quote:
Té-es meldt zich (eindeljik.)
Zaterdagavond ben ik naar haar huis gegaan om 'een film te kijken.' To the point: we hebben de hele avond geile neukseks gehad op het bed van haar ouders

De condooms pasten deze keer ook perfect, ben uiteindelijk tot half vier ofzo gebleven. Haar ouders kwamen (geloof ik) rond 12 uur thuis, dus we hebben van 9 tot half 12 gezoend, geneukt enz. enz. Daarna even kennisgemaakt met haar ouders (aardige mensen!) en die zijn zo rond één uur gaan slapen. Daarna hebben we nog samen tegen elkaar aangelegen op de bank, half slapend.... het was heel gezellig dus!
Gistermiddag heb ik haar van school opgehaald (gewoon op de fiets

) en daarna zijn we even naar mijn huis geweest, waar ze mijn ouders heeft ontmoet. Ze moest al snel weer weg (paardrijden) dus ben even meegefietst tot haar huis... Vrijdag zie ik haar weer, dan gaan we door de stad zwerven
O ja, en ze zei ook dat ze me vrijdag wat te vertellen heeft, ze wil het nu nog niet zeggen.... Heeft ze aids? Is ze zwanger? Doet ze 't met een ander? Of wil ze 'verkering' vragen? Ik weet het niet, ik laat het na vrijdag horen!
U vraagt om foto's? Dan krijgt u foto's.
Zaterdag had ze met haar nagels m'n rug bekrast. Vorige keer had ze het ook gedaan, toen was het erger. Toen bloedde het

Ik vind het wel wat hebben, maar ik ben dan ook een algolagnist ('Huh? Wat is dat?' Zoek het maar op.)
http://nl.tinypic.com/r/2uj4bwp/6Na vrijdag komt er weer een update. Cheers!
[ Bericht 1% gewijzigd door Gewoonomdathetkan92 op 27-01-2010 19:05:34 ]