Haha, nee als het niet aan de te kleine condooms lag, hadden we het vorige week al gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of je laat het aan haar over.
In de trend van misschien wil je wachten, maar als je er aan toe bent dan haal je ze maar. :s
Bedankt voor de hulp, maar het is niet meer onze eerste date hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef eurabia het volgende:
Niet neuken op je eerste date ouwe. Komt alleen maar ellende van, tenzij je haar als backup meid in je mobieltje wilt zetten, maar dan hoort ze in principe niet je echte naam te kennen en ze mag natuurlijk niet weten waar je woont in case ze huilend voor je deur staat.
Meer tips nodig. Pm me.
Boeiend, dat is toch lachen? Bij de kassa staan en aan dat kassamiepje extra luid vragen of ze ook condooms hebben... "DIE EXTRA GROTE, WANT MET DIE STANDAARD MAAT HAD IK WAT PROBLEMENquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:29 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Haha, nee als het niet aan de te kleine condooms lag, hadden we het vorige week al gedaan![]()
Dus zij wil het zeker wel... en ik ook![]()
Ik ga wel gewoon naar een of andere Kruidvat waar ik toch never nooit meer kom
Is je lul in de tussentijd dat je het zonder seks moest doen, zo hard gegroeid door het fappen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Zo, vanmiddag toch maar condooms gekocht. Één pakje standaard (56mm) en één pakje groteren (60mm), allebei van Durex. En ja, ik heb ze thuis allebei al geprobeerd, en 60mm zit toch beter
eeltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is je lul in de tussentijd dat je het zonder seks moest doen, zo hard gegroeid door het fappen?
Hercules Poirot zou het iig wel zo doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:55 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet menen toch???!!!
(tip uit de jaren 30)
Ze hebben elkaar via hyves ontmoet.. Daar hebben ze foto's enzo... Dus mss een printje maken van een foto als je denkt het nodig te hebben..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Boeiend, dat is toch lachen? Bij de kassa staan en aan dat kassamiepje extra luid vragen of ze ook condooms hebben... "DIE EXTRA GROTE, WANT MET DIE STANDAARD MAAT HAD IK WAT PROBLEMEN".
Helemaal mee eens, een roos krijgen geeft toch altijd nog een gevoel van waardering!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:52 schreef Tuinboon het volgende:
Teeeeee-eeeees! We willen een update!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |