Gaan er van uitquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Northside het volgende:
[..]
De jongens zonder zelfvertrouwen hopen, de jongens met zelfvertrouwen verwachten?
wat is ditquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.
Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.
Dat werkt dus niet.
Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
HOUquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
t is wat. had ik maar zulke problemen. (tvp.)
Wtf?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij wil ook wel 17 jarigen binnenhengelen via internet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Daarna gaan we nog iets eten en drinken ergens (waarschijnlijk iets van warme chocolademelk en appeltaart ofzo) en dáárna gaan we pas naar de film.
Bedankt voor alle tips!
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?quote:
Nee, als je je favoriete serie aan het kijken bent en Marc-Marie Huijbregts verschijnt ineens in beeld lijken frustraties me geheel terecht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?
Allemaal je eigen schuld
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Tip: ga naar Happy Sushi achter schouwburgplein, schuintegenover de sumo.
Soort van conveyor belt bar waar je gewoon naar binnen loopt en relaxed een uur, anderhalf uur kunt lullen en alles proberen wat voorbij komt. Kan je zelf zo duur maken als je wilt, is heel wat anders dan standaard shit en er ligt geen druk bij jou. Ik zeg succes vrijdag.
Ach anders schakel je toch over op Sandra als je bij Petra faaltquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.
O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was![]()
Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
Op zich is het niet eens zo verkeerd om haar een zoen op de wang te geven. Zeker te weten dat ze vrijdag meer van je wilquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal er morgen eens even langs gaan om te kijken of het wat is.
O ja, zondag was ik samen met Sandra naar een voorstelling van Petra geweest (ze doet toneel) en het leek wel meer of ik een date met Sandra had dan met Petra... Heb 2,5 uur naast haar gezeten en uiteindelijk heb ik Petra maar een halfuurtje max. gezien, omdat ik *&**^$% weer weg moest...
Toen ik weg moest stopten we nog even (op de fiets) en ze pakte m'n hand vast trok mij naar haar toe, uiteindelijk heb ik haar alleen een zoen op de wang gegeven, ik weet niet of dat ook haar bedoeling was![]()
Vrijdag zie ik haar weer, ik haal haar om 7 uur op bij haar thuis, we gaan gewoon fietsen, en dan gaan we naar de stad om iets te eten/drinken. De film begint om 2045u. Ik laat nog horen hoe het is gegaan, bedankt voor alle tips!
Aim high, ga voor het trio.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Ik ben geen Hollanderquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja wat. Doe je Hollandsche achtergrond eens eer aan. Staat een programma op tv je niet aan dan zap je toch weg? Staat het je niet aan wat er staat dan lees je het toch niet?
Allemaal je eigen schuld
U is illegaal?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen Hollander
En ik heb geen kabel.
Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.quote:
Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelandersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Noord- of Zuid-Holland. Ik kom uit Overijssel. Ergo, ik ben geen Hollander. Heb er ook een schijthekel aan als mensen mij een Hollander noemen. Ik vind dat een bijhoorlijke beledeging.
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollanderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Tja, beter dan dat je zoals ik voor allochtoon wordt aangezien door je medelanders
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollander
Ey ... Hollander..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word nog liever Turk genoemd dan Hollander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |