Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Een vriendin van Sandra, laten we haar Petra noemen, zag mijn krabbels op het profiel van Sandra staan en blijkbaar was ze wel geinteresseerd in mij. Dus Petra vroeg aan Sandra of ze kon laten doorschemeren dat ze mij wel leuk vond, zodat wij in contact zouden komen.
Let wel: ik heb haar nog nooit gesproken, nog nooit van haar gehoord. Zelfs Sandra ken ik maar vaag.
Nooit, maar dan ook echt NOOIT eten en drinken betalen voor een date!!!!quote:eten en drinken voor haar betalen enz enz
Een haar in d'r roos?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
Alle tips van Fokkers naast je neerleggen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? A
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.
Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.
Dat werkt dus niet.
Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.
Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.
Dat werkt dus niet.
Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
We hebben min of meer dezelfde interesses (sport, muziek, hobby's)quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?
Ik snap nu waarom je een nieuwe account hebt aangemaakt speciaal hiervoor.
Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.
In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:42 schreef honda1990 het volgende:
Je best doen, live een verslag fokken en daarna pikante kiekjes doorspelen, zo doe je dat als echte fokker, veel plezier.
Ik denk dat ze dat op die leeftijd nog niet gaat doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?
Dat ga je toch niet menen toch???!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
Tuurlijk niet, niet vergeten om je flitser uit te zetten. Dat valt nogal op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:54 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...
Da's waar, ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Dat werkt dus niet.
Ik zal niet meteen haar huig gaan kietelen, nee. Maar inderdaad, wat je zegt, even arm aanraken, over de schouder wrijven, dat werk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Plums het volgende:
Gekke Vosss
Gewoon betalen dus, beetje kletsen, vraag naar dr interesses en shit en ga dan chill wat drinken. Klikt t, dan kan je gewoon wat subtiele aanrakingen proberen enzo. Staat zij dat toe, dan gewoon vol op de bek pakken. Ohja, t chickie mag ook best een rondje geven in t tentje waar je wat drinkt. Vind ik dan.
HEE, eigenlijk, heeft zij jou mee uitgevraagd, toch? Dat zij maar betaalt!![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Ik zal niet meteen haar huig gaan kietelen met m'n tong, nee. Maar inderdaad, wat je zegt, even arm aanraken, over de schouder wrijven, dat werk.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
Ik heb volgende week een date met marijkezwolle
Is een roos niets iets té? Aan de andere kant, eerste indrukken kun je maar één keer maken he. Lastig lastig...quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef Braamyo het volgende:
Heel beleefd zijn, deur voor haar open houden, jas aannemen enzo, veel gesprek aankoppelen, en de grote cliche neem 1 mooie roos mee voor haar, dat doet het hem.
Ga geen eten of drinken voor haar betalen, gewoon lekker gescheide rekening, als het niks word heb je tenminste je geld ook niet weggegooid.
En plan nog iets nadien, iets leuks en orgineels, ik zou wel met voorbeelden kunnen komen maar ik weet niet hoe laat jullie gaan of waar ze van houdt dus......
Ik heb wel eens met een date shoarma gehaald omdat ik zo blut was, had ze nog voor me betaald ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef o.us het volgende:
Bij de HAS een kapsalon halen. Gewoon, omdat het kan.
die en een miljoen anderequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
ATTENTIE Kom er nu achter dat deze topic: Meisje uitvragen verdacht veel op de mijne lijkt, maar ik zwéér dat ik het niet ben!
en datquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
naja zowiezo, bij onze bioscoop (vlissingen) licht een prachtige avond verlichte boulevard waar je heerlijke (strand) wandelingen aan kunt maken, daarna door naar het arsenaal theater en met zo'n nachtlifje omhoog een grote ronde koepel in om samen romantische uit te kijken over het water en de lichtjes van de stad, wellicht een drankje op een gezzelig terras (zomer dan he ^^) of in een leuke kroeg.
ehm en verder... zowiezo het voorstel om na afloop nog ff wat te gaan drinken,
trek *open* kleding aan, en dan bedoel ik niet per se dat ze veel huid kan zien, maar kleding die je een open uitstraling geeft, voor mij persoonlijk is dat wit, maar zowiezo kleur doet het hembepaal zelf welke kleur jou net die extra ''tint'' geeft, maar vermijdt alsjeblieft donkergroen, zwart, donkerblauw, grijs, en grauwe kleuren die doen het gewoon niet op een shirt/trui/blouse.
Handje vast houden in de bios is leuk maar bewaar dat ff voor een iets later stadium, ga nu meer voor de korte opmerkingen die je tijdens de film haar kant op ''fluisterd'' en probeer haar respons hierop te pijlen, zo van vind ze het leuk of wil ze liever dat ik me smoel houd en die film kijk ^^
Haal van de voren ff wat gesprekstof naarboven waar jullie het over kunnen hebben ^^ en for the love of god begin niet met *hey alles goed'' of ''hoi, hoe is het'' das echt de grootste gespreks killer die ik ken.
maargoed meer leuke ideen voor na de bios..... eh.... hangt er eigenlijk helemaal van af wat ze leuk vind, voer mij background info ^^
Vind ik niet, liever ieder voor zich, je kent elkaar nog helemaal niet....quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat sowieso inderdaad!
En op een eerste date vind ik wel dat de man hoort te betalen
Waarom vertellen jullie die jongen nu om dat niet te doen? Hij wil toch dat z'n date slaagt?quote:
Ik vind het afgezaagdquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
Precies! Succes verzekerd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
Nee maar je wil toch wel een beetje je best doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef YourSavior het volgende:
[..]
Vind ik niet, liever ieder voor zich, je kent elkaar nog helemaal niet....
Uhh niets.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:
okey stel geen roos, maar gewoon een klein blijk van waardering, een teken dat je aan haar gedacht hebt voordat je naar de bios zou gaan, wat zou jij dan menemen voor jou date
en zeg nu niet een zakje M&M's
Helaas zijn bij ons in Rotterdam de mogelijkheden qua boulevardwandelingen wat beperktquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
naja zowiezo, bij onze bioscoop (vlissingen) licht een prachtige avond verlichte boulevard waar je heerlijke (strand) wandelingen aan kunt maken, daarna door naar het arsenaal theater en met zo'n nachtlifje omhoog een grote ronde koepel in om samen romantische uit te kijken over het water en de lichtjes van de stad, wellicht een drankje op een gezzelig terras (zomer dan he ^^) of in een leuke kroeg.
ehm en verder... zowiezo het voorstel om na afloop nog ff wat te gaan drinken,
trek *open* kleding aan, en dan bedoel ik niet per se dat ze veel huid kan zien, maar kleding die je een open uitstraling geeft, voor mij persoonlijk is dat wit, maar zowiezo kleur doet het hembepaal zelf welke kleur jou net die extra ''tint'' geeft, maar vermijdt alsjeblieft donkergroen, zwart, donkerblauw, grijs, en grauwe kleuren die doen het gewoon niet op een shirt/trui/blouse.
Handje vast houden in de bios is leuk maar bewaar dat ff voor een iets later stadium, ga nu meer voor de korte opmerkingen die je tijdens de film haar kant op ''fluisterd'' en probeer haar respons hierop te pijlen, zo van vind ze het leuk of wil ze liever dat ik me smoel houd en die film kijk ^^
Haal van de voren ff wat gesprekstof naarboven waar jullie het over kunnen hebben ^^ en for the love of god begin niet met *hey alles goed'' of ''hoi, hoe is het'' das echt de grootste gespreks killer die ik ken.
maargoed meer leuke ideen voor na de bios..... eh.... hangt er eigenlijk helemaal van af wat ze leuk vind, voer mij background info ^^
Wél een roos! Gun je die jongen soms geen geslaagde date?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:00 schreef honda1990 het volgende:
Geen roos, je date en vooral de eerste moet je gewoon luchtig houden, door een roos of een cadeau(tje) mee te nemen leg je jezelf en haar een bepaalde druk op waar je niet op zit te wachten. Na een paar keer daten is het goed mogelijk dat dat juist je doel is om een beetje schot in de zaak te krijgen, eerste date zeker deze zou ik niet doen.
Alsof je geslaagde date van een roos afhangt, tuurlijk niet. Ik zou het gewoon rustig aandoen, als TS haar leuk vind kan hij het gerust laten merken, maar waarom vooraf iets meenemen terwijl straks het meisje bruut lijkt tegen te vallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wél een roos! Gun je die jongen soms geen geslaagde date?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het afgezaagdAls je haar nu beter kent dan is het heel wat anders dan bij een eerste 'date' met iemand die je totaal nog niet kent.
Ik zou zoiets eig zelf ook geen date noemen maar gewoon een kennismaking om elkaar te leren kenne
Als iemand dan met een roos aan komt zetten ..![]()
Ga ik mij afvragen wat die jongen wel niet verwacht van de avond
Een gevoel van waardering met zo`n afgezaagde roos?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
Ik heb mijn vriendin via solomio ontmoetquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef Seam het volgende:
Ik vraag mij altijd af: Hoe kun je iemand via Hyves leren kennen? R &R
?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef o.us het volgende:
Bij de HAS een kapsalon halen. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin via solomio ontmoet
Ik wist dat zo`n reactie zou komenquote:
Lelijk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik wist dat zo`n reactie zou komen![]()
![]()
Maar hee, ze is géén alleenstaande moeder, niet hopeloos en niet gek.
Boeiend waar ze vandaan komt...soms zitten er best normale mensen op zo'n site hoorquote:
Nee, helemaal dus nietquote:
Neuh, ga niet zomaar achter haar rug om foto`s op fok plaatsenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een gevoel van waardering met zo`n afgezaagde roos?
Tsjah, in mijn ogen is dat niet echt origineel neequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Toch mooi dat dat serieus genomen wordt.![]()
Fotos van achter haar rug zijn ook welkom, join the clubquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Neuh, ga niet zomaar achter haar rug om foto`s op fok plaatsen![]()
En dat ga je dan nu vast als argument gebruiken dat ze hoogstwaarschijnlijk lelijk is![]()
Maar nee daar doe ik niet aan mee
Eensch, waarom ga je niet gewoon met haar ergens naar toe (gewoon door de stad samen lopen)quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef Herr_Munk het volgende:
Dus je hebt een date met een meid die je niet of nauwelijks kent en vervolgens gaan jullie beiden 8 euro betalen om op de date 2 uur lang verplicht je bek te houden(bios)..... ik zou toch voor een date gaan waarin je elkaar wat beter leert kennen.
plamuren:P hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Hallo!
Heb er speciaal een nieuwe account voor aangemaakt (de reden maakt niet uit), maar daar gaat- ie dan.
Ik ben een jongen van 17 jaar, woon in omgeving Rotterdam. Via Hyves (jaja, stereotypisch) ben ik aan de praat geraakt met een meisje (de vriendin van een vriend van mij). Laten we haar Sandra noemen.
Een vriendin van Sandra, laten we haar Petra noemen, zag mijn krabbels op het profiel van Sandra staan en blijkbaar was ze wel geinteresseerd in mij. Dus Petra vroeg aan Sandra of ze kon laten doorschemeren dat ze mij wel leuk vond, zodat wij in contact zouden komen.
Let wel: ik heb haar nog nooit gesproken, nog nooit van haar gehoord. Zelfs Sandra ken ik maar vaag.
Maar goed, dus ik krijg van Sandra te horen dat Petra mij wel leuk vind, dus ik stuur Petra een berichtje hoe dat nou allemaal zit. Blijkt een aardige meid te zien, knap ook.
Dus ze vroeg de volgende dag al meteen of ik zin heb om volgende week vrijdag met haar naar de bios te gaan. Natuurlijk ja gezegd. Nu weet ik dat de bios als eerste date niet heel spectaculair is, maar goed, het zij zo.
Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? Als in wat te doen (hand vastpakken of niet, eten en drinken voor haar betalen enz enz). Natuurlijk weet ik dat een hoop zelf zal moeten doen, want: "ligt aan het moment, we kennen jou en haar niet."
Maar de relatie-experts op Fok! kunnen mij vast wel een eind op weg helpen
Alvast bedankt!
ps: voor de Rotterdammerts: Weet iemand nog een leuk tentje waar we achteraf wat kunnen eten en/of drinken? Ik zat te denken aan Rotown...?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Fotos van achter haar rug zijn ook welkom, join the club
Ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar ergens is het idee natuurlijk achterlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
Ja, je date ziet je al aankomen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:04 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar ergens is het idee natuurlijk achterlijk.
Iemand die je nog nooit gezien of gesproken hebt een roos geven, dan is de waarde van alle rozen die je in je leven nog ooit aan haar gaat geven aanzienlijk gedaald lijkt me.
*date herkent dit en ontmaskert TS hier*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Ben (eindelijk) weer terug.
Dus kort samengevat: géén roos, rekening delen, óf subtiel laten merken dat jij wel voor haar wilt betalen, maar niet aandringen.
O ja, zondag heeft ze een voorstelling (ze doet theater) waar ik naar ga kijken. Dus dan spreek ik haar voor het eerst.
Volgende week vrijdag voordat we naar de bios gaan, gaan we eerst nog naar de schaatsbaan op het stadhuisplein om elkaar wat te leren kennen (en een verkapt excuss om haar hand vast te houden. want ze zou toch maar zomaar kunnen vallen).
Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo) en dáárna gaan we pas naar de film.
Bedankt voor alle tips!
Kans is klein dat ze een Fok!-ster is. En anders mag ze het heus wel weten hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
*date herkent dit en ontmaskert TS hier*
Juist ja. Stoere rappertsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef Porsinck het volgende:
Wij lemsters zouden neuken dumpen.
Groetjes LHC LEMSTER HUSTLE CLICK
Wat alle jongens verwachten van zo'n avond...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Als iemand dan met een roos aan komt zetten ..![]()
Ga ik mij afvragen wat die jongen wel niet verwacht van de avond
Spreek maar voor ALLE jongensquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat alle jongens verwachten van zo'n avond...
Als een jongen daar niet op hoopt ... ben je dan nog wel geinteresseerd in hem? Anders ben je gewoon vriendschappelijk met elkaar naar de film en is van een date geen sprake meer.quote:
Als ik date ben ik niet aan het hopen voor seks die avond. Dat hij het wil hebben is leuk en aardig en ik msischien ook. Maar dat betekend niet dat zo het einde van DIE avond eruit moet komen te zienquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als een jongen daar niet op hoopt ... ben je dan nog wel geinteresseerd in hem? Anders ben je gewoon vriendschappelijk met elkaar naar de film en is van een date geen sprake meer.
Alle jongens hopen daarop. Dat ontkennen is de aard van de man ontkennen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Als ik date ben ik niet aan het hopen voor seks die avond. Dat hij het wil hebben is leuk en aardig en ik msischien ook. Maar dat betekend niet dat zo het einde van DIE avond er zo uit moet komen te zien
Tussen hopen en verwachten zit een groot verschilquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef Northside het volgende:
Alle jongens hopen daarop. Dat ontkennen is de aard van de man ontkennen.
De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Tussen hopen en verwachten zit een groot verschil
Denk niet dat het altijd zo werktquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Northside het volgende:
[..]
De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |