quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
De NL tag van FOK met een Duitse vlag als avatar doet het goed.
Al een aantal keren NSB'er genoemd
Ik gebruik nu, als die hard portal fan de companion crate title. Denk niet dat ik ooit nog een andere wil :pquote:
My Control Panel en dan Invites...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat.
Mensen als lood zie ik ook staan dat ze
mijn invite geaccepteerd hebben maar staan niet in mijn vriendenlijst.....
Nee dat is Fall, een soort herfstkleur.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat komt er eigenlijk na Red en Blue Tiger qua kleuren?
Staat er nog ene achter die je kunt unlocken na X-headshots. Is dat een gouden gun?
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee dat is Fall, een soort herfstkleur.
Kijk als ik thuis ben wel even lieverd.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
My Control Panel en dan Invites...
Ik vind de m16 wel chill, maar hij schiet wel met bursts.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie trouwens net dat ik vandaag/morgen de M16A4 ga unlocken. Verbetering t.o.v. mijn huidige SCAR. Zijn er meer mensen die de M16A4 gebruiken?
Wat is trouwens over het algemeen hier jullie 1e wapen? (sniper en riot shields weggelaten).
Interesse enzo.quote:
Wat is de fok NL tag?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
De NL tag van FOK met een Duitse vlag als avatar doet het goed.
Al een aantal keren NSB'er genoemd
sluit ik me bij aan. er zijn weinig dingen leuker dan "enemy chopper inbound" *pakt stinger* *boem!*quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef PieterBas het volgende:
Mijn favoriete wapen is de Stinger.. in combinatie met Coldblooded Pro heb ik toch menig AC130, Harrier en Helikopter uit de lucht geknald
Welk assault/shotgun/LMG wapen gebruik je dan? Neem aan dat je niet iedereen met je bazooka dooschiet?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef PieterBas het volgende:
Mijn favoriete wapen is de Stinger.. in combinatie met Coldblooded Pro heb ik toch menig AC130, Harrier en Helikopter uit de lucht geknald
Dit voor je speelnaam zetten;quote:
Met de m16 moet je echt zorgen dat je raak schiet anders duurt het te lang tot een volgende burst en kan de tegenstander rich omdraaien en ben je het haasje.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:41 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vind de scar te zwak, de M16 is heerlijk voor middel - lang afstanden met burst fire. Tevens tvp
hmm, ook maar eens doen dan, stel je voor dat ik in dezelfde servert beland.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit voor je speelnaam zetten;
^1[^7NL^4]^0
Dus bijv.
^1[^7NL^4]^0 Goldfoxx
Dan staat er [NL] (in rood-wit-blauw) en Goldfoxx vetgedrukt.
Dat hebben de meeste Fokkers hier. Als je dan met elkaar speelt zit je bij elkaar in het team. Dat is wel vetjes.
je moet fokkers op steam toevoegen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hmm, ook maar eens doen dan, stel je voor dat ik in dezelfde servert beland.
Hier zat ik eerst ook mee, en toen had Steam mijn e-mailadres automatisch als speelnaam gekozen en ik wist niet hoe je die moest veranderenquote:
Dat was niet zo mooi... had je even moeten kamperenquote:
Omgquote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Net ook nog met tranen in de ogen gezeten.. toen een moeder van iemand binnenkwam lopen en vertelde dat hij vroeg naar bed moest![]()
Oh ik speel ook altijd met de TAR kwam ik straks achterquote:Op maandag 11 januari 2010 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Interesse enzo.
Vind je TAR fijner dan de SCAR ? Nah. Ik niet
Waarom speel je nu dan niet met de M16A4 ?!? Die heeft toch veel hogere accurancy etc. dan de TAR.
(zie OP)
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Net ook nog met tranen in de ogen gezeten.. toen een moeder van iemand binnenkwam lopen en vertelde dat hij vroeg naar bed moest![]()
al een reinstall geprobeerd? lijkt me dat er ergens een file corrupt is.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, want ik neem aan dat het over de MP gaat voor het grootste gedeelte.
Ik heb een probleem met de SP mode.
In die mission waar ik samen met Price in dat bootje zit en vlak voor die waterval de helikopter uit de lucht knal en dan naar beneden stort met het bootje heb ik telkens een crash to desktop.
Ik heb al van alles geprobeerd, van nieuwe drivers tot opnieuw installeren van de game en zelfs windows opnieuw geinstalleerd.
Telkens op dat punt crashed ie.
Met google kom ik geen steek verder.
Iemand een idee?
ps: het is een legale versie en geen gedownloade versie, dus ook niet van steam
Geweldig was dat jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Reinstall van de game, lost het niet op. Deinstalleren en handmatig het register nalopen op achtergebleven keys en opnieuw installeren lost het niet op.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
al een reinstall geprobeerd? lijkt me dat er ergens een file corrupt is.
Uh, misschien ligt het aan je hardware. Dat lijkt me een redelijk grote kans aangezien je de rest nu ongeveer hebt uitgesloten...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Reinstall van de game, lost het niet op. Deinstalleren en handmatig het register nalopen op achtergebleven keys en opnieuw installeren lost het niet op.
Sterker nog, zelfs het OS heb ik helemaal kaal opnieuw geinstalleerd.
Meerdere drivers van de videokaart getest. Het lost het allemaal niet op.
Ik draai Windows 7 ultimate x86, met 4GB ram en een ATi 4870.
Iemand nog ideeen? Anders gaat ie terug naar de winkel
Had ik ook.. Ik heb de texture settings op automatic gezet geloof ik. Dan kom je er wel door. Google anders even op de foutmelding, er staat best veel van op.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, want ik neem aan dat het over de MP gaat voor het grootste gedeelte.
Ik heb een probleem met de SP mode.
In die mission waar ik samen met Price in dat bootje zit en vlak voor die waterval de helikopter uit de lucht knal en dan naar beneden stort met het bootje heb ik telkens een crash to desktop.
Ik heb al van alles geprobeerd, van nieuwe drivers tot opnieuw installeren van de game en zelfs windows opnieuw geinstalleerd.
Telkens op dat punt crashed ie.
Met google kom ik geen steek verder.
Iemand een idee?
ps: het is een legale versie en geen gedownloade versie, dus ook niet van steam
De foutmelding kan ik niet lezen, hij staat er wel, maar springt meteen wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:26 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Had ik ook.. Ik heb de texture settings op automatic gezet geloof ik. Dan kom je er wel door. Google anders even op de foutmelding, er staat best veel van op.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef AlligatorNL het volgende:
In 2 dagen tijd 5 nukes gehad, waarvan er 4, 2 games achter elkaar wareneerste 3 met de ACR, laatste 2 met de Famas. Damn wat is die Famas een fucking heerlijk wapen. Ben nu prestige 2 rank 68 en ik ga pas weer prestigen als ik die 10 nukes gehaald heb. Dan heb ik praktisch alles al bereikt dat ik heb willen bereiken in het spel
. Oh ja, moet ook nog 400 chopper gunner kills
Oh ik las bericht van Alligator verkeerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef afro het volgende:
ja ff level vol maken op 70 en dan prestige drukken
En dan ben je alles kwijt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef afro het volgende:
ja ff level vol maken op 70 en dan prestige drukken
Volgens mij kun je dan veel emblemen en logo's verdienen die je tot level 70 nog niet kan.quote:
Maar je moet wel opnieuw al je wapens halen toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan veel emblemen en logo's verdienen die je tot level 70 nog niet kan.
Bij mij blijven bijvoorbeeld de laatste paar pagina's akelig leeg. (ben level 40).
verwacht dat die gevult gaan worden in de prestige modus....
Klopt dit?
snel een printscreen maken. Maar texture op automatic werkt niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
De foutmelding kan ik niet lezen, hij staat er wel, maar springt meteen weg
Welke perks gebruik je bij de famas dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef AlligatorNL het volgende:
In 2 dagen tijd 5 nukes gehad, waarvan er 4, 2 games achter elkaar wareneerste 3 met de ACR, laatste 2 met de Famas. Damn wat is die Famas een fucking heerlijk wapen. Ben nu prestige 2 rank 68 en ik ga pas weer prestigen als ik die 10 nukes gehaald heb. Dan heb ik praktisch alles al bereikt dat ik heb willen bereiken in het spel
. Oh ja, moet ook nog 400 chopper gunner kills
Neem toch aan van niet....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar je moet wel opnieuw al je wapens halen toch?
Scavenger?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke perks gebruik je bij de famas dan?
Sleight of Hand Proquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke perks gebruik je bij de famas dan?
Jawel, de Prestige is juist bedoeld om alles opnieuw te moeten halen. Je perks, je equipment, je wapens, alles behalve je emblemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neem toch aan van niet....
Want bij level70 unlock je de AK
Die moet sowieso in de OPquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:38 schreef redmau5 het volgende:
deze site is handig, je kan precies zien wat je moet doen om bepaalde emblems te halen!
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
Ach, het houdt je bezig. Je krijgt ook 1 extra custom class slot erbij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef Dibble het volgende:
ben 70, maar snap het hele opnieuw spelen niet voor een embleem. Het spel wordt er niet moeilijker op en je krijgt ook geen extra unlockables.
Elke keer? Dat is wel chill. Kun je classes maken met minieme verschillen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, het houdt je bezig. Je krijgt ook 1 extra custom class slot erbij.
Nee 1 keer. Dus 1 keer de Prestige doen is leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Elke keer? Dat is wel chill. Kun je classes maken met minieme verschillen.
en of ze gescheiden moeder nog vrijgezel wasquote:
Ik was serieus bang dat hij met zijn broers een keer op de stoep zou staan hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en of ze gescheiden moeder nog vrijgezel was![]()
Die opmerkingen die Bootje, jij en ik maakten, waren echt te fout
Je krijgt om de prestige een class erbij. Dus bij prestige 1, 3, 5, 7 en 9. Totaal heb je dus bij prestige 9, 10 class slotsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee 1 keer. Dus 1 keer de Prestige doen is leuk
Of die gozer die zijn smsjes ging voorlezen van zijn vriendin/buurmeisje... Erg overtuigendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat hij met zijn broers een keer op de stoep zou staan haha
Dat wist ik niet eens. Grappigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je krijgt om de prestige een class erbij. Dus bij prestige 1, 3, 5, 7 en 9. Totaal heb je dus bij prestige 9, 10 class slots
Wel veel werkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je krijgt om de prestige een class erbij. Dus bij prestige 1, 3, 5, 7 en 9. Totaal heb je dus bij prestige 9, 10 class slots
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon de level 70 prestige hack gebruiken
Ik heb het geprobeerd, in Estate met je Scar op het gloeilampje in de WC op de eerste verdieping schieten en daarna naar de badkamer rennen en de waterkraan knifen, maar er gebeurt niks! Mis ik een stap?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon de level 70 prestige hack gebruiken
Ja je moet in Favela nog het eerste spiegeltje in de Barbershop kniven, dan ga je eerst een keer dood en dan moet je het spel opnieuw opstarten, dan heb je hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, in Estate met je Scar op het gloeilampje in de WC op de eerste verdieping schieten en daarna naar de badkamer rennen en de waterkraan knifen, maar er gebeurt niks! Mis ik een stap?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja je moet in Favela nog het eerste spiegeltje in de Barbershop kniven, dan ga je eerst een keer dood en dan moet je het spel opnieuw opstarten, dan heb je hem.
Rust is zo'n kutmap voor TDMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef bigbass het volgende:
ik zat net echt in een leuke server. Kreeg het in rust TDM voor elkaar om een emergency airdrop in te roepen
En daarvoor dus een carepachage en een chopper
Had een chopper gunner in een later package, maar helaas precies op de score limit...
dat vindt iedereen dus en ondertussen haal ik er monsterscoresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Rust is zo'n kutmap voor TDM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |