Over een uurtje (vanaf nu) heb ik het bezoek wel weggewerkt.quote:
Als je ze allemaal hebt gehad krijg je wel nieuwe. Ik had predator -> harrier airstrike -> AC130. Die allemaal gebruikt. Daarna 5 kills gemaakt (dacht zonder AC130) en een nieuwe predator gekregen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
uiteraard en dat 2de nee. Per leven krijg je maar 1 keer een killstreakreward.
Je hebt er totaal geen snelheid mee, dus een andere categorie dan jouw wapen, maar de AUG HBAR is een heel goed wapen, vooral met grip attachment.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:34 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren mijn Backstabber gehaald (250 kills van achteren) lol.
Wat is nu eigenlijk het beste wapen speel eigenlijk alleen maar met :
P90 of UMP45
Ben gisteren wel begonnen met die M16 , maar dat vind ik echt niets wat een sproeier.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ben vandaag flink aan de gang geweest met HQ Pro
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
boswachter accepteer m'n invite is een keer...
Yep, ik speel meestal eerst de SP uit, voordat ik online ga gamen. Volgens XFire ben ik er 6 uurtjes mee bezig geweest, dus het stelt niet zo heel veel voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:48 schreef Marurk het volgende:
Hebben jullie ook de singleplayer helemaal uitgespeeld?
Ik vond de SP ook erg kort, maar wel heel vet. En bij vlagen grafisch heel mooi, bijvoorbeeld het level met het donkere washington + regen + bliksem.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep, ik speel meestal eerst de SP uit, voordat ik online ga gamen. Volgens XFire ben ik er 6 uurtjes mee bezig geweest, dus het stelt niet zo heel veel voor.
Is het mogelijk om de special ops op live te doen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond de SP ook erg kort, maar wel heel vet. En bij vlagen grafisch heel mooi, bijvoorbeeld het level met het donkere washington + regen + bliksem.
Heb overigens nog niet zoveel aan de Special Ops gedaan, die zijn ook redelijk pittig op veteran
Special Ops heb ik ook niet gedaan idd. Ja, SP is de moeite wel waard qua graphics, beleving en verhaal. En om kennis te maken met wat wapensquote:Op zondag 10 januari 2010 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond de SP ook erg kort, maar wel heel vet. En bij vlagen grafisch heel mooi, bijvoorbeeld het level met het donkere washington + regen + bliksem.
Heb overigens nog niet zoveel aan de Special Ops gedaan, die zijn ook redelijk pittig op veteran
Juist, sommigen kun je niet in je eentje spelen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Is het mogelijk om de special ops op live te doen?
Hehequote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Net een leuke challenge gehaald, Cruelty
Kill an enemy. Pick up his weapon. Kill him again with his own weapon.
Een van de vettere Emblems vind ikquote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind de emblem ervan niet zo cool.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Een van de vettere Emblems vind ikIk was zo blij toen ik deze voor 't eerst haalde haha..
Heb Free4all gestemdquote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Dibble het volgende:
Kan dit in de OP?
Poll: Wat is jou favoriete gamemode in MW2?Free for all Team deathmatch Groundwar Capture the flag Headquaters Sabotage Search&Destroy Demolition Domination Moshpit HC HQ HC TDM HC S&D Ik speel van alles en beetje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe doe ik dat.quote:
Krijg je dan ook een tag?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
De callsign is een slaghout met daarop OMFG!quote:
Vind je het gekquote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
De NL tag van FOK met een Duitse vlag als avatar doet het goed.
Al een aantal keren NSB'er genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |