Ik word al helemaal natquote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Northside het volgende:
[..]
Ze valt ook op jou! Fijne gedachte toch?
Als je het aan TS voorstelt regelt hij het, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik onlangs al geweest, ze komt maar hierheen
Goeie versiertruc!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Natuurlijk had ik ook een condoom bij me, maar hij was te klein![]()
Ik wil TS er niet bij hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je het aan TS voorstelt regelt hij het, dat weet ik zeker.
Hoe? Jongetjes en meisjes toch? TS zal girl-girl actie niet heel vervelend vinden, maar ik denk toch dat zijn voorkeur uitgaat naar zelf meedoen. EN... standaard condooms zijn te klein voor TS, misschien trekt dat je over de streep?quote:
Maakt mij niet uit waar zijn voorkeur naar uitgaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe? Jongetjes en meisjes toch? TS zal girl-girl actie niet heel vervelend vinden, maar ik denk toch dat zijn voorkeur uitgaat naar zelf meedoen. EN... standaard condooms zijn te klein voor TS, misschien trekt dat je over de streep?
Voor iemand met "seksualiteit: graag" ben je nog aardig kritisch he? Maar je maakt wel een goed punt, TS was gewoon aan het prutsen. Tijd dat jij zijn meisje eens laat zien hoe het er echt aan toegaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Maakt mij niet uit waar zijn voorkeur naar uitgaat![]()
Remember dat ie zei "want thuis paste hij wel altijd gewoon."
Dat ik het graag heb, betekend niet dat ik geen eisen stelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:25 schreef Northside het volgende:
Voor iemand met "seksualiteit: graag" ben je nog aardig kritisch he? Maar je maakt wel een goed punt, TS was gewoon aan het prutsen. Tijd dat jij zijn meisje eens laat zien hoe het er echt aan toegaat.
Komkommertje meenemen en ervoor gaan!
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.
Wat is er mis met een komkommer als speeltje? Het is groot, het is groen, het heeft de juiste vorm en als je naderhand honger hebt heb je iets gezonds te snacken bij de hand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Dat ik het graag heb, betekend niet dat ik geen eisen stel
Daarvoor zijn speeltjes uitgevonden, moet je niet doen met komkommers
Dan gebruik jij lekker een komkommer, bij mij komt die er niet inquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Northside het volgende:
Wat is er mis met een komkommer als speeltje? Het is groot, het is groen, het heeft de juiste vorm en als je naderhand honger hebt heb je iets gezonds te snacken bij de hand.
Komkommers, de meest onderschatte speeltjes van de laatste 10 jaar zeg ik!
TS, onthou deze wijze woorden ook!
Hard hoor...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Dan gebruik jij lekker een komkommer, bij mij komt die er niet in
Kans op breken met een komkommer is natuurlijk wel heel grootquote:
Het lijkt me alleen maar passend dat jij als komkommermeisje een mooi komkommertopic opent dan. ONZ, CUL, KPD, SEX, jij mag kiezen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Kans op breken met een komkommer is natuurlijk wel heel groot
maar volgens mij gaat dit topic daar niet over![]()
Jongens, waar gáát dit over? Weet je wat, als ik haar wat beter ken stuur ik je ooit misschien nog wel eens een PM voor een trio. Wil je niet? Jammer dan. Zo niet, dan toch!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe? Jongetjes en meisjes toch? TS zal girl-girl actie niet heel vervelend vinden, maar ik denk toch dat zijn voorkeur uitgaat naar zelf meedoen. EN... standaard condooms zijn te klein voor TS, misschien trekt dat je over de streep?
wil je neuken of niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
ps: hmpf ik moet nieuwe condooms kopen maar ik durf niet, stom he? Ik ga het morgen toch gewoon doen, in feite is het heel normaal (of tenminste: dat probeer ik mezelf aan te praten)
Haha, nee als het niet aan de te kleine condooms lag, hadden we het vorige week al gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of je laat het aan haar over.
In de trend van misschien wil je wachten, maar als je er aan toe bent dan haal je ze maar. :s
Bedankt voor de hulp, maar het is niet meer onze eerste date hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef eurabia het volgende:
Niet neuken op je eerste date ouwe. Komt alleen maar ellende van, tenzij je haar als backup meid in je mobieltje wilt zetten, maar dan hoort ze in principe niet je echte naam te kennen en ze mag natuurlijk niet weten waar je woont in case ze huilend voor je deur staat.
Meer tips nodig. Pm me.
Boeiend, dat is toch lachen? Bij de kassa staan en aan dat kassamiepje extra luid vragen of ze ook condooms hebben... "DIE EXTRA GROTE, WANT MET DIE STANDAARD MAAT HAD IK WAT PROBLEMENquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:29 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Haha, nee als het niet aan de te kleine condooms lag, hadden we het vorige week al gedaan![]()
Dus zij wil het zeker wel... en ik ook![]()
Ik ga wel gewoon naar een of andere Kruidvat waar ik toch never nooit meer kom
Is je lul in de tussentijd dat je het zonder seks moest doen, zo hard gegroeid door het fappen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Zo, vanmiddag toch maar condooms gekocht. Één pakje standaard (56mm) en één pakje groteren (60mm), allebei van Durex. En ja, ik heb ze thuis allebei al geprobeerd, en 60mm zit toch beter
eeltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is je lul in de tussentijd dat je het zonder seks moest doen, zo hard gegroeid door het fappen?
Hercules Poirot zou het iig wel zo doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:55 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet menen toch???!!!
(tip uit de jaren 30)
Ze hebben elkaar via hyves ontmoet.. Daar hebben ze foto's enzo... Dus mss een printje maken van een foto als je denkt het nodig te hebben..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Boeiend, dat is toch lachen? Bij de kassa staan en aan dat kassamiepje extra luid vragen of ze ook condooms hebben... "DIE EXTRA GROTE, WANT MET DIE STANDAARD MAAT HAD IK WAT PROBLEMEN".
Helemaal mee eens, een roos krijgen geeft toch altijd nog een gevoel van waardering!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:52 schreef Tuinboon het volgende:
Teeeeee-eeeees! We willen een update!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |