1 |
Work in progressquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:16 schreef Def1987 het volgende:
Ziet er goed uit die OP
Gisteren had ik even helemaal genoeg van de noobtubers en heb zelf maar is zo class gemaakt om hun het leven zuur te maken. Nou, met gemiddeld 40 kills en rond de 10 deaths per potje is dat aardig gelukt en had ik binnen 5 potjes de Danger Close Pro perk. Echt enorm simpel om zo te spelen, constant triple kills en dan nog is veel killstreak rewards krijgen. Op een gegeven moment had ik 2x een AC130 in de lucht hangen
Even mij K/D ratio weer opkrikken naar het punt voordat die lamers met die akimbo shotguns begonnen en ik ga weer op de normale manier verder
Er zijn relatief veel gamers online die cheaten, helaasquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
Tvp
van de week spel gekocht, in 1 ruk door uitgespeeld, begonnen op hardend level (KUT FAVELA ghehe) en begonnen met online... tyfus wat zijn sommige snel (of ben ik zo fucking sloom??)
ook op ps3??quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef hardy_party het volgende:
[..]
Er zijn relatief veel gamers online die cheaten, helaas
Dat je vaak je grenade launcher gebruikt voor easy killsquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:01 schreef hardy_party het volgende:
Wat houdt het eigenlijk in als iemand een noobtuber is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat je vaak je grenade launcher gebruikt voor easy kills
Voor de title moet je dit doenoftewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas het aan. donequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef Jantje12345 het volgende:
Mijn steamnaam is nu Zatox :p Zal het zelf maar niet veranderen zoals je dat verzoekt.
# Deathstreaksquote:
Done.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef Thormodo het volgende:
[..]
# Deathstreaks
# Copy Cat (3 deaths)
# Painkillers (4 deaths)
# Marty Dom (4 deaths)
# Final Stand
Daar ben je nog het aantal deaths (geloof 4) vergeten. Verder inderdaad een nette OP, misschien een beetje lang, maar ach
. Je mag mij er ook wel bijzetten.
Thormodo, Prestige 1, level 27, Steamnaam: Thormodo
Dank uquote:
kloptquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:00 schreef hardy_party het volgende:
Hallo mensen
Klopt het dat ik mijn exemplaar van MW2 niet kan verkopen ivm met mijn Steam account?
Nou, das dan heel fijn..quote:
donequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Mijn info kan gewijzigd worden: Scorpie, prestige 1, level 54, Steamnaam: NLScorpie
sollicitatie gelukt. Maandag beginnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:40 schreef AlligatorNL het volgende:
Ben nu prestige 2, rank 60 by zeh way.
Is je sollicitatie nog gelukt bootje of heb je nu _nóg_ meer tijd om te ranken?
Je kan mensen toevoegen met een steamnaam (je inlognaam) of een e-mail adres. Maar toevoegen via de Fok! MW2 groep kan natuurlijk net zo makkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Mijn steamnaam is wel bekend, alleen is dit mijn privé email adres, dus vandaar dat ik het graag zo hou. Voor de mensen die mij tot hun friendlist willen nemen, ik zit in de Fok!group onder de ingame nickname All[!]gator.
Zelfde verhaal, maar ik sta nog helemaal niet in de OP:quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Mijn steamnaam is wel bekend, alleen is dit mijn privé email adres, dus vandaar dat ik het graag zo hou. Voor de mensen die mij tot hun friendlist willen nemen, ik zit in de Fok!group onder de ingame nickname All[!]gator.
Daarom, veel mensen hier zitten in de fokgroup, dus is het niet nodig dat ik hier mijn steaminlognaam/privemail neerzet aangezien ze me ook online kunnen zien in de fokgroupquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je kan mensen toevoegen met een steamnaam (je inlognaam) of een e-mail adres. Maar toevoegen via de Fok! MW2 groep kan natuurlijk net zo makkelijk.
Ik wil ook wel het hele lijstje weghalen hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Daarom, veel mensen hier zitten in de fokgroup, dus is het niet nodig dat ik hier mijn steaminlognaam/privemail neerzet aangezien ze me ook online kunnen zien in de fokgroup
Dat is niet nodig, alleen zijn er zat mensen die met hun email een account hebben gemaakt (in het begin kon het niet anders bij steam) en willen deze graag privé houden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel het hele lijstje weghalen hoor
Nee maar ik doe moeite om er wat moois van te maken en dan wordt er gedaan van "ja, leuk en aardig, maar toch nutteloos"..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, alleen zijn er zat mensen die met hun email een account hebben gemaakt (in het begin kon het niet anders bij steam) en willen deze graag privé houden.
Hoef je niet zo verontwaardigd te reageren, ongesteld?
Je hebt me nergens horen zeggen dat ik het nutteloos vind, zei alleen: wil men met mij chatten/spelen, zoek me op in de fok group. Begrijp _jij_ dat niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee maar ik doe moeite om er wat moois van te maken en dan wordt er gedaan van "ja, leuk en aardig, maar toch nutteloos"..
Tnx dan hè.. Begrijp je dat niet dan?
geef elkaar een knuffel en weer vriendjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je hebt me nergens horen zeggen dat ik het nutteloos vind, zei alleen: wil men met mij chatten/spelen, zoek me op in de fok group. Begrijp _jij_ dat niet?
Dat dus. De steamnaam is niet eens zo interessant, omdat je elkaar eenvoudig via de FOK!groep kan toevoegen. Maar is het wel leuk om te zien welke fokker bij welke ingame naam hoort en welk level ze zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
geef elkaar een knuffel en weer vriendjes
Het lijstje in de OP is leuk, niet direct nuttig omdat iedereen toch wel in de FOK!groep zit. maar een leuke toevoeging imo. Vooral om te zien wie er bij welke nick hoort.
De ingamenaam zie je vanzelf als je iemand op Friends toevoegd dus heeft dat in mijn optiek weinig meerwaarde..quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Ja Bootje, misschien een idee voor de OP, bij de Foknaam, ook de ingame naam te zetten. De mijne is dus All[!]gator.
Als ik in de fokgroup kijk, kan ik bij meer dan de helft geen duidelijke nickname ontcijferen door al die codes voor gekleurde tekstquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De ingamenaam zie je vanzelf als je iemand op Friends toevoegd dus heeft dat in mijn optiek weinig meerwaarde..
Dat zijn puur de kleurtjes..quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Als ik in de fokgroup kijk, kan ik bij meer dan de helft geen duidelijke nickname ontcijferen door al die codes voor gekleurde tekst
Hard doorpwnen, jongenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef Lysdexie het volgende:
Vanavond ff 70 worden![]()
Vanaf lvl 63, wat een klus![]()
Zal die leuk vindenquote:
Ik vermaak me prima, had de game samen met mijn broertje gekocht omdat ik mijn twijfels had, maar vandaag een 2e exemplaar besteld om ook samen te kunnen spelen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef hardy_party het volgende:
Nou, ik vind de potjes zo kort durenOok vind ik de wapens erg uitgebalanceerd (knifen en noobtubers). Te vaak dat de verbinding niet 100% is, en dat je zelf niet kan bepalen welke map je speelt. Ook vind ik dat er te weinig spelers in een server kunnen. Het meest toffe aan Cod4 was de non stop actie, en dat mis ik geheel in MW2
De korte potjes zorgen dat ik geen adrenaline krijg bij het gamen. Te lang wachten tussendoor. Extra klein nadeel is het ontbreken van de leanfunctie. Maar das het enige wat ik geaccepteerd heb. Voor de rest vind ik de game echt heel erg.. tegenvallen (ik hou het netjes)
Het geheel maakt het helemaal af doordat je de game niet kan verkopen, omdat ze gelinkt is aan mijn Steam account
Als ik echt heel eerlijk ben, kan ik geen positief punt benoemen ten op zichte van het vorige deel, vind het èèn grote teleurstelling![]()
Big bummer!
Dedicated servers zou zo goed als alle problemen verhelpen inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima, had de game samen met mijn broertje gekocht omdat ik mijn twijfels had, maar vandaag een 2e exemplaar besteld om ook samen te kunnen spelen.
Hopelijk fixt IW de irritaties nog door dedicated servers toe te voegen en de games customizable te maken, maar zelfs als ze dat niet vermaak ik me nog wel even.
Fourzerotwoquote:[D]G^V@POR"]When do you plan on integrating dedicated servers into iwnet 402?
Nou, op sommige punten heb je gelijk. Dit mag de pret niet drukken. De prachtige graphics samen met het superieure geluid zorgt voor een sublieme spelbelevenis. Daarnaast is er continue actie te vinden, moet je elk moment op je hoede zijn en is concentratie een grote factor.quote:
Ik verwacht dat het een kwestie van tijd isquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef Dibble het volgende:
[..]
Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF
I haven't been given any information on if and if so, when, dedicated server support will be added. As of right now, I know the team is still working on listening to feedback and improving IWnet. Our PC player counts are high, in the millions (overall not concurrently), so there are a lot of people to go to for feedback on performance, including all the feedback we get here.
And before you ask, YES! We do read it, even the vulgarity laced rants. It's all taken into consideration and if the decision to add in Dedicated Server support in additional to public IWnet matchmaking is ever made, I'll let you know.
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=242216&p=3636304#p3636304
discussie is nu gaande!
Leuke mapquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef Blik het volgende:
waarom word ik altijd ge0wned op Terminal...
Welke mode?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef Blik het volgende:
en Noisa had al een klote dagquote:
Lood, dat ben ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden jullie toenstraks nog wat gemaakt met z'n allen?
Mazora was erbij, JD, Lood (wie is da?) en nog ene.
Ik wil nog eens airport met zn allen doen
Hoe heet jij nou tegenwoordig in het spel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden jullie toenstraks nog wat gemaakt met z'n allen?
Mazora was erbij, JD, Lood (wie is da?) en nog ene.
Ik wil nog eens airport met zn allen doen
Team Deathmatch. Die map gaat bij mij altijd slecht op de één of andere manier gisteren score van 3 - 1 - 12. Waar ik normaal scores haal van rond de K/D-ratio van 1quote:
Alsof je dat niet weet pikhoofdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe heet jij nou tegenwoordig in het spel?
WTF? Je verandert ook elke dag van naam? Eerst heette je toch Vetklep??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet pikhoofd![]()
[NL]PyR0
Elke dagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
WTF? Je verandert ook elke dag van naam? Eerst heette je toch Vetklep??
Meer campen, minder rushen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Team Deathmatch. Die map gaat bij mij altijd slecht op de één of andere manier gisteren score van 3 - 1 - 12. Waar ik normaal scores haal van rond de K/D-ratio van 1
Iemand tips?
Ik heb zoveel vrienden op Steam. Wordt nonstop aangesproken daarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Elke dag
Ik heette 1 week Vetklep. Nu alweer dik 1,5 week PyR0
Dus je weet al 1,5 week niet wie die etterbak is die je elke avond spreekt op Steam ?![]()
Terminalquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef Blik het volgende:
Zuur? Ik moest erom lachen en de vrouw ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Nu snap ik ook waarom je zo zuur was over die staafmixer grap -JD-
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zuur? Ik moest erom lachen en de vrouw ook
Had haar er gelijk bijgeroepen
Is dit niet eerder gepost of heb ik een dejavu?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef hardy_party het volgende:
Nou, ik vind de potjes zo kort durenOok vind ik de wapens erg uitgebalanceerd (knifen en noobtubers). Te vaak dat de verbinding niet 100% is, en dat je zelf niet kan bepalen welke map je speelt. Ook vind ik dat er te weinig spelers in een server kunnen. Het meest toffe aan Cod4 was de non stop actie, en dat mis ik geheel in MW2
De korte potjes zorgen dat ik geen adrenaline krijg bij het gamen. Te lang wachten tussendoor. Extra klein nadeel is het ontbreken van de leanfunctie. Maar das het enige wat ik geaccepteerd heb. Voor de rest vind ik de game echt heel erg.. tegenvallen (ik hou het netjes)
Het geheel maakt het helemaal af doordat je de game niet kan verkopen, omdat ze gelinkt is aan mijn Steam account
Als ik echt heel eerlijk ben, kan ik geen positief punt benoemen ten op zichte van het vorige deel, vind het èèn grote teleurstelling![]()
Big bummer!
Heb je headset?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Davy....
Voeg jij me ook eens ff snel toe ja
Alleen mij horen jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nee heb geen headset en nee ik skype niet. Kan ik ook skypen via mijn pc, zonder headset?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:08 schreef Scorpie het volgende:
Als je geen headset/microfoon hebt heeft het geen zin te gaan skypen, dan hoor je ons plezier maken en zit je zelf mee te lachen zonder iets te kunnen zeggen.
Gewoon in het groene gaatje stoppenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik dan een microfoon inplug.... kan ik dan met jullie meepraten![]()
Want ik hoor jullie wel nl.
Ik heb op dit moment een hekel aan Terminal en Highrise. Leukste mappen vind ik Skidrow, Favela, Karachi en Rundown.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terminal
Afghan, Favela, Highrise, Karachi, Rundown
Wasteland, Underpass, Rust
Staan in de OP. Daarom wist ik ze ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken die namen allemaal niet.
Weet wel dat ik dat level op dat dak bloedirritant vind.
Wasteland is leuk om te snipen, maar niet om een dikke score te halen.
Brazilie vind ik onoverzichtelijk.
Terminal en dat level met al die sneeuw (beiden) vind ik wel lekker.
dat vind ik tegenwoordig ook een leuk level sinds ik laast een chopper gunner uit een carepackage had daarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef afro het volgende:
Rust vind ik juist top gewoon ff hersenloos knalle:P
Doe ik wel als ik thuis ben.. nu nog hard aan het werken..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voeg Geusselt eens ff toe op steam
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Kut
Afghan
Estate
Favela
Highrise
Quarry
Rundown
Rust
Underpass
Wasteland
Die ene gast met die Nuke erbij gerekend?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
Ging weer lekker.. 5 potjes gedaan, 2 waarbij een cheater zat
Hij 2x. Titanium heet hij.. Lvl 60 prestige 0.. De wanker. Alleen maar aimbotten..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:06 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die ene gast met die Nuke erbij gerekend?
Dat ligt dan meer aan jou, heb er bij die mappen niet meer last van dan bij anderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef Jantje12345 het volgende:
Favela en Estate leave ik sowieso meteen als ik niet met fokkers samen speel. Dikke grafmappen zijn dat, altijd fps lag.
die nukequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij 2x. Titanium heet hij.. Lvl 60 prestige 0.. De wanker. Alleen maar aimbotten..
Je zou als standaard uitrusting altijd FMJ moeten hebben, scopes zijn toch onzin.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:33 schreef Dibble het volgende:
Laatste tijd ga ik echt vaak dood. 10 kills en 30 deaths wordt normaal. Enemies spotted mij altijd eerder en ga supersnel dood. Heb het gevoel dat mijn ACR niks uithaalt. Gebruik geen stopping power of FMJ.
FMJ is geen extra bulletdamage, maar bulletpenetrationquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:37 schreef Ruhn het volgende:
[..]
Je zou als standaard uitrusting altijd FMJ moeten hebben, scopes zijn toch onzin.
Probeer de M4 met FMJ, Scavenger, Stopping Power en Ninja.... het is het proberen waard
Gister 4 maps achter elkaar een nuke met dominationAf en toe is het wel heeeel erg makkelijk.
Ik ben er nog niet zo zeker van, als je met je muis op FMJ staat zie je dat er bij het balkje van damage wat bij komt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
FMJ is geen extra bulletdamage, maar bulletpenetration
Ik snap de meerwaarde er niet van..
Oh dus dat gebeurt er de hele tijd met me als ik achter een muur sta, zelfs als deze niet van lichte materialen isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef Scorpie het volgende:
FMJ is wel lekker om idd mensen die achter muurtjes gaan zitten alsnog te kunnen raken.
ATI kaart zeker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef Jantje12345 het volgende:
Favela en Estate leave ik sowieso meteen als ik niet met fokkers samen speel. Dikke grafmappen zijn dat, altijd fps lag.
quote:Getting lag in MW2 maps: Highrise, Favela, Estate, Sub Base, Rundown.
It doesn't seem like a graphics issue but it is.
Go into your Modern Warfare 2 "players" directory.
Find the config_mp.cfg file, open it up in wordpad and run a search for r_drawwater 1.
Set the 1 to a 0.
Save the file and make it "read only".
Your "lag" is now gone.
You won't get VAC banned for it and the variable is not cheat protected so there's no problem playing multiplayer. It seems to be a problem with ATI cards. Setting drawwater to 0 does not actually disable water, there's still water in the maps so really nothing is lost but you have great performance to gain.
Ik heb inderdaad een ATI kaart. Ik heb nu veranderd wat je aangaf, hoop dat het helpt. Denk van wel, bij die andere mappen die je noemt heb ik er in mindere mate ook last van. Bedankt voor je hulp!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
ATI kaart zeker?
Ik had dit eerst ook, toen ik ging googlen kwam ik dit tegen:
[..]
Het is de regen he, die verdwijnt nu. Scheelt echt enorm in FPS.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:08 schreef Dibble het volgende:
Ik heb mijn ati kaart voor dit spel verkocht en een tweedehand GTX260 gescoord van 100 euro. Loopt als een trein met 16x AA geforceerd. Maar bij Estate zou het watervalletje toch niet zoveel verschil moeten maken
Toch wel lekker als iemand wegduikt en je die gast net met een laatste kogel door de muur m afmaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
FMJ is geen extra bulletdamage, maar bulletpenetration
Ik snap de meerwaarde er niet van..
Wen er maar aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef LuckyLuQ het volgende:
Nondejus, ik join net een team deathmatch game. Ik kom erin, ik zie de game winning kill, en het is weer klaar
Ik sluit me aan mij je eerste woordquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef AlligatorNL het volgende:
Kankerspel, hele tijd als ik een lobby join "unable to connect to host". Godveromme, moest nog 1 FMJ kill met m'n ACR voor de extended mags
heeft dit misschien iets met de NAT instellingen te maken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Waandes het volgende:
Bah! Telkens als ik een game probeer te joinen blijft die eeuwig zoeken naar spelers.
De eerste keer deed die perfect, maar dit verschijnsel komt voor sinds ik voor de tweede keer probeerde te spelen.
Iemand die weet hoe dit te verhelpen is?
Heeft er niks mee te maken. Spel doet dat soms wel 5x achter elkaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:28 schreef hardy_party het volgende:
[..]
heeft dit misschien iets met de NAT instellingen te maken?
dat had ik laatst ook, al was het bij mij: join, spring over muurtje, maak game winning killquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef LuckyLuQ het volgende:
Nondejus, ik join net een team deathmatch game. Ik kom erin, ik zie de game winning kill, en het is weer klaar
Ik heb het ook best vaak, maar dan "defeat" na een seconde of 5quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
dat had ik laatst ook, al was het bij mij: join, spring over muurtje, maak game winning kill
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:30 schreef FFSletop het volgende:
Whehe 7300 ons, zij 7400. Ik snipe iemand, en wij winnem opeens. Bleek dat er twee achter elkaar stonden en ik 2-in-1 had
Wij winne, die gasten gaan helemaal gek
Gisteren ook gejoind bij een stand van 7300 - 7300...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef LuckyLuQ het volgende:
tellen niet mee voor een nieuwe killstreak opbouw zeg maar. Maar wel voor je langse killstreak op het leaderboard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een predator missile/attack heli etc
Edit: Killstreak rewards dus![]()
Maar ze tellen wel nog mee als je ze in het leven dat je ze gehaald hebt gebruikt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:58 schreef MichelWuyts het volgende:
![]()
[..]
tellen niet mee voor een nieuwe killstreak opbouw zeg maar. Maar wel voor je langse killstreak op het leaderboard.
uiteraard en dat 2de nee. Per leven krijg je maar 1 keer een killstreakreward.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar ze tellen wel nog mee als je ze in het leven dat je ze gehaald hebt gebruikt?
En nog iets: Stel ik krijg een care package na 4 kills, krijg ik dan een tweede care package na 8 kills?
Je zou dr bijna zelfmoord voor plegenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
uiteraard en dat 2de nee. Per leven krijg je maar 1 keer een killstreakreward.
Als je het goed doet is het potje na je laatste reward al afgelopen:Pquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je zou dr bijna zelfmoord voor plegen
Ik speel eigenlijk alleen TD, en ik heb nuke tussen mn 3 killstreak rewards zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:06 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je het goed doet is het potje na je laatste reward al afgelopen:P
Bij ffa in ieder geval wel hehe
Welke heb je dan? als je nuke snel wil hebben is Chopper Gunner wel een mustquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen TD, en ik heb nuke tussen mn 3 killstreak rewards zitten
Ik draai eigenlijk pas sinds gisteren positieve K/D'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:26 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Welke heb je dan? als je nuke snel wil hebben is Chopper Gunner wel een must
hehe, dan zul je die ook niet halen (de nuke), mja als je eenmaal goed bezig bent komen de lange streaks ook vanzelfquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik draai eigenlijk pas sinds gisteren positieve K/D's![]()
Dus ik heb nog Care Package/Predator/Attack Helicopter
Zon Pave Low?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik draai eigenlijk pas sinds gisteren positieve K/D's![]()
Dus ik heb nog Care Package/Predator/Attack Helicopter
Oh die. Kun je net zo goed Harrier nemen, die is beter (vind ik)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, die Cobra geloof ik. 7 Killstreak iig.
Ik krijg die airstrike nooit goed, altijd slechts mazzel als ik er iemand mee raakquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Oh die. Kun je net zo goed Harrier nemen, die is beter (vind ik)
Dan komt er alsnog zon vliegtuig aanzetten die mensen killtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik krijg die airstrike nooit goed, altijd slechts mazzel als ik er iemand mee raak
Oh is die ook 7? Ik dacht dat je alleen die precision airstrike bedoelde.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dan komt er alsnog zon vliegtuig aanzetten die mensen killt
Eerst Airstrike en dan zon Harrier, en die is ook 7quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oh is die ook 7? Ik dacht dat je alleen die precision airstrike bedoelde.
Als ik het goed heb komt er namelijk slechts soms een harrier die blijft hangen?
Beter die snel unlocken dan. Moet je iets speciaals doen om extra Killstreak rewards unlocks te krijgen of gewoon levelen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:51 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Eerst Airstrike en dan zon Harrier, en die is ook 7
Volgens mij gewoon levelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beter die snel unlocken dan. Moet je iets speciaals doen om extra Killstreak rewards unlocks te krijgen of gewoon levelen?
Nog geen seconde gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:48 schreef Marurk het volgende:
Hebben jullie ook de singleplayer helemaal uitgespeeld?
Over een uurtje (vanaf nu) heb ik het bezoek wel weggewerkt.quote:
Als je ze allemaal hebt gehad krijg je wel nieuwe. Ik had predator -> harrier airstrike -> AC130. Die allemaal gebruikt. Daarna 5 kills gemaakt (dacht zonder AC130) en een nieuwe predator gekregen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
uiteraard en dat 2de nee. Per leven krijg je maar 1 keer een killstreakreward.
Je hebt er totaal geen snelheid mee, dus een andere categorie dan jouw wapen, maar de AUG HBAR is een heel goed wapen, vooral met grip attachment.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:34 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren mijn Backstabber gehaald (250 kills van achteren) lol.
Wat is nu eigenlijk het beste wapen speel eigenlijk alleen maar met :
P90 of UMP45
Ben gisteren wel begonnen met die M16 , maar dat vind ik echt niets wat een sproeier.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ben vandaag flink aan de gang geweest met HQ Pro
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
boswachter accepteer m'n invite is een keer...
Yep, ik speel meestal eerst de SP uit, voordat ik online ga gamen. Volgens XFire ben ik er 6 uurtjes mee bezig geweest, dus het stelt niet zo heel veel voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:48 schreef Marurk het volgende:
Hebben jullie ook de singleplayer helemaal uitgespeeld?
Ik vond de SP ook erg kort, maar wel heel vet. En bij vlagen grafisch heel mooi, bijvoorbeeld het level met het donkere washington + regen + bliksem.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep, ik speel meestal eerst de SP uit, voordat ik online ga gamen. Volgens XFire ben ik er 6 uurtjes mee bezig geweest, dus het stelt niet zo heel veel voor.
Is het mogelijk om de special ops op live te doen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond de SP ook erg kort, maar wel heel vet. En bij vlagen grafisch heel mooi, bijvoorbeeld het level met het donkere washington + regen + bliksem.
Heb overigens nog niet zoveel aan de Special Ops gedaan, die zijn ook redelijk pittig op veteran
Special Ops heb ik ook niet gedaan idd. Ja, SP is de moeite wel waard qua graphics, beleving en verhaal. En om kennis te maken met wat wapensquote:Op zondag 10 januari 2010 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond de SP ook erg kort, maar wel heel vet. En bij vlagen grafisch heel mooi, bijvoorbeeld het level met het donkere washington + regen + bliksem.
Heb overigens nog niet zoveel aan de Special Ops gedaan, die zijn ook redelijk pittig op veteran
Juist, sommigen kun je niet in je eentje spelen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Is het mogelijk om de special ops op live te doen?
Hehequote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Net een leuke challenge gehaald, Cruelty
Kill an enemy. Pick up his weapon. Kill him again with his own weapon.
Een van de vettere Emblems vind ikquote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind de emblem ervan niet zo cool.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Een van de vettere Emblems vind ikIk was zo blij toen ik deze voor 't eerst haalde haha..
Heb Free4all gestemdquote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Dibble het volgende:
Kan dit in de OP?
Poll: Wat is jou favoriete gamemode in MW2?Free for all Team deathmatch Groundwar Capture the flag Headquaters Sabotage Search&Destroy Demolition Domination Moshpit HC HQ HC TDM HC S&D Ik speel van alles en beetje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe doe ik dat.quote:
Krijg je dan ook een tag?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
De callsign is een slaghout met daarop OMFG!quote:
Vind je het gekquote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
De NL tag van FOK met een Duitse vlag als avatar doet het goed.
Al een aantal keren NSB'er genoemd
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik gebruik nu, als die hard portal fan de companion crate title. Denk niet dat ik ooit nog een andere wil :pquote:
My Control Panel en dan Invites...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat.
Mensen als lood zie ik ook staan dat ze
mijn invite geaccepteerd hebben maar staan niet in mijn vriendenlijst.....
Nee dat is Fall, een soort herfstkleur.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat komt er eigenlijk na Red en Blue Tiger qua kleuren?
Staat er nog ene achter die je kunt unlocken na X-headshots. Is dat een gouden gun?
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee dat is Fall, een soort herfstkleur.
Kijk als ik thuis ben wel even lieverd.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
My Control Panel en dan Invites...
Ik vind de m16 wel chill, maar hij schiet wel met bursts.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie trouwens net dat ik vandaag/morgen de M16A4 ga unlocken. Verbetering t.o.v. mijn huidige SCAR. Zijn er meer mensen die de M16A4 gebruiken?
Wat is trouwens over het algemeen hier jullie 1e wapen? (sniper en riot shields weggelaten).
Interesse enzo.quote:
Wat is de fok NL tag?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
sluit ik me bij aan. er zijn weinig dingen leuker dan "enemy chopper inbound" *pakt stinger* *boem!*quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef PieterBas het volgende:
Mijn favoriete wapen is de Stinger.. in combinatie met Coldblooded Pro heb ik toch menig AC130, Harrier en Helikopter uit de lucht geknald
Welk assault/shotgun/LMG wapen gebruik je dan? Neem aan dat je niet iedereen met je bazooka dooschiet?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef PieterBas het volgende:
Mijn favoriete wapen is de Stinger.. in combinatie met Coldblooded Pro heb ik toch menig AC130, Harrier en Helikopter uit de lucht geknald
Dit voor je speelnaam zetten;quote:
Met de m16 moet je echt zorgen dat je raak schiet anders duurt het te lang tot een volgende burst en kan de tegenstander rich omdraaien en ben je het haasje.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:41 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vind de scar te zwak, de M16 is heerlijk voor middel - lang afstanden met burst fire. Tevens tvp
hmm, ook maar eens doen dan, stel je voor dat ik in dezelfde servert beland.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit voor je speelnaam zetten;
^1[^7NL^4]^0
Dus bijv.
^1[^7NL^4]^0 Goldfoxx
Dan staat er [NL] (in rood-wit-blauw) en Goldfoxx vetgedrukt.
Dat hebben de meeste Fokkers hier. Als je dan met elkaar speelt zit je bij elkaar in het team. Dat is wel vetjes.
je moet fokkers op steam toevoegen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hmm, ook maar eens doen dan, stel je voor dat ik in dezelfde servert beland.
Hier zat ik eerst ook mee, en toen had Steam mijn e-mailadres automatisch als speelnaam gekozen en ik wist niet hoe je die moest veranderenquote:
Dat was niet zo mooi... had je even moeten kamperenquote:
Omgquote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Net ook nog met tranen in de ogen gezeten.. toen een moeder van iemand binnenkwam lopen en vertelde dat hij vroeg naar bed moest![]()
Oh ik speel ook altijd met de TAR kwam ik straks achterquote:Op maandag 11 januari 2010 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Interesse enzo.
Vind je TAR fijner dan de SCAR ? Nah. Ik niet
Waarom speel je nu dan niet met de M16A4 ?!? Die heeft toch veel hogere accurancy etc. dan de TAR.
(zie OP)
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Net ook nog met tranen in de ogen gezeten.. toen een moeder van iemand binnenkwam lopen en vertelde dat hij vroeg naar bed moest![]()
al een reinstall geprobeerd? lijkt me dat er ergens een file corrupt is.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, want ik neem aan dat het over de MP gaat voor het grootste gedeelte.
Ik heb een probleem met de SP mode.
In die mission waar ik samen met Price in dat bootje zit en vlak voor die waterval de helikopter uit de lucht knal en dan naar beneden stort met het bootje heb ik telkens een crash to desktop.
Ik heb al van alles geprobeerd, van nieuwe drivers tot opnieuw installeren van de game en zelfs windows opnieuw geinstalleerd.
Telkens op dat punt crashed ie.
Met google kom ik geen steek verder.
Iemand een idee?
ps: het is een legale versie en geen gedownloade versie, dus ook niet van steam
Geweldig was dat jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Reinstall van de game, lost het niet op. Deinstalleren en handmatig het register nalopen op achtergebleven keys en opnieuw installeren lost het niet op.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
al een reinstall geprobeerd? lijkt me dat er ergens een file corrupt is.
Uh, misschien ligt het aan je hardware. Dat lijkt me een redelijk grote kans aangezien je de rest nu ongeveer hebt uitgesloten...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Reinstall van de game, lost het niet op. Deinstalleren en handmatig het register nalopen op achtergebleven keys en opnieuw installeren lost het niet op.
Sterker nog, zelfs het OS heb ik helemaal kaal opnieuw geinstalleerd.
Meerdere drivers van de videokaart getest. Het lost het allemaal niet op.
Ik draai Windows 7 ultimate x86, met 4GB ram en een ATi 4870.
Iemand nog ideeen? Anders gaat ie terug naar de winkel
Had ik ook.. Ik heb de texture settings op automatic gezet geloof ik. Dan kom je er wel door. Google anders even op de foutmelding, er staat best veel van op.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, want ik neem aan dat het over de MP gaat voor het grootste gedeelte.
Ik heb een probleem met de SP mode.
In die mission waar ik samen met Price in dat bootje zit en vlak voor die waterval de helikopter uit de lucht knal en dan naar beneden stort met het bootje heb ik telkens een crash to desktop.
Ik heb al van alles geprobeerd, van nieuwe drivers tot opnieuw installeren van de game en zelfs windows opnieuw geinstalleerd.
Telkens op dat punt crashed ie.
Met google kom ik geen steek verder.
Iemand een idee?
ps: het is een legale versie en geen gedownloade versie, dus ook niet van steam
De foutmelding kan ik niet lezen, hij staat er wel, maar springt meteen wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:26 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Had ik ook.. Ik heb de texture settings op automatic gezet geloof ik. Dan kom je er wel door. Google anders even op de foutmelding, er staat best veel van op.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef AlligatorNL het volgende:
In 2 dagen tijd 5 nukes gehad, waarvan er 4, 2 games achter elkaar wareneerste 3 met de ACR, laatste 2 met de Famas. Damn wat is die Famas een fucking heerlijk wapen. Ben nu prestige 2 rank 68 en ik ga pas weer prestigen als ik die 10 nukes gehaald heb. Dan heb ik praktisch alles al bereikt dat ik heb willen bereiken in het spel
. Oh ja, moet ook nog 400 chopper gunner kills
Oh ik las bericht van Alligator verkeerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef afro het volgende:
ja ff level vol maken op 70 en dan prestige drukken
En dan ben je alles kwijt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef afro het volgende:
ja ff level vol maken op 70 en dan prestige drukken
Volgens mij kun je dan veel emblemen en logo's verdienen die je tot level 70 nog niet kan.quote:
Maar je moet wel opnieuw al je wapens halen toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan veel emblemen en logo's verdienen die je tot level 70 nog niet kan.
Bij mij blijven bijvoorbeeld de laatste paar pagina's akelig leeg. (ben level 40).
verwacht dat die gevult gaan worden in de prestige modus....
Klopt dit?
snel een printscreen maken. Maar texture op automatic werkt niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
De foutmelding kan ik niet lezen, hij staat er wel, maar springt meteen weg
Welke perks gebruik je bij de famas dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef AlligatorNL het volgende:
In 2 dagen tijd 5 nukes gehad, waarvan er 4, 2 games achter elkaar wareneerste 3 met de ACR, laatste 2 met de Famas. Damn wat is die Famas een fucking heerlijk wapen. Ben nu prestige 2 rank 68 en ik ga pas weer prestigen als ik die 10 nukes gehaald heb. Dan heb ik praktisch alles al bereikt dat ik heb willen bereiken in het spel
. Oh ja, moet ook nog 400 chopper gunner kills
Neem toch aan van niet....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar je moet wel opnieuw al je wapens halen toch?
Scavenger?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke perks gebruik je bij de famas dan?
Sleight of Hand Proquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke perks gebruik je bij de famas dan?
Jawel, de Prestige is juist bedoeld om alles opnieuw te moeten halen. Je perks, je equipment, je wapens, alles behalve je emblemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neem toch aan van niet....
Want bij level70 unlock je de AK
Die moet sowieso in de OPquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:38 schreef redmau5 het volgende:
deze site is handig, je kan precies zien wat je moet doen om bepaalde emblems te halen!
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
Ach, het houdt je bezig. Je krijgt ook 1 extra custom class slot erbij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef Dibble het volgende:
ben 70, maar snap het hele opnieuw spelen niet voor een embleem. Het spel wordt er niet moeilijker op en je krijgt ook geen extra unlockables.
Elke keer? Dat is wel chill. Kun je classes maken met minieme verschillen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, het houdt je bezig. Je krijgt ook 1 extra custom class slot erbij.
Nee 1 keer. Dus 1 keer de Prestige doen is leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Elke keer? Dat is wel chill. Kun je classes maken met minieme verschillen.
en of ze gescheiden moeder nog vrijgezel wasquote:
Ik was serieus bang dat hij met zijn broers een keer op de stoep zou staan hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en of ze gescheiden moeder nog vrijgezel was![]()
Die opmerkingen die Bootje, jij en ik maakten, waren echt te fout
Je krijgt om de prestige een class erbij. Dus bij prestige 1, 3, 5, 7 en 9. Totaal heb je dus bij prestige 9, 10 class slotsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee 1 keer. Dus 1 keer de Prestige doen is leuk
Of die gozer die zijn smsjes ging voorlezen van zijn vriendin/buurmeisje... Erg overtuigendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat hij met zijn broers een keer op de stoep zou staan haha
Dat wist ik niet eens. Grappigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je krijgt om de prestige een class erbij. Dus bij prestige 1, 3, 5, 7 en 9. Totaal heb je dus bij prestige 9, 10 class slots
Wel veel werkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je krijgt om de prestige een class erbij. Dus bij prestige 1, 3, 5, 7 en 9. Totaal heb je dus bij prestige 9, 10 class slots
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon de level 70 prestige hack gebruiken
Ik heb het geprobeerd, in Estate met je Scar op het gloeilampje in de WC op de eerste verdieping schieten en daarna naar de badkamer rennen en de waterkraan knifen, maar er gebeurt niks! Mis ik een stap?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon de level 70 prestige hack gebruiken
Ja je moet in Favela nog het eerste spiegeltje in de Barbershop kniven, dan ga je eerst een keer dood en dan moet je het spel opnieuw opstarten, dan heb je hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, in Estate met je Scar op het gloeilampje in de WC op de eerste verdieping schieten en daarna naar de badkamer rennen en de waterkraan knifen, maar er gebeurt niks! Mis ik een stap?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja je moet in Favela nog het eerste spiegeltje in de Barbershop kniven, dan ga je eerst een keer dood en dan moet je het spel opnieuw opstarten, dan heb je hem.
Rust is zo'n kutmap voor TDMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef bigbass het volgende:
ik zat net echt in een leuke server. Kreeg het in rust TDM voor elkaar om een emergency airdrop in te roepen
En daarvoor dus een carepachage en een chopper
Had een chopper gunner in een later package, maar helaas precies op de score limit...
dat vindt iedereen dus en ondertussen haal ik er monsterscoresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Rust is zo'n kutmap voor TDM
holy shitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef AlligatorNL het volgende:
Ohja, gister ook mijn max. killstreak beetje opgeschroefd. Van 42 naar 49
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |