ruimschoots voldoende
Als je het goed doet niet. En ik heb haar heus niet alleen op haar mond gezoend, als je dat soms denkt. Ook op andere 'speciale' plekjes, dus we hebben elkaar wel aardig gek gemaaktquote:Damn sorry maar dat lijkt me nou echt saaizoenen is echt overrated.
Zal ik het voorstellen? Of wat dacht je van de Dirty Trombone? Of de Cleveland Steamer? Of een Alabama Hot Pocket? Of een Donkey Punch? Of Strawberry Shortcake?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:58 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Leuk man! Maar goed dat je die dirty sanches niet heb gedaan zoals ik zij
Godverdomme wat een topmeid. Pardon my French.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als ik het zo lees kan je volgende keer gelijk je handvaardig tonen bij haar (of vingervlugheid)
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Natuurlijk had ik ook een condoom bij me, maar hij was te klein![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Maar nu komt het beste: Ze zei tegen me dat ze bi is. Ze valt dus op mannen én vrouwen.... Man man man toen ontplofte ik bijna. Niet van woede o.i.d. maar van geilheid.
Ik word al helemaal natquote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Northside het volgende:
[..]
Ze valt ook op jou! Fijne gedachte toch?
Als je het aan TS voorstelt regelt hij het, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik onlangs al geweest, ze komt maar hierheen
Goeie versiertruc!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Natuurlijk had ik ook een condoom bij me, maar hij was te klein![]()
Ik wil TS er niet bij hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je het aan TS voorstelt regelt hij het, dat weet ik zeker.
Hoe? Jongetjes en meisjes toch? TS zal girl-girl actie niet heel vervelend vinden, maar ik denk toch dat zijn voorkeur uitgaat naar zelf meedoen. EN... standaard condooms zijn te klein voor TS, misschien trekt dat je over de streep?quote:
Maakt mij niet uit waar zijn voorkeur naar uitgaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe? Jongetjes en meisjes toch? TS zal girl-girl actie niet heel vervelend vinden, maar ik denk toch dat zijn voorkeur uitgaat naar zelf meedoen. EN... standaard condooms zijn te klein voor TS, misschien trekt dat je over de streep?
Voor iemand met "seksualiteit: graag" ben je nog aardig kritisch he? Maar je maakt wel een goed punt, TS was gewoon aan het prutsen. Tijd dat jij zijn meisje eens laat zien hoe het er echt aan toegaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Maakt mij niet uit waar zijn voorkeur naar uitgaat![]()
Remember dat ie zei "want thuis paste hij wel altijd gewoon."
Dat ik het graag heb, betekend niet dat ik geen eisen stelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:25 schreef Northside het volgende:
Voor iemand met "seksualiteit: graag" ben je nog aardig kritisch he? Maar je maakt wel een goed punt, TS was gewoon aan het prutsen. Tijd dat jij zijn meisje eens laat zien hoe het er echt aan toegaat.
Komkommertje meenemen en ervoor gaan!
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.
Wat is er mis met een komkommer als speeltje? Het is groot, het is groen, het heeft de juiste vorm en als je naderhand honger hebt heb je iets gezonds te snacken bij de hand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Dat ik het graag heb, betekend niet dat ik geen eisen stel
Daarvoor zijn speeltjes uitgevonden, moet je niet doen met komkommers
Dan gebruik jij lekker een komkommer, bij mij komt die er niet inquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Northside het volgende:
Wat is er mis met een komkommer als speeltje? Het is groot, het is groen, het heeft de juiste vorm en als je naderhand honger hebt heb je iets gezonds te snacken bij de hand.
Komkommers, de meest onderschatte speeltjes van de laatste 10 jaar zeg ik!
TS, onthou deze wijze woorden ook!
Hard hoor...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Dan gebruik jij lekker een komkommer, bij mij komt die er niet in
Kans op breken met een komkommer is natuurlijk wel heel grootquote:
Het lijkt me alleen maar passend dat jij als komkommermeisje een mooi komkommertopic opent dan. ONZ, CUL, KPD, SEX, jij mag kiezen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Kans op breken met een komkommer is natuurlijk wel heel groot
maar volgens mij gaat dit topic daar niet over![]()
Jongens, waar gáát dit over? Weet je wat, als ik haar wat beter ken stuur ik je ooit misschien nog wel eens een PM voor een trio. Wil je niet? Jammer dan. Zo niet, dan toch!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe? Jongetjes en meisjes toch? TS zal girl-girl actie niet heel vervelend vinden, maar ik denk toch dat zijn voorkeur uitgaat naar zelf meedoen. EN... standaard condooms zijn te klein voor TS, misschien trekt dat je over de streep?
wil je neuken of niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
ps: hmpf ik moet nieuwe condooms kopen maar ik durf niet, stom he? Ik ga het morgen toch gewoon doen, in feite is het heel normaal (of tenminste: dat probeer ik mezelf aan te praten)
Haha, nee als het niet aan de te kleine condooms lag, hadden we het vorige week al gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of je laat het aan haar over.
In de trend van misschien wil je wachten, maar als je er aan toe bent dan haal je ze maar. :s
Bedankt voor de hulp, maar het is niet meer onze eerste date hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef eurabia het volgende:
Niet neuken op je eerste date ouwe. Komt alleen maar ellende van, tenzij je haar als backup meid in je mobieltje wilt zetten, maar dan hoort ze in principe niet je echte naam te kennen en ze mag natuurlijk niet weten waar je woont in case ze huilend voor je deur staat.
Meer tips nodig. Pm me.
Boeiend, dat is toch lachen? Bij de kassa staan en aan dat kassamiepje extra luid vragen of ze ook condooms hebben... "DIE EXTRA GROTE, WANT MET DIE STANDAARD MAAT HAD IK WAT PROBLEMENquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:29 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Haha, nee als het niet aan de te kleine condooms lag, hadden we het vorige week al gedaan![]()
Dus zij wil het zeker wel... en ik ook![]()
Ik ga wel gewoon naar een of andere Kruidvat waar ik toch never nooit meer kom
Is je lul in de tussentijd dat je het zonder seks moest doen, zo hard gegroeid door het fappen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Zo, vanmiddag toch maar condooms gekocht. Één pakje standaard (56mm) en één pakje groteren (60mm), allebei van Durex. En ja, ik heb ze thuis allebei al geprobeerd, en 60mm zit toch beter
eeltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is je lul in de tussentijd dat je het zonder seks moest doen, zo hard gegroeid door het fappen?
Hercules Poirot zou het iig wel zo doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:55 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet menen toch???!!!
(tip uit de jaren 30)
Ze hebben elkaar via hyves ontmoet.. Daar hebben ze foto's enzo... Dus mss een printje maken van een foto als je denkt het nodig te hebben..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Boeiend, dat is toch lachen? Bij de kassa staan en aan dat kassamiepje extra luid vragen of ze ook condooms hebben... "DIE EXTRA GROTE, WANT MET DIE STANDAARD MAAT HAD IK WAT PROBLEMEN".
Helemaal mee eens, een roos krijgen geeft toch altijd nog een gevoel van waardering!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:52 schreef Tuinboon het volgende:
Teeeeee-eeeees! We willen een update!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik zeg het je, het is een béést in bed. Én ze heeft heel erg lange nagels.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:06 schreef Braamyo het volgende:
jah inderdaad, ze ziet er uit als zo'n lief en ontschuldig meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Misschien nadenken voordat je iets plaatstquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het is een béést in bed. Én ze heeft heel erg lange nagels.
Ik heb de foto trouwens maar weer verwijderd, degenen die er snel bij waren hebben geluk gehad, maar het is toch wel klote als iemand haar herkent... Plezier gehad, boys?
Ik wist vooraf al dat ik de foto er heel even op zou laten staan, ik had erover nagedacht. Ze lijkt trouwens jonger dan ze is. Ze is 16, bijna 17. En 1 meter 65 ofzo. En ik ben 1.87quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien nadenken voordat je iets plaatst
Anders moet je straks weer op zoek naar een nieuwe
Ach het zal mij verotten, maar er kunnen toch vervelende dingen van komen. Het ziet er trouwens niet verkeerd uit dus ik wens je veel plezierquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het is een béést in bed. Én ze heeft heel erg lange nagels.
Ik heb de foto trouwens maar weer verwijderd, degenen die er snel bij waren hebben geluk gehad, maar het is toch wel klote als iemand haar herkent... Plezier gehad, boys?
IK snap het, het is alleen niet heel erg bijzonder, gewoon een leuk meisje, Jannie Modaal zegmaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:13 schreef duguid het volgende:
Jezus wat een topicDie rug ook
![]()
TS, je mag die foto ook wel naar me PM'en, ben nu toch wel benieuwd
Oh man, bij sommige vriendinnen kreeg ik ook regelmatig nagels in mn rug tijdens de sex. Ik realiseerde me nu ineens hoe lekker ik dat eigenlijk vindquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Zaterdag had ze met haar nagels m'n rug bekrast. Vorige keer had ze het ook gedaan, toen was het erger. Toen bloedde hetIk vind het wel wat hebben, maar ik ben dan ook een algolagnist ('Huh? Wat is dat?' Zoek het maar op.)
![]()
doe foto maar even pm-enquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Ik wist vooraf al dat ik de foto er heel even op zou laten staan, ik had erover nagedacht. Ze lijkt trouwens jonger dan ze is. Ze is 16, bijna 17. En 1 meter 65 ofzo. En ik ben 1.87
Ja inderdaad johquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
honda 1990.we zijn gezegend dat wij de foto wel konden zien.
als je erop staat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:44 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ja inderdaad joh![]()
Je hebt een foto gezien van een meisje!
Mag ik je likken?
Het zou toch zonde zijn als ts straks een foto terugzet waar ze kleren aanheeftquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb er wel aan gedacht, maar niet gedaan, we moeten het niet direct verpesten, dat zou natuurlijk enorm afschrikken en zo zullen we nooit meer foto's krijgen van de scharrels van TSquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
inderdaad ja.
raar dat ik er niet aan heb gedacht het op te slaan,wist wel dat ie het weg zou halen
Als deze trend zich door zet heb je over 2 weken geen vel meer op je rugquote:Op zondag 31 januari 2010 13:36 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Helaas jongens, ik ga de foto, hoe graag ik het ook wil, niemand PM-en. Wie hem heeft gezien, heeft geluk, en anders is het jammer.
Zo, heb donderdag, vrijdag en zaterdag met haar afgesproken. Donderdag hebben we door de stad gelopen om een cadeautje voor iemand te zoeken die bijna jarig is. Vrijdag is ze bij mij wezen eten en 's avonds hebben we het gezellig gehad op m'n kamerHelaas is ze ongesteld, dus geen... nou ja, je snapt het wel. Maar man wat was ze alsnog geil
![]()
En gisteravond hebben we bij O'Sheas (de Irish Pub) gezeten. Toen ze naar de wc ging vroeg ik of ze het kon vinden, en ze zei dat ik maar beter mee kon gaanWe hebben zo'n drie kwartier op de vrouwenwc gezeten (alleen gezoend en wat met haar boobies gespeeld
Ze is nog steeds ongesteld namelijk.) Maar godverdomme wat is ze wild. Mijn rug lag he-le-maal open, mijn witte shirt was gewoon niet wit meer
Die foto van vorige week is hier echt NIETS bij... auw auw het doet pijn, maar wat is ze lekker
![]()
Ik heb hier wel een foto. Betere foto's volgen nog, jongens! http://nl.tinypic.com/r/8yhwzc/6
Hoe zag zij eruit, blond, welkea actrice of BN-er komt in de buurt kwa looks?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zou er niet echt blij van worden iedere week mijn hele rug kapotquote:Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Het is maar wat je lekker vindt om elke keer mee te maken
niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ik zou er niet echt blij van worden iedere week mijn hele rug kapot
en smaakte ze lekker?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:55 schreef dundel het volgende:
Shit nu heb die foto gemist hahaEen schatje van me hield er ook van om m'n rug te krabben. Soms wilde ze zelfs dat ik der in haar rug beet terwijl ik der vanachter nam
Je vindt het bijna te mooi om waar te zijn? De jaloezie!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:14 schreef Knipoogje het volgende:
hehe, zo moeilijk zal het niet zijn om haar nu op te sporen. knap uiterlijk, gymnasium 5e klas, 2 katten, bi, paardrijden, omgeving Rotterdam. Zoveel gymnasiums zullen er niet zijn.
Of het is natuurlijk een build-up van het nepverhaal van een kloon naar een schitterende climax waarin TS een hele open rug laat zien en vertelt dat ze heeft toegegeven dat haar meeste vriendjes het maar enkele weken uithouden omdat ze de littekens op hun rug niet zo leuk vinden
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Als het volle maan is zou ik bij haar uit de buurt blijven.
Emmaus, Thorbecke, Comenius, Marnixgymnasium, Laurenscollege, Montessori Lyceum. En dat is wat ik uit m'n hoofd even opnoem in Rotterdam.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:14 schreef Knipoogje het volgende:
hehe, zo moeilijk zal het niet zijn om haar nu op te sporen. knap uiterlijk, gymnasium 5e klas, 2 katten, bi, paardrijden, omgeving Rotterdam. Zoveel gymnasiums zullen er niet zijn.
Was het maar zo dat ze in Rotterdam op school zatquote:Op zondag 31 januari 2010 16:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Emmaus, Thorbecke, Comenius, Marnixgymnasium, Laurenscollege, Montessori Lyceum. En dat is wat ik uit m'n hoofd even opnoem in Rotterdam.
Dus dat valt wel mee.
zou me geen seconde verbazenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:10 schreef Lápiz het volgende:
Is dit niet gewoon een verkapt zelfmutilatietopic?
een nagelschaar?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:12 schreef Lápiz het volgende:
Ik weet al een leuk cadeautje dat je aan d'r kunt geven: zo'n mok met je opengekrabde rug erop, zal lekker staan op de keukentafel bij je 'schoonouders'.
capelle;)quote:Op zondag 31 januari 2010 16:44 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ze in Rotterdam op school zat![]()
@EviL_AleX Ja, ze bijt ook. Zachtjes, dat wel.
doe gewoon een dirty sanches, wat jij voorsteld is ranzigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:43 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Zal ik het voorstellen? Of wat dacht je van de Dirty Trombone? Of de Cleveland Steamer? Of een Alabama Hot Pocket? Of een Donkey Punch? Of Strawberry Shortcake?
Als je niet weet wat het betekent: Urban Dictionary is your friend.
Komt en vrouw bij de groenteboer en vraagt om 1 komkommer, zegt de groenteboer neem er maar 2 je kunt ze ook eten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pak de komkommers popcorn
Het ziet er tamelijk oppervlakkig uit, niet bloederig en 'je hele rug open', maar te horen naar de verhalen van TS is het dat wel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef topdrob het volgende:
dude echt, ik snap best dat je geile neuksex wilt met dat geile knappe meissie van je maar kom op...
heel je rug open gast. Ik weet niet of je nog op een sportclub zit of iets, maar damn ik zou me diep kapot schamen.
Wordt tijd dat je het meer op zun hondjes gaat doen, kun je eens goed op haar rug tekeer gaan
TS begon ook met: mijn witte shirt was niet wit meer oid.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Het ziet er tamelijk oppervlakkig uit, niet bloederig en 'je hele rug open', maar te horen naar de verhalen van TS is het dat wel?
Anyway: tvp
Ik zou dat voor een keer best tof vinden, maar bij TS lijkt het alsof dat elke keer gebeurt, dat is niet zo tof meerquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef topdrob het volgende:
[..]
TS begon ook met: mijn witte shirt was niet wit meer oid.
naja jij vind het misschien meevallen, ik zou niet trots zijn op zo'n rug, ookal heb ik een mega geile vriendin.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:28 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
TS is bij de eerste date na twee minuten gebitch-slapped in z'n gezicht omdat hij te playerig over kwam, en krast nu elke vrijdag z'n rug open om voor Fok z'n naam hoog te kunnen houden
Maakt niet uit, het is in elk geval amusantquote:Op donderdag 11 februari 2010 05:28 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
TS is bij de eerste date na twee minuten gebitch-slapped in z'n gezicht omdat hij te playerig over kwam, en krast nu elke vrijdag z'n rug open om voor Fok z'n naam hoog te kunnen houden
Dat zou eigenlijk nog stoerder zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:28 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Wat voegt het toe om dat te weten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef frank010 het volgende:
Zijn jullie nou niet benieuwd hoe ze eruit ziet?
Ik stel niet dat het iets toevoegt, maar na al die verhalen van de TS ben ik toch best benieuwd, zo denk ik er over, maar ik begrijp jou punt ook wel. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:12 schreef Superlam het volgende:
[..]
Wat voegt het toe om dat te weten?
Iedereen gewoon in een illusie laten, kan je ook niks verpesten.
niet echt eigenlijk... komt er nog een vervolg op dit topic? Hij is bijna vol en eigenljk wil ik een updatequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef frank010 het volgende:
Zijn jullie nou niet benieuwd hoe ze eruit ziet?
inclusief deze? dat gaat niet werken zo natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Alle tips van Fokkers naast je neerleggen!
Dat kan ik me voorstellen. Z'n séksleven daarentegen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef Superlam het volgende:
[..]
Zou me verbazen als TS de rest van zijn liefdes leven met haar hier zal blijven bijhouden.
Wat is er mis met een ego boost op z'n tijd? Of verlang jij stiekem ook naar een ego boost?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij heeft al de tijd van zn leven gaan we met zn allen zijn ego nog een boost geven? mensen mensen
Bingo! En ik heb het juist nodigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is er mis met een ego boost op z'n tijd? Of verlang jij stiekem ook naar een ego boost?![]()
Nou vooruit, post ook een jou gebeurt geil verhaal, en dan krijg je er één...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bingo! En ik heb het juist nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |