zou me geen seconde verbazenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:10 schreef Lápiz het volgende:
Is dit niet gewoon een verkapt zelfmutilatietopic?
een nagelschaar?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:12 schreef Lápiz het volgende:
Ik weet al een leuk cadeautje dat je aan d'r kunt geven: zo'n mok met je opengekrabde rug erop, zal lekker staan op de keukentafel bij je 'schoonouders'.
capelle;)quote:Op zondag 31 januari 2010 16:44 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ze in Rotterdam op school zat![]()
@EviL_AleX Ja, ze bijt ook. Zachtjes, dat wel.
doe gewoon een dirty sanches, wat jij voorsteld is ranzigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:43 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
Zal ik het voorstellen? Of wat dacht je van de Dirty Trombone? Of de Cleveland Steamer? Of een Alabama Hot Pocket? Of een Donkey Punch? Of Strawberry Shortcake?
Als je niet weet wat het betekent: Urban Dictionary is your friend.
Komt en vrouw bij de groenteboer en vraagt om 1 komkommer, zegt de groenteboer neem er maar 2 je kunt ze ook eten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pak de komkommers popcorn
Het ziet er tamelijk oppervlakkig uit, niet bloederig en 'je hele rug open', maar te horen naar de verhalen van TS is het dat wel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef topdrob het volgende:
dude echt, ik snap best dat je geile neuksex wilt met dat geile knappe meissie van je maar kom op...
heel je rug open gast. Ik weet niet of je nog op een sportclub zit of iets, maar damn ik zou me diep kapot schamen.
Wordt tijd dat je het meer op zun hondjes gaat doen, kun je eens goed op haar rug tekeer gaan
TS begon ook met: mijn witte shirt was niet wit meer oid.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Het ziet er tamelijk oppervlakkig uit, niet bloederig en 'je hele rug open', maar te horen naar de verhalen van TS is het dat wel?
Anyway: tvp
Ik zou dat voor een keer best tof vinden, maar bij TS lijkt het alsof dat elke keer gebeurt, dat is niet zo tof meerquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef topdrob het volgende:
[..]
TS begon ook met: mijn witte shirt was niet wit meer oid.
naja jij vind het misschien meevallen, ik zou niet trots zijn op zo'n rug, ookal heb ik een mega geile vriendin.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:28 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
TS is bij de eerste date na twee minuten gebitch-slapped in z'n gezicht omdat hij te playerig over kwam, en krast nu elke vrijdag z'n rug open om voor Fok z'n naam hoog te kunnen houden
Maakt niet uit, het is in elk geval amusantquote:Op donderdag 11 februari 2010 05:28 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
TS is bij de eerste date na twee minuten gebitch-slapped in z'n gezicht omdat hij te playerig over kwam, en krast nu elke vrijdag z'n rug open om voor Fok z'n naam hoog te kunnen houden
Dat zou eigenlijk nog stoerder zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:28 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Wat voegt het toe om dat te weten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef frank010 het volgende:
Zijn jullie nou niet benieuwd hoe ze eruit ziet?
Ik stel niet dat het iets toevoegt, maar na al die verhalen van de TS ben ik toch best benieuwd, zo denk ik er over, maar ik begrijp jou punt ook wel. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:12 schreef Superlam het volgende:
[..]
Wat voegt het toe om dat te weten?
Iedereen gewoon in een illusie laten, kan je ook niks verpesten.
niet echt eigenlijk... komt er nog een vervolg op dit topic? Hij is bijna vol en eigenljk wil ik een updatequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef frank010 het volgende:
Zijn jullie nou niet benieuwd hoe ze eruit ziet?
inclusief deze? dat gaat niet werken zo natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Alle tips van Fokkers naast je neerleggen!
Dat kan ik me voorstellen. Z'n séksleven daarentegen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef Superlam het volgende:
[..]
Zou me verbazen als TS de rest van zijn liefdes leven met haar hier zal blijven bijhouden.
Wat is er mis met een ego boost op z'n tijd? Of verlang jij stiekem ook naar een ego boost?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij heeft al de tijd van zn leven gaan we met zn allen zijn ego nog een boost geven? mensen mensen
Bingo! En ik heb het juist nodigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is er mis met een ego boost op z'n tijd? Of verlang jij stiekem ook naar een ego boost?![]()
Nou vooruit, post ook een jou gebeurt geil verhaal, en dan krijg je er één...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bingo! En ik heb het juist nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |