quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
De NL tag van FOK met een Duitse vlag als avatar doet het goed.
Al een aantal keren NSB'er genoemd
Ik gebruik nu, als die hard portal fan de companion crate title. Denk niet dat ik ooit nog een andere wil :pquote:
My Control Panel en dan Invites...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat.
Mensen als lood zie ik ook staan dat ze
mijn invite geaccepteerd hebben maar staan niet in mijn vriendenlijst.....
Nee dat is Fall, een soort herfstkleur.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat komt er eigenlijk na Red en Blue Tiger qua kleuren?
Staat er nog ene achter die je kunt unlocken na X-headshots. Is dat een gouden gun?
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee dat is Fall, een soort herfstkleur.
Kijk als ik thuis ben wel even lieverd.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
My Control Panel en dan Invites...
Ik vind de m16 wel chill, maar hij schiet wel met bursts.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie trouwens net dat ik vandaag/morgen de M16A4 ga unlocken. Verbetering t.o.v. mijn huidige SCAR. Zijn er meer mensen die de M16A4 gebruiken?
Wat is trouwens over het algemeen hier jullie 1e wapen? (sniper en riot shields weggelaten).
Interesse enzo.quote:
Wat is de fok NL tag?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
De NL tag van FOK met een Duitse vlag als avatar doet het goed.
Al een aantal keren NSB'er genoemd
sluit ik me bij aan. er zijn weinig dingen leuker dan "enemy chopper inbound" *pakt stinger* *boem!*quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef PieterBas het volgende:
Mijn favoriete wapen is de Stinger.. in combinatie met Coldblooded Pro heb ik toch menig AC130, Harrier en Helikopter uit de lucht geknald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |