abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76762757
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Northside het volgende:

[..]

De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
Gaan er van uit

En daarna is hun zelfvertrouwen vanzelf een stuk minder
pi_76762798
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk niet dat het altijd zo werkt
Nee, maar generaliseren is leuk.
Ja, ik generaliseer.
pi_76766706
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.

Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.

Dat werkt dus niet.

Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
wat is dit
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:23:42 #104
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76766840
t is wat. had ik maar zulke problemen. (tvp.)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76766996
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
HOU
JE
BEK!
pi_76767120
quote:
Wtf?
pi_76768017
Klinkt goed TS, met dat schaatsen en daarna pas naar de film. Succes!
pi_76768334
quote:
Jij wil ook wel 17 jarigen binnenhengelen via internet?
Ja, ik generaliseer.
pi_76770831
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo ) en dáárna gaan we pas naar de film.

Bedankt voor alle tips!
Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.
Soort van conveyor belt bar waar je gewoon naar binnen loopt en relaxed een uur, anderhalf uur kunt lullen en alles proberen wat voorbij komt. Kan je zelf zo duur maken als je wilt, is heel wat anders dan standaard shit en er ligt geen druk bij jou. Ik zeg succes vrijdag.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:29:11 #110
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76772195
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

HOU
JE
BEK!
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?

Allemaal je eigen schuld

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 13-01-2010 18:43:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76774405
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?

Allemaal je eigen schuld
Nee, als je je favoriete serie aan het kijken bent en Marc-Marie Huijbregts verschijnt ineens in beeld lijken frustraties me geheel terecht.
pi_76780632
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef Cara het volgende:

[..]

Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.
Soort van conveyor belt bar waar je gewoon naar binnen loopt en relaxed een uur, anderhalf uur kunt lullen en alles proberen wat voorbij komt. Kan je zelf zo duur maken als je wilt, is heel wat anders dan standaard shit en er ligt geen druk bij jou. Ik zeg succes vrijdag.
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.

O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was

Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
Goed is goed, niet goed is opnieuw.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:42:34 #113
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_76781032
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.

O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was

Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
Ach anders schakel je toch over op Sandra als je bij Petra faalt

Ooooooooh Peetra!
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_76834150
quote:

[..]

Op zich is het niet eens zo verkeerd om haar een zoen op de wang te geven. Zeker te weten dat ze vrijdag meer van je wil Als ze je hand zo vastpakt en naar haar toetrekt
Succes morgen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_76843594
quote:

Aim high, ga voor het trio.
Ja, ik generaliseer.
pi_76843696
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Allemaal je eigen schuld
Ik ben geen Hollander
En ik heb geen kabel.
pi_76843779
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben geen Hollander
En ik heb geen kabel.
U is illegaal?
Doe eens lief!
pi_76843830
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

U is illegaal?
Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.
pi_76843914
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.
Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelanders
Doe eens lief!
pi_76843991
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelanders
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollander
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:42:48 #121
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76844666
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:52:22 #122
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_76845098
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ey ... Hollander..

pi_76849303
benieuwd naar eindresultaat van de player
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_76849551
ik moest lachen om schenkstroop

verder tvp. good luck!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_76869745
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:42 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

<= die kende ik nog niet
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties