Welk assault/shotgun/LMG wapen gebruik je dan? Neem aan dat je niet iedereen met je bazooka dooschiet?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef PieterBas het volgende:
Mijn favoriete wapen is de Stinger.. in combinatie met Coldblooded Pro heb ik toch menig AC130, Harrier en Helikopter uit de lucht geknald
Dit voor je speelnaam zetten;quote:
Met de m16 moet je echt zorgen dat je raak schiet anders duurt het te lang tot een volgende burst en kan de tegenstander rich omdraaien en ben je het haasje.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:41 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vind de scar te zwak, de M16 is heerlijk voor middel - lang afstanden met burst fire. Tevens tvp
hmm, ook maar eens doen dan, stel je voor dat ik in dezelfde servert beland.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit voor je speelnaam zetten;
^1[^7NL^4]^0
Dus bijv.
^1[^7NL^4]^0 Goldfoxx
Dan staat er [NL] (in rood-wit-blauw) en Goldfoxx vetgedrukt.
Dat hebben de meeste Fokkers hier. Als je dan met elkaar speelt zit je bij elkaar in het team. Dat is wel vetjes.
je moet fokkers op steam toevoegen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hmm, ook maar eens doen dan, stel je voor dat ik in dezelfde servert beland.
Hier zat ik eerst ook mee, en toen had Steam mijn e-mailadres automatisch als speelnaam gekozen en ik wist niet hoe je die moest veranderenquote:
Dat was niet zo mooi... had je even moeten kamperenquote:
Omgquote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Net ook nog met tranen in de ogen gezeten.. toen een moeder van iemand binnenkwam lopen en vertelde dat hij vroeg naar bed moest![]()
Oh ik speel ook altijd met de TAR kwam ik straks achterquote:Op maandag 11 januari 2010 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Interesse enzo.
Vind je TAR fijner dan de SCAR ? Nah. Ik niet
Waarom speel je nu dan niet met de M16A4 ?!? Die heeft toch veel hogere accurancy etc. dan de TAR.
(zie OP)
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Net ook nog met tranen in de ogen gezeten.. toen een moeder van iemand binnenkwam lopen en vertelde dat hij vroeg naar bed moest![]()
al een reinstall geprobeerd? lijkt me dat er ergens een file corrupt is.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, want ik neem aan dat het over de MP gaat voor het grootste gedeelte.
Ik heb een probleem met de SP mode.
In die mission waar ik samen met Price in dat bootje zit en vlak voor die waterval de helikopter uit de lucht knal en dan naar beneden stort met het bootje heb ik telkens een crash to desktop.
Ik heb al van alles geprobeerd, van nieuwe drivers tot opnieuw installeren van de game en zelfs windows opnieuw geinstalleerd.
Telkens op dat punt crashed ie.
Met google kom ik geen steek verder.
Iemand een idee?
ps: het is een legale versie en geen gedownloade versie, dus ook niet van steam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |