abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76498650
Hallo!

Heb er speciaal een nieuwe account voor aangemaakt (de reden maakt niet uit), maar daar gaat- ie dan.

Ik ben een jongen van 17 jaar, woon in omgeving Rotterdam. Via Hyves (jaja, stereotypisch) ben ik aan de praat geraakt met een meisje (de vriendin van een vriend van mij). Laten we haar Sandra noemen.
Een vriendin van Sandra, laten we haar Petra noemen, zag mijn krabbels op het profiel van Sandra staan en blijkbaar was ze wel geinteresseerd in mij. Dus Petra vroeg aan Sandra of ze kon laten doorschemeren dat ze mij wel leuk vond, zodat wij in contact zouden komen.
Let wel: ik heb haar nog nooit gesproken, nog nooit van haar gehoord. Zelfs Sandra ken ik maar vaag.

Maar goed, dus ik krijg van Sandra te horen dat Petra mij wel leuk vind, dus ik stuur Petra een berichtje hoe dat nou allemaal zit. Blijkt een aardige meid te zien, knap ook.
Dus ze vroeg de volgende dag al meteen of ik zin heb om volgende week vrijdag met haar naar de bios te gaan. Natuurlijk ja gezegd. Nu weet ik dat de bios als eerste date niet heel spectaculair is, maar goed, het zij zo.

Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? Als in wat te doen (hand vastpakken of niet, eten en drinken voor haar betalen enz enz). Natuurlijk weet ik dat een hoop zelf zal moeten doen, want: "ligt aan het moment, we kennen jou en haar niet."
Maar de relatie-experts op Fok! kunnen mij vast wel een eind op weg helpen

Alvast bedankt!

ps: voor de Rotterdammerts: Weet iemand nog een leuk tentje waar we achteraf wat kunnen eten en/of drinken? Ik zat te denken aan Rotown...?
Goed is goed, niet goed is opnieuw.
pi_76498743
Bij de HAS een kapsalon halen. Gewoon, omdat het kan.
Feyenoord Rotterdam
pi_76498857
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

Een vriendin van Sandra, laten we haar Petra noemen, zag mijn krabbels op het profiel van Sandra staan en blijkbaar was ze wel geinteresseerd in mij. Dus Petra vroeg aan Sandra of ze kon laten doorschemeren dat ze mij wel leuk vond, zodat wij in contact zouden komen.
Let wel: ik heb haar nog nooit gesproken, nog nooit van haar gehoord. Zelfs Sandra ken ik maar vaag.
Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?
Ik snap nu waarom je een nieuwe account hebt aangemaakt speciaal hiervoor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:42:02 #4
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_76498873
Je best doen, live een verslag fokken en daarna pikante kiekjes doorspelen, zo doe je dat als echte fokker, veel plezier.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_76498952
quote:
eten en drinken voor haar betalen enz enz
Nooit, maar dan ook echt NOOIT eten en drinken betalen voor een date!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76499008
ohjee, ik had mn 1e date ook in Rotown,liep niet goed af maar dat gebeurt vast niet bij jou hoor.

Ik vind Rotown wel een chille plek om bij te praten :]

succes!
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_76499108
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.

Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.

Dat werkt dus niet.

Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
vosss is de naam,
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:46:56 #8
285791 YourSavior
Gewoon, omdat het kán...
pi_76499163
niet meteen klef beginnen te doen en je heel daterig gaan gedragen, kijk eerst maar eens of jullie elkaar uberhaupt wel mogen... succes!
Man: Kijk uit! Je veter zit los! Straks lig je languit op de straat!
Ik: Ik hou van languit liggen...
maar meestal op bed...
en zonder kleren.
pi_76499250
Bijkomend voordeel van het ieder zn eigen betalen is overigens ook dat als die date compleet niks is dat je alleen je eigen eten/drinken/bios betaald hebt en dus niet echt geld over de balk hebt gesmeten
vosss is de naam,
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:48:53 #10
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_76499270
Gewoon alles doen wat in je opkomt..

Gewoon omdat het kan!!
pi_76499290
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
pi_76499314
Gekke Vosss
Gewoon betalen dus, beetje kletsen, vraag naar dr interesses en shit en ga dan chill wat drinken. Klikt t, dan kan je gewoon wat subtiele aanrakingen proberen enzo. Staat zij dat toe, dan gewoon vol op de bek pakken. Ohja, t chickie mag ook best een rondje geven in t tentje waar je wat drinkt. Vind ik dan.

HEE, eigenlijk, heeft zij jou mee uitgevraagd, toch? Dat zij maar betaalt!
I'm not a sinner.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:28 #13
182728 honda1990
pi_76499352
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
Een haar in d'r roos?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:31 #14
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_76499355
Luister naar de wijze vosss
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:50 #15
283627 Tentin_Quarantino
Net als in de film
pi_76499369
quote:

Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? A
Alle tips van Fokkers naast je neerleggen!
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:51:10 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76499387
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.

Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.

Dat werkt dus niet.

Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.
pi_76499413
quote:

Dat werkt dus niet.

eens
If You Can't Convince Them, Confuse Them
pi_76499497
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?
Ik snap nu waarom je een nieuwe account hebt aangemaakt speciaal hiervoor.
We hebben min of meer dezelfde interesses (sport, muziek, hobby's)
pi_76499515
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.
Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?
pi_76499550
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:42 schreef honda1990 het volgende:
Je best doen, live een verslag fokken en daarna pikante kiekjes doorspelen, zo doe je dat als echte fokker, veel plezier.
In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:55:24 #21
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_76499619
Neuk haar hard in de bios, gewoon.. omdat het kan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:55:39 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76499638
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?
Ik denk dat ze dat op die leeftijd nog niet gaat doen
Maar eig wel ja
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:55:44 #23
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_76499644
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Dat ga je toch niet menen toch???!!!
(tip uit de jaren 30)

Ze hebben elkaar via hyves ontmoet.. Daar hebben ze foto's enzo... Dus mss een printje maken van een foto als je denkt het nodig te hebben..
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:56:14 #24
182728 honda1990
pi_76499667
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:54 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...
Tuurlijk niet, niet vergeten om je flitser uit te zetten. Dat valt nogal op.
pi_76499682
quote:

Dat werkt dus niet.

Da's waar, ik zal het onthouden.
pi_76499760
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Plums het volgende:
Gekke Vosss
Gewoon betalen dus, beetje kletsen, vraag naar dr interesses en shit en ga dan chill wat drinken. Klikt t, dan kan je gewoon wat subtiele aanrakingen proberen enzo. Staat zij dat toe, dan gewoon vol op de bek pakken. Ohja, t chickie mag ook best een rondje geven in t tentje waar je wat drinkt. Vind ik dan.

HEE, eigenlijk, heeft zij jou mee uitgevraagd, toch? Dat zij maar betaalt!
Ik zal niet meteen haar huig gaan kietelen, nee. Maar inderdaad, wat je zegt, even arm aanraken, over de schouder wrijven, dat werk.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 20:59:52 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76499843
Ik heb volgende week een date met marijkezwolle
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_76499888
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Ik zal niet meteen haar huig gaan kietelen met m'n tong, nee. Maar inderdaad, wat je zegt, even arm aanraken, over de schouder wrijven, dat werk.
pi_76499916
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
Ik heb volgende week een date met marijkezwolle
Ik niet.
Succes!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:01:16 #30
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_76499922
Versiertips vragen aan FOK!-kers.
pi_76500037
Heel beleefd zijn, deur voor haar open houden, jas aannemen enzo, veel gesprek aankoppelen, en de grote cliche neem 1 mooie roos mee voor haar, dat doet het hem.

Ga geen eten of drinken voor haar betalen, gewoon lekker gescheide rekening, als het niks word heb je tenminste je geld ook niet weggegooid.

En plan nog iets nadien, iets leuks en orgineels, ik zou wel met voorbeelden kunnen komen maar ik weet niet hoe laat jullie gaan of waar ze van houdt dus......
pi_76500124
1 tip: laat haar alles betalen
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_76500280
daarna heb je sex met dr en dan dump je dr? neej das wel heel slecht, niet luisteren !
pi_76500299
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef Braamyo het volgende:
Heel beleefd zijn, deur voor haar open houden, jas aannemen enzo, veel gesprek aankoppelen, en de grote cliche neem 1 mooie roos mee voor haar, dat doet het hem.

Ga geen eten of drinken voor haar betalen, gewoon lekker gescheide rekening, als het niks word heb je tenminste je geld ook niet weggegooid.

En plan nog iets nadien, iets leuks en orgineels, ik zou wel met voorbeelden kunnen komen maar ik weet niet hoe laat jullie gaan of waar ze van houdt dus......
Is een roos niets iets té? Aan de andere kant, eerste indrukken kun je maar één keer maken he. Lastig lastig...

Kom toch maar op met je voorbeelden als je wilt Ik weet ook niet waar ze van houdt, dus dan bepaal ik wel voor haar waar we heen gaan.

ATTENTIE Kom er nu achter dat deze topic: Meisje uitvragen verdacht veel op de mijne lijkt, maar ik zwéér dat ik het niet ben!
pi_76500335
Of je kan ook zelf alles betalen, en dan een dag later bellen dat je in geldnood zit en dat ze even voor je achter een raam moet
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_76500351
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef o.us het volgende:
Ik heb wel eens met een date shoarma gehaald omdat ik zo blut was, had ze nog voor me betaald ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_76500452
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:01 schreef fransbreda het volgende:
Versiertips vragen aan FOK!-kers.
Afgewezen mensen zijn anders ook een bron van informatie
Doe eens lief!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:14:46 #38
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_76500539
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

ATTENTIE Kom er nu achter dat deze topic: Meisje uitvragen verdacht veel op de mijne lijkt, maar ik zwéér dat ik het niet ben!
die en een miljoen andere
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:14:48 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76500540
GEEN roos!!!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:15:33 #40
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_76500577
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Cue_ het volgende:
GEEN roos!!!
en dat
pi_76500656
naja zowiezo, bij onze bioscoop (vlissingen) licht een prachtige avond verlichte boulevard waar je heerlijke (strand) wandelingen aan kunt maken, daarna door naar het arsenaal theater en met zo'n nachtlifje omhoog een grote ronde koepel in om samen romantische uit te kijken over het water en de lichtjes van de stad, wellicht een drankje op een gezzelig terras (zomer dan he ^^) of in een leuke kroeg.

ehm en verder... zowiezo het voorstel om na afloop nog ff wat te gaan drinken,

trek *open* kleding aan, en dan bedoel ik niet per se dat ze veel huid kan zien, maar kleding die je een open uitstraling geeft, voor mij persoonlijk is dat wit, maar zowiezo kleur doet het hem bepaal zelf welke kleur jou net die extra ''tint'' geeft, maar vermijdt alsjeblieft donkergroen, zwart, donkerblauw, grijs, en grauwe kleuren die doen het gewoon niet op een shirt/trui/blouse.

Handje vast houden in de bios is leuk maar bewaar dat ff voor een iets later stadium, ga nu meer voor de korte opmerkingen die je tijdens de film haar kant op ''fluisterd'' en probeer haar respons hierop te pijlen, zo van vind ze het leuk of wil ze liever dat ik me smoel houd en die film kijk ^^

Haal van de voren ff wat gesprekstof naarboven waar jullie het over kunnen hebben ^^ en for the love of god begin niet met *hey alles goed'' of ''hoi, hoe is het'' das echt de grootste gespreks killer die ik ken.

maargoed meer leuke ideen voor na de bios..... eh.... hangt er eigenlijk helemaal van af wat ze leuk vind, voer mij background info ^^
pi_76500928
Hou het simpel, geen onnodig geklef. Immers is het een eerste date.
Pak een filmpje, ga naar een markt of bezoek iets leuks?
Zorg voor voldoende gespreksstof, bijvoorbeeld de afgelopen feestdagen, vakantie?
Kleed je normaal
Ga niet meteen naar een te leuk restaurantje, maar weer eerlijk en doe een snack met elkaar.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:23:37 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76500957
Jullie kennen elkaar nog niet eens, dus die eerste date lekker luchtig houden en elkaar beetje leren kennen. Mocht het klikken kan je altijd nog romatisch en klef doen
pi_76502174
quote:
GEEN roos!!!
Dat sowieso inderdaad!
En op een eerste date vind ik wel dat de man hoort te betalen
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:00:05 #45
182728 honda1990
pi_76502845
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
naja zowiezo, bij onze bioscoop (vlissingen) licht een prachtige avond verlichte boulevard waar je heerlijke (strand) wandelingen aan kunt maken, daarna door naar het arsenaal theater en met zo'n nachtlifje omhoog een grote ronde koepel in om samen romantische uit te kijken over het water en de lichtjes van de stad, wellicht een drankje op een gezzelig terras (zomer dan he ^^) of in een leuke kroeg.

trek *open* kleding aan, en dan bedoel ik niet per se dat ze veel huid kan zien, maar kleding die je een open uitstraling geeft, voor mij persoonlijk is dat wit, maar zowiezo kleur doet het hem bepaal zelf welke kleur jou net die extra ''tint'' geeft, maar vermijdt alsjeblieft donkergroen, zwart, donkerblauw, grijs, en grauwe kleuren die doen het gewoon niet op een shirt/trui/blouse.

Handje vast houden in de bios is leuk maar bewaar dat ff voor een iets later stadium, ga nu meer voor de korte opmerkingen die je tijdens de film haar kant op ''fluisterd'' en probeer haar respons hierop te pijlen, zo van vind ze het leuk of wil ze liever dat ik me smoel houd en die film kijk ^^

Haal van de voren ff wat gesprekstof naarboven waar jullie het over kunnen hebben ^^ en for the love of god begin niet met *hey alles goed'' of ''hoi, hoe is het'' das echt de grootste gespreks killer die ik ken.

maargoed meer leuke ideen voor na de bios..... eh.... hangt er eigenlijk helemaal van af wat ze leuk vind, voer mij background info ^^
Met windkracht 8 over de boulevard lopen
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:00:57 #46
285791 YourSavior
Gewoon, omdat het kán...
pi_76502890
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat sowieso inderdaad!
En op een eerste date vind ik wel dat de man hoort te betalen
Vind ik niet, liever ieder voor zich, je kent elkaar nog helemaal niet....
maar meestal op bed...
en zonder kleren.
pi_76503074
quote:
GEEN roos!!!
Waarom vertellen jullie die jongen nu om dat niet te doen? Hij wil toch dat z'n date slaagt?

Geloof ze niet TS! Een roos doet het áltijd goed!
pi_76503153
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:07:19 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76503232
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Braamyo het volgende:
jah idd, gewoon een simpele roos, hoef niets geen poespas om heen te zitten, maar het geeft het meisje direct een gevoel van waardering, je hebt moeite voor haar gedaan !
Ik vind het afgezaagd Als je haar nu beter kent dan is het heel wat anders dan bij een eerste 'date' met iemand die je totaal nog niet kent.
Ik zou zoiets eig zelf ook geen date noemen maar gewoon een kennismaking om elkaar te leren kenne
Als iemand dan met een roos aan komt zetten ..
Ga ik mij afvragen wat die jongen wel niet verwacht van de avond
pi_76503240
quote:
Precies! Succes verzekerd!
pi_76503354
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef YourSavior het volgende:

[..]

Vind ik niet, liever ieder voor zich, je kent elkaar nog helemaal niet....
Nee maar je wil toch wel een beetje je best doen
Een roos vind ik dan weer veel te serieus als je elkaar niet kent
pi_76504399
okey stel geen roos, maar gewoon een klein blijk van waardering, een teken dat je aan haar gedacht hebt voordat je naar de bios zou gaan, wat zou jij dan menemen voor jou date

en zeg nu niet een zakje M&M's
pi_76504498
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:
okey stel geen roos, maar gewoon een klein blijk van waardering, een teken dat je aan haar gedacht hebt voordat je naar de bios zou gaan, wat zou jij dan menemen voor jou date

en zeg nu niet een zakje M&M's
Uhh niets.....
Ookal had mijn vriendje op de 2e date wel een tekening van een roos voor mij, dat vond ik dan wel weer leuk.
Maar op een eerste date had ik dat ook nog een beetje overdreven gevonden.
pi_76505599
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:

Helaas zijn bij ons in Rotterdam de mogelijkheden qua boulevardwandelingen wat beperkt
Goede tip over de kleding, zal hem onthouden.
Morgen breid ik de post wat uit, nu eerst slapen

Thanks!
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:00:16 #55
182728 honda1990
pi_76508126
Geen roos, je date en vooral de eerste moet je gewoon luchtig houden, door een roos of een cadeau(tje) mee te nemen leg je jezelf en haar een bepaalde druk op waar je niet op zit te wachten. Na een paar keer daten is het goed mogelijk dat dat juist je doel is om een beetje schot in de zaak te krijgen, eerste date zeker deze zou ik niet doen.
pi_76508160
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:00 schreef honda1990 het volgende:
Geen roos, je date en vooral de eerste moet je gewoon luchtig houden, door een roos of een cadeau(tje) mee te nemen leg je jezelf en haar een bepaalde druk op waar je niet op zit te wachten. Na een paar keer daten is het goed mogelijk dat dat juist je doel is om een beetje schot in de zaak te krijgen, eerste date zeker deze zou ik niet doen.
Wél een roos! Gun je die jongen soms geen geslaagde date?
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:11:33 #57
182728 honda1990
pi_76508458
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wél een roos! Gun je die jongen soms geen geslaagde date?
Alsof je geslaagde date van een roos afhangt, tuurlijk niet. Ik zou het gewoon rustig aandoen, als TS haar leuk vind kan hij het gerust laten merken, maar waarom vooraf iets meenemen terwijl straks het meisje bruut lijkt tegen te vallen
pi_76508611
bij degene thuis een date hebben, scheelt je geld
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_76509118
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind het afgezaagd Als je haar nu beter kent dan is het heel wat anders dan bij een eerste 'date' met iemand die je totaal nog niet kent.
Ik zou zoiets eig zelf ook geen date noemen maar gewoon een kennismaking om elkaar te leren kenne

Gewoon lekker neuken. Hij geeft het tenminste in het begin al aan als een gentleman, meestal is het een verrassing dat tot het laatste moment bewaard word voor meisjes.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_76509517
Dus je hebt een date met een meid die je niet of nauwelijks kent en vervolgens gaan jullie beiden 8 euro betalen om op de date 2 uur lang verplicht je bek te houden(bios) ..... ik zou toch voor een date gaan waarin je elkaar wat beter leert kennen.
pi_76515238
Ik vraag mij altijd af: Hoe kun je iemand via Hyves leren kennen ? R &R ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_76515261
quote:
Een gevoel van waardering met zo`n afgezaagde roos?

Je kunt beter samen een goed gesprek hebben, daarbij goed naar elkaar luisteren en goede feedbacks geven.
Dat geeft pas een gevoel van waardering.
pi_76515295
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef Seam het volgende:
Ik vraag mij altijd af: Hoe kun je iemand via Hyves leren kennen ? R &R ?
Ik heb mijn vriendin via solomio ontmoet
pi_76516804
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef o.us het volgende:
pi_76516810
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin via solomio ontmoet
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:47:59 #66
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76516915
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76517010
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik wist dat zo`n reactie zou komen

Maar hee, ze is géén alleenstaande moeder, niet hopeloos en niet gek .
pi_76517059
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ik wist dat zo`n reactie zou komen

Maar hee, ze is géén alleenstaande moeder, niet hopeloos en niet gek .
Lelijk?
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:59:56 #69
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76517324
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Lelijk?
Boeiend waar ze vandaan komt...soms zitten er best normale mensen op zo'n site hoor
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76517864
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Lelijk?
Nee, helemaal dus niet

En idd, er zijn ook nog normale mensen op interrnet..
Lelijke mensen gaan net zo goed ook naar de kroeg, waar je die kunt versieren als je wilt
pi_76517899
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:15 schreef MdMa98 het volgende:
-knip-
Pics?
pi_76518286
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Pics?
Neuh, ga niet zomaar achter haar rug om foto`s op fok plaatsen

En dat ga je dan nu vast als argument gebruiken dat ze hoogstwaarschijnlijk lelijk is

Maar nee daar doe ik niet aan mee
pi_76518700
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 07-01-2010 12:55:18 (opbokken) ]
pi_76522463
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Een gevoel van waardering met zo`n afgezaagde roos?

Toch mooi dat dat serieus genomen wordt.
pi_76523149
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Toch mooi dat dat serieus genomen wordt.
Tsjah, in mijn ogen is dat niet echt origineel nee
Wees jezelf, wees eerlijk en blijf dat ook.

Daar kan géén roos tegenop
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:54:39 #76
182728 honda1990
pi_76523465
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Neuh, ga niet zomaar achter haar rug om foto`s op fok plaatsen

En dat ga je dan nu vast als argument gebruiken dat ze hoogstwaarschijnlijk lelijk is

Maar nee daar doe ik niet aan mee
Fotos van achter haar rug zijn ook welkom, join the club
pi_76526664
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef Herr_Munk het volgende:
Dus je hebt een date met een meid die je niet of nauwelijks kent en vervolgens gaan jullie beiden 8 euro betalen om op de date 2 uur lang verplicht je bek te houden(bios) ..... ik zou toch voor een date gaan waarin je elkaar wat beter leert kennen.
Eensch, waarom ga je niet gewoon met haar ergens naar toe (gewoon door de stad samen lopen)
Gewoon in het licht. Kun je halverwege een leuk tentje uitzoeken en daar iets eten/drinken.

Kun je als het klikt altijd voor haar bij een bloemist een leuke / mooie roos kopen.

Bios is vooraf even elkaar zien > jij geeft roos -> zij moet die hele tijd 'meeslepen' -> 2 uur lang donker en stilzitten om na die 2 uur nog even te kletsen en dan afscheid te nemen. Om maar even te zwijgen naar wat voor film je dan zou willen (Avatar duurt 3(!) uur )

Bios zou ik dus als tweede date doen dan kan je toch al elkaar wat meer aanraken/knuffelen.
Aangezien het pas voor volgende week vrijdag gepland, zou je natuurlijk ook een bericht kunnen sturen om samen dus eerder door de stad te slenteren.
♥ K, N, R en F ♥
pi_76526765
quote:
Hallo!

Heb er speciaal een nieuwe account voor aangemaakt (de reden maakt niet uit), maar daar gaat- ie dan.

Ik ben een jongen van 17 jaar, woon in omgeving Rotterdam. Via Hyves (jaja, stereotypisch) ben ik aan de praat geraakt met een meisje (de vriendin van een vriend van mij). Laten we haar Sandra noemen.

Maar goed, dus ik krijg van Sandra te horen dat Petra mij wel leuk vind, dus ik stuur Petra een berichtje hoe dat nou allemaal zit. Blijkt een aardige meid te zien, knap ook.
Dus ze vroeg de volgende dag al meteen of ik zin heb om volgende week vrijdag met haar naar de bios te gaan. Natuurlijk ja gezegd. Nu weet ik dat de bios als eerste date niet heel spectaculair is, maar goed, het zij zo.

Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? Als in wat te doen (hand vastpakken of niet, eten en drinken voor haar betalen enz enz). Natuurlijk weet ik dat een hoop zelf zal moeten doen, want: "ligt aan het moment, we kennen jou en haar niet."
Maar de relatie-experts op Fok! kunnen mij vast wel een eind op weg helpen

Alvast bedankt!

ps: voor de Rotterdammerts: Weet iemand nog een leuk tentje waar we achteraf wat kunnen eten en/of drinken? Ik zat te denken aan Rotown...?
plamuren:P haha
apreskihut
Veni,Vidi, Vici
pi_76527502
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Fotos van achter haar rug zijn ook welkom, join the club
pi_76532669
quote:
Ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar ergens is het idee natuurlijk achterlijk.
Iemand die je nog nooit gezien of gesproken hebt een roos geven, dan is de waarde van alle rozen die je in je leven nog ooit aan haar gaat geven aanzienlijk gedaald lijkt me.
pi_76534009
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:04 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar ergens is het idee natuurlijk achterlijk.
Iemand die je nog nooit gezien of gesproken hebt een roos geven, dan is de waarde van alle rozen die je in je leven nog ooit aan haar gaat geven aanzienlijk gedaald lijkt me.
Ja, je date ziet je al aankomen.
pi_76578425
Ben (eindelijk) weer terug.

Dus kort samengevat: géén roos, rekening delen, óf subtiel laten merken dat jij wel voor haar wilt betalen, maar niet aandringen.

O ja, zondag heeft ze een voorstelling (ze doet theater) waar ik naar ga kijken. Dus dan spreek ik haar voor het eerst.
Volgende week vrijdag voordat we naar de bios gaan, gaan we eerst nog naar de schaatsbaan op het stadhuisplein om elkaar wat te leren kennen (en een verkapt excuss om haar hand vast te houden. want ze zou toch maar zomaar kunnen vallen ).

Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo ) en dáárna gaan we pas naar de film.

Bedankt voor alle tips!
pi_76578550
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Ben (eindelijk) weer terug.

Dus kort samengevat: géén roos, rekening delen, óf subtiel laten merken dat jij wel voor haar wilt betalen, maar niet aandringen.

O ja, zondag heeft ze een voorstelling (ze doet theater) waar ik naar ga kijken. Dus dan spreek ik haar voor het eerst.
Volgende week vrijdag voordat we naar de bios gaan, gaan we eerst nog naar de schaatsbaan op het stadhuisplein om elkaar wat te leren kennen (en een verkapt excuss om haar hand vast te houden. want ze zou toch maar zomaar kunnen vallen ).

Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo ) en dáárna gaan we pas naar de film.

Bedankt voor alle tips!
*date herkent dit en ontmaskert TS hier*
pi_76580469
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

*date herkent dit en ontmaskert TS hier*
Kans is klein dat ze een Fok!-ster is. En anders mag ze het heus wel weten hoor
pi_76580528
Wij lemsters zouden neuken dumpen.
Groetjes LHC LEMSTER HUSTLE CLICK
pi_76581606
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef Porsinck het volgende:
Wij lemsters zouden neuken dumpen.
Groetjes LHC LEMSTER HUSTLE CLICK
Juist ja. Stoere rapperts
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:21:57 #87
273119 BeSimple
or die trying!
pi_76582380
Mijn tip "meisjes plagen zoentjes vragen"
Laat me met rust!
  maandag 11 januari 2010 @ 16:43:59 #88
232762 GMR999
Zo niet, dan toch!
pi_76684143

[ Bericht 100% gewijzigd door GMR999 op 11-01-2010 16:55:36 ]
"Defeat is a state of mind. No man has ever been defeated until defeat has been accepted as reality. To me defeat in anything is merely temporarily, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal."
  maandag 11 januari 2010 @ 17:19:37 #89
285791 YourSavior
Gewoon, omdat het kán...
pi_76685794
succes!
maar meestal op bed...
en zonder kleren.
pi_76757969
Succes TS. We willen wel weten hoe het is afgelopen he!
pi_76758468
Opvallend dat de enige die zeggen dat HIJ de bios moet betalen, vrouwen zijn...
pi_76759475
Hoe is het zondag gegaan?
pi_76759821
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Wat alle jongens verwachten van zo'n avond...
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:25:27 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76761764
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Northside het volgende:

[..]

Wat alle jongens verwachten van zo'n avond...
Spreek maar voor ALLE jongens
pi_76761835
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Spreek maar voor ALLE jongens
Als een jongen daar niet op hoopt ... ben je dan nog wel geinteresseerd in hem? Anders ben je gewoon vriendschappelijk met elkaar naar de film en is van een date geen sprake meer.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:39:15 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76762341
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:27 schreef mahlah het volgende:

[..]

Als een jongen daar niet op hoopt ... ben je dan nog wel geinteresseerd in hem? Anders ben je gewoon vriendschappelijk met elkaar naar de film en is van een date geen sprake meer.
Als ik date ben ik niet aan het hopen voor seks die avond. Dat hij het wil hebben is leuk en aardig en ik msischien ook. Maar dat betekend niet dat zo het einde van DIE avond eruit moet komen te zien
pi_76762420
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef Cue_ het volgende:

Als ik date ben ik niet aan het hopen voor seks die avond. Dat hij het wil hebben is leuk en aardig en ik msischien ook. Maar dat betekend niet dat zo het einde van DIE avond er zo uit moet komen te zien
Alle jongens hopen daarop. Dat ontkennen is de aard van de man ontkennen.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:43:02 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76762513
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef Northside het volgende:
Alle jongens hopen daarop. Dat ontkennen is de aard van de man ontkennen.
Tussen hopen en verwachten zit een groot verschil
pi_76762581
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Cue_ het volgende:

Tussen hopen en verwachten zit een groot verschil
De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:46:10 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76762654
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Northside het volgende:

[..]

De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
Denk niet dat het altijd zo werkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')