Die moet sowieso in de OPquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:38 schreef redmau5 het volgende:
deze site is handig, je kan precies zien wat je moet doen om bepaalde emblems te halen!
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
Ach, het houdt je bezig. Je krijgt ook 1 extra custom class slot erbij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef Dibble het volgende:
ben 70, maar snap het hele opnieuw spelen niet voor een embleem. Het spel wordt er niet moeilijker op en je krijgt ook geen extra unlockables.
Elke keer? Dat is wel chill. Kun je classes maken met minieme verschillen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, het houdt je bezig. Je krijgt ook 1 extra custom class slot erbij.
Nee 1 keer. Dus 1 keer de Prestige doen is leukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Elke keer? Dat is wel chill. Kun je classes maken met minieme verschillen.
en of ze gescheiden moeder nog vrijgezel wasquote:
Ik was serieus bang dat hij met zijn broers een keer op de stoep zou staan hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en of ze gescheiden moeder nog vrijgezel was![]()
Die opmerkingen die Bootje, jij en ik maakten, waren echt te fout
Je krijgt om de prestige een class erbij. Dus bij prestige 1, 3, 5, 7 en 9. Totaal heb je dus bij prestige 9, 10 class slotsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee 1 keer. Dus 1 keer de Prestige doen is leuk
Of die gozer die zijn smsjes ging voorlezen van zijn vriendin/buurmeisje... Erg overtuigendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat hij met zijn broers een keer op de stoep zou staan haha
Dat wist ik niet eens. Grappigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je krijgt om de prestige een class erbij. Dus bij prestige 1, 3, 5, 7 en 9. Totaal heb je dus bij prestige 9, 10 class slots
Wel veel werkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je krijgt om de prestige een class erbij. Dus bij prestige 1, 3, 5, 7 en 9. Totaal heb je dus bij prestige 9, 10 class slots
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon de level 70 prestige hack gebruiken
Ik heb het geprobeerd, in Estate met je Scar op het gloeilampje in de WC op de eerste verdieping schieten en daarna naar de badkamer rennen en de waterkraan knifen, maar er gebeurt niks! Mis ik een stap?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon de level 70 prestige hack gebruiken
Ja je moet in Favela nog het eerste spiegeltje in de Barbershop kniven, dan ga je eerst een keer dood en dan moet je het spel opnieuw opstarten, dan heb je hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, in Estate met je Scar op het gloeilampje in de WC op de eerste verdieping schieten en daarna naar de badkamer rennen en de waterkraan knifen, maar er gebeurt niks! Mis ik een stap?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja je moet in Favela nog het eerste spiegeltje in de Barbershop kniven, dan ga je eerst een keer dood en dan moet je het spel opnieuw opstarten, dan heb je hem.
Rust is zo'n kutmap voor TDMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef bigbass het volgende:
ik zat net echt in een leuke server. Kreeg het in rust TDM voor elkaar om een emergency airdrop in te roepen
En daarvoor dus een carepachage en een chopper
Had een chopper gunner in een later package, maar helaas precies op de score limit...
dat vindt iedereen dus en ondertussen haal ik er monsterscoresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Rust is zo'n kutmap voor TDM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |