Geweldig was dat jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Net ook nog met tranen in de ogen gezeten.. toen een moeder van iemand binnenkwam lopen en vertelde dat hij vroeg naar bed moest![]()
Reinstall van de game, lost het niet op. Deinstalleren en handmatig het register nalopen op achtergebleven keys en opnieuw installeren lost het niet op.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
al een reinstall geprobeerd? lijkt me dat er ergens een file corrupt is.
Uh, misschien ligt het aan je hardware. Dat lijkt me een redelijk grote kans aangezien je de rest nu ongeveer hebt uitgesloten...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Reinstall van de game, lost het niet op. Deinstalleren en handmatig het register nalopen op achtergebleven keys en opnieuw installeren lost het niet op.
Sterker nog, zelfs het OS heb ik helemaal kaal opnieuw geinstalleerd.
Meerdere drivers van de videokaart getest. Het lost het allemaal niet op.
Ik draai Windows 7 ultimate x86, met 4GB ram en een ATi 4870.
Iemand nog ideeen? Anders gaat ie terug naar de winkel
Had ik ook.. Ik heb de texture settings op automatic gezet geloof ik. Dan kom je er wel door. Google anders even op de foutmelding, er staat best veel van op.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, want ik neem aan dat het over de MP gaat voor het grootste gedeelte.
Ik heb een probleem met de SP mode.
In die mission waar ik samen met Price in dat bootje zit en vlak voor die waterval de helikopter uit de lucht knal en dan naar beneden stort met het bootje heb ik telkens een crash to desktop.
Ik heb al van alles geprobeerd, van nieuwe drivers tot opnieuw installeren van de game en zelfs windows opnieuw geinstalleerd.
Telkens op dat punt crashed ie.
Met google kom ik geen steek verder.
Iemand een idee?
ps: het is een legale versie en geen gedownloade versie, dus ook niet van steam
De foutmelding kan ik niet lezen, hij staat er wel, maar springt meteen wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:26 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Had ik ook.. Ik heb de texture settings op automatic gezet geloof ik. Dan kom je er wel door. Google anders even op de foutmelding, er staat best veel van op.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef AlligatorNL het volgende:
In 2 dagen tijd 5 nukes gehad, waarvan er 4, 2 games achter elkaar wareneerste 3 met de ACR, laatste 2 met de Famas. Damn wat is die Famas een fucking heerlijk wapen. Ben nu prestige 2 rank 68 en ik ga pas weer prestigen als ik die 10 nukes gehaald heb. Dan heb ik praktisch alles al bereikt dat ik heb willen bereiken in het spel
. Oh ja, moet ook nog 400 chopper gunner kills
Oh ik las bericht van Alligator verkeerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef afro het volgende:
ja ff level vol maken op 70 en dan prestige drukken
En dan ben je alles kwijt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef afro het volgende:
ja ff level vol maken op 70 en dan prestige drukken
Volgens mij kun je dan veel emblemen en logo's verdienen die je tot level 70 nog niet kan.quote:
Maar je moet wel opnieuw al je wapens halen toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan veel emblemen en logo's verdienen die je tot level 70 nog niet kan.
Bij mij blijven bijvoorbeeld de laatste paar pagina's akelig leeg. (ben level 40).
verwacht dat die gevult gaan worden in de prestige modus....
Klopt dit?
snel een printscreen maken. Maar texture op automatic werkt niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
De foutmelding kan ik niet lezen, hij staat er wel, maar springt meteen weg
Welke perks gebruik je bij de famas dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:56 schreef AlligatorNL het volgende:
In 2 dagen tijd 5 nukes gehad, waarvan er 4, 2 games achter elkaar wareneerste 3 met de ACR, laatste 2 met de Famas. Damn wat is die Famas een fucking heerlijk wapen. Ben nu prestige 2 rank 68 en ik ga pas weer prestigen als ik die 10 nukes gehaald heb. Dan heb ik praktisch alles al bereikt dat ik heb willen bereiken in het spel
. Oh ja, moet ook nog 400 chopper gunner kills
Neem toch aan van niet....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar je moet wel opnieuw al je wapens halen toch?
Scavenger?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke perks gebruik je bij de famas dan?
Sleight of Hand Proquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke perks gebruik je bij de famas dan?
Jawel, de Prestige is juist bedoeld om alles opnieuw te moeten halen. Je perks, je equipment, je wapens, alles behalve je emblemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neem toch aan van niet....
Want bij level70 unlock je de AK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |