Ik zeg het je, het is een béést in bed. Én ze heeft heel erg lange nagels.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:06 schreef Braamyo het volgende:
jah inderdaad, ze ziet er uit als zo'n lief en ontschuldig meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Misschien nadenken voordat je iets plaatstquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het is een béést in bed. Én ze heeft heel erg lange nagels.
Ik heb de foto trouwens maar weer verwijderd, degenen die er snel bij waren hebben geluk gehad, maar het is toch wel klote als iemand haar herkent... Plezier gehad, boys?
Ik wist vooraf al dat ik de foto er heel even op zou laten staan, ik had erover nagedacht. Ze lijkt trouwens jonger dan ze is. Ze is 16, bijna 17. En 1 meter 65 ofzo. En ik ben 1.87quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien nadenken voordat je iets plaatst
Anders moet je straks weer op zoek naar een nieuwe
Ach het zal mij verotten, maar er kunnen toch vervelende dingen van komen. Het ziet er trouwens niet verkeerd uit dus ik wens je veel plezierquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het is een béést in bed. Én ze heeft heel erg lange nagels.
Ik heb de foto trouwens maar weer verwijderd, degenen die er snel bij waren hebben geluk gehad, maar het is toch wel klote als iemand haar herkent... Plezier gehad, boys?
IK snap het, het is alleen niet heel erg bijzonder, gewoon een leuk meisje, Jannie Modaal zegmaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:13 schreef duguid het volgende:
Jezus wat een topicDie rug ook
![]()
TS, je mag die foto ook wel naar me PM'en, ben nu toch wel benieuwd
Oh man, bij sommige vriendinnen kreeg ik ook regelmatig nagels in mn rug tijdens de sex. Ik realiseerde me nu ineens hoe lekker ik dat eigenlijk vindquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Zaterdag had ze met haar nagels m'n rug bekrast. Vorige keer had ze het ook gedaan, toen was het erger. Toen bloedde hetIk vind het wel wat hebben, maar ik ben dan ook een algolagnist ('Huh? Wat is dat?' Zoek het maar op.)
![]()
doe foto maar even pm-enquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:15 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Ik wist vooraf al dat ik de foto er heel even op zou laten staan, ik had erover nagedacht. Ze lijkt trouwens jonger dan ze is. Ze is 16, bijna 17. En 1 meter 65 ofzo. En ik ben 1.87
Ja inderdaad johquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
honda 1990.we zijn gezegend dat wij de foto wel konden zien.
als je erop staat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:44 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ja inderdaad joh![]()
Je hebt een foto gezien van een meisje!
Mag ik je likken?
Het zou toch zonde zijn als ts straks een foto terugzet waar ze kleren aanheeftquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb er wel aan gedacht, maar niet gedaan, we moeten het niet direct verpesten, dat zou natuurlijk enorm afschrikken en zo zullen we nooit meer foto's krijgen van de scharrels van TSquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
inderdaad ja.
raar dat ik er niet aan heb gedacht het op te slaan,wist wel dat ie het weg zou halen
Als deze trend zich door zet heb je over 2 weken geen vel meer op je rugquote:Op zondag 31 januari 2010 13:36 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Helaas jongens, ik ga de foto, hoe graag ik het ook wil, niemand PM-en. Wie hem heeft gezien, heeft geluk, en anders is het jammer.
Zo, heb donderdag, vrijdag en zaterdag met haar afgesproken. Donderdag hebben we door de stad gelopen om een cadeautje voor iemand te zoeken die bijna jarig is. Vrijdag is ze bij mij wezen eten en 's avonds hebben we het gezellig gehad op m'n kamerHelaas is ze ongesteld, dus geen... nou ja, je snapt het wel. Maar man wat was ze alsnog geil
![]()
En gisteravond hebben we bij O'Sheas (de Irish Pub) gezeten. Toen ze naar de wc ging vroeg ik of ze het kon vinden, en ze zei dat ik maar beter mee kon gaanWe hebben zo'n drie kwartier op de vrouwenwc gezeten (alleen gezoend en wat met haar boobies gespeeld
Ze is nog steeds ongesteld namelijk.) Maar godverdomme wat is ze wild. Mijn rug lag he-le-maal open, mijn witte shirt was gewoon niet wit meer
Die foto van vorige week is hier echt NIETS bij... auw auw het doet pijn, maar wat is ze lekker
![]()
Ik heb hier wel een foto. Betere foto's volgen nog, jongens! http://nl.tinypic.com/r/8yhwzc/6
Hoe zag zij eruit, blond, welkea actrice of BN-er komt in de buurt kwa looks?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zou er niet echt blij van worden iedere week mijn hele rug kapotquote:Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Het is maar wat je lekker vindt om elke keer mee te maken
niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ik zou er niet echt blij van worden iedere week mijn hele rug kapot
en smaakte ze lekker?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:55 schreef dundel het volgende:
Shit nu heb die foto gemist hahaEen schatje van me hield er ook van om m'n rug te krabben. Soms wilde ze zelfs dat ik der in haar rug beet terwijl ik der vanachter nam
Je vindt het bijna te mooi om waar te zijn? De jaloezie!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:14 schreef Knipoogje het volgende:
hehe, zo moeilijk zal het niet zijn om haar nu op te sporen. knap uiterlijk, gymnasium 5e klas, 2 katten, bi, paardrijden, omgeving Rotterdam. Zoveel gymnasiums zullen er niet zijn.
Of het is natuurlijk een build-up van het nepverhaal van een kloon naar een schitterende climax waarin TS een hele open rug laat zien en vertelt dat ze heeft toegegeven dat haar meeste vriendjes het maar enkele weken uithouden omdat ze de littekens op hun rug niet zo leuk vinden
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Als het volle maan is zou ik bij haar uit de buurt blijven.
Emmaus, Thorbecke, Comenius, Marnixgymnasium, Laurenscollege, Montessori Lyceum. En dat is wat ik uit m'n hoofd even opnoem in Rotterdam.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:14 schreef Knipoogje het volgende:
hehe, zo moeilijk zal het niet zijn om haar nu op te sporen. knap uiterlijk, gymnasium 5e klas, 2 katten, bi, paardrijden, omgeving Rotterdam. Zoveel gymnasiums zullen er niet zijn.
Was het maar zo dat ze in Rotterdam op school zatquote:Op zondag 31 januari 2010 16:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Emmaus, Thorbecke, Comenius, Marnixgymnasium, Laurenscollege, Montessori Lyceum. En dat is wat ik uit m'n hoofd even opnoem in Rotterdam.
Dus dat valt wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |