1 |
Work in progressquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:16 schreef Def1987 het volgende:
Ziet er goed uit die OP
Gisteren had ik even helemaal genoeg van de noobtubers en heb zelf maar is zo class gemaakt om hun het leven zuur te maken. Nou, met gemiddeld 40 kills en rond de 10 deaths per potje is dat aardig gelukt en had ik binnen 5 potjes de Danger Close Pro perk. Echt enorm simpel om zo te spelen, constant triple kills en dan nog is veel killstreak rewards krijgen. Op een gegeven moment had ik 2x een AC130 in de lucht hangen
Even mij K/D ratio weer opkrikken naar het punt voordat die lamers met die akimbo shotguns begonnen en ik ga weer op de normale manier verder
Er zijn relatief veel gamers online die cheaten, helaasquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
Tvp
van de week spel gekocht, in 1 ruk door uitgespeeld, begonnen op hardend level (KUT FAVELA ghehe) en begonnen met online... tyfus wat zijn sommige snel (of ben ik zo fucking sloom??)
ook op ps3??quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef hardy_party het volgende:
[..]
Er zijn relatief veel gamers online die cheaten, helaas
Dat je vaak je grenade launcher gebruikt voor easy killsquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:01 schreef hardy_party het volgende:
Wat houdt het eigenlijk in als iemand een noobtuber is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat je vaak je grenade launcher gebruikt voor easy kills
Voor de title moet je dit doenoftewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas het aan. donequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef Jantje12345 het volgende:
Mijn steamnaam is nu Zatox :p Zal het zelf maar niet veranderen zoals je dat verzoekt.
# Deathstreaksquote:
Done.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:21 schreef Thormodo het volgende:
[..]
# Deathstreaks
# Copy Cat (3 deaths)
# Painkillers (4 deaths)
# Marty Dom (4 deaths)
# Final Stand
Daar ben je nog het aantal deaths (geloof 4) vergeten. Verder inderdaad een nette OP, misschien een beetje lang, maar ach
. Je mag mij er ook wel bijzetten.
Thormodo, Prestige 1, level 27, Steamnaam: Thormodo
Dank uquote:
kloptquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:00 schreef hardy_party het volgende:
Hallo mensen
Klopt het dat ik mijn exemplaar van MW2 niet kan verkopen ivm met mijn Steam account?
Nou, das dan heel fijn..quote:
donequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Mijn info kan gewijzigd worden: Scorpie, prestige 1, level 54, Steamnaam: NLScorpie
sollicitatie gelukt. Maandag beginnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:40 schreef AlligatorNL het volgende:
Ben nu prestige 2, rank 60 by zeh way.
Is je sollicitatie nog gelukt bootje of heb je nu _nóg_ meer tijd om te ranken?
Je kan mensen toevoegen met een steamnaam (je inlognaam) of een e-mail adres. Maar toevoegen via de Fok! MW2 groep kan natuurlijk net zo makkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Mijn steamnaam is wel bekend, alleen is dit mijn privé email adres, dus vandaar dat ik het graag zo hou. Voor de mensen die mij tot hun friendlist willen nemen, ik zit in de Fok!group onder de ingame nickname All[!]gator.
Zelfde verhaal, maar ik sta nog helemaal niet in de OP:quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Mijn steamnaam is wel bekend, alleen is dit mijn privé email adres, dus vandaar dat ik het graag zo hou. Voor de mensen die mij tot hun friendlist willen nemen, ik zit in de Fok!group onder de ingame nickname All[!]gator.
Daarom, veel mensen hier zitten in de fokgroup, dus is het niet nodig dat ik hier mijn steaminlognaam/privemail neerzet aangezien ze me ook online kunnen zien in de fokgroupquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je kan mensen toevoegen met een steamnaam (je inlognaam) of een e-mail adres. Maar toevoegen via de Fok! MW2 groep kan natuurlijk net zo makkelijk.
Ik wil ook wel het hele lijstje weghalen hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Daarom, veel mensen hier zitten in de fokgroup, dus is het niet nodig dat ik hier mijn steaminlognaam/privemail neerzet aangezien ze me ook online kunnen zien in de fokgroup
Dat is niet nodig, alleen zijn er zat mensen die met hun email een account hebben gemaakt (in het begin kon het niet anders bij steam) en willen deze graag privé houden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel het hele lijstje weghalen hoor
Nee maar ik doe moeite om er wat moois van te maken en dan wordt er gedaan van "ja, leuk en aardig, maar toch nutteloos"..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, alleen zijn er zat mensen die met hun email een account hebben gemaakt (in het begin kon het niet anders bij steam) en willen deze graag privé houden.
Hoef je niet zo verontwaardigd te reageren, ongesteld?
Je hebt me nergens horen zeggen dat ik het nutteloos vind, zei alleen: wil men met mij chatten/spelen, zoek me op in de fok group. Begrijp _jij_ dat niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee maar ik doe moeite om er wat moois van te maken en dan wordt er gedaan van "ja, leuk en aardig, maar toch nutteloos"..
Tnx dan hè.. Begrijp je dat niet dan?
geef elkaar een knuffel en weer vriendjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je hebt me nergens horen zeggen dat ik het nutteloos vind, zei alleen: wil men met mij chatten/spelen, zoek me op in de fok group. Begrijp _jij_ dat niet?
Dat dus. De steamnaam is niet eens zo interessant, omdat je elkaar eenvoudig via de FOK!groep kan toevoegen. Maar is het wel leuk om te zien welke fokker bij welke ingame naam hoort en welk level ze zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
geef elkaar een knuffel en weer vriendjes
Het lijstje in de OP is leuk, niet direct nuttig omdat iedereen toch wel in de FOK!groep zit. maar een leuke toevoeging imo. Vooral om te zien wie er bij welke nick hoort.
De ingamenaam zie je vanzelf als je iemand op Friends toevoegd dus heeft dat in mijn optiek weinig meerwaarde..quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Ja Bootje, misschien een idee voor de OP, bij de Foknaam, ook de ingame naam te zetten. De mijne is dus All[!]gator.
Als ik in de fokgroup kijk, kan ik bij meer dan de helft geen duidelijke nickname ontcijferen door al die codes voor gekleurde tekstquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De ingamenaam zie je vanzelf als je iemand op Friends toevoegd dus heeft dat in mijn optiek weinig meerwaarde..
Dat zijn puur de kleurtjes..quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Als ik in de fokgroup kijk, kan ik bij meer dan de helft geen duidelijke nickname ontcijferen door al die codes voor gekleurde tekst
Hard doorpwnen, jongenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef Lysdexie het volgende:
Vanavond ff 70 worden![]()
Vanaf lvl 63, wat een klus![]()
Zal die leuk vindenquote:
Ik vermaak me prima, had de game samen met mijn broertje gekocht omdat ik mijn twijfels had, maar vandaag een 2e exemplaar besteld om ook samen te kunnen spelen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef hardy_party het volgende:
Nou, ik vind de potjes zo kort durenOok vind ik de wapens erg uitgebalanceerd (knifen en noobtubers). Te vaak dat de verbinding niet 100% is, en dat je zelf niet kan bepalen welke map je speelt. Ook vind ik dat er te weinig spelers in een server kunnen. Het meest toffe aan Cod4 was de non stop actie, en dat mis ik geheel in MW2
De korte potjes zorgen dat ik geen adrenaline krijg bij het gamen. Te lang wachten tussendoor. Extra klein nadeel is het ontbreken van de leanfunctie. Maar das het enige wat ik geaccepteerd heb. Voor de rest vind ik de game echt heel erg.. tegenvallen (ik hou het netjes)
Het geheel maakt het helemaal af doordat je de game niet kan verkopen, omdat ze gelinkt is aan mijn Steam account
Als ik echt heel eerlijk ben, kan ik geen positief punt benoemen ten op zichte van het vorige deel, vind het èèn grote teleurstelling![]()
Big bummer!
Dedicated servers zou zo goed als alle problemen verhelpen inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima, had de game samen met mijn broertje gekocht omdat ik mijn twijfels had, maar vandaag een 2e exemplaar besteld om ook samen te kunnen spelen.
Hopelijk fixt IW de irritaties nog door dedicated servers toe te voegen en de games customizable te maken, maar zelfs als ze dat niet vermaak ik me nog wel even.
Fourzerotwoquote:[D]G^V@POR"]When do you plan on integrating dedicated servers into iwnet 402?
Nou, op sommige punten heb je gelijk. Dit mag de pret niet drukken. De prachtige graphics samen met het superieure geluid zorgt voor een sublieme spelbelevenis. Daarnaast is er continue actie te vinden, moet je elk moment op je hoede zijn en is concentratie een grote factor.quote:
Ik verwacht dat het een kwestie van tijd isquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef Dibble het volgende:
[..]
Fourzerotwo
INFINITY WARD STAFF
I haven't been given any information on if and if so, when, dedicated server support will be added. As of right now, I know the team is still working on listening to feedback and improving IWnet. Our PC player counts are high, in the millions (overall not concurrently), so there are a lot of people to go to for feedback on performance, including all the feedback we get here.
And before you ask, YES! We do read it, even the vulgarity laced rants. It's all taken into consideration and if the decision to add in Dedicated Server support in additional to public IWnet matchmaking is ever made, I'll let you know.
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=242216&p=3636304#p3636304
discussie is nu gaande!
Leuke mapquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef Blik het volgende:
waarom word ik altijd ge0wned op Terminal...
Welke mode?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef Blik het volgende:
en Noisa had al een klote dagquote:
Lood, dat ben ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden jullie toenstraks nog wat gemaakt met z'n allen?
Mazora was erbij, JD, Lood (wie is da?) en nog ene.
Ik wil nog eens airport met zn allen doen
Hoe heet jij nou tegenwoordig in het spel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden jullie toenstraks nog wat gemaakt met z'n allen?
Mazora was erbij, JD, Lood (wie is da?) en nog ene.
Ik wil nog eens airport met zn allen doen
Team Deathmatch. Die map gaat bij mij altijd slecht op de één of andere manier gisteren score van 3 - 1 - 12. Waar ik normaal scores haal van rond de K/D-ratio van 1quote:
Alsof je dat niet weet pikhoofdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe heet jij nou tegenwoordig in het spel?
WTF? Je verandert ook elke dag van naam? Eerst heette je toch Vetklep??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet pikhoofd![]()
[NL]PyR0
Elke dagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
WTF? Je verandert ook elke dag van naam? Eerst heette je toch Vetklep??
Meer campen, minder rushen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Team Deathmatch. Die map gaat bij mij altijd slecht op de één of andere manier gisteren score van 3 - 1 - 12. Waar ik normaal scores haal van rond de K/D-ratio van 1
Iemand tips?
Ik heb zoveel vrienden op Steam. Wordt nonstop aangesproken daarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Elke dag
Ik heette 1 week Vetklep. Nu alweer dik 1,5 week PyR0
Dus je weet al 1,5 week niet wie die etterbak is die je elke avond spreekt op Steam ?![]()
Terminalquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:39 schreef Blik het volgende:
Zuur? Ik moest erom lachen en de vrouw ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Nu snap ik ook waarom je zo zuur was over die staafmixer grap -JD-
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zuur? Ik moest erom lachen en de vrouw ook
Had haar er gelijk bijgeroepen
Is dit niet eerder gepost of heb ik een dejavu?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef hardy_party het volgende:
Nou, ik vind de potjes zo kort durenOok vind ik de wapens erg uitgebalanceerd (knifen en noobtubers). Te vaak dat de verbinding niet 100% is, en dat je zelf niet kan bepalen welke map je speelt. Ook vind ik dat er te weinig spelers in een server kunnen. Het meest toffe aan Cod4 was de non stop actie, en dat mis ik geheel in MW2
De korte potjes zorgen dat ik geen adrenaline krijg bij het gamen. Te lang wachten tussendoor. Extra klein nadeel is het ontbreken van de leanfunctie. Maar das het enige wat ik geaccepteerd heb. Voor de rest vind ik de game echt heel erg.. tegenvallen (ik hou het netjes)
Het geheel maakt het helemaal af doordat je de game niet kan verkopen, omdat ze gelinkt is aan mijn Steam account
Als ik echt heel eerlijk ben, kan ik geen positief punt benoemen ten op zichte van het vorige deel, vind het èèn grote teleurstelling![]()
Big bummer!
Heb je headset?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Davy....
Voeg jij me ook eens ff snel toe ja
Alleen mij horen jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nee heb geen headset en nee ik skype niet. Kan ik ook skypen via mijn pc, zonder headset?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:08 schreef Scorpie het volgende:
Als je geen headset/microfoon hebt heeft het geen zin te gaan skypen, dan hoor je ons plezier maken en zit je zelf mee te lachen zonder iets te kunnen zeggen.
Gewoon in het groene gaatje stoppenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik dan een microfoon inplug.... kan ik dan met jullie meepraten![]()
Want ik hoor jullie wel nl.
Ik heb op dit moment een hekel aan Terminal en Highrise. Leukste mappen vind ik Skidrow, Favela, Karachi en Rundown.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terminal
Afghan, Favela, Highrise, Karachi, Rundown
Wasteland, Underpass, Rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |