Staan in de OP. Daarom wist ik ze ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken die namen allemaal niet.
Weet wel dat ik dat level op dat dak bloedirritant vind.
Wasteland is leuk om te snipen, maar niet om een dikke score te halen.
Brazilie vind ik onoverzichtelijk.
Terminal en dat level met al die sneeuw (beiden) vind ik wel lekker.
dat vind ik tegenwoordig ook een leuk level sinds ik laast een chopper gunner uit een carepackage had daarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef afro het volgende:
Rust vind ik juist top gewoon ff hersenloos knalle:P
Doe ik wel als ik thuis ben.. nu nog hard aan het werken..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voeg Geusselt eens ff toe op steam
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Kut
Afghan
Estate
Favela
Highrise
Quarry
Rundown
Rust
Underpass
Wasteland
Die ene gast met die Nuke erbij gerekend?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
Ging weer lekker.. 5 potjes gedaan, 2 waarbij een cheater zat
Hij 2x. Titanium heet hij.. Lvl 60 prestige 0.. De wanker. Alleen maar aimbotten..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:06 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die ene gast met die Nuke erbij gerekend?
Dat ligt dan meer aan jou, heb er bij die mappen niet meer last van dan bij anderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef Jantje12345 het volgende:
Favela en Estate leave ik sowieso meteen als ik niet met fokkers samen speel. Dikke grafmappen zijn dat, altijd fps lag.
die nukequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij 2x. Titanium heet hij.. Lvl 60 prestige 0.. De wanker. Alleen maar aimbotten..
Je zou als standaard uitrusting altijd FMJ moeten hebben, scopes zijn toch onzin.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:33 schreef Dibble het volgende:
Laatste tijd ga ik echt vaak dood. 10 kills en 30 deaths wordt normaal. Enemies spotted mij altijd eerder en ga supersnel dood. Heb het gevoel dat mijn ACR niks uithaalt. Gebruik geen stopping power of FMJ.
FMJ is geen extra bulletdamage, maar bulletpenetrationquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:37 schreef Ruhn het volgende:
[..]
Je zou als standaard uitrusting altijd FMJ moeten hebben, scopes zijn toch onzin.
Probeer de M4 met FMJ, Scavenger, Stopping Power en Ninja.... het is het proberen waard
Gister 4 maps achter elkaar een nuke met dominationAf en toe is het wel heeeel erg makkelijk.
Ik ben er nog niet zo zeker van, als je met je muis op FMJ staat zie je dat er bij het balkje van damage wat bij komt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
FMJ is geen extra bulletdamage, maar bulletpenetration
Ik snap de meerwaarde er niet van..
Oh dus dat gebeurt er de hele tijd met me als ik achter een muur sta, zelfs als deze niet van lichte materialen isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef Scorpie het volgende:
FMJ is wel lekker om idd mensen die achter muurtjes gaan zitten alsnog te kunnen raken.
ATI kaart zeker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef Jantje12345 het volgende:
Favela en Estate leave ik sowieso meteen als ik niet met fokkers samen speel. Dikke grafmappen zijn dat, altijd fps lag.
quote:Getting lag in MW2 maps: Highrise, Favela, Estate, Sub Base, Rundown.
It doesn't seem like a graphics issue but it is.
Go into your Modern Warfare 2 "players" directory.
Find the config_mp.cfg file, open it up in wordpad and run a search for r_drawwater 1.
Set the 1 to a 0.
Save the file and make it "read only".
Your "lag" is now gone.
You won't get VAC banned for it and the variable is not cheat protected so there's no problem playing multiplayer. It seems to be a problem with ATI cards. Setting drawwater to 0 does not actually disable water, there's still water in the maps so really nothing is lost but you have great performance to gain.
Ik heb inderdaad een ATI kaart. Ik heb nu veranderd wat je aangaf, hoop dat het helpt. Denk van wel, bij die andere mappen die je noemt heb ik er in mindere mate ook last van. Bedankt voor je hulp!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
ATI kaart zeker?
Ik had dit eerst ook, toen ik ging googlen kwam ik dit tegen:
[..]
Het is de regen he, die verdwijnt nu. Scheelt echt enorm in FPS.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:08 schreef Dibble het volgende:
Ik heb mijn ati kaart voor dit spel verkocht en een tweedehand GTX260 gescoord van 100 euro. Loopt als een trein met 16x AA geforceerd. Maar bij Estate zou het watervalletje toch niet zoveel verschil moeten maken
Toch wel lekker als iemand wegduikt en je die gast net met een laatste kogel door de muur m afmaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
FMJ is geen extra bulletdamage, maar bulletpenetration
Ik snap de meerwaarde er niet van..
Wen er maar aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef LuckyLuQ het volgende:
Nondejus, ik join net een team deathmatch game. Ik kom erin, ik zie de game winning kill, en het is weer klaar
Ik sluit me aan mij je eerste woordquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef AlligatorNL het volgende:
Kankerspel, hele tijd als ik een lobby join "unable to connect to host". Godveromme, moest nog 1 FMJ kill met m'n ACR voor de extended mags
heeft dit misschien iets met de NAT instellingen te maken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Waandes het volgende:
Bah! Telkens als ik een game probeer te joinen blijft die eeuwig zoeken naar spelers.
De eerste keer deed die perfect, maar dit verschijnsel komt voor sinds ik voor de tweede keer probeerde te spelen.
Iemand die weet hoe dit te verhelpen is?
Heeft er niks mee te maken. Spel doet dat soms wel 5x achter elkaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:28 schreef hardy_party het volgende:
[..]
heeft dit misschien iets met de NAT instellingen te maken?
dat had ik laatst ook, al was het bij mij: join, spring over muurtje, maak game winning killquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef LuckyLuQ het volgende:
Nondejus, ik join net een team deathmatch game. Ik kom erin, ik zie de game winning kill, en het is weer klaar
Ik heb het ook best vaak, maar dan "defeat" na een seconde of 5quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
dat had ik laatst ook, al was het bij mij: join, spring over muurtje, maak game winning kill
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:30 schreef FFSletop het volgende:
Whehe 7300 ons, zij 7400. Ik snipe iemand, en wij winnem opeens. Bleek dat er twee achter elkaar stonden en ik 2-in-1 had
Wij winne, die gasten gaan helemaal gek
Gisteren ook gejoind bij een stand van 7300 - 7300...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef LuckyLuQ het volgende:
tellen niet mee voor een nieuwe killstreak opbouw zeg maar. Maar wel voor je langse killstreak op het leaderboard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een predator missile/attack heli etc
Edit: Killstreak rewards dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |